גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #717657 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 717657        
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:17   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

השר כהנא זעם על מאות טונות ברוקולי שנמצאו נגועים בחרקים ונפסלו לשיווק ככשרים ע''י הרב שמואל אליהו  

 

נגועים בדבר: הברוקולי שמסעיר את עולם הכשרות
השר מתן כהנא זעם כששמע על מאות טונות של ברוקולי שנמצאו נגועים בחרקים בבדיקה ונפסלו לשיווק ככשרים על ידי הרב שמואל אליהו במפעל פרי גליל. כעת הוא מקדם בכל הכוח בחירת רב ראשי חדש לחצור הגלילית, כדי להוציא את המפעל מהשגחתו של הרב אליהו שמתפקד כממלא מקום
יוני רוטנברג
ב' בחשון תשפ"ב 08:11 08.10.21

לא, לא הגעתם בטעות למדור הבישול של העיתון, והברוקולי והכרובית מככבים בשורות שלפניכם לא בגלל החורף המתקרב והנוכחות המבורכת של השניים במרקים עונתיים, אלא בגלל התפקיד הפחות מוכר אך היותר חשוב שלהם במדינת ישראל – יצירת סערות של ממש בתפר שבין דת למדינה, שמעורבים בהן שר הדתות, רבני ערים, הרבנות הראשית, חברות ענק ואפילו פרקליטות המדינה.

אז הנה שני סיפורים על ברוקולי מהימים האחרונים שמסעירים את עולם הכשרות על רקע הרפורמה שיוזם השר מתן כהנא.

שולחן ערוך השר

מפעל פרי גליל בחצור הגלילית פרץ בתחילת העשור הקודם לתודעה הציבורית כשעובדיו פתחו בשביתה ובהפגנות קולניות נגד הכוונה לסגור את המפעל ולפטרם. אז הייתה זו ממשלתו של נתניהו שנחלצה לעזרת המפעל, ובסופו של תהליך הצילה אותו באמצעות תמיכה נדיבה והחזירה את העובדים – רובם ככולם תושבי המקום – אל מקור פרנסתם. במהלך החודש האחרון נקלע המפעל שוב לעין הסערה, כשמעל ראשו מתנהל קרב שהוא חלק ממערכה גדולה יותר – המערכה שבין משרד הדתות בהובלת השר מתן כהנא ובין הרבנות הראשית.

במאי האחרון נפטר למגינת ליבם של תושבי חצור הרב מרדכי דיעי ז"ל אחרי מאבק ממושך במחלה קשה. הרב דיעי היה הממונה על הכשרות במועצה המקומית, ובמסגרת זו העניק במשך שנים ארוכות את ההשגחה למפעל פרי גליל. אחרי פטירתו, כנהוג במקרים מהסוג הזה, מינתה מועצת הרבנות הראשית רב מרשות מקומית סמוכה שימלא את מקומו עד למינוי קבוע שעליו אחראי המשרד לשירותי דת. לתפקיד נבחר, באופן טבעי, הרב שמואל אליהו, רבה של צפת הסמוכה, שמחזיק בעירו מערך כשרות איכותי עם מוניטין טוב למדי.

אחרי כמה חודשים של הסתגלות ומעבר הגיעו ללשכת הרב אליהו טענות על חשד לזיוף במפעל פרי גליל. המדובר היה במחלקת הקפואים, עם דגש על תוצרת של ברוקולי וכרובית. נציגים של רבנות צפת הגיעו למפעל לצורך בדיקות, ולקחו חלק מהסחורה למעבדה מיוחדת לצורך בדיקת נגיעות. התוצאות היו מבהילות: בחלק מהשקיות נמצאו 28 חרקים, באחרות מעט פחות, ובכל אופן כמות החרקים הייתה רחוקה מאוד מהכמות שמאפשרים נוהלי הרבנות הראשית לכשרות של ירקות קפואים. ממצאים דומים הגיעו מהמעבדה גם בנוגע לחלק משקיות הכרובית.

הגילוי המרעיש לא התקבל בשמחה מרובה במשרדי פרי גליל. אולי יותר מדויק יהיה לתאר שהוא התקבל בזעם. את הדרישה של הרב אליהו לעצור את השיווק של הסחורה הנגועה סירבו לקבל במפעל, והוויכוח הגיע עד כדי איום של המפעל בתביעה. מהסכום שנקבו במכתב ההתראה אפשר להבין את סדר הגודל של הסחורה – שבעה מיליון שקלים, מאות טונות שפרי גליל לא תוכל לשווק תחת המותג שלה.

בנקודה הזאת צריך להסביר מעט על התהליך שעוברת הסחורה מהמגדל ועד לשקית, שהוא גם הסיבה לתרעומת הגדולה של המפעל. אחרי שהסחורה משונעת מהשדה אל המפעל היא עוברת סדרה של פעולות שנועדו לנקות אותה מחרקים: הפרדה של הפרחים, הרקדה, אמבטיות וחליטה, שרק בסופן הפירות נארזים בשקיות ומוקפאים בהקפאה עמוקה. כבר בשדה, עוד לפני שהמפעל רוכש את התוצרת מהחקלאי, בודקים משגיחי כשרות את הסחורה בדיקה ראשונית ובה הם מוודאים שהנגיעות לא חריגה, כך שהתהליכים במפעל יביאו את התוצרת לשיעור שקבעה הרבנות – חמישה אחוזים של נגיעות.

את מאות טונות המריבה של הברוקולי אישר עוד משגיח מטעם הרב דיעי ז"ל, ועל דעת כך הם נרכשו על ידי המפעל. גם אנשיו של הרב אליהו לא טענו אחרת, אך הציגו את העובדות – רמת הנגיעות לא עומדת בשום סטנדרט הלכתי. את המחלוקת הקשה הפנה הרב אליהו לראשון לציון הרב יצחק יוסף על מנת שיכריע הוא בסוגיה הסבוכה. הרב יצחק יוסף ישב על המדוכה, ובדיעבד המציא היתר מפליג. הוא אישר למפעל לשווק תחת המותג פרי גליל סחורה שבה פחות מחמישים אחוז נגיעות בסך כל השקיות, מה שיכניס אותה להגדרה ההלכתית של "מיעוט המצוי". התנאי שהוצב הוא שעל כל האריזות מהיבול הבעייתי יופיע הכיתוב "ללא פיקוח מחרקים", במקום הכיתוב "כשר".

למרבה הצער, גם ההיתר הזה לא הציל את המצב. אחוזי הנגיעות של הסחורה המדוברת השאירו הרחק מאחור את הרף המקל של הראשון לציון והותירו את הפלונטר על כנו. בצר להם פנו בכירי פרי גליל לשר הדתות וקבלו בפניו על ההתעמרות – כפי שהם חוו אותה – של הרבנות צפת. הדברים נפלו על אוזניים כרויות. השר כהנא זעם כשהוא שמע על המקרה. עד כדי כך מגיעים הדברים, שכאשר ביקש להציג בפני ועדת המיזמים הלאומיים בכנסת את רפורמת הכשרות שלו הדוגמה האולטימטיבית שלו הייתה מפעל פרי גליל. "תארו לכם שתי משאיות שאוספות מאותו שדה ברוקולי אחד למפעל סנפרוסט והשנייה למפעל פרי גליל", טען בלהט. "לאחד המפעלים הרב המקומי ייתן כשרות ואילו הרב המקומי במקום שבו המפעל האחר נמצא - לא. אני לא קובע מי צודק, יכול להיות שהרב המחמיר צודק אבל בסוף אין אחידות וכל רב קובע מה שנראה לו".

בחדר הוועדה כהנא אומנם הכריז שהוא לא קובע מי צודק, אבל בשטח הוא כבר התחיל לפעול בכיוון די ברור. במכתב ששלח השבוע לראש המועצה המקומית חצור הגלילית שמעון סוויסה הכריז השר נחרצות כי הוא מתכוון לפעול להקמת גוף בוחר לרב ראשי חדש למועצה. אפילו ראש לוועדה שתקים את הגוף הבוחר כבר מונה – שופט בית המשפט המחוזי בירושלים לשעבר משה דרורי. בידיעות שהתפרסמו בעיתון דה מרקר ובאתר ערוץ 7 חובר המהלך ישירות למחלוקת בעניין הסחורה הנגועה, ולא מן הנמנע שהדברים נאמרו בתדרוך מפי השר עצמו. גם כשפנינו אנחנו, בסביבת השר לא הוכחשה כלל הטענה כי המהלך למינוי רב ראשי חדש קשור להתעקשות של הרב אליהו שלא להכשיר את שקיות הברוקולי הנגועות. "זה לא שיש קשר ישיר", הסבירו, "אבל זה הצטברות של גורמים שמביאים למינוי רב".

אך גם בלי הודאה מפורשת, ההקשר כולו מורה על מאמץ מיוחד שמשקיעה לשכת השר בכיפוף ידיים מול לשכת הרב הראשי של צפת. לפני כשנתיים פרסמנו פה מחקר שהראה כי ברבע מהרשויות המקומיות לא מכהן רב ראשי שמונה כדין, כולל רשויות ענק כמו חיפה, רמת גן ולאחרונה גם תל אביב. לכשלים המחרידים שנולדו במערך הכשרות היתום של חיפה הקדשנו גם תחקיר נרחב שהגיע עד לוועדת הפנים של הכנסת. בנוסף לכך, מבין ממלאי המקום יש רבנים שרשתם נפרשה על פני עשרות קילומטרים או שהם ממלאים את מקומם של שני רבנים, שלא כמו בצפת ובחצור הסמוכות והקטנות יחסית. ובכל זאת, מכל בעיות מינוי רבני הערים החמורות שעומדות לפתחו בחר השר כהנא לעסוק דווקא בחצור הקטנה שנעדרת רב ראשי רק כמה חודשים.

בסביבת השר מבקשים להבהיר שהוא אינו מתכוון להתערב בפסיקת ההלכה של רב כזה או אחר, וכל הדרישה ממוקדת בסטנדרט הכפול שנוצר, שמפלה לרעה את פרי גליל לעומת המשווקות האחרות. השינוי שחל ביחס לאותה סחורה בחילוף ההשגחה בין הרב דיעי ז"ל לרב אליהו ייבדל לחיים ארוכים מעיד לטעמם על החמרה של האחרון שרק מדגישה את כשל הסטנדרט הכפול הקיים כיום בהשגחת הרבנות, ושאותו הם מבקשים לתקן בעזרת הרפורמה החדשה. הם גם מוסיפים כי לא מדובר בבעיית ברוקולי אלא בבעיית מדיניות: רק לאחרונה הגיע אליהם מקרה של יזם שהקים מפעל פטל ומצא את עצמו לא כשר בעיר אחת וכשר בעיר אחרת. מהצד השני טוענים כי בעקבות ההערה של השר הסטנדרטים יושרו בין כל נותני הכשרות לחברות הקפואים הגדולות, על פי הוראת הראשון לציון. ההבדל הוא במציאות, הם אומרים, ולא בסטנדרט.

בעוד הוויכוח הולך ומתלהט והסחורה שוכבת כאבן שאין לה הופכין, במפעל פרי גליל החליטו לעשות מעשה. מתוך הבנה שתהליך מינוי הרב החדש יארך עוד זמן רב ולא יועיל לחיי המדף המוגבלים של מאות טונות הברוקולי, החליטו בעלי המפעל לשווק את הסחורה תחת מותג אחר נעדר חותמת כשרות שברשותו. הסחורה כבר עזבה את שערי המפעל ומה שהיה ברור מלכתחילה מתגלה עתה ביתר שאת – שהברוקולי, שהיה רק ירק שולי שהוסיף טעם והפך לוויכוח אמיתי על רפורמת הכשרות ועל אלו שעוד בדרך, לא מתכנן להיכנס בזמן הקרוב למקפיא.

ייצוגית בלי ייצוג

קשובים להוראת השר, גם אנחנו מקפידים להחיל סטנדרט אחיד על חברות הקפואים הגדולות, ואחרי פרשת פרי גליל אנו עוברים לפרשת סנפרוסט. בעבר דיווחנו כאן על תביעה ייצוגית שהוגשה נגד חברת האחים חמוי המשווקת את המותג טלפרוסט, על כך ששיווקה ברוקולי וכרובית עם החותמת כשר, למרות שהרבנות הראשית לא הכירה בכשרות הסחורה המיובאת. בבית המשפט הושגה פשרה על סך של כשני מיליון שקלים שתשלם טלפרוסט ללקוחותיה, ועל פי הנוהל פורסמה הפשרה להתנגדויות הציבור. ההתנגדות המפתיעה שהופיעה אז הייתה שייכת לתנועת נאמני תורה ועבודה, שטענה כי לא ניתן להאשים את טלפרוסט בזיוף כאשר יש רבנים שמכשירים את הברוקולי לשיווק בלי סטנדרט מוקדם ומסתפקים בשטיפה ביתית. לחיזוק עמדתם הביאו חוות דעת מטעם הרב אורן דובדבני, שהסביר את העמדה ההלכתית המכשירה את הירקות הקפואים.

על פי הנוהל, בתביעות ייצוגיות נדרש היועץ המשפטי לממשלה להציג את עמדתו ולפרש אם הוא מקבל או דוחה את ההתנגדויות. כשביקש ממנו בית המשפט התייחסות, מנדלבליט ענה לקונית כי הוא אינו מעוניין להביע עמדה, "בין לחיוב ובין לשלילה", בנוגע לפשרה. ברבנות הראשית ראו את התגובה שהציגה הפרקליטות בשמו בבית המשפט, וזעמו. בעיניהם מדובר בפרצה לא קטנה, שדורשת סכירה כבר בשלב מוקדם. אם כל אחד יוכל לחלץ את עצמו מהונאה בכשרות בטענה ש"יש לו רב", מה יישאר מחוק איסור הונאה בכשרות? נדרשת כאן קביעה נוקבת של המדינה ששוללת יסוד כזה, טענו.

כאן התחילה סאגה מוזרה ביותר, שבחלוף הזמן הפכה למדאיגה. למרות הפצרות חוזרות ונשנות, בפרקליטות המדינה סירבו בתוקף לבקשת הרבנות הראשית להציג הנמקה לדחיית ההתנגדות. הדברים הגיעו עד לחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', שפנה לנציב הביקורת על הפרקליטות דוד רוזן בבקשה להתערב ולאפשר לרבנות פתחון פה. הדרישה הזאת עולה בקנה אחד עם תיקים קודמים שהתנהלו בבג"ץ ובהם הקפידו השופטים לאפשר לרבנות לטעון בשם עצמה בלי שהפרקליטות תכפה את ייצוגה עליהם. הדרישות והמכתבים, כפי שבוודאי תיארתם לעצמכם, עשו את דרכם הבטוחה והרוגעת אל מגרסת הנייר בצלאח א־דין.

בד בבד הפרקליטות מתחמקת כבר חצי שנה מדרישת בית המשפט להציג עמדה ברורה משלה בנוגע להתנגדות. תירוצים לקוניים מהסוג של "ממתינים לאישור כלל הגורמים" ו"תוכללה טיוטת עמדה" כבר נמאסו על השופט והוא הודיע לפרקליטות כי המועד האחרון שאחריו לא תינתן דחייה הוא אמצע ספטמבר. כידוע, אנחנו כבר בתחילת אוקטובר, אך בפרקליטות החליטו באופן מובהק להשאיר את העניין הזה תלוי. במקביל, התקשורת הלא רשמית שניהלה הפרקליטות עם עורכי הדין הופסקה כליל. אין מענה.

מה עומד מאחורי ההתנהלות המוזרה של הפרקליטות, שבה מצד אחד היא מונעת בכל מחיר מהרבנות להציג את עמדתה באופן עצמאי ומאידך נמנעת מלהגיב בעצמה למרות נזיפות חמורות של השופט? ובכן, אין אנו חוקרי כליות ולב, אך ייתכן שהדרך הפתלתלה הזאת שוב מחזירה אותנו אל רפורמת הכשרות. הרי אם החוק ישתנה במסגרת חוק ההסדרים הקרוב וגם ההולכים בשיטתם של הרב דובדבני ונאמני תורה ועבודה יוכלו להכריז על הברוקולי המדובר "כשר", האם מוצדק יהיה להשית סכומי עתק על מי שכל חטאו הוא שהקדים את זמנו של החוק? את התשובה לכך נדע בחודשים הקרובים.

https://www.inn.co.il/news/527696



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  השר כהנא מחריב היהדות ולצערי מאשש את החשש מדתיים לייטים שהרבה יותר גרועים מחילונים... איש חברון 08.10.21 09:21 1
     מתן כהנא הוא שולמית אלוני החדשה News_Max 08.10.21 09:40 7
         הרבה יותר חמור ממנה. היא לא טענה שפעולותיה קשורות ליהדות בבב 08.10.21 11:24 64
             + News_Max 08.10.21 11:37 68
                 מתנהג כמו טייס שנכנס לורטיגו, הוא צולל בטיסה עם היוהרה שלו ומאיים לרסק את כל הצביון היהודי של המדינה פתשגן 08.10.21 16:35 166
         והוא גם אדם מאד מאד טיפש ליה 08.10.21 12:01 81
             +++ News_Max 08.10.21 12:03 82
             לעומתך למשל? יומס 08.10.21 14:00 112
         חילונים הם גרועים?? יומס 08.10.21 13:58 111
             חס ושלום!!! News_Max 08.10.21 15:10 137
             הפוך. חילוני לא יכשיר את החזיר. חילוני הוא לתיאבון. כהנא מומר להכעיס. זרתוסטרא 08.10.21 16:21 161
     בס''ד. דתילוני מחמד. ה' יצילנו. mendeli 08.10.21 11:45 73
     בהתחלה עוד תמכתי ברפורמה שרצה לעשות, לא עוד, הוא מחריב מדינת היהודים. David Sword 08.10.21 11:56 78
         + News_Max 08.10.21 16:53 167
         כל הכבוד אדם שמודה על האמת ולא מתעקש להשאר על העץ חברה בפורום 09.10.21 20:38 176
     מחריב היהדות? IDFMan 08.10.21 13:14 100
         ברור שהיהדות לא תלויה במה אתה אוכל LCH 08.10.21 13:57 110
         אתה טועה שירמקול 08.10.21 14:04 116
         ויותר מרב שמנחה לפסול מזון פרדוקס 08.10.21 15:00 135
     תגיד נבדקת? השמדת מאות טונות מזון? פרדוקס 08.10.21 15:00 134
         כאילו זה על חשבונו להשמיד טונות של מזון Amnonimus 08.10.21 19:56 171
     הלייטים הכי גרועים ביהודים. פוסחים על שני הסעיפים הדובר 08.10.21 16:07 157
     אני חילוני גמור ובטוח שהשר כהנא הוא צורר ישראל Mr_soup 08.10.21 16:17 160
         צורר ישראל זה ביטוי קשה ביותר. חברה בפורום 09.10.21 20:44 177
     גם חרדים ודתיים לא לייטים הרבה יותר גרועים מחילונים ZioNLight 08.10.21 22:08 173
     נגיד את האמת כהנא לקח לעצמו את התפקיד חברה בפורום 09.10.21 20:51 178
  כהנא נהיה רב? זופ-ניק 08.10.21 09:24 2
     רק מתנהג כערב רב liozc 08.10.21 09:31 4
     רב מעללים. טיפש רשע וגס רוח. דל גאה מבייש את הדתיים הלאומיים. מהרסייך ומחריבייך מהיכן יוצאים? פשטות 08.10.21 09:45 9
     הוא היה טייס זה בטח הופך אותו למבין בכל התחומים. הדתיים לייט שונאים את הדתיים יותר מאשר את האויב כינוי 08.10.21 09:56 17
         הטייס רואה מלמעלה את כולם כחרקים... סקופ השנה 08.10.21 10:41 55
         כדי להיות טייס לא צריך הרבה שכל. טייס הוא בסך הכל נהג מעופף ליה 08.10.21 12:04 83
     הרב של הדבילים bennyb 08.10.21 11:14 61
     אתה לא יודע שהוא פעם ברך ברכת המזון בבוץ? kanija 08.10.21 11:41 71
     רב קו טלקו 08.10.21 12:35 88
  נבלות טריפות ושקצים ורמשים בכשרות הרבנות של כהנא.... אחמש 08.10.21 09:25 3
  הבן אדם איבד את זה כמים_לפנים 08.10.21 09:34 5
  הכשיר הכשיר ,הוא רב נבל עשור 08.10.21 09:34 6
  מקריאת הכתבה לא כצעקתה... אין ספק שקיימת בעיה אבל השר כהנא מוצג בצורה מעוותת שונר 08.10.21 09:43 8
     הבעיה שקיימת היא ניסיון של שר הדתות להשפיע על גורמי המקצוע לשווק סחורה ככשרה אפילו שהיא לא איתי שלום 08.10.21 09:46 10
         כהנא לא התערב באיכות הכשרות הנדרשת יומס 08.10.21 14:06 117
             סליחה אבל אתה מבלבל את המוח. זרתוסטרא 08.10.21 16:14 158
     שר מתערב בעניינים מקצועיים של משרדו לאחר שנעשו בצורה מקצועית רק כדי לתקוף רב שהוא לא אוהב מסיבות פוליטיות כינוי 08.10.21 09:54 13
         טעות בידך יומס 08.10.21 14:08 119
             מזכיר את הרפורמה בבגרות DBS 08.10.21 14:16 123
             איזה סטנדרט? הם לא עמדו בסטנדרט והמשגיח של הרב הקודם אישר סתם למרות שזה לא כשר כינוי 08.10.21 15:36 146
  החלק השני של הכתבה מוכיח פעם נוספת את הדיקטטורה של הפרקליטות. מוכיח ועד 08.10.21 09:47 11
  אליהו מחריב היהדות והיהודים מנסה לפגוע בפרנסה של עשרות יהודים? 27סוט 08.10.21 09:54 12
     הרב אליהו עושה את תפקידו (לא כמו רבין השיכור שגרם לאלפי הרוגים) כינוי 08.10.21 09:55 14
         גם הרב שאישר את הסחורה עשה את תפקידו. מסתבר שמלחמות בין רבנים על רמת תולעים מיקרוסקופיים מותרת 27סוט 08.10.21 10:03 23
             הרב הקודם לא אישר את הסחורה אלא את חומרי הגלם איתי שלום 08.10.21 10:07 34
                 הסחורה היא חומר הגלם lol. והדוגמא שכהנא הביא מדוייקת ויפה - מאותו שדה נלקחו ירקות לסנפרוסט והכל טוב 27סוט 08.10.21 10:14 40
                     חומרי הגלם הם הירקות לפני שטיפה וניקיון מחרקים איתי שלום 08.10.21 10:22 44
                         לפני 2000 שנה היו אוכלים את רוב מה שהיום פוסלים על חשבון חרקים פיניקית 08.10.21 13:04 94
                             בדיוק להיפך. היום בזכות חידושים מופלאים אנחנו יכולים לאכול דברים שיהודים לא יכלו להרשות לעצמם. איתי שלום 08.10.21 13:11 98
                                 כלומר, לפני 2000 שנה יהודים לא אכלו ירקות ופירות? פיניקית 08.10.21 13:13 99
                                     אנחנו מדברים על ירקות עלים. פירות וירקות אחרים קל מאוד לבדוק ולאכול. איתי שלום 08.10.21 13:32 104
                                         הדוגמאות שלך מוכיחות בדיוק ההיפך פיניקית 08.10.21 14:00 113
                                             או שלא קראת או שלא הבנת איתי שלום 08.10.21 15:45 149
                                 ומה הבעיה לשטוף את החסה? FAO 08.10.21 13:52 107
                                     הבעיה היא שהתולעים לא יורדות בשטיפה איתי שלום 08.10.21 13:56 109
                                         אני אף פעם לא ראיתי חרק בחסה שלא יורד בשטיפה קלה פיניקית 08.10.21 14:07 118
                                             זה פשוט מאוד בגלל שאת לא יודעת לבדוק איתי שלום 08.10.21 14:22 126
                                                 שוב, הסרטון מוכיח בדיוק הפוך ממה שאתה אומר פיניקית 08.10.21 14:40 128
                                                     זה כי לא ראית את כל הסרטון איתי שלום 08.10.21 15:47 151
                                 קומרד האם ניתקלת בתולעת שיכולה לישרוד Mr_soup 08.10.21 16:23 162
                     קשקוש, אין כאן שום מחלוקת על גודל החרקים. פשוט היה כשל בבדיקות יהודי-פשוט 08.10.21 10:23 45
                     צחקתי בקול חחחח Li_La_lu 09.10.21 07:27 174
     מוחה על הביזוי. למה אתה חושב שהוא מנסה לפגוע בפרנסה של מישהו? איתי שלום 08.10.21 09:56 16
         אהה פתאום אתה מוחה.. העיקר שעל כהנא מותר לרשום כאן כל זבל שעולה לראש 27סוט 08.10.21 09:57 18
             השר כהנא הוא לא רב. ביזוי שלו היא לא עבירה חמורה על חוקי התורה והפורום. איתי שלום 08.10.21 09:59 21
                 אז הרב הגאון גלעד קריב בשביל שתהיה מרוצה 27סוט 08.10.21 10:05 25
                     הוא לא רב איתי שלום 08.10.21 10:06 29
                         רב על מלא. וגם די גאון 27סוט 08.10.21 10:10 37
                             הוא יותר עגלון מרב בעגלא ובזמן קריב מזל דלי 08.10.21 10:23 46
                 אתה מבין כמה מגוחך זה נשמע? Mirage 08.10.21 15:33 144
             אתה לא מבין את ההבדל? הרב אליהו עושה את תפקידו, כהנא חורג מתפקידו חובב 08.10.21 10:04 24
                 23 27סוט 08.10.21 10:05 27
                     קודם כל, כמו שכבר ענו לך זה בכלל לא רלוונטי. הרב הקודם אישר את חו מרי הגלם חובב 08.10.21 13:02 92
     יש אחים חדשים במדינה,מנסורים,מותר למכור להם ירקות מתולעים תגובה 08.10.21 09:57 19
     אתה מתבלבל מי שמנסה להאכיל יהודים בחרקים הוא פוגע ביהדות - שאני אבין אתה רוצה לגרום ליהודים לאכול לא כשר בגלל זופ-ניק 08.10.21 10:05 26
         23 27סוט 08.10.21 10:06 28
             לא יודע מה רמת הידע של הרב שאישר המציאות היא שיש סחורה נגועה הרב ניסה בכל דרך להקל כדי לא לגרום נזק הרב לא זופ-ניק 08.10.21 10:14 39
         תשרה במי מלח ואם תחמיר גם עם סבון והכל כשר חאלס כבר Mr_soup 08.10.21 16:27 165
     אין לך בעיה עם ירקות נגועים אה? red diamond 08.10.21 11:13 60
         קצת חלבונים, הכל טוב 27סוט 08.10.21 17:11 168
             🤮 red diamond 08.10.21 17:51 170
  אוקיי. מחר הוא יזעום על הפסק שאוסר פעילות רגילה בשבת לצה''ל תגובה 08.10.21 09:56 15
     זה בסדר לא נראה שחילול שבת זה מה שמפריע לו ראש המפלגה שלו נסע בשבת לחפ''ק די להצטלם לא נראה שהיה צורך זופ-ניק 08.10.21 10:07 33
  ארוך מדי; לא קראתי פנקס הקטן 08.10.21 09:58 20
     מצאו חרקים בברוקולי של מפעל פרי הגליל. השגחה של הרב שמואל אליהו פסלה את הכשרות לברוקולי וכהנא רוצה להכשיר swoll 08.10.21 10:07 31
         הרב אליהו לא מנע את השיווק אלא את הכשרות איתי שלום 08.10.21 10:09 35
         תודה :) פנקס הקטן 08.10.21 10:25 48
  אנו החילונים, קוראים ומשתהים ( המלה הכי מכובסת שמצאתי ) פלדל 08.10.21 09:59 22
     מה יש להשתאות? השביעי 08.10.21 13:04 93
  עוד נגלה שכהנא ושטרן הם אחים מאותו זרם קפסולה 08.10.21 10:07 30
  שקרן: עבד לעם קדוש 08.10.21 10:07 32
     חחח נכון tesla man 08.10.21 13:14 101
  רכבת ההרים של ערוץ 7? goldenaxe 08.10.21 10:10 36
     אולי הם פשוט ענייניים? איתי שלום 08.10.21 10:13 38
         עד לבחירות, ערוץ 7 סגד לבנט goldenaxe 08.10.21 11:37 67
         ח ח ח אבנר וולפסון 08.10.21 11:45 72
         ערוץ 7?? ענינים??? איש ונוב לו 08.10.21 17:34 169
     רכבת ההרים של עוזי ברוך המנכ''ל- שעושה בערוץ ככל העולה על רוחו. איש ונוב לו 08.10.21 10:19 42
     התשובה פשוטה, תבחין בין האתר לעיתון. הציטוט מהעיתון יהודי-פשוט 08.10.21 10:25 47
  בדיוק מה שאמרתי מזמן. איש ונוב לו 08.10.21 10:17 41
     +++ red diamond 08.10.21 11:12 59
  מכבד ולא חולק על מי שמקפיד על ירק ללא חרקים קוזקינה מאט 08.10.21 10:19 43
     חבל, זה סתם סטיגמות. למעשה בירק מהשוק הפתוח נמצאו במעבדות הרבה יותר שאריות ריסוס יהודי-פשוט 08.10.21 10:25 49
         ממש לא סטיגמות. ידוע לי ממיטב המומחים בתחום. לא קשור לשוק פתוח או סגור אלא לירק עם או בלי חרקים. קוזקינה מאט 08.10.21 10:42 56
     דעתך מעניינת אך לא רלוונטית לדיון על טיב הכשרות איש חברון 08.10.21 11:25 66
         אתה צודק. על טיב הכשרות יש כאן מספיק בעלי דעה. קוזקינה מאט 08.10.21 11:38 69
             רק שאם היית מתמצא, אפילו מעט, בהליכי הגידול והטיפול בירקות אלו, לא היית כותב את ההבלים שכתבת. אבנר וולפסון 08.10.21 11:48 74
                 להלן ההבלים: קוזקינה מאט 08.10.21 12:22 87
  אפילו בלי קשר לכשרות, ירקות נגועים בחרקים נשמע לא בריא. מה הולך פה? Djin 08.10.21 10:27 50
     ביהדות oshiEL 08.10.21 10:33 53
     להפך, ירק עם חרקים מעיד על מעט ריסוס כימי. זה לא כמו בספירת חיידקים באוכל. קוזקינה מאט 08.10.21 10:40 54
         שטויות. אינך מכיר כלל את הליכי הגידול והטיפול בירקות הללו. עדיף לא להגיב דברי הבל. אבנר וולפסון 08.10.21 11:52 75
             ועוד: קוזקינה מאט 08.10.21 12:22 86
  עוד מעט יזעם על פירות ים שפסלו אותם במסעדות כשרות קטסטרופה 08.10.21 10:28 51
  מתן כהנא הוא ערב רב אני חושב בצריך לבדוק את אילן היוחסין שלו... נוסע2012 08.10.21 10:31 52
  ועכשיו מה הוא יגיד? the or 08.10.21 11:10 57
  אנטיוכוס על מלא red diamond 08.10.21 11:11 58
     + oshiEL 08.10.21 11:24 65
  עם כל הכבוד לשר רק רב קובע בענייני כשרות. ביריון 08.10.21 11:17 62
  בבחירה בין כשרות הרבנות לכשרות שר הדתות הציבור יצביע ברגליים דרומה מכאן 08.10.21 11:23 63
     הלואי. אנחנו נלחמים בשביל אלה שמעניין אותם כשר אבל פחות מבינים, לצערי אני לא מסכים איתך שזה מה שיהיה אלעדי 08.10.21 11:58 80
  צריך לבדוק מי הנהנה כלכלית, מכך שמוכרים תוצרת חקלאית עם חרקים לציבור dave333 08.10.21 11:40 70
  אם עוד איכשהו מתכתי בתוכנית שלו לרפורמה הכשרות, אחרי המקרה הזה הוא פסול לחלוטין. David Sword 08.10.21 11:53 76
  נהניתי מהכתיבה המפורטת והעניינית. סוף סוף כתבה שמכניסה אותך לעובי הקורה. פרה אדומה 08.10.21 11:56 77
  לאור מעשיו של מתן כהנא די מובן לאן הוא רוצה להביא את תחום הכשרות במדינה מלול דיגיטלי 08.10.21 11:57 79
  נידפק לגמרי השר הזה. מי שלא רוצה לאכול כשר שלא יאכל!!! Gtamar 08.10.21 12:15 84
  אבורום בורג - אלעזר שטרן - מ. כהנא מקורי 08.10.21 12:16 85
  כמה דרמה על בולשיט דמיוני שהומצא לפני מספר אלפי שנים Prodigy 08.10.21 12:51 89
     אתה נמצא כאן בין היתר בגלל הבולשיט הדמיוני שהומצא לפני מספר אלפי שנים. ישראל_ק 08.10.21 12:57 90
         כנראה שאתה צודק לגבי הטענה הראשונה. אז? זה לא אומר שמדובר בבולשיט דמיוני? Prodigy 08.10.21 16:15 159
     אתה לא קובע השביעי 08.10.21 13:23 103
  חחח והנוכל הזה צווח עם קצף על השפתיים ש''החרדים מזלזלים ברבנים סרוגים'' ישראל_ק 08.10.21 13:01 91
  השקרן כהנא אוהבחדשות 08.10.21 13:04 95
  כהנא השתגע. סינדרום קליגולה השביעי 08.10.21 13:06 96
  אבל הסבירו לי כאן שערוץ 7 זה ערוץ של בנט? tesla man 08.10.21 13:08 97
     הרב אליהו לא משנה כלום. זו דרכו של הרב אליהו. לא מעגל פינות. והצבוע שטען שהחרדים מזלזלים ברבני הציונות הדתית ישראל_ק 08.10.21 14:17 124
  מי שקובע את הכשרות זה הרב ולא שר הדתות גבעתי 08.10.21 13:15 102
  הטייס מתברר כמגלומן שעף על עצמו סנטמוריץ 08.10.21 13:33 105
  בתור דתי לשעבר(לא חרדי) ובקריאה ניטרלית לחלוטין, נראה שהצדק עם הרב אליהו אוהב 08.10.21 13:47 106
  השר כהנא כמו יתר השרים בממשלה המחורבנט מתעסק בקקה לאס וגאס 08.10.21 13:53 108
  הם לא חרקים ליבתיים... איפכא מסתברא 08.10.21 14:01 114
  עלילות כהנא והערב רב אור דוד 08.10.21 14:04 115
  לסגור את משרד הדתות ואת הרבנות - בגלל שהיהדות חשובה לנו. קפיטליסט 08.10.21 14:08 120
  אני לא בעד המהלך שלו, אבל לפחות הוא עושה משהו MeAni 08.10.21 14:09 121
  נחש זעמן Bizi 08.10.21 14:15 122
  שר השמד. גדליה הפיל 08.10.21 14:18 125
  תקן את הכותרת המעוותת. הוכשרו, ונפסלו לאחר ביקורת של הרב שמואל אליהו. צופה הגאולה 08.10.21 14:25 127
  כנראה שהרב הזה כלכך שבע שהוא לא מודע שאפשר להשרות את הירקות בחומץ ומים עם מלח להוציא חרקים פשוט בושה בושה Brutus 08.10.21 14:40 129
     ועדיין ימשיכו להיות בשריים . מרשמלוי 08.10.21 14:58 132
  למה האנשים האלה, מתן כהנה ונפתלי בנט ממשיכים להטעות את הציבור בכך שמניחים ''כיפה'' על הראש מרשמלוי 08.10.21 14:55 130
  מסכנים הברוקולי. גם נמצאו נגועים, גם נפסלו לשיווק וגם כהנא זעם עליהם. לא כיף ארבינקא 08.10.21 14:58 131
  זעם… מי הוא בכלל ומה הסמכות שלו בעניין הזה הסוס האיטלקי 08.10.21 14:59 133
  קרח וללחוץ kidi 08.10.21 15:07 136
  חרקים אסורים איסור חמור elmatador 08.10.21 15:26 138
     אתה מוכן לצטט רב שמתיר את כל מה שציינת? מלול דיגיטלי 08.10.21 15:28 139
         אריה דרעי , פנחסי וכל החבורה פושעים של מפלגתם. elmatador 08.10.21 15:31 142
             איך זה שאדם שהוא בכלל לא רב פשע משליך על כלל הרבנים? מלול דיגיטלי 08.10.21 15:34 145
                 מצגר גם לא רב ? elmatador 08.10.21 16:02 154
                     לפעמים אנשים חושבים שרב הוא מלאך, רב הוא בן אדם כמוני וכמוך מלול דיגיטלי 08.10.21 16:26 163
     דמגוגיה עלובה. ישראל_ק 08.10.21 15:30 140
  אשכול שלם בלי תגובה עניינית . תברי הפורום החרדים מוציאים את מררתם. פול גז בניוטרל. רואים לכם. זאת היהדות שלכם? יוספטל 08.10.21 15:30 141
     פשוט מאוד! כמים_לפנים 08.10.21 15:46 150
         תודה על ההסבר ובכל זאת לא הגיוני. המפעל צריך להיות נייד אחרי הרב המקל? הרבנות לא רצינית אם הכשרות נראית כך. יוספטל 08.10.21 22:07 172
  ''אין לי מושג הלכתי בנושא אבל אני קופץ כמו אידיוט פוליטי'' meni181818 08.10.21 15:32 143
     תודה על ההוכחה לדברי. שיח לא ראוי. תגובה לגופו של גולש. נא התייחסות המנהלים. יוספטל 08.10.21 15:41 147
         הדברים מכוונים כלפי השר meni181818 08.10.21 15:49 153
  אני חושב שקשה עד בלתי אפשרי לעמוד בכל הדינים המחמירים של הכשרות כאשר מדובר בייצור המוני. galt 08.10.21 15:41 148
  איכס, כל הכבוד לרב, בלי קשר לדת - מי רוצה חרקים בירקות שלו? OrdinaryGirl 08.10.21 15:49 152
  שיזעם עד מחר הרפורמי הזה השסק 08.10.21 16:04 155
  שישתה קצת מים, הוא נשמע חמוץ בזמן האחרון Y to Y 08.10.21 16:05 156
  האיש הזה מסוגל להכשיר גם חזיר מזל שהערבים לא יסכימו בני מרום 08.10.21 16:26 164
  דוגמא למה צריך למנוע תלות של הכשרות בפוליטיקה - הרפורמה מכפיפה את כל מערך הכשרות לשר פוליט דרומה מכאן 09.10.21 19:29 175
  הרב יצחק יוסף ניסה למצוא את הקולא שבקולא. נמר צפוני 09.10.21 22:08 179

   
   
איש חברון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
10843 הודעות, 107 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:21   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. השר כהנא מחריב היהדות ולצערי מאשש את החשש מדתיים לייטים שהרבה יותר גרועים מחילונים...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
15030 הודעות, 54 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:40   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מתן כהנא הוא שולמית אלוני החדשה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בבב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.12
30111 הודעות, 79 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:24   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. הרבה יותר חמור ממנה. היא לא טענה שפעולותיה קשורות ליהדות  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
15030 הודעות, 54 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:37   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. +  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פתשגן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.20
2515 הודעות, 24 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:35   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  166. מתנהג כמו טייס שנכנס לורטיגו, הוא צולל בטיסה עם היוהרה שלו ומאיים לרסק את כל הצביון היהודי של המדינה  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
26787 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    12:01   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. והוא גם אדם מאד מאד טיפש  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
15030 הודעות, 54 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    12:03   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. +++  
בתגובה להודעה מספר 81
 
  
חייל של בנט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יומס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
2025 הודעות, 12 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:00   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. לעומתך למשל?  
בתגובה להודעה מספר 81
 
  
יודעת מה ה IQ שלו?
לא יפה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יומס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
2025 הודעות, 12 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:58   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. חילונים הם גרועים??  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
15030 הודעות, 54 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:10   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  137. חס ושלום!!!  
בתגובה להודעה מספר 111
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זרתוסטרא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
5774 הודעות, 73 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:21   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  161. הפוך. חילוני לא יכשיר את החזיר. חילוני הוא לתיאבון. כהנא מומר להכעיס.  
בתגובה להודעה מספר 111
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mendeli לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.7.14
3454 הודעות, 45 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:45   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. בס''ד. דתילוני מחמד. ה' יצילנו.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
והכל בשם "הדת" והמסורת שהומצאה.
כי איפה כתוב בתורה שאסור לאכול חרקים ?!
והוא לא מבין שמה שטוב לכל הגויים רע ליהודים.


"יוציאם מחושך וצלמוות ומוסרותיהם ינתק"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
2863 הודעות, 22 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:56   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. בהתחלה עוד תמכתי ברפורמה שרצה לעשות, לא עוד, הוא מחריב מדינת היהודים.  
בתגובה להודעה מספר 1
 

מרגע ששלח ידיו ומנסה להשמיד את מדינת היהודים על ידי ביטול החובה לנישואים כדת משה וישראל, מתברר שגם בכשרות הוא לא בא לשם שמיים, אלא להיפך כדי להאכיל יהודים ברמשים וטריפות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
15030 הודעות, 54 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:53   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  167. +  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חברה בפורום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
7178 הודעות, 112 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' בחשון תשפ''ב    20:38   09.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  176. כל הכבוד אדם שמודה על האמת ולא מתעקש להשאר על העץ  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  


אין תרופה ולא חיסון לנגיף הרל"ב,עלינו להיות מוכנים לעובדה שהנגיף הזה יהיה איתנו שנים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
IDFMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.18
864 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:14   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. מחריב היהדות?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אני לא פחות יהודי ממך בגלל שבא לי לאכול בשר עם חלב או ברוקולי לא כשר.

בטח יותר יהודי מאשר כל רב שתוקף נשים/ילדים.

היהדות לא תלויה במה שאתה אוכל או לא אוכל. זו דעתי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LCH
חבר מתאריך 2.6.21
507 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:57   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. ברור שהיהדות לא תלויה במה אתה אוכל  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  
היא לא תלויה בכלום, היא עצמאית לחלוטין
תרצה תברר מהי ותשתייך אליה, תרצה תמשיך לזרום בחיים הנפלאים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שירמקול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.7.14
1733 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:04   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. אתה טועה  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  
אסור לצרף אותך למניין.
אסור לקבל ממך עדות בבית דין.
אסור לשתות מהיין שאתה נוגע בו.
ועוד הרבה דברים.
ברור שעם הדרך שבה אתה הולך צאצאך יתבוללו ועוד 100 שנה לא יישאר ממך יהודי .
אתה מה שכתוב בתורה שורש פורה רוש ולענה .
מצטער להגיד לך את זה אבל לפחות אל תתהדר ביהדותך .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרדוקס
חבר מתאריך 8.9.21
345 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:00   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. ויותר מרב שמנחה לפסול מזון  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרדוקס
חבר מתאריך 8.9.21
345 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:00   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. תגיד נבדקת? השמדת מאות טונות מזון?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amnonimus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.18
4920 הודעות, 10 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    19:56   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  171. כאילו זה על חשבונו להשמיד טונות של מזון  
בתגובה להודעה מספר 134
 
  
יודעת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדובר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
1339 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:07   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  157. הלייטים הכי גרועים ביהודים. פוסחים על שני הסעיפים  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_soup
חבר מתאריך 13.5.13
253 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:17   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  160. אני חילוני גמור ובטוח שהשר כהנא הוא צורר ישראל  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
כל מהותו היא מיגור הדת היהודית וקיום דת חדשה והזויה שאין לה כל קשר לתורת ישראל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חברה בפורום
חבר מתאריך 2.4.12
7178 הודעות
יום שבת ג' בחשון תשפ''ב    20:44   09.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  177. צורר ישראל זה ביטוי קשה ביותר.  
בתגובה להודעה מספר 160
 
  


אין תרופה ולא חיסון לנגיף הרל"ב,עלינו להיות מוכנים לעובדה שהנגיף הזה יהיה איתנו שנים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZioNLight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
55631 הודעות, 393 מדרגים, 420 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    22:08   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  173. גם חרדים ודתיים לא לייטים הרבה יותר גרועים מחילונים  
בתגובה להודעה מספר 1
 



£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חברה בפורום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
7178 הודעות, 112 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' בחשון תשפ''ב    20:51   09.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  178. נגיד את האמת כהנא לקח לעצמו את התפקיד  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
של שנאת החרדים ושומרי תורה.ואיך הוא עושה את זה על ידי כך שהוא מסית את הצבור החילוני לשנוא כל דבר הקשור לדת.בהתחלה הוא עשה את זה בכנסת על ידי הכרזה של 73 שנים היהדות גרמה לפילוג ושיסוי אמירה אומללה ביותר.ולאחר מכן הוא משסה את הצבור הכללי בכך שהרבנים מכשירי כשרות הם תאבי בצע.וכעת הוא ממשיך בקו הזה.
מתן יש אלוקים בשמים חזק ממך איתו לא תוכל לשחק.בשניה הוא משפיל אותך עד לעפר.תזהר ממנו


אין תרופה ולא חיסון לנגיף הרל"ב,עלינו להיות מוכנים לעובדה שהנגיף הזה יהיה איתנו שנים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
13597 הודעות, 156 מדרגים, 283 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:24   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. כהנא נהיה רב?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
liozc לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.16
10367 הודעות, 211 מדרגים, 255 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:31   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. רק מתנהג כערב רב  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
למפעל


"תנער זדים מזבולך"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פשטות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.10.15
7942 הודעות, 85 מדרגים, 149 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:45   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. רב מעללים. טיפש רשע וגס רוח. דל גאה מבייש את הדתיים הלאומיים. מהרסייך ומחריבייך מהיכן יוצאים?  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
5696 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:56   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. הוא היה טייס זה בטח הופך אותו למבין בכל התחומים. הדתיים לייט שונאים את הדתיים יותר מאשר את האויב  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקופ השנה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
3306 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:41   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. הטייס רואה מלמעלה את כולם כחרקים...  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
26787 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    12:04   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. כדי להיות טייס לא צריך הרבה שכל. טייס הוא בסך הכל נהג מעופף  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bennyb
חבר מתאריך 19.1.21
613 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:14   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. הרב של הדבילים  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
פשוט לא יאומן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kanija לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.2.14
6812 הודעות, 72 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:41   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. אתה לא יודע שהוא פעם ברך ברכת המזון בבוץ?  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טלקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.8.18
17704 הודעות, 192 מדרגים, 375 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    12:35   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. רב קו  
בתגובה להודעה מספר 2
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחמש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.19
1635 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:25   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. נבלות טריפות ושקצים ורמשים בכשרות הרבנות של כהנא....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רמת הנגיעות לא עומדת בשום סטנדרט הלכתי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כמים_לפנים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.3.20
2753 הודעות, 43 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:34   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הבן אדם איבד את זה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מה הוא מתערב בכלל?
שיתעסק במה שהוא יודע...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נבל עשור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
9803 הודעות, 43 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:34   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הכשיר הכשיר ,הוא רב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שישלחו את זה לישובי החרדים
זה קיבל הכשר של רב
ההכשר של החילוניים מחמיר יותר ולכן אין לשלוח לישובי חילוניים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שונר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.16
7681 הודעות, 28 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:43   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מקריאת הכתבה לא כצעקתה... אין ספק שקיימת בעיה אבל השר כהנא מוצג בצורה מעוותת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:46   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. הבעיה שקיימת היא ניסיון של שר הדתות להשפיע על גורמי המקצוע לשווק סחורה ככשרה אפילו שהיא לא  
בתגובה להודעה מספר 8
 

מה היית אומר אם שר הבריאות היה מנסה ללחוץ על הרופאים לאשר תרופה שנפסלה לשימוש?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יומס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
2025 הודעות, 12 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:06   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. כהנא לא התערב באיכות הכשרות הנדרשת  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
הוא פועל לאחידות בפיקוח.
לא צריך להיות טייס בשביל זה.
ידועים היטב הפערים בין המשגיחים השונים( יש פערים גם ב״ מתנות״ שהם ״ זוכים״ בהן)
הכל לפי ה״עניין״



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זרתוסטרא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
5774 הודעות, 73 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:14   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  158. סליחה אבל אתה מבלבל את המוח.  
בתגובה להודעה מספר 117
 
  
למה ברפואה מותר שתהיה מחלוקת בין 2 רופאים על אותו ממצא (מעשים שבכל יום) ובכשרות לא?
האם בגלל ששני רופאים מועסקים ברפואה ציבורית הם חייבים לחשוב אותו דבר בדיוק?
למה אם אלך לפקיד מס הכנסה X הוא יכשיר לי את מה שחברו הפקיד Y פסל?
מאיפה החוצפה לדרוש שכל רבני הרבנות יחשבו אותו דבר?

התשובה פשוטה אגב: כי מדובר ביהדות וצריך להשמיד אותה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
5696 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:54   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. שר מתערב בעניינים מקצועיים של משרדו לאחר שנעשו בצורה מקצועית רק כדי לתקוף רב שהוא לא אוהב מסיבות פוליטיות  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יומס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
2025 הודעות, 12 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:08   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. טעות בידך  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
הוא פועל לאחידות בסטנדרט- ולא מתערב מקצועית מה כשר וכמה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DBS לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
3003 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:16   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. מזכיר את הרפורמה בבגרות  
בתגובה להודעה מספר 119
 
  
ואת תלונות האוניברסיטאות אחר כך על רמת בעלי תעודות הבגרות...

תוריד את הרף לאפס ובכך תדאג לסטנדרט אחיד.


"הֵם קִנְאוּנִי בְלֹא אֵל כִּעֲסוּנִי בְּהַבְלֵיהֶם וַאֲנִי אַקְנִיאֵם בְּלֹא עָם..."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
5696 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:36   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  146. איזה סטנדרט? הם לא עמדו בסטנדרט והמשגיח של הרב הקודם אישר סתם למרות שזה לא כשר  
בתגובה להודעה מספר 119
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוכיח ועד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.09
6497 הודעות, 85 מדרגים, 166 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:47   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. החלק השני של הכתבה מוכיח פעם נוספת את הדיקטטורה של הפרקליטות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
השאלה היא האם הרבנות לא יכולה לפנות לבית המשפט ולבקש להגיש חוות דעת כ"ידיד בית המשפט"
הרי מדובר בתביעה ייצוגית.

או שגם זה אסור להם?!
הפרקליטות מתנהגת כמו עורך דין שמכשיל בכח את הנאשם ולא מאפשר לו להתגונן.
לדעתי ניתן לתבוע על כך...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
27סוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
19996 הודעות, 115 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:54   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אליהו מחריב היהדות והיהודים מנסה לפגוע בפרנסה של עשרות יהודים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
5696 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:55   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. הרב אליהו עושה את תפקידו (לא כמו רבין השיכור שגרם לאלפי הרוגים)  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
27סוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
19996 הודעות, 115 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:03   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. גם הרב שאישר את הסחורה עשה את תפקידו. מסתבר שמלחמות בין רבנים על רמת תולעים מיקרוסקופיים מותרת  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
שוות יותר מ7 מליון שקל למפעל שמעסיק מאות משפחות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:07   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. הרב הקודם לא אישר את הסחורה אלא את חומרי הגלם  
בתגובה להודעה מספר 23
 

ואף אחד לא מונע מהמפעל לשווק את הסחורה ללא כשרות.
מאות המשפחות יכולות להיות רגועות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
27סוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
19996 הודעות, 115 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:14   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. הסחורה היא חומר הגלם lol. והדוגמא שכהנא הביא מדוייקת ויפה - מאותו שדה נלקחו ירקות לסנפרוסט והכל טוב  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
אבל בפרי הגליל לא טוב כי החבר אליהו הגיע לאחרונה (ועד אז הכל היה בסדר, למרות שכמות התולעים המיקרוסקופיים היו באותה כמות כנראה). רק מראה כמה הכל חרטא ותלוי בגחמותיו של כל רב. תולעים מיקרוסקופיות lol - ממש כמו לפני 2000 שנה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:22   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. חומרי הגלם הם הירקות לפני שטיפה וניקיון מחרקים  
בתגובה להודעה מספר 40
 

והדוגמא באמת מצוינת. כנראה שהמפעל של פרי הגליל התרשלו בניקיון הירק מחרקים ולכן הסחורה שלהם לא כשרה.

התולעים אגב ממש לא מקרוסקופיות.
ולפני 2000 שנה בכלל לא היה מקרוסקופ.
כך שהטיעון משעשע למדי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיניקית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.13
36793 הודעות, 132 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:04   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. לפני 2000 שנה היו אוכלים את רוב מה שהיום פוסלים על חשבון חרקים  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  


בערות זה כח!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:11   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. בדיוק להיפך. היום בזכות חידושים מופלאים אנחנו יכולים לאכול דברים שיהודים לא יכלו להרשות לעצמם.  
בתגובה להודעה מספר 94
 

למשל, הסיבה שאשכנזים נהגו לאכול בפסח את שורש החזרת החריף ולא פשוט חסה היא התולעים שבעבר התקשו מאוד להיפטר מהם בגידול החסה.
והיום אנחנו זוכים לחסה נקיה וכשרה מה שמאות שנים נמנע מיהודים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיניקית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.13
36793 הודעות, 132 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:13   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. כלומר, לפני 2000 שנה יהודים לא אכלו ירקות ופירות?  
בתגובה להודעה מספר 98
 
  
הרי ברור לך שבשדה בלי חומרי הדברה, ובלי רשתות פלסטיק, ובלי אינספור המצאות של הדור המודרני - אי אפשר למנוע מהטבע להתקרב לעץ

אתה דיברת על לפני 2000 שנה, לא לפני 200 שנה בפולין.
אי אפשר לגדל חסה בשלג. ולכן, אני יכולה להבטיח לך שיהודים (ולא יהודים בפולין) של לפני 200 שנה, לא אכלו חסה בתחילת האביב

המרור שהיו משתמשים בו בתקופת המשנה לא היה חסה - זה היה עשבים שאתה יכול לאסוף היום מכל חצר בארץ. אתה חושב שבאופן קסם לא היו בהם חרקים?


בערות זה כח!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:32   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. אנחנו מדברים על ירקות עלים. פירות וירקות אחרים קל מאוד לבדוק ולאכול.  
בתגובה להודעה מספר 99
 

ואכן יש לנו עדויות של מאות שנים יהודים שנמנעו מאכילת כרוב, חסה וכדו' גידולים שבהם נמצאים תולעים שקשה מאוד לבדוק למי שאינו מומחה.
גם קטניות ראינו שנמנעו לאכול או המתינו שנה מהקטיף מחשש לתולעים.

"וכן בכרוב שקורין קול פיוו"ר יש שנים שמתגדלים בה תולעים הרבה והם קטנים עד מאוד ואי אפשר לשום אדם לבודקם, ובשנים שידוע שיש בה תולעים אין לאוכלה כלל"
(פרי חדש המאה ה-17)

"הנני מודיע אתכם, מחמת הכנימות הקטנות נקראות מילב"ן, רגילין להיות בימי קיץ בכל הפירות היבשות, כמו 'פלוימן' (שזיפים), ו'רוזייני' (צימוקים) גדולים וקטנים, וכן מיני קטניות, ואורז ודוחן, ובמדינתכם לא הורגלתם לראות אחר זה, והיא מילתא דשכיחא, וכמה פעמים בקהלה קדושה פראג אסרתי כל השוקא שמוכרים דברים אלו, מפני שהבודקם צריך להיות לו ראיה טובה ודקה, וכמה פעמים בדקו, ואמרו שאין שם מהם, ובא רואה אחר, והראה לכל איך שהם הרבה והרבה בלי ערך נעים ומתנודדים."
(השל"ה המאה ה-16)

"לפיכך כל מיני פירות שדרכן להתליע כשהן מחוברין לא יאכל עד שיבדוק הפרי מתוכו שמא יש בו תולעת"
(רמב"ם המאה ה-12)

"ומיהו כתב אדוני אבי הרא"ש ז"ל: גם לאחר י"ב חדש צריך לבודקו ולהשליך התולעים הנמצאים ביניהם לחוץ, או על גבי פרי, ואף לאחר שישליך הנמצאים בחוץ, יש לחוש שמא כשיתנם במים בתוך הקדירה שיצאו לחוץ, ירחשו במים או בדופני הקדירה או על גבי הפרי, הילכך מנהג יפה באלו העדשים שמצוי בהם הכנימה, תוך י"ב חדש אין לו תקנה, לאחר י"ב חדש יתנם לתוך מים צוננין, המתולעים והמנוקבים יעלו למעלה, אחר כך יתנם בקדירה רותחת שאם נשאר בו תולעת ימות מיד. עד כאן."
(טור המאה ה-13)

"הירקות מצויים בהם תולעים, וכשהם חיים יש להם בדיקה יפה, אבל כשהם מבושלים אי אפשר לבדקם. ולפיכך כשנמצאו אחר הבישול שלשה תולעים בירקות - אסורים הירקות באכילה, ואת הרוטב יבדוק על ידי סינון"
(רשב"א המאה ה-13)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיניקית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.13
36793 הודעות, 132 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:00   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. הדוגמאות שלך מוכיחות בדיוק ההיפך  
בתגובה להודעה מספר 104
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.10.21 בשעה 14:05 בברכה, פיניקית
 
ההקדמה שלך לא תואמת את מה שכתוב בפוסקים

אכלו ירקות אפילו אם היה ידוע שלפעמים או לרוב יש בהם חרקים.
לעיתים ממש ממש רחוקות, אסרו את כל היבול

כך לדוגמא את הרשב"א - ידוע שבירקות מצויים תולעים, אבל וודאי שאוכלים אותם.
אתה מדמיין לעצמך מישהו עושה את זה היום?
לא רק שלא בדקו אותם קודם, למרות שידוע שיש בהם תולעים - אלא בישלו את הירקות ואז מצאו תולעים. אבל מצאו "רק" 2 תולעים, אז הכל בסדר.

ובכל מקרה, לא היתה חסה בפסח בפולין, כי זו לא העונה, ולכן לא היה צורך לאסור. ובעונה של החסה - לא הבאת שום דוגמא שאסרו


בערות זה כח!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:45   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  149. או שלא קראת או שלא הבנת  
בתגובה להודעה מספר 113
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 08.10.21 בשעה 16:00 בברכה, איתי שלום
 
הרשבא כותב שלא לבשל את הירקות לפני בדיקה.
רק בדיעבד הוא אוסר את הירקות אם מצאו בהם מעט תולעים אחרי בישול.

את מבינה את ההבדל בין לכתחילה לדיעבד?
בדיעבד גם מותר לאכול בשר שנשפך לתוכו 1/60 חלב.
אבל את רוצה להתיר בגלל זה מאכלי בשר וחלב?

אגב, זה בדיוק ההיתר שמשתמש בו הרב אליהו להתיר ברוקולי גם אם נמצאו בו חמישה אחוזים של נגיעות.
אז האם אני יכול לדמיין היום מישהו שמשתמש בהיתר של הרשב"א. כן. הרב אליהו והרבנות הראשית לישראל.

לגבי האשכנזים שלא השתמשו בחסה בפסח:
המשנה ברורה:
"כתבו שבמין חזרת (היינו שאלאטי"ן) מצוי מאוד בימי פסח תולעים קטנים שאינם נכרים לחלושי עין ע"כ מי שאין לו אנשים מיוחדים בעלי יראה שיבדקנו כראוי טוב יותר ליקח תמכא (שקורין חריי"ן) אף שהוא שלישי לפי הסדר שהם שנויים כי חלילה להכשל בלאו משום קיום עשה דרבנן ובפרט שאפשר לקיים שניהם ע"י תמכא"

דברים דומים כתבו:
בשו"ת שאלת יעב"ץ, ח"ב סי' קכד; כנפי יונה, יו"ד סי' פד; שולחן גבוה, יו"ד סי' פד ס"ק מא; זבחי צדק, יו"ד סי' פד ס"ק צט; דרכי תשובה, יו"ד סי' פד ס"ק טו; ובשו"ת יד יוסף, סי' נו; בן אברהם, סי' נ ס"ק מב; במשמרת שלום, יו"ד סי' פד, שפתי דעת ס"ק ח; וכך כתב נכד המהרש"ם, דעת תורה, או"ח סי' תעג.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
8790 הודעות, 24 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:52   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. ומה הבעיה לשטוף את החסה?  
בתגובה להודעה מספר 98
 
  


🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:56   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. הבעיה היא שהתולעים לא יורדות בשטיפה  
בתגובה להודעה מספר 107
 

כי הן נצמדות לעלים וגם סבון לא מצליח לשחרר אותן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיניקית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.13
36793 הודעות, 132 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:07   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. אני אף פעם לא ראיתי חרק בחסה שלא יורד בשטיפה קלה  
בתגובה להודעה מספר 109
 
  
וחרקים בכלל זה די נדיר לראות


בערות זה כח!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:22   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. זה פשוט מאוד בגלל שאת לא יודעת לבדוק  
בתגובה להודעה מספר 118
 

הנה סרטון עם שטיפה רצינית וחרקים בחסה אחרי השטיפה:



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

מבטיח לך שאם תלמדי לבדוק תמצאי עשרות חרקים בכל שקית חסה גם אחרי שטיפה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיניקית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.13
36793 הודעות, 132 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:40   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. שוב, הסרטון מוכיח בדיוק הפוך ממה שאתה אומר  
בתגובה להודעה מספר 126
 
  
בקליפ הוא מראה שהוא שוטף את החסה ויורדים חרקים

אח"כ הוא משתמש במיקרוסקופ (!!) כדי להוכיח שאכן מדובר בחרקים

אבל אנחנו לא מדברים על החרקים שהורדנו, אנחנו מדברים על החרקים שנשארו בחסה

אתה מבטיח לי שאחרי שטיפה אני אמצא הרבה חרקים על החסה (אמרת שקית, אבל אני מניחה שזה לא מה שאתה התכוונת, כי אני לא אוכלת שקיות) - בבקשה, תצלם.


בערות זה כח!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:47   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  151. זה כי לא ראית את כל הסרטון  
בתגובה להודעה מספר 128
 

מדקה 3:20 הוא מראה חרקים שנשארו על החסה.
והסיבה שהוא משתמש בהגדלה (ולא במיקרוסקופ!!) זה כדי להראות בסרטון שלא ניתן לראות בו בבירור כמו בעיניים.
את החרקים הוא מוצא בחסה רק בעזרת העיניים שלו.
ואת זה תוכלי למצוא בעצמך אם תלמדי לבדוק כמו שצריך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_soup
חבר מתאריך 13.5.13
253 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:23   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  162. קומרד האם ניתקלת בתולעת שיכולה לישרוד  
בתגובה להודעה מספר 98
 
  
10 דקות במי מלח אם הקומרד ירצה אשמח להראות לו מה קורה לחרקים ברגע שמליחות טסה לשמים במים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי-פשוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.8.18
3006 הודעות, 22 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:23   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. קשקוש, אין כאן שום מחלוקת על גודל החרקים. פשוט היה כשל בבדיקות  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Li_La_lu
חבר מתאריך 1.10.21
3 הודעות
יום שבת ג' בחשון תשפ''ב    07:27   09.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  174. צחקתי בקול חחחח  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
אז מה באמת עשו לפני 2000 שנה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:56   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. מוחה על הביזוי. למה אתה חושב שהוא מנסה לפגוע בפרנסה של מישהו?  
בתגובה להודעה מספר 12
 

הוא בסך הכל לא מוכן לחתום על כשרות של ירק עם חרקים.
נשמע שזה בדיוק התפקיד שללו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
27סוט
חבר מתאריך 29.11.14
19996 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:57   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. אהה פתאום אתה מוחה.. העיקר שעל כהנא מותר לרשום כאן כל זבל שעולה לראש  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:59   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. השר כהנא הוא לא רב. ביזוי שלו היא לא עבירה חמורה על חוקי התורה והפורום.  
בתגובה להודעה מספר 18
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
27סוט
חבר מתאריך 29.11.14
19996 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:05   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אז הרב הגאון גלעד קריב בשביל שתהיה מרוצה  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:06   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. הוא לא רב  
בתגובה להודעה מספר 25
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
27סוט
חבר מתאריך 29.11.14
19996 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:10   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. רב על מלא. וגם די גאון  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מזל דלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.18
31216 הודעות, 120 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:23   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. הוא יותר עגלון מרב בעגלא ובזמן קריב  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
כדי לקבוע מי גאון אתה צריך להיות תלמיד חכם להבין קצת בתחום



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mirage לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.7.14
5792 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:33   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  144. אתה מבין כמה מגוחך זה נשמע?  
בתגובה להודעה מספר 21
 

יענו מותר ללכלך על אנשים בכיף אבל זה תלוי בTITLE
אחלה יהדות בניתם לכם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.19
5431 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:04   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. אתה לא מבין את ההבדל? הרב אליהו עושה את תפקידו, כהנא חורג מתפקידו  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
לא ייתכן שהשר יפסול רב מסוים כי הוא לא מסכים עם חוות דעתו המקצועית. הרי לשר כהנא אין שום ידע בנושא ולא ייתכן שיתערב בנושא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
27סוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
19996 הודעות, 115 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:05   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. 23  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.19
5431 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:02   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. קודם כל, כמו שכבר ענו לך זה בכלל לא רלוונטי. הרב הקודם אישר את חו מרי הגלם  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
דבר שני, אין לזה שום קשר למה שכתבתי. ייתכנו בהחלט חילוקי דעות מקצועיים בין גורמי מקצוע שונים בכל נושא. לשר כהנא אין יכולת לדעת מי צודק, ולא ייתכן שיתערב בזה. לא מדובר בנושא מנהלתי/בירוקרטי אלא בנושא הלכתי נטו. התערבות של השר בזה, זהה להתערבות שר הבריאות בנושא רפואי טיפולי, שאינו מבין בו.

ובלי שום קשר, ההתעקשות שלך לבזות ולזלזל ברב אליהו אך ורק כדי לעורר פרובוקציה מבישה ודורשת התערבות של מנהל לדעתי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תגובה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.10.17
1846 הודעות, 12 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:57   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. יש אחים חדשים במדינה,מנסורים,מותר למכור להם ירקות מתולעים  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
13597 הודעות, 156 מדרגים, 283 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:05   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. אתה מתבלבל מי שמנסה להאכיל יהודים בחרקים הוא פוגע ביהדות - שאני אבין אתה רוצה לגרום ליהודים לאכול לא כשר בגלל  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
כסף? אפילו אנטיוכוס לא חשב על זה.
אתה רוצה את הכסף של שומרי הכשרות בלי לספק להם מוצר כשר זו הונאה - הרב לא אמר להם לזרוק רק לכתוב שלא נבדק מחרקים מי שטוב לו שיקנה מי שלא יקנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
27סוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
19996 הודעות, 115 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:06   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. 23  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
13597 הודעות, 156 מדרגים, 283 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:14   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. לא יודע מה רמת הידע של הרב שאישר המציאות היא שיש סחורה נגועה הרב ניסה בכל דרך להקל כדי לא לגרום נזק הרב לא  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
אומר לזרוק את הסחור לאשפה אלא לרשום שזה ללא פיקוח בעניין חרקים לך הרי זה לא מפריע איפה כאן הבעיה.
זה כמו שהמשטרה ממליצה להעמיד לדין אדם והפרקליטות מחליטה לא להעמיד בסוף מי שקובה היא הסמכות העליונה ביותר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_soup
חבר מתאריך 13.5.13
253 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:27   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  165. תשרה במי מלח ואם תחמיר גם עם סבון והכל כשר חאלס כבר  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
אם אתה מצליח לינשום אוויר ליד מוסלמי אתה יכול גם לאכול ירק שעבר חיטוי כהילכתו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
red diamond לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.6.18
11228 הודעות, 108 מדרגים, 203 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:13   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. אין לך בעיה עם ירקות נגועים אה?  
בתגובה להודעה מספר 12
 


שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
27סוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
19996 הודעות, 115 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    17:11   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  168. קצת חלבונים, הכל טוב  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
red diamond לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.6.18
11228 הודעות, 108 מדרגים, 203 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    17:51   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  170. 🤮  
בתגובה להודעה מספר 168
 

גוט שאבס ;)


שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תגובה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.10.17
1846 הודעות, 12 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:56   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אוקיי. מחר הוא יזעום על הפסק שאוסר פעילות רגילה בשבת לצה''ל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ומחרתיים על האיסור לכהן לישא גרושה
ועוד שלושה ימים על ברית מילה לקטינים
ככה זה שאתה שותף של המגזר הזועם אתה לומד מהם לזעום וכשאתה שותף של גלעד קריב הרפורמי אתה לומד ממנו רפורמות בהלכה = מתן כהנא - רפורמיות זועמת.


התקווה היחידה שמצביעי ימינה לא ינהרו להצביע להם שוב פעם למרות שאני אופתע אם לא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
13597 הודעות, 156 מדרגים, 283 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:07   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. זה בסדר לא נראה שחילול שבת זה מה שמפריע לו ראש המפלגה שלו נסע בשבת לחפ''ק די להצטלם לא נראה שהיה צורך  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
מבצעי אחרי שתפסו את המחבלים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פנקס הקטן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.20
8834 הודעות, 125 מדרגים, 250 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:58   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. ארוך מדי; לא קראתי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


אָדָם נִכָּר בְּפּוֹזִיצְיַיתּוֹ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
5862 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:07   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. מצאו חרקים בברוקולי של מפעל פרי הגליל. השגחה של הרב שמואל אליהו פסלה את הכשרות לברוקולי וכהנא רוצה להכשיר  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
הרב אליהו מנע את השיווק וכהנא כועס עליו, הוא רוצה כנראה שישווקו את הברוקולי עם החרקים ולא רואה בכל פסול



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:09   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. הרב אליהו לא מנע את השיווק אלא את הכשרות  
בתגובה להודעה מספר 31
 

יכולים לשווק ללא כשרות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פנקס הקטן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.20
8834 הודעות, 125 מדרגים, 250 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:25   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. תודה :)  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  


אָדָם נִכָּר בְּפּוֹזִיצְיַיתּוֹ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלדל
חבר מתאריך 10.7.13
14946 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    09:59   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אנו החילונים, קוראים ומשתהים ( המלה הכי מכובסת שמצאתי )  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השביעי
חבר מתאריך 1.10.21
267 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:04   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. מה יש להשתאות?  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
גם חילוני לא רוצה חרקים באוכל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קפסולה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.6.20
4407 הודעות, 31 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:07   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. עוד נגלה שכהנא ושטרן הם אחים מאותו זרם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
37174 הודעות, 164 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:07   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. שקרן:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא. אני לא קובע מי צודק, יכול להיות שהרב המחמיר צודק אבל בסוף אין אחידות וכל רב קובע מה שנראה לו

אם חוסר באחידות היה מפריע לך, היית יוזם רפורמה שתקבע נהלים אחידים והיית זוכה בברכת רוב רבני ישראל - אבל אתה בחרת ברפורמה שנועדה בדיוק להגביר את חוסר האחידות, קראת לזה "תחרות"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.20
4492 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:14   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. חחח נכון  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
כנראה שהוא תומך בחוסר אחידות רק כשזה להקל
(ועדין מהכותרת הבעיתית נשמע כאילו הוא נגד הרב אליהו שבפועל הוא רוצה לשמר את המצב הבעיתי של הרב הקודם)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
goldenaxe
חבר מתאריך 19.1.20
122 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:10   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. רכבת ההרים של ערוץ 7?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
היתה להם תקופה בעד בנט ושות' ואז תקופה נגד בנט וחוזר חלילה. עכשיו הם בתקופה נגד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום
חבר מתאריך 18.9.18
8969 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:13   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. אולי הם פשוט ענייניים?  
בתגובה להודעה מספר 36
 

לא בעד אף אחד ולא נגד אף אחד
פשוט כותבים לגופו של עניין
כדאי לנסות את זה פעם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
goldenaxe
חבר מתאריך 19.1.20
122 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:37   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. עד לבחירות, ערוץ 7 סגד לבנט  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
גם אחרי שידע על כל מעלליו, היתה ניכרת בניסוחים הטיה ברורה לכיוונו עד כדי כך שחלק ניכר מהציבור שכח את אסון 29/12/2018 שחולל, אסון שהביא את המדינה שלנו לסחרור שנמשך עד היום.
אולי ערוץ 7 נבהל לפתע מתגובת הציבור? אולי באמת יש הבדל בין הערוץ לעיתון? לא יודע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבנר וולפסון
חבר מתאריך 11.12.08
38306 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:45   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. ח ח ח  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
... פשוט כותבים לגופו של עניין
ציטוט מאת: איתי שלום



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש ונוב לו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
8576 הודעות, 67 מדרגים, 75 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    17:34   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  169. ערוץ 7?? ענינים???  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש ונוב לו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
8576 הודעות, 67 מדרגים, 75 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:19   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. רכבת ההרים של עוזי ברוך המנכ''ל- שעושה בערוץ ככל העולה על רוחו.  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
בשם זה הוא הסתיר וחיפה על מנהל בכיר בערוץ
שהטריד ותקף מינית מנהלות- ואפילו נעשתה כנגדו פניה למשטרה, ופניה לפורום "תקנה".
אותו בכיר איים בתביעת דיבה- והדברים התאדו מבלי
שנעשה בהם טיפול.

הרב והרבנית מלמד הם רק בובות על חוט בידו,
ומשמשים בפועל לייצוגיות בלבד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי-פשוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.8.18
3006 הודעות, 22 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:25   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. התשובה פשוטה, תבחין בין האתר לעיתון. הציטוט מהעיתון  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש ונוב לו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
8576 הודעות, 67 מדרגים, 75 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:17   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. בדיוק מה שאמרתי מזמן.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרפורמה הזה אין כוונתה שום רצון או נסיון "לפתיחת שוק הכשרות" או קשקושים ברומו של עולם- אלא נסיון הרסני
לתת דריסת רגל לרפורמים במדינת ישראל, והכשרת שקצים רמשים וטריפות.
כהנא מרשה לעצמו לעשות ככל העולה על רוחו,
ולא אתפלא כלל אם יתברר למפרע שהוא ממומן על ידי הרפורמים.

כל הכבוד לרה"ג שמואל אליהו שליט"א שאינו נרתע
מפני איש וממשיך לקיים את דבר ההלכה ככתבה וכלשונה.
אישית- מעתה והלך אקפיד שלא לרכוש "פרי הגליל".

*למען הסר ספק- הכותב אינו אדם דתי.*



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
red diamond לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.6.18
11228 הודעות, 108 מדרגים, 203 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:12   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. +++  
בתגובה להודעה מספר 41
 


שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוזקינה מאט
חבר מתאריך 2.10.20
142 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:19   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. מכבד ולא חולק על מי שמקפיד על ירק ללא חרקים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אלא שברוב המקרים (לא כלם) ירק ללא חרקים מעיד על כמות ריסוס כימי גדולה.
אישית אני מעדיף ירק ללא סרטן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי-פשוט
חבר מתאריך 29.8.18
3006 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:25   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. חבל, זה סתם סטיגמות. למעשה בירק מהשוק הפתוח נמצאו במעבדות הרבה יותר שאריות ריסוס  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוזקינה מאט
חבר מתאריך 2.10.20
142 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:42   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. ממש לא סטיגמות. ידוע לי ממיטב המומחים בתחום. לא קשור לשוק פתוח או סגור אלא לירק עם או בלי חרקים.  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
החרקים מקורם בשדה לפני קטיף הירק. ולא מהשוק הפתוח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש חברון
חבר מתאריך 1.4.12
10843 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:25   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. דעתך מעניינת אך לא רלוונטית לדיון על טיב הכשרות  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוזקינה מאט
חבר מתאריך 2.10.20
142 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:38   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. אתה צודק. על טיב הכשרות יש כאן מספיק בעלי דעה.  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  
אני מעדיף להביא נקודת מבט נוספת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבנר וולפסון
חבר מתאריך 11.12.08
38306 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:48   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. רק שאם היית מתמצא, אפילו מעט, בהליכי הגידול והטיפול בירקות אלו, לא היית כותב את ההבלים שכתבת.  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  
לפני שמגיבים עדיף שמבררים עובדות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוזקינה מאט
חבר מתאריך 2.10.20
142 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    12:22   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. להלן ההבלים:  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  
"הרב עמאר: סכנת הרעלה בירקות ללא חרקים" https://www.srugim.co.il/amp?id=37354



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
7854 הודעות, 58 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:27   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. אפילו בלי קשר לכשרות, ירקות נגועים בחרקים נשמע לא בריא. מה הולך פה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
במה "כבוד" השר נלחם?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
oshiEL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.6.13
19756 הודעות, 306 מדרגים, 568 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:33   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. ביהדות  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוזקינה מאט
חבר מתאריך 2.10.20
142 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:40   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. להפך, ירק עם חרקים מעיד על מעט ריסוס כימי. זה לא כמו בספירת חיידקים באוכל.  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבנר וולפסון
חבר מתאריך 11.12.08
38306 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:52   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. שטויות. אינך מכיר כלל את הליכי הגידול והטיפול בירקות הללו. עדיף לא להגיב דברי הבל.  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוזקינה מאט
חבר מתאריך 2.10.20
142 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    12:22   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. ועוד:  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.10.21 בשעה 12:32 בברכה, קוזקינה מאט
 

"חמירא סכנתא מאיסורא":
https://mobile.srugim.co.il/article/7501



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קטסטרופה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.8.19
1535 הודעות, 5 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:28   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. עוד מעט יזעם על פירות ים שפסלו אותם במסעדות כשרות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוסע2012 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4054 הודעות, 30 מדרגים, 55 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    10:31   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. מתן כהנא הוא ערב רב אני חושב בצריך לבדוק את אילן היוחסין שלו...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the or
חבר מתאריך 26.11.20
435 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:10   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. ועכשיו מה הוא יגיד?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שמעניין אותו הכשרות? לא יאמן לא עוד ידרדר הבחור הזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
red diamond
חבר מתאריך 9.6.18
11228 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:11   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. אנטיוכוס על מלא  
בתגובה להודעה מספר 0
 


שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
oshiEL
חבר מתאריך 10.6.13
19756 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:24   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. +  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
82959 הודעות, 338 מדרגים, 561 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:17   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. עם כל הכבוד לשר רק רב קובע בענייני כשרות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ברוקולי ידוע כירק בעל נגיעות גבוהה.
בכל זאת הוא מקבל כשרות של הרבנות.
אם נפסל כנראה שהנגיעות היתה באמת גבוהה במיוחד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דרומה מכאן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
2964 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:23   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. בבחירה בין כשרות הרבנות לכשרות שר הדתות הציבור יצביע ברגליים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל בר דעת מבין שאם זו הדרך בה נוהג השר מול רב שממלא את תפקידו, על אחת כמה וכמה ש"הממונה על פיקוח הכשרות הארצית מטעם שר הדתות" ינהג כך.

רפורמת מסחור הכשרות והכפפתה לשר הדתות לא תעבור בציבור שמעניין אותו לאכול כשר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלעדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.2.15
10378 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:58   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. הלואי. אנחנו נלחמים בשביל אלה שמעניין אותם כשר אבל פחות מבינים, לצערי אני לא מסכים איתך שזה מה שיהיה  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  


בזכות התורה ולומדיה ינצל העולם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dave333 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.08
51601 הודעות, 342 מדרגים, 635 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:40   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. צריך לבדוק מי הנהנה כלכלית, מכך שמוכרים תוצרת חקלאית עם חרקים לציבור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סומך על הרבנים שישמרו על הדת והכשרות מכל משמר, למרות כהנא, עד שתחלוף הרעה, ותתפרק הממשלה הרעה הזאת.


תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
2863 הודעות, 22 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:53   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. אם עוד איכשהו מתכתי בתוכנית שלו לרפורמה הכשרות, אחרי המקרה הזה הוא פסול לחלוטין.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אומנם כשרות הרבנות צריך לפרק ולהקים מחדש כי היא כבר לא ממש כשרות.

אבל אם עוד לפני ברפורמה זה מה שהוא מנסה לעשות - להאכיל יהודים ברמשים וטריפות וכדי להגיע לזה הוא מנסה למנות רב מטעם, אזי הוא פסול והלוואי ויפול מטה בבושות שלא ידע היכן להסתיר עצמו.

בכלל עצם הפסיקה של הרב הראשי מראה על הבעיה הקשה הכשרות הרבנות. מי שרוצה לאכול כשר לא רוצה לסמוך על קולות מרחיקות לכת של פחות מ 50% תולעים.

אף אחד לא אוהב מתרפסים וזו הסיבה מדוע למרות שכשרות הרבנות ברמה מאוד נמוכה עדיין לא מרוצים מהם.

כשרות צריכה להיות כשרות בלי פיתולים וסלטות באוויר כדי להכשיר.

ולאחר התנהגות מפעל פרי גליל, כל מי שכשרות חשובה לו צריך להחרים את התוצרת שלהם, גם אם יש לה השגחת בד"ץ נוספת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
48897 הודעות, 337 מדרגים, 665 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:56   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. נהניתי מהכתיבה המפורטת והעניינית. סוף סוף כתבה שמכניסה אותך לעובי הקורה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


יש לחייב בחוק בכפייה את כל אזרחי ישראל ללא יוצא מן הכלל בקורס בסיסי בסטטיסטיקה וניתוח נתונים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלול דיגיטלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.12
15454 הודעות, 102 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:57   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. לאור מעשיו של מתן כהנא די מובן לאן הוא רוצה להביא את תחום הכשרות במדינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לצערי הרפורמה בידיו תהרוס את הכשרות ואני אחד שתמכתי ברפורמה משמעותית בכל הנוגע לתחום הכשרות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gtamar לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.12.13
4933 הודעות, 16 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    12:15   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. נידפק לגמרי השר הזה. מי שלא רוצה לאכול כשר שלא יאכל!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מעדכן אתכם בחידושים שבעולם הרכב. אשמח לדירוג חיובי


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
25660 הודעות, 227 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    12:16   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. אבורום בורג - אלעזר שטרן - מ. כהנא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גם הציבור הדתי לאומי לא מחבב אותם במיוחד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
48186 הודעות, 198 מדרגים, 299 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    12:51   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. כמה דרמה על בולשיט דמיוני שהומצא לפני מספר אלפי שנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


נתן אשל: "השנאה היא מה שמאחד את המחנה שלנו". דובר הליכוד: "אני מברבר פייק ניוז"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראל_ק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.15
32155 הודעות, 122 מדרגים, 236 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    12:57   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. אתה נמצא כאן בין היתר בגלל הבולשיט הדמיוני שהומצא לפני מספר אלפי שנים.  
בתגובה להודעה מספר 89
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.10.21 בשעה 13:06 בברכה, ישראל_ק
 
משום מה נראה שזה די נוח לך.

יתר על כן, אתה די תומך בהשתלטות על קרקעות בשם אותו בולשיט.


נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
48186 הודעות, 198 מדרגים, 299 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:15   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  159. כנראה שאתה צודק לגבי הטענה הראשונה. אז? זה לא אומר שמדובר בבולשיט דמיוני?  
בתגובה להודעה מספר 90
 
  
לגבי הטענה השניה, לא נכון.


נתן אשל: "השנאה היא מה שמאחד את המחנה שלנו". דובר הליכוד: "אני מברבר פייק ניוז"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השביעי
חבר מתאריך 1.10.21
267 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:23   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. אתה לא קובע  
בתגובה להודעה מספר 89
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראל_ק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.15
32155 הודעות, 122 מדרגים, 236 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:01   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. חחח והנוכל הזה צווח עם קצף על השפתיים ש''החרדים מזלזלים ברבנים סרוגים''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהבחדשות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
51550 הודעות, 255 מדרגים, 493 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:04   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. השקרן כהנא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


הם עושים את כל המאמצים וממש ממש מתעקשים לשכנע אותנו שהרב כהנא צדק


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השביעי
חבר מתאריך 1.10.21
267 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:06   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. כהנא השתגע. סינדרום קליגולה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נצפה לבאות
הטיפש הכי משעשע בשוק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.20
4492 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:08   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. אבל הסבירו לי כאן שערוץ 7 זה ערוץ של בנט?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא קראתי את כל הכתבה (אין לי זמן)
אבל ממה שקראתי נשמע שהרב אליהו משנה (לטובה ) את המצב הקיים והשר כהנא נהיה איש של סטטוס קוו ומנסה לשמר את המצב מהפן הכלכלי.

נ.ב. הביביסטים הורסים את הפורום עם תגובות אוטומטית ותת רמה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראל_ק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.15
32155 הודעות, 122 מדרגים, 236 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:17   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. הרב אליהו לא משנה כלום. זו דרכו של הרב אליהו. לא מעגל פינות. והצבוע שטען שהחרדים מזלזלים ברבני הציונות הדתית  
בתגובה להודעה מספר 97
 
  
עושה זאת הכי טוב בעצמו.


נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבעתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.5.04
37707 הודעות, 349 מדרגים, 670 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:15   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. מי שקובע את הכשרות זה הרב ולא שר הדתות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנטמוריץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.5.19
1175 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:33   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. הטייס מתברר כמגלומן שעף על עצמו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האם היה עולה בדעתו להתערב בהחלטה של קאדי מוסלמי שמקבל תקצוב ממשרד הדתות.
האיש מונע במבערים כפולים של שנאה לדת...
מקווה שכסאו וכל כסאות הממשלה שהוא מייצג יהפכו בקרוב לכסאות מפלט.
שיעזבו אותנו לנפשנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.05
21798 הודעות, 115 מדרגים, 224 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:47   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. בתור דתי לשעבר(לא חרדי) ובקריאה ניטרלית לחלוטין, נראה שהצדק עם הרב אליהו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.10.21 בשעה 13:54 בברכה, אוהב
 
ועדיין, האם מדובר בירקות קפואים?
אם כך הוא הדבר, ברורה לגמרי פסיקתו של הרב, כדי שלא ייכשלו עשרות ומאות אלפים.

מתי נראה את כהנא מתערב לעומק לגבי קאדים שונים?
סתם לדוגמא: יש דוגמה שנכתבה בעיתון על נשים בדוויות שחיות עם גבר אחד.
כל אחת מהן מקבלת ממנו 'גט' אצל הקאדי שפוסק לה מזונות נמוכים מאוד ואז היא הולכת למדינה ומקבלת מהם את ההשלמה למזונות.
ככה כל משפחה שם מכניסה עשרות אלפי שקלים יחד עם המשכורת(חוקית?) של האב.
ואנחנו היהודים המפגרים, אוכלים דרעק.

נראה את כהנא מבטל את היכולת של הקאדי לפסוק בנושא מזונות. נראה אותו.


הנה כתבה מלפני 4 שנים, האם הדבר כבר קיים? האם שקד ממשיכה לדאוג לזה? גדעון סער?
https://rotter.net/forum/scoops1/417781.shtml

יאללה כהנא, לך על זה בכל הכוח, העם איתך!!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לאס וגאס
חבר מתאריך 4.10.20
340 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    13:53   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. השר כהנא כמו יתר השרים בממשלה המחורבנט מתעסק בקקה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
העיקר יספר לך על השירות הצבאי שלו ששם החליף תפקידים בשפע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איפכא מסתברא
חבר מתאריך 1.2.21
85 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:01   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. הם לא חרקים ליבתיים...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור דוד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.13
14027 הודעות, 146 מדרגים, 259 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:04   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. עלילות כהנא והערב רב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


אצל בנט ולפיד הערבים מקבלים 50 מליארד שח , מה שקיבלו החרדים ב-50 שנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קפיטליסט
חבר מתאריך 26.11.20
56 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:08   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. לסגור את משרד הדתות ואת הרבנות - בגלל שהיהדות חשובה לנו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MeAni לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
1272 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:09   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. אני לא בעד המהלך שלו, אבל לפחות הוא עושה משהו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רוב שרי הממשלה הזו לא עושים כלום! רק כותרות ותקשורת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Bizi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
5507 הודעות, 64 מדרגים, 113 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:15   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. נחש זעמן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדליה הפיל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.8.08
11037 הודעות, 138 מדרגים, 267 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:18   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. שר השמד.  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צופה הגאולה
חבר מתאריך 4.6.19
395 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:25   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. תקן את הכותרת המעוותת. הוכשרו, ונפסלו לאחר ביקורת של הרב שמואל אליהו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שלא יובן בטעות מהכותרת, שהרב אליהו הכשיר ברוקולי עם תולעים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brutus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.16
1168 הודעות, 9 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:40   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. כנראה שהרב הזה כלכך שבע שהוא לא מודע שאפשר להשרות את הירקות בחומץ ומים עם מלח להוציא חרקים פשוט בושה בושה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרשמלוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.2.12
8213 הודעות, 64 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:58   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. ועדיין ימשיכו להיות בשריים .  
בתגובה להודעה מספר 129
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרשמלוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.2.12
8213 הודעות, 64 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:55   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. למה האנשים האלה, מתן כהנה ונפתלי בנט ממשיכים להטעות את הציבור בכך שמניחים ''כיפה'' על הראש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הכיפות למיניהם, הם סמל של הזדהות עם אמונת ישראל, והם רחוקים ממנה, ומבזים אותה .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארבינקא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.15
5307 הודעות, 74 מדרגים, 142 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:58   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. מסכנים הברוקולי. גם נמצאו נגועים, גם נפסלו לשיווק וגם כהנא זעם עליהם. לא כיף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
השר כהנא זעם על מאות טונות ברוקולי שנמצאו נגועים בחרקים ונפסלו לשיווק ככשרים ע''י הרב שמואל אליהו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסוס האיטלקי
חבר מתאריך 1.2.21
203 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    14:59   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. זעם… מי הוא בכלל ומה הסמכות שלו בעניין הזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kidi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
13325 הודעות, 89 מדרגים, 160 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:07   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  136. קרח וללחוץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 

כל הכבוד לרב אליהו!


ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים. הנה הנה משיח בא


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
elmatador
חבר מתאריך 23.5.13
656 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:26   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  138. חרקים אסורים איסור חמור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לגנוב לרמות, להטריד קטינים זה בסדר.
כמה צביעות יש בממסד הרבני.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלול דיגיטלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.12
15454 הודעות, 102 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:28   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  139. אתה מוכן לצטט רב שמתיר את כל מה שציינת?  
בתגובה להודעה מספר 138
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
elmatador
חבר מתאריך 23.5.13
656 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:31   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  142. אריה דרעי , פנחסי וכל החבורה פושעים של מפלגתם.  
בתגובה להודעה מספר 139
 
  
מספיק לך ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלול דיגיטלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.12
15454 הודעות, 102 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:34   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  145. איך זה שאדם שהוא בכלל לא רב פשע משליך על כלל הרבנים?  
בתגובה להודעה מספר 142
 
  
נראה לך הגיוני שאם קיבוצניק יאנוס אכתוב כאן שכל הקיבוצניקים אנסים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
elmatador
חבר מתאריך 23.5.13
656 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:02   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  154. מצגר גם לא רב ?  
בתגובה להודעה מספר 145
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלול דיגיטלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.12
15454 הודעות, 102 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:26   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  163. לפעמים אנשים חושבים שרב הוא מלאך, רב הוא בן אדם כמוני וכמוך  
בתגובה להודעה מספר 154
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.10.21 בשעה 16:36 בברכה, מלול דיגיטלי
 
גם לו יש יצרים ותאוות וגם הוא יכול לפשוע.
לפי הלוגיקה שלך בגלל שפלוני פשע כל הקבוצה אליה הוא שייך הם פושעים, זה נראה לך הגיוני או שאתה מעדיף שאני יתחיל לצטט מגוגל על כמות הפושעים שחברה X מצמיחה מתוכה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראל_ק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.15
32155 הודעות, 122 מדרגים, 236 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:30   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  140. דמגוגיה עלובה.  
בתגובה להודעה מספר 138
 
  


נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוספטל
חבר מתאריך 9.3.20
499 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:30   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  141. אשכול שלם בלי תגובה עניינית . תברי הפורום החרדים מוציאים את מררתם. פול גז בניוטרל. רואים לכם. זאת היהדות שלכם?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אתם לא מייצגים שיח הולם. רק קללות גידופים והתייחסויות מבעיתות. שמישהו יענה לי בבקשה תשובה עניינית לשאלה אחת? איזו מין כשרות היא זו שמאפשרת לרב מקומי בעיר את לאשר כשרות של מוצר בעוד רב מקומי של עיר אחרת לא מאשר כשרות של אותו מוצר?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כמים_לפנים
חבר מתאריך 27.3.20
2753 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:46   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  150. פשוט מאוד!  
בתגובה להודעה מספר 141
 
  
לדוגמא...
יש רב אשכנזי בעיר אחת ובשניה ספרדי....
יש דברים שהספרדים מחמירים לפי הפוסקים שלהם ולהפך...

הרבנות בתקופה האחרונה מדברת על זה שהם רוצים שבכל הערים יהיה אותו דבר וזה הכיוון.

לגבי הנושא הספציפי.
הבנתי שפשוט היה גידול נגוע. ולכן הרב הזה לא התיר.
והרב הקודם התיר כי זה היה גידול נקי.

זה ממש תמצית מה שכתבתי.
הנושא רחב מאוד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוספטל
חבר מתאריך 9.3.20
499 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    22:07   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  172. תודה על ההסבר ובכל זאת לא הגיוני. המפעל צריך להיות נייד אחרי הרב המקל? הרבנות לא רצינית אם הכשרות נראית כך.  
בתגובה להודעה מספר 150
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
meni181818
חבר מתאריך 15.12.13
7459 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:32   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  143. ''אין לי מושג הלכתי בנושא אבל אני קופץ כמו אידיוט פוליטי''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוספטל
חבר מתאריך 9.3.20
499 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:41   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  147. תודה על ההוכחה לדברי. שיח לא ראוי. תגובה לגופו של גולש. נא התייחסות המנהלים.  
בתגובה להודעה מספר 143
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
meni181818
חבר מתאריך 15.12.13
7459 הודעות
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:49   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  153. הדברים מכוונים כלפי השר  
בתגובה להודעה מספר 147
 
  
וכוללים תוכן ענייני:
הוא איננו מומחה לכשרות ולהלכה ואין לו ידע מספיק בשביל לחוות דעה בנושא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
galt לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
84717 הודעות, 302 מדרגים, 393 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:41   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  148. אני חושב שקשה עד בלתי אפשרי לעמוד בכל הדינים המחמירים של הכשרות כאשר מדובר בייצור המוני.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

פשוט בגלל שהאנשים שכתבו את הדינים הללו מעולם לא שמעו על ייצור שכזה. הוא לא היה קיים בזמנם.

החוליים של ייצור המוני רבים מאד גם ללא כל קשר לכשרות, אבל התועלת פנטסטית וחסרת תקדים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
OrdinaryGirl לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.14
7190 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    15:49   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  152. איכס, כל הכבוד לרב, בלי קשר לדת - מי רוצה חרקים בירקות שלו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השסק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.11
3945 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:04   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  155. שיזעם עד מחר הרפורמי הזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y to Y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.18
6754 הודעות, 39 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:05   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  156. שישתה קצת מים, הוא נשמע חמוץ בזמן האחרון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בני מרום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.13
9606 הודעות, 34 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    16:26   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  164. האיש הזה מסוגל להכשיר גם חזיר מזל שהערבים לא יסכימו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דרומה מכאן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
2964 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' בחשון תשפ''ב    19:29   09.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  175. דוגמא למה צריך למנוע תלות של הכשרות בפוליטיקה - הרפורמה מכפיפה את כל מערך הכשרות לשר פוליט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נמר צפוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.18
921 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' בחשון תשפ''ב    22:08   09.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  179. הרב יצחק יוסף ניסה למצוא את הקולא שבקולא.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אפשר פשוט למכור לאנשים בשר פיגולים וזהו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות