גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #717689 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 717689        
מאן דהוא
חבר מתאריך 18.5.15
4565 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    12:58   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

כך צמחה אימפריה של מזומן ונשק בחברה הערבית  

 
  
רק 10% מסניפי הבנק בישראל יושבים בישובים ערביים ושיעור האזרחים הערבים ללא חשבון בנק גבוה פי 12 מזה שבחברה היהודית • המצוקה הזו תדלקה את משפחות הפשע בישובים הערביים שחולשות כיום כמעט על כל תחום: מההלוואות, דרך התשתיות ועד למכרזי הבנייה

שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בסוף חודש מרץ השנה בכפר כסרא-סמיע שבצפון. החשודים, מלחם עבאס, והאחים אחסאן וווסאם עבאס, קשורים למשפחת הפשע אבו לטיף מכפר ראמה, שבו מוקד של פעילות עבריינית. מכתב האישום שהוגש נגדם עולה כי השלושה איימו וסחטו מעל ל-80 קבלנים ובעלי תפקידים במשרדים ממשלתיים ורשויות מקומיות מהצפון. הנאשמים הבהירו בגלוי ובפומבי לקבלנים וחברות בנייה ששקלו להתמודד במכרזים בישובים ערביים ודרוזים: "אל תיגשו למכרז, הוא שייך למשפחה מוכרת".

המסר המפורש הזה מנע מעשרות קבלנים להשתתף במכרזים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. האירוע הזה הוא רק קצה הקרחון בתופעה שהיא חלק בלתי נפרד מצמיחת הפשע והאלימות בחברה הערבית והיא בין החששות הגדולים שמלווים את תוכנית החומש שמתגבשת בממשלה בימים אלה.

תוכנית החומש הקודמת: סייע לארגוני הפשע
מספר גורמים בכירים המעורים בפרטי תוכנית החומש הקודמת "922" אומרים לגלובס כי התוכנית סייעה, שלא במתכוון, להתחזקות של כמה מארגוני הפשע בחברה הערבית. הכנופיות הללו השתלטו על מכרזים רבים הקשורים לתוכנית, שהיקף יישומה הגיע לכ-7 מיליארד שקל, ובכלל על הכספים שמוציאות רשויות מקומיות ערביות.

במשרדי הממשלה מסתכלים על נזקי התוכנית הישנה ומנסים בימים אלה ליישם את הלקחים ממנה בתוכנית הבאה שהיקפה כפול מקודמתה וצפוי להגיע לכדי שישה מיליארד שקלים בכל שנה.

ניטרול החששות הללו מורכב. המעורבות של ארגוני הפשע ברשויות המקומיות הערביות מושרשת כבר שנים. הד"ר תאבת אבו ראס, מנכ"ל משותף של יוזמות אברהם ותושב קלנסווה, אומר: "הרשויות המקומיות הן המעסיק העיקרי בישובים הערביים וגם הגורם שמוציא כסף בהיקפים גדולים במכרזים שונים. לכן, הקרב על ראשות הרשות דרמטי. לצד היריבות הקיימת בין החמולות, נוסף ההיבט של שליטה על משאבים גדולים. בידי ראש הרשות עוצמה אדירה ומשאבים ולכן המאמצים של ארגוני הפשיעה מכוונים אליו".
לפני עשור נרצח מנכ"ל העירייה בקלנסווה, מכוניתו של ראש העיר נשרפה, ובבחירות האחרונות הסיר המועמד המוביל בבחירות את מועמדותו בגלל איומים לרצח מצד ארגון פשע.

בישיבת המועצה הראשונה בעיר, אחד מהמתמודדים במכרז של הרשות, הניח קליע אקדח על השולחן, לאמור "אזכה במכרז, או ש...".

הכסף ממכרזי הרשויות מגיע לארגוני הפשע
לפי פקיד בכיר במשרד הפנים, לא מעט מהכסף שהגיע לרשויות לבניה של תשתיות עירוניות, הן במסגרת תוכנית החומש והן בתקציבים הרגילים, הגיע אל ארגוני הפשיעה שהשתלטו על המכרזים. זה קורה בשתי דרכים: דרך אחת, היא תמיכה של ארגון הפשע בקבלן לגיטימי לגמרי. דרך שניה ופופולרית יותר ויותר היא הכנסה של חברות בבעלות משפחות הפשע הגדולות למכרזים. יתר משתתפי המכרז מקבלים איומים ואז או שהם פורשים מהמכרזים או שמגישים הצעות אבסורדיות שאין להן כל סיכוי להתקבל. הקבלן הזוכה, אם הוא לגיטימי, מעביר חלק מכספי המכרז לארגון הפשע, ואם החברה של ארגון הפשע, היא מלבינה חלק מסכום המכרז.

תאבת מספר כי איכות העבודה של הקבלנים הללו ירודה. הזבל לא נאסף מהרחובות, שכבת האספלט על הכבישים הנסללים דקה, והמבנים לא עומדים בתקנים. הביקורות של משרד הפנים, הוא מספר, נמנעות מלהגיע למיזמים הבעייתיים ומתמקדות בכשלים איזוטריים.

אחד מראשי הרשויות הערביות בצפון, שבחר לשמור על עילום שם, אומר לגלובס כי עוד בטרם נבחר הגיעו אליו "הבהרות" מארגון הפשע המקומי כי מוטב שלא יעמוד בדרכם. "כשניסיתי להחליף את קבלן פינוי הזבל כי הוא עשה עבודה גרועה, הוא הגיע למנכ"ל שלי והבהיר שאם לא הוא - אף אחד לא ינקה", סיפר. משאית הזבל הראשונה של הקבלן החדש הוצתה, לשנייה נגרם נזק קשה ואחר כך הגיעו גם איומים על משפחתו המתגוררת בישוב ערבי אחר. הקבלן הזה נכנע אחרי זמן מה וראש הרשות נאלץ להחזיר את הקבלן הקודם. "לפחות השירות השתפר במידת מה, אבל אני יודע שחלק ניכר מהכסף מגיע לכיסים של משפחת הפשע המקומית. הם מקבלים יותר כוח, כבוד ומעמד, והסמכות של הרשות לעומתם הולכת ופוחתת".

כוחן של הרשויות הערבויות יצומצם?
מה אפשר לעשות? אבו ראס מציע כי בישובים הבעייתיים ביותר ימונו ועדות קרואות, שיבריאו את ניהול הרשויות, ולצד זה פיקוח משמעותי ומקיף של הרשויות הממשלתיות במשרד הפנים, המשטרה, משרד השיכון וגורמי אכיפה אחרים, על ניהול המכרזים ותקציבי העיריות. "זה לא פתרון נכון בכל מקרה, אבל במקרים הקשים כן. זה חייב להיות ממונה מקצועי ולא מינוי פוליטי למקורבים", הוא מדגיש.

ולאבו ראס גם דרישה מהפוליטיקאים הערבים. אלה מופיעים מדי פעם עם כינונן של סולחות, לצידם של ראשי ארגוני פשע, שמקצתם משמשים בוררים ומארגני סולחות. כך קרה שבטורעאן בצפון, אחד מבכירי משפחות הפשע בדרום היה הבורר בין שתי חמולות בכפר. עם כינונה של החמולה, הגיעו נכבדים רבים, ובהם פוליטיקאי ערבי בכיר, לחצו את ידו ונתנו לו את הכבוד ועמו את הלגיטימציה הציבורית. "על הפוליטיקאים להיות מי שנכנסים לסוגיית הסולחות ולוקחים אחריות תוך גילוי מעורבות פנימה ולא רק החוצה", אומר אבו ראס.

חסאן טואפרה, ראש הרשות לפיתוח כלכלי של החברה הערבית ומי שמרכז את עבודת ההכנה של תכנית החומש הבאה, מספר על הדרכים למנוע את זליגת הכסף למשפחות הפשע. אחת מהן היא בחינת הוצאת הכספים דרך הרשויות המקומיות וניסיון להכניס גורמי ביצוע נוספים כמו חברות ממשלתיות או גופים גדולים העובדים עם משרדי הממשלה בפרויקטים אחרים. דרך נוספת, הנוגעת למכרזים הקטנים יותר, תהיה הגברת השקיפות והפיקוח באמצעות מיכון המכרזים והעלאתם לרשת. "צריך להרחיק את ראשי הרשויות המקומיות מהאנטרסים של ארגוני הפשע", אומר טואפרה. המנגנונים המדוברים נידונים כעת במשרד הפנים והם אמורים להיות חלק מהתוכנית שתובא לאישור הממשלה בשבועות הקרובים.

הצ’יינג’ים: מנצלים את המחסור באשראי
המחסור באשראי בחברה הערבית נחשב לאחד הגורמים המרכזיים להתעשרות משפחות הפשע. האזרחים הערביים שלא מקבלים הלוואות מהבנקים, מוצאים את עצמם בחובות למשפחות הפשע. חובות שלא פעם מתגלגלים לכדי אירועי אלימות קשים.

רוב העסקאות בחברה הערבית נעשות במזומן. נתוני בנק ישראל מראים כי רק 2% מהמשכנתאות בישראל ניתנות לחברה הערבית. לא פחות מ-12% מהבוגרים הערביים מתנהלים ללא חשבון בנק, לעומת אחוז בודד במקביליהם היהודים. מחצית מהאזרחים הערבים הבוגרים לא מחזיקים כרטיס אשראי. בחברה היהודית מדובר על שיעור קטן הרבה יותר - 15%.

גם הריבית שמשלמים נוטלי המשכנתאות מהמגזר הערבי גבוהה בהשוואה לריבית בשוק. ביישובים מעורבים מדובר בפער של 0.1% בריבית. ביישובים הערביים הפער מתרחב ומגיע ל-0.3% לעומת המגזר היהודי. בבנק ישראל מסבירים את הפער בקושי במימוש הנכס על ידי הבנק ביישובים ערביים במקרה של כשל תשלומים, מה שהופך את ההלוואות לבעלות סיכון גבוה יותר. גורם נוסף לסיכון הזה הוא מה שמוגדר כ"אי יציבות תעסוקתית של הלווים". כלומר, שיעור האזרחים הערביים שעובדים בעבודות קבועות נמוך בהרבה מהשיעור בחברה היהודית.

נזכיר גם שמדובר במשכנתאות שניתנות לבתים המוסדרים, בעוד הרבה בתים בישובים ערביים אינם כאלה. היא ההסדרה הזו נובעת בין השאר מהיעדר תכנון, אי אישור תוכניות בינוי עירוניות, העמימות בסוגיית הבעלות על השטח בנייה בשטחים חקלאיים ועוד. תוכנית החומש של 2015 קידמה משמעותית את נושא ההסדרה, אבל הפער נותר עצום.

מצוקת האשראי וההצעה שבולם החשכ"ל
לא מדובר רק במשכנתאות. הלוואות לכל מטרה: רכישת רכב, שמחה משפחתית, שיפוץ, לימודי הילדים בחו"ל ועוד, את כל אלה אזרח ערבי יתקשה למצוא בבנקים ובמקורות הלגיטימיים, עקב הסיכונים שצויינו לעיל. בישובים הערביים יש גם הרבה פחות סניפי בנק. פחות מ-10% מסניפי הבנק בישראל הם בישובים ערביים. כך למשל בנגב, הישוב הערבי היחיד שיש בו סניפי בנק הוא רהט. בשאר הערים והישובים אין ולו סניף אחד.

וכשאין אשראי רשמי וממוסד, נותר ואקום שאליו נכנסים ארגוני הפשע באמצעות הלוואות שוק אפור ושחור. חלק מההלוואות הללו ניתנות ישירות על ידי משפחות הפשע דרך סוכניהן וערוץ מרכזי אחר הוא הצ’יינג’ים. במשטרה מתייחסים אל לא מעט ממשרדי הצ’יינג’ים (חלפני הכספים בישובים הערבים), כאל משרדי הקצה של משפחות הפשע. בפועל, מדובר בסניפי בנקים לאשראי ללא פיקוח משמעותי וגורם משטרתי מספר לנו כי מתבצעות ברבים מהסניפים הללו עסקאות של הלוואות שוק אפור, והלבנת כספים של ארגוני הפשע.

לפני כמה חודשים נערך בכנסת דיון בנושא. אלי טובול, מנהל חטיבת השירותים הפיננסים ברשות ההון, אמר בדיון כי יש מחסור עצום בכוח אדם לפיקוח על הצ’יינג’ים ושיתוף הפעולה עם המשטרה לא מספק.

למעשה, כל הגורמים העוסקים בסוגיה מאוחדים בדעה כי רוב מעשי הרצח והפשע המאורגן הם ממניע כלכלי, ובעיית האשראי ניצבת במוקד. כמות המזומן וההון השחור שלא נבדקים בחברה הערבית עצומה ואין מספיק פיקוח מס על עסקים. ענף רווחי נוסף של ארגוני הפשע הוא תעשיית חשבוניות פיקטיביות שלבד מהרווחים שהיא נושאת היא מסייעת גם להלבנת המזומן שבחברה הערבית.

כאמור, בממשלה קיים חשש שתוכנית החומש החדשה, תלך בדרך של קודמתה. לכן, מתנהלים בימים אלה נסיונות לפתור את מצוקת האשראי ולנטרל את המשבר מול הבנקים. בין השאר התקיימו מפגשים עם ראשי הבנקים בהם הועלו דרישות להתחשבות בייחודיות החברה הערבית: התשתיות הדיגיטליות חדשות, האוריינות הדיגיטלית נמוכה, והסניפים, הגם כך מעטים, מתמעטים עוד יותר כחלק מהמגמה הכללית של הבנקים בארץ.

אחת מההצעות שעלתה היא מתן ערבות מדינה לאשראי בנקאי בחברה הערבית. אלא שגם כעת, זמן קצר לפני אישור התוכנית, הסוגיה לא נחתמה בעקבות התנגדות החשב הכללי באוצר, כך מוסר לנו גורם המעורב בדברים. במשרד האוצר אומרים לנו כי "נושא הנגישות למשכנתאות של המגזר הערבי והפתרון המתאים להגדלת הנגישות לאשראי לדיור נמצא בדיונים אשר טרם הסתיימו". לקראת אישור תוכנית החומש החדשה, מתגבשים בימים אלה צעדים למאבק בארגוני הפשע בישובים הערביים, בדרג על הרחבת האכיפה הכלכלית. בשנות החמישים, כשארגוני הפשיעה בארה"ב פרחו, ה-FBI שינה גישה ועבר מחקירות פליליות סטנדרטיות לאכיפה ממוקדת כלכלה. כדובר במעקב כלכלי ישיר על ראשי ארגוני הפשע, מקורות המימון לכלי הרכב והבתים הראוותניים וכדומה.

האכיפה הכלכלית והטכנולוגיות ביטחוניות
רשות המסים תיכנס לעובי הקורה בבדיקות פרטניות ומדוקדקות הן כלפי ראשי הארגונים והן של החברות המשמשות אותם בפעילות ה"כשרה" לכאורה. רשות שוק ההון תתוגבר בפקחים ובאמצעים מתקדמים לפיקוח על דרכי הלבנת ההון השחור, הצ’יינג’ים, החברות הקבלניות שזוכות במכרזים באופן מוטה, חברות "אבטחה" המשמשות כסות לגביית דמי חסות ועוד. לפעילות של רשות שוק ההון ורשות המסים יוכנסו כלים טכנולוגיים מתקדמים המשמשים בין השאר ארגוני ביטחון, לצורך עיבוד והצלבת מידע.

המטרה היא ליצור מעין חדר מצב משולב של הגופים השונים. כך, המשטרה, רשות המסים, רשות שוק ההון, ומשרד המשפטים יוכלו לפעול בתיאום ולהצליב נתונים. הפעילות הזו תבוצע באמצעות הגדלת התקנים של הפקחים והחוקרים, מימון אמצעים טכנולוגיים, והכשרות ייחודיות לפקחים והחוקרים. היקף ההשקעה בעליית המדרגה הזו יעמוד על 2.4 מיליארד שקל בחמש שנים והיא מתוקצבת כחלק מתוכנית החומש של 2015.

בד בבד משרד המשפטים יגיש כבר בשבועות הקרובים כמה הצעות חוק להגבהת סף הענישה המינימלי לעבירות בתחום הנשק, העבירות הכלכליות הקשורות לארגוני הפשיעה ועוד. טואפרה מדגיש כי אם לא יימצא פתרון אסטרטגי לבעיה הכלכלית, המאבק בפשע המאורגן - האחראי העיקרי למעשי הרצח בחברה הערבית - לא יצליח.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001386605


רוכב אופניים: בחיאת, לא רוכבים בכביש מפותל ללא שוליים!


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אכן מגזר מיותר . מדינת ישראל חייבת לנטרל את הפשיעה הערבית . אחרת נסגור את העסק האזרח ע 08.10.21 13:10 1
     VZBJV AK GAUR TAK 08.10.21 13:59 6
         הזנחה של עשור,קל לקלקל לתקן יקח זמן TAK 08.10.21 14:01 7
             לא בטוח שעשור - נראה שהרבה יותר. ובנוסף לא נראה שהמגמה היא של שיפור, להיפך , יש הידרדרות האזרח ע 08.10.21 14:03 9
             ההזנחה מימי הפלמח שירמקול 08.10.21 15:51 34
     רק גירוש כל ערביי ישראל לארצות ערב תוכל לחסוך למדינה מחצית הוצאותיה. רכס חיים 08.10.21 15:53 35
  מציאת צידוקים? אוכלוסיה עבריינית לאומנית ראשוני 08.10.21 13:10 2
     זה יותר גרוע מתרוץ אפי' שקר מאן דהוא 08.10.21 13:13 3
         הגיוני, נראה לך שלא איימו על הפקידים הרלוונטיים?! Yud 08.10.21 14:12 16
  לטרנספר עכשיו, ויפה שנה אחת קודם.. LA-V 08.10.21 13:28 4
     אתה משחק עם עצמך,האום ,ביידן,מרקל,גונסון,מקרון ועוד יסכימו?מדינת ישראל יכולה להתקיים בלי נשק וסחר עם העולם?? TAK 08.10.21 14:06 10
         אפשר לתת תמריצים למי שרוצה לעזוב ולוותר על האזרחות שלו Yud 08.10.21 14:11 15
             יעזבו רק הנורמטיביים ZOG 08.10.21 23:55 49
         כל עוד אנחנו נהיה מאוחדים בדעה אחת שצריך טרנספר הקהילה הבינלאומית בסופו של דבר תתיישר The Humanist 08.10.21 14:49 18
             השורה האחרונה צריכה להיות בכותרת. פשיטא. יוספטל 08.10.21 15:12 27
         הטורקים עושים מה שבראש שלהם ולאף אחד לא אכפת. אם מדינת ישראל רוצה- היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה כינוי 08.10.21 14:53 21
             לא. גם אם איזה שלטון ירצה הוא לא יוכל לבצע. לא ישים לגמרי. יוספטל 08.10.21 15:15 28
                 עשינו את זה ב48. אין סיבה שלא נעשה את זה שוב. אף שלטון לא ניסה את זה כינוי 08.10.21 15:23 30
     תוכנית מענינת. איך מבצעים? לאן? מי בעל הברית שלך לנושא? אולי תספר לנו. רק שיהיה אמין ובר ביצוע. יוספטל 08.10.21 15:11 26
     לא יקרה בחיים, מדינת ישראל פספסה את ההזדמנות האחרונה אי שם ב1967 Y to Y 08.10.21 16:05 40
  תחליף ערבים בחרדים וקיבלת בפורום 100 תגובות לפחות. פה רק 4 The-dragon 08.10.21 13:47 5
     תחליף את החרדים בהומואים ותקבל 1000 תגובות FAO 08.10.21 14:03 8
  בולשיט. המאזין 08.10.21 14:06 11
  אין פתרון . ישראלי5 08.10.21 14:07 12
     כל מילה AvniY 08.10.21 15:10 25
  אם זה מה שהם הצליחו לעשות עם תקציבים שנתיים ו7 מיליארד שח של תוכנית החומש הקודמת Yud 08.10.21 14:10 13
  פחחחח. תירוצי השמאל. זה עניין של תרבות. כינוי 08.10.21 14:10 14
  ההצעה לערבות מדינה לאשראי לערבים זה טמטום שמאלני גנוטי 08.10.21 14:35 17
     + מאן דהוא 08.10.21 15:06 24
     אתה לא מבין, מה קורה כאן. הם מקבלים הטבות המאזין 08.10.21 15:21 29
  אמביולנטי לגביי הנושא - עבריינים אל מול עבריינים על פי חוק Dover 08.10.21 14:51 19
     +1 NightKnight 08.10.21 15:57 36
  זה תמיד היה חלק מהם. איש ונוב לו 08.10.21 14:53 20
  בוקר טוב עולם..כנסו לטיק טוק, תראו ערמות של מזומנים במגזר הערבי... White angel 08.10.21 14:54 22
  ורק אותנו מס הכנסה, מעמ וביטוח לאומי ירדפו עד השקל האחרון AvniY 08.10.21 14:59 23
     כל מגזר וארגון הפשע שמתעמר בו. זר קוציםריחני 08.10.21 15:37 31
     חזקים על חלשים, כל דאלים גבר. אוהבחדשות 08.10.21 15:39 32
     ככה זה להיות יהודי במדינת ישראל. אתה אזרח סוג ב. זה לא חדש TheTruth 08.10.21 15:58 37
  דרוש טיפול שורש עמוק ויסודי בפשיעה הערבית בכל הארץ, איפה המשטרה? מי יעשה את זה? אוהבחדשות 08.10.21 15:39 33
  המצב גרוע. הארכי-נוכל במשך 12 שנה הפקיר את הזירה ונתן לחלאות האלו להפוך לבעיה אדירה כאן, והגיע הזמן לתקן Prodigy 08.10.21 16:01 38
  למה שכחו גם סמים? האינג'יניר 08.10.21 16:02 39
  יש שם חברה godfrey 08.10.21 17:13 41
  סליחה, איזה בנק ירצה לשלם פרוטקשן? למה שיפתחו סניפים? סקופ השנה 08.10.21 17:42 42
  אקס טריטוריה. אני לא רואה כל אפשרות לפרק את הפשע שם ולכן במו ידינו יצרנו ישות אוטונומית ישראלצ'יק 08.10.21 17:52 43
  סיפור לשבת: במכרזים במדינה זוכות הזרועות מלבינות ההון של משפחות פשע. והם לא ערבים. Iceman 08.10.21 20:09 44
  מדהים פתאום שיש כתבה שזה משהו שיודע כל אזרח בישאל למעלה מ 20 שנה. The cake 08.10.21 20:22 45
  הכל דיבורים The-King-D 08.10.21 22:02 46
  רשות מיסים יכולה לעצור את זה אם תבחר לעסוק בזה. ShocKi 08.10.21 22:42 47
     או איפה שזה מביא לייקים The-King-D 08.10.21 23:07 48
  השכר במגזר הערבי חרפה הם לא מצליחים לגמור חודש בלי הלוואות בשוק האפור יואב 09.10.21 04:08 50
  מגזר גזען ואנטישמי סתם אחת 09.10.21 11:40 51
  איפה רשויות המס?? לוד על המפה White angel 09.10.21 12:00 52

   
   
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
11903 הודעות, 106 מדרגים, 207 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:10   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אכן מגזר מיותר . מדינת ישראל חייבת לנטרל את הפשיעה הערבית . אחרת נסגור את העסק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3167 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:59   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. VZBJV AK GAUR  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3167 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:01   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. הזנחה של עשור,קל לקלקל לתקן יקח זמן  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
11903 הודעות, 106 מדרגים, 207 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:03   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. לא בטוח שעשור - נראה שהרבה יותר. ובנוסף לא נראה שהמגמה היא של שיפור, להיפך , יש הידרדרות  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
הידרדרות קיצונית בזמן קצר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שירמקול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.7.14
1733 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:51   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. ההזנחה מימי הפלמח  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רכס חיים
חבר מתאריך 3.6.21
389 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:53   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. רק גירוש כל ערביי ישראל לארצות ערב תוכל לחסוך למדינה מחצית הוצאותיה.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
המגזר הערבי לא כלכלי לתחזוקה במדינת ישראל כאשר הוצאותיו עוברים את מחצית תקציב המדינה.
לא תיתכן השקעה עצומה של מאות מיליונים שקלים בכל יום שהמגזר הזה סוחט ממדינת הייטק.
אנו נפשוט רגל באם זה יימשך יחד עם הוצאות ביטחון שוטפות שמעבר להוצאות המגזר.
עלינו להשקיע את המיליארדים האלה ברכישת כפרים שלמים וסילוק תושביהם לסוריה,או לחילופין להשקיע את הכסף בהגדלת כוחות הביטחון וייצור נאכבה שנייה שתסלק את כולם אל ארצות ערב השכנות שמשם הם הגיעו להתנחל בארצנו.
כל התכניות שלהם מכוונות לסלק את היהודים מארצם ולחלק את השלל בין ארבע המדינות הפלשתיניות שכר הוקמו במרוצת השנים - עזה,יהודה ושומרון,ירדן וישראל שכולן לופתות את המדינה מכל הכיוונים. נא עיינו בתכנית הפלשתינית לאחר כיבושה של ישראל.
יש לנו רק זמן מועט - לפי מאורעות מאי השנה,להיחלץ מהידוק המצור הערבי עלינו,ולנצל את הזמן לנאכבה שנייה ואכזרית שתקרע את לפיתתם תוך שבוע ימים ותסלקם לסוריה בהמוניהם.
בני עמי - התעוררו כל עוד כוחנו במותננו - ולא - חרבם תשספנו ללא רחמים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראשוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.10.08
6224 הודעות, 35 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:10   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מציאת צידוקים? אוכלוסיה עבריינית לאומנית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן דהוא
חבר מתאריך 18.5.15
4565 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:13   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. זה יותר גרוע מתרוץ אפי' שקר  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
אם תפתח את אתר בנק ישראל תגלה עשרות בנקים חוקיים ערבים


רוכב אופניים: בחיאת, לא רוכבים בכביש מפותל ללא שוליים!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yud לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.6.15
3204 הודעות, 11 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:12   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. הגיוני, נראה לך שלא איימו על הפקידים הרלוונטיים?!  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LA-V לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.17
15441 הודעות, 171 מדרגים, 320 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:28   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. לטרנספר עכשיו, ויפה שנה אחת קודם..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


"עדיף לאהוב ולאבד מאשר לא לאהוב בכלל." - אלפרד טניסון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3167 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:06   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אתה משחק עם עצמך,האום ,ביידן,מרקל,גונסון,מקרון ועוד יסכימו?מדינת ישראל יכולה להתקיים בלי נשק וסחר עם העולם??  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yud לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.6.15
3204 הודעות, 11 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:11   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אפשר לתת תמריצים למי שרוצה לעזוב ולוותר על האזרחות שלו  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZOG לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.9.16
7396 הודעות, 65 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    23:55   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. יעזבו רק הנורמטיביים  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
תשאר עם אותה בעיה באותו גודל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Humanist לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.19
4704 הודעות, 52 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:49   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. כל עוד אנחנו נהיה מאוחדים בדעה אחת שצריך טרנספר הקהילה הבינלאומית בסופו של דבר תתיישר  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
כל עוד פה בישראל צועקים שאנחנו מדינה נאצית שרוצחת ילדים פלסטינים, כל עוד יש פה שמאל קיצוני שבוגד - גם הגוים ישנאו אותנו. מי ששונא את עצמו ולא מכבד את עצמו - גם אחרים ישנאו אותו ולא יכבדו אותו.
בעבר אחרי מלחמת השחרור מדינות צפון אפריקה התנו יחסים דיפלומטיים עם ישראל ושלום תמורת נסיגה ישראלית לשטחי 48. לא עבר זמן והדרישה הזאת נזנחה וישראל ייסדה יחסים דיפלומטיים עם המדינות האלה. בעבר סיפרו לנו שאם אנחנו רוצים ברית עם סעודיה או כדי שנוכל לנסוע לדובאי ולהנות מהיופי של אבו-דאבי אז חייבים לסגת לגבולות 67. עבר קצת זמן והנה אנחנו יכולים לנסוע לאיחוד האמירויות מבלי שמישהו הקים מדינה פלסטינית ומבלי שישראל נסוגה לגבולות 67.
העולם משתנה. אירופה תשתנה. ארה"ב תשתנה. לכל מדינה יש את האינטרסים שלה. גורלנו תלוי בעיקר בנו. העולם נהיה יותר ויותר מולטי קוטבי ויש סיכוי טוב שבעתיד נהיה פחות תלוים באירופה וארה"ב ויש גם סיכוי טוב שהימין יעלה לשלטון במדינות אירופה בעקבות ריבוי המוסלמים שם.
אם אנחנו נהיה מאוחדים ומלוכדים ונהיה תמימי דעים בכך שצריך טרנספר - יהיה אפשר לטרנספר בקלות. כמובן שיהודים מאוד אוהבים לדפוק את עצמם, לשנוא את עצמם ולבגוד בעצמם. אז כנראה שזה לא יקרה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוספטל
חבר מתאריך 9.3.20
494 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:12   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. השורה האחרונה צריכה להיות בכותרת. פשיטא.  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
5675 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:53   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. הטורקים עושים מה שבראש שלהם ולאף אחד לא אכפת. אם מדינת ישראל רוצה- היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוספטל
חבר מתאריך 9.3.20
494 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:15   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. לא. גם אם איזה שלטון ירצה הוא לא יוכל לבצע. לא ישים לגמרי.  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
5675 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:23   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. עשינו את זה ב48. אין סיבה שלא נעשה את זה שוב. אף שלטון לא ניסה את זה  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוספטל
חבר מתאריך 9.3.20
494 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:11   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. תוכנית מענינת. איך מבצעים? לאן? מי בעל הברית שלך לנושא? אולי תספר לנו. רק שיהיה אמין ובר ביצוע.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y to Y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.18
6752 הודעות, 39 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:05   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. לא יקרה בחיים, מדינת ישראל פספסה את ההזדמנות האחרונה אי שם ב1967  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
או ב1973…



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The-dragon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.08
6999 הודעות, 74 מדרגים, 134 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:47   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. תחליף ערבים בחרדים וקיבלת בפורום 100 תגובות לפחות. פה רק 4  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


https://www.rabenu.co.il/he/תהילים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
8789 הודעות, 24 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:03   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. תחליף את החרדים בהומואים ותקבל 1000 תגובות  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המאזין
חבר מתאריך 11.5.21
290 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:06   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. בולשיט.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תלך לירדן. סוריה, לבנון, צרפת . אותו הדבר זה בתרבות שלהם. לחיות בסוג רק מי שיש לו כוח ומראה שיש לו כוח הוא הגבר. לא יעזור זה בתרבות.
לכן ממשל ערבי חייב להיות ברור וחזק בשביל לשלוט בלי חוכמות או הסברים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.12.20
1549 הודעות, 6 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:07   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אין פתרון .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חברה שבטית ברברית .
איזה בנק יתן משכנתא בכפר ערבי שאם יש בעית תשלומים אי אפשר לבצע גבייה או הוציאה מהדירה ללא מאות שוטרים ?
הכל שם מהמסד עד לטפחות לא בנוי לחברה מודרנית שעובדת בדיגיטל ותחת נורמות מסוימות .
נגע ממאיר בתוך המדינה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AvniY לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.7.14
10161 הודעות, 55 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:10   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. כל מילה  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
חברה שבטית ברברית שאנחנו חושבים שאנחנו מבינים איך הראש שלהם עובד אבל אנחנו לא. וזה הכי גרוע. כלבים קל יותר לתרבת מאשר אותם.


Become a Football Club Manager - https://total.football


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yud לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.6.15
3204 הודעות, 11 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:10   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אם זה מה שהם הצליחו לעשות עם תקציבים שנתיים ו7 מיליארד שח של תוכנית החומש הקודמת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תחשבו לאילו מימדים הם יגיעו בעוד 4 שנים עם 53 מיליארד ש"ח.
ואגב, זה נוגע לכל אזרח בישראל, בלי קשר למוצאו.
דווקא לרשויות הערביות בישראל עדיף שהמנהל האזרחי ייקח את האחריות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
5675 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:10   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. פחחחח. תירוצי השמאל. זה עניין של תרבות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גנוטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.20
787 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:35   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. ההצעה לערבות מדינה לאשראי לערבים זה טמטום שמאלני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מטורף.
כי מורידים מהבנק את הסיכון, ואז כל ערבי שאין מניעה לקחת הלוואה יקבל איום מאיש פשע או יפותה איכשהו וייקח הלוואה שכמובן לא תוחזר, המדינה תפצה את הבנק ואנשי הפשע יקבלו כסף.
מי המטומטמים שמעלים הצעות כאלו? ומי משלם להם שיעשו את זה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן דהוא
חבר מתאריך 18.5.15
4565 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:06   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. +  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  


רוכב אופניים: בחיאת, לא רוכבים בכביש מפותל ללא שוליים!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המאזין
חבר מתאריך 11.5.21
290 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:21   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אתה לא מבין, מה קורה כאן. הם מקבלים הטבות  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
שאזרח שומר חוק אפילו לא חולם לקבל.
הרעיון אולי טוב ונכון אבל צריך להיות בשביל עובדים ציבור למשל מורה או מאבטחים וכדומה. שיש להם אזרחות טובה. ויציבות אבל לאט. להם צריך לעזור. זה מה שוקרה שמאבדים את הצפון .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dover לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
1158 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:51   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אמביולנטי לגביי הנושא - עבריינים אל מול עבריינים על פי חוק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המדינה עושקת ואנחנו אזרחים סופר טובים שמצדיקים את הצורך שיעשקו אותנו וכשיש מגזר שמוצא דרכים להתחמק מהעושק הזה אנחנו תוקפים אותו (אולי בצדק).
הבעיה שהרבה שעובדים בשחור מגיעים גם לפשיעה משמעותית יותר, כמו נהגים שלא מאותתים ועל הדרך עושים עבירות תנועה רבות.
הייתי שמח לשלם לעצמאיים מבלי להעביר אחוז נכבד למדינה.
לגביי הברחת הנשקים - שיחפשו באיזור התעשייה של כפר קאסם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NightKnight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.4.15
5759 הודעות, 29 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:57   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. +1  
בתגובה להודעה מספר 19
 


30 שנות חיסיון ואנחנו אמורים להזריק בלי לשאול מה מסתירים מאיתנו? על פרשת ילדי תימן הטילו חיסיון כזה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש ונוב לו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
8572 הודעות, 67 מדרגים, 75 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:53   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. זה תמיד היה חלק מהם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עוד מימי עשו וישמעאל.

"והוא יהיה פרא אדם- ידו בכל, ויד כל בו"

"ועל חרבך תחיה".

דבר לא השתנה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
White angel
חבר מתאריך 8.12.19
361 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:54   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. בוקר טוב עולם..כנסו לטיק טוק, תראו ערמות של מזומנים במגזר הערבי...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא משלמים מיסים, אשכרה מסתלבטים עלינו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AvniY
חבר מתאריך 18.7.14
10161 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:59   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. ורק אותנו מס הכנסה, מעמ וביטוח לאומי ירדפו עד השקל האחרון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.10.21 בשעה 15:05 בברכה, AvniY
 
בא לי להקיא על המדינה הזו.

אותנו האזרחים משלמי המיסים ירדפו על כל שקל ויתחשבנו איתנו בקטנות... יאיימו עלינו בעיקולים וצוי הוצאה לפועל, יערכו לנו ביקורות מס ומה לא?!

הם - יאיימו, יגבו פרוטקשן, יזכו במכרזים בצורה הכי לא חוקית שיש ולא יתנו שום תמורה או תועלת. כלכלה מקבילה ללא חוקים שבה הכל מותר למי שנולד לדת הנכונה, והכל בחסות המדינה והממשלה.

מייאש
לילות שאני לא נרדם רק מהמחשבה על זה שאיחרתי בתשלום כזה או אחר
אין צדק ואין שיוויון
והכי גרוע שזה לא באמת הולך להתשנות... אשליות, הם ילחמו בנשק חם אם תגעו להם בכבוד.


Become a Football Club Manager - https://total.football


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זר קוציםריחני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.1.16
4057 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:37   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. כל מגזר וארגון הפשע שמתעמר בו.  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  


I just dropped in to see what condition my condition was in


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהבחדשות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
51548 הודעות, 255 מדרגים, 493 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:39   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. חזקים על חלשים, כל דאלים גבר.  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheTruth לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.17
12057 הודעות, 60 מדרגים, 85 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:58   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. ככה זה להיות יהודי במדינת ישראל. אתה אזרח סוג ב. זה לא חדש  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהבחדשות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
51548 הודעות, 255 מדרגים, 493 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:39   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. דרוש טיפול שורש עמוק ויסודי בפשיעה הערבית בכל הארץ, איפה המשטרה? מי יעשה את זה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
48144 הודעות, 198 מדרגים, 299 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:01   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. המצב גרוע. הארכי-נוכל במשך 12 שנה הפקיר את הזירה ונתן לחלאות האלו להפוך לבעיה אדירה כאן, והגיע הזמן לתקן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מהמעט שראינו בכמה חודשים ברורים - אני כן רואה מבר לב וסער נכונות לשיפור המצב וגם צעדים אמיתיים בפועל (פשיטות במגזר הערבי, בתי דין לפשיעה כלכלית שיתעסקו באוכלוסיית הערבים, נסיונות לערב את השב"כ ועוד). הזוי שהגענו למצב הזה.


נתן אשל: "השנאה היא מה שמאחד את המחנה שלנו". דובר הליכוד: "אני מברבר פייק ניוז"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האינג'יניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
35645 הודעות, 157 מדרגים, 310 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:02   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. למה שכחו גם סמים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרי בכל תפיסה של המשטרה יש סמים נשק מזומן ואיזה קרלו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
godfrey לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.13
4661 הודעות, 30 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    17:13   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. יש שם חברה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עם מיליונים במזומן...צריך רק לפתוח טיק טק..
בדרך כלל יושבים בסקודה פשע ..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקופ השנה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
3303 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    17:42   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. סליחה, איזה בנק ירצה לשלם פרוטקשן? למה שיפתחו סניפים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
‏רק 10% מסניפי הבנק בישראל יושבים בישובים ערביים ושיעור האזרחים הערבים ללא חשבון בנק גבוה פי 12 מזה שבחברה היהודית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלצ'יק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
14932 הודעות, 84 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    17:52   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. אקס טריטוריה. אני לא רואה כל אפשרות לפרק את הפשע שם ולכן במו ידינו יצרנו ישות אוטונומית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שבבוא היום תדרוש הכרה כמדינה לצד מדינת ישראל ומדינת אבו מאזן וכנופייתו ביוזמת השמאל.
בשנה האחרונה כל דעה /מאמר /כתבה כולם אומרים יאללה לשפוך עשרות מיליארדים על המגזר כאילו זה יצמיח את הפתרון. כאשר אבדנו אבדנו


ביבי בסירובו לזוז הצידה -הרס את גוש הימין!~~מאות קבוצות לחץ מקמבנות תקציבים אבל רק החרדים הם "הבעיה"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Iceman
חבר מתאריך 15.6.16
1386 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 13 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    20:09   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. סיפור לשבת: במכרזים במדינה זוכות הזרועות מלבינות ההון של משפחות פשע. והם לא ערבים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The cake לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.15
11858 הודעות, 108 מדרגים, 207 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    20:22   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. מדהים פתאום שיש כתבה שזה משהו שיודע כל אזרח בישאל למעלה מ 20 שנה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בושה לתקשורת, ולכל ממשלות ישראל שהביאו למצב הזה.

הר של נשק וכסף ללא מסים.
ואזרחים ישראלים לוקחים להם נשק ונעצרים על ירי להגנה עצמית.

מחכה להתעורר מהסיוט הזה כי לא על זה חלמנו.
הורגים עצמו מתוכינו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The-King-D לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.16
1527 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    22:02   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. הכל דיבורים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
התפתחה פה מדינה בתוך מדינה, ואין שום סיכוי לעצור את זה
במלחמה כוללת, תהיה פה מלחמת אזרחים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ShocKi
חבר מתאריך 2.9.03
9722 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    22:42   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. רשות מיסים יכולה לעצור את זה אם תבחר לעסוק בזה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אבל את הרשות מעניין יותר דברים כמו ציפי רפאלי. לא שזה משהו שולי אבל פשוט זה סדר העדיפויות. אוכפים רק איפה שהמשימה קלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The-King-D לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.16
1527 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    23:07   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. או איפה שזה מביא לייקים  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יואב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.05
14285 הודעות, 56 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' בחשון תשפ''ב    04:08   09.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. השכר במגזר הערבי חרפה הם לא מצליחים לגמור חודש בלי הלוואות בשוק האפור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני מכיר אישית כמה מהמגזר שמשתכרים בעבודה לגיטימית שכר מינימום והם בעלי משפחות
עם 5 -6 ילדים מסובכים בהלוואות ומנסים את מזלם בהימורים ומסתבכים עמוק יותר מכאן הדרך קצרה לפשע חייבים טיפול שורש עמוק במקרים הללו !



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
12619 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' בחשון תשפ''ב    11:40   09.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. מגזר גזען ואנטישמי  
בתגובה להודעה מספר 0
 

נעזר כוחות יהודים למיטוט המדינה היהודית,מבפנים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
White angel
חבר מתאריך 8.12.19
361 הודעות
יום שבת ג' בחשון תשפ''ב    12:00   09.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. איפה רשויות המס?? לוד על המפה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות