2,064 נדבקים בקורונה אובחנו אתמול - מספר החולים הקשים ירד

משרד הבריאות עדכן כי שיעור הבדיקות החיוביות ממשיך לרדת ועומד על 2.14%, ומקדם ההדבקה - 0.73. מניין החולים הפעילים עומד על כ-31 אלף, מתוכם 183 מונשמים. מספר מקרי המוות עלה ל-7,885

בדיקות קורונה מד"א בדיקה
עמדת בדיקות של מד"א | צילום: דוברות מד"א

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שישי) את נתוני הקורונה, מהם עולה כי אתמול נוספו 2,064 מאומתים חדשים לנגיף ומספר החולים הקשים ירד ל-460, מתוכם 183 מונשמים. כמו כן, שיעור המאומתים מבין הנבדקים ירד ל-2.14% ומקדם ההדבקה (R) ממשיך לרדת ועומד על 0.73. מספר מקרי המוות מסיבוכי המחלה עלה ל-7,885

עוד עולה מהנתונים כי אתמול התחסנו כ-44 אלף ישראלים, מתוכם כ-33 אלף קיבלו את המנה השלישית של החיסון. עד כה התחסנו כ-6.1 מיליון ישראלים בחיסון הראשון, כ-5.6 מיליון קיבלו את שני החיסונים וכ-3.7 מיליון קיבלו את המנה השלישית של החיסון.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מהתפרצות הר געש ועד קפטן קירק בחלל: מסביב לעולם בשתי דקות

דיווח: צוללת אמריקנית התנגשה בחפץ בים סין – 15 חיילים נפצעו

משבוע הבא: יופסקו בהדרגה הבידודים בבתי הספר בערים הירוקות

בתוך כך, ראש הממשלה נפתלי בנט ומשרד הבריאות החליטו הלילה כי החל מיום ראשון הקרוב, תורחב בהדרגה התוכנית הניסיונית לצמצום הבידודים במערכת החינוך בערים הירוקות, כך שיתאפשרו לימודים סדירים ורציפים לרובם המוחלט של התלמידים.

על פי התוכנית, בכיתה שבה יתגלה חולה מאומת, ייבדקו כל תלמידי הכיתה בבדיקת PCR שתבוצע בעמדות פיקוד העורף או בקופות החולים. התלמידים יישארו בבידוד עד לקבלת תשובה שלילית ואחריה ישובו לשגרת הלימודים בכיתה, למעט אלו שיימצאו חיוביים לנגיף, תוך חובה לבצע בדיקות מהירות באמצעות ערכות אנטיגן במשך שבוע. ביום השביעי תבוצע בדיקת PCR נוספת בקרב התלמידים. לאחר קבלת תשובה שלילית, תחזור כל הכיתה לשגרה מלאה.