"הרגשתי כאילו אני בסרט ממזרים חסרי כבוד": אוסף פריטים נאציים אותרו בבית חשוד בן 58 בפדופיליה בברזיל, כך הודיעה אתמול (חמישי) משטרת ריו דה-ז'ניירו. בין הפריטים, מתקופת הרייך השלישי, נמצאו מדמים רשמיים, תמונות של אדולף היטלר וכלי נשק מהמשטר הנאצי. השווי המוערך של האוסף - כ-3.5 מיליון דולרים.

על פי מפקד המשטרה לואיס ארמונד, האוסף מכיל מגוון פריטים מתקופת הרייך השלישי, כגון מדים רשמיים, דגלים, סמלים, מטבעות, מדליות, תמונות של אדולף היטלר, רובים ותחמושת מהמשטר הנאצי. "זה מזעזע - מעולם לא ראיתי דבר כזה", אמר. "הרגשתי כאילו אני בסרט ממזרים חסרי כבוד".

על פי המשטרה, בנוסף לאוסף, נמצאו גם חומרים פדופיליים במחשבו של החשוד, שעומד בפני כמה אישומים, כולל החזקת נשק לא חוקי, אפליה גזעית והחזקת חומרי פורנוגרפי של ילדים. מפקד המשטרה ציין כי אם הוא יורשע - צפוי לו עונש של עד 30 שנות מאסר.

"אנחנו רק מתחילים את החקירה, זה לא מקרה שכיח", אמר ארמונד. "עלינו לאתר כיצד הוא רכש את הפריטים האלה, ממי ומאיפה. עכשיו יש לנו בעיה כיצד לאחסן את האוסף, מכיוון שהוא יכול להיגנב"

על פי החשד, רכישת הפריטים הנאציים הגיעה ממכירות פומביות בלתי חוקיות באינטרנט ממקומות שונים בעולם. בשלב הזה, האוסף יישמר במוזיאון משטרת ריו דה-ז'ניירו.