המחזור השני בליגת העל בכדוריד שהתקיים היום (שישי) סיפק מספר משחקים צמודים, כשבמוקד קיבלנו את הדרבי של השרון בין א.ס רמת השרון ובני הרצליה.
המשחק הזה היה צמוד לכל אורכו, כשדקות האחרונות היתרון נע מצד לצד. בסופו של דבר שתי הקבוצות נפרדו בשוויון 34:34 ובחלוקת נקודות.
3 צפייה בגלריה
רן יוניש מול מילאן פאבלוביץ'
רן יוניש מול מילאן פאבלוביץ'
רן יוניש מול מילאן פאבלוביץ'
(צילום: דליה נבעה)
יכולת טובה של שגיא בוניס (8 עצירות) בדקות הסיום, שעצר בין היתר גם שני פנדלים, מנעה מרמת השרון לכבוש פעם אחר פעם. רם טורקניץ הצטיין ברמה"ש עם 7 שערים, בן ליברטי (8) ונמניה ג'ויקוביץ' (7) הירבו להבקיע להרצליה.
הפועל ראשל"צ השיגה ניצחון שני - 26:27 בקריית אונו, אחרי שגברה בשבוע שעבר בדרבי על מכבי ראשל"צ 25:27. נדב כהן הוביל את רשימת הכובשים של ראשל"צ עם שמונה שערים, שון סלס ועוז חממי 4 כ"א.
3 צפייה בגלריה
גל כספי
גל כספי
נקודה היסטורית. גל כספי
(צילום: אביב מאירסון)
הפועל חבל אילות השיגה נקודה ראשונה בתולדותיה בליגת העל, כשסיימה בשוויון 33:33 ביתי מול מכבי קריית מוצקין, ועל הדרך גם חנכה את אולמה החדש ביטבתה. גל כספי עם 8 שערים וקסם עמיאל עם 7 הצטיינו בשורות המארחת.
למ.כ חולון הלך לא קל מול מכבי דימונה, אבל היא השיגה ניצחון 21:22 (השני שלה - אחרי זה במחזור הפתיחה באשדוד). אורון ברגיל היה שם בדקות הסיום עם עצירת פנדל, ומילוש סאביץ' היה המבקיע המצטיין בחולון עם 8 שערים.
3 צפייה בגלריה
צייטלר מול סוקיץ' וצ'יריץ'
צייטלר מול סוקיץ' וצ'יריץ'
שחקני הפועל ראשל"צ סוקיץ' וצ'יריץ' עוצרים את צייטלר
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
האלופה מכבי ראשל"צ גברה 27:33 על הפועל באר שבע. ברנקו קנקרש, ירמי סידי, רותם סגל וניב צורף הובילו את מבקיעי האלופה עם 5 כ"א. גם מחזיקת הגביע הפועל אשדוד רשמה ניצחון בכורה, 27:36 על א.כ נס ציונה - שחר לוין עם 8 שערים, ניבו לוי עם 6 ועמרי קושמרו ועמית סטלמן 5 כ"א הובילו את מבקיעי אשדוד.