שבוע לאחר שזכתה בפעם השנייה ברציפות בגביע אתנה, פתחה הערב (ה') מ.ס קריית־גת את מסע השמירה על תואר אליפות המדינה בכדורגל נשים, בניצחון 2:3 באצטדיון העירוני ברעננה על אס"א תל אביב, שסיימה רביעית בעונה שעברה.
עוד במחזור הפתיחה: הפועל באר־שבע, שניצלה מירידה לליגת המשנה ומוקמה שמינית, מחצה ברייסר 0:5 את סגנית האלופה, בנות נתניה. צ'ריטי רובן (10, 26), אמינט יעקובו (29), שאניס פוסטר (45), ואור ארז (66) כבשו למקומיות.
1 צפייה בגלריה
שחקניות מ.ס קריית גת חוגגות
שחקניות מ.ס קריית גת חוגגות
פתחו את העונה עם ניצחון. שחקניות קריית גת
(צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
במשחק נוסף שהיה ברעננה, במגרש פארק צפוני: המארחת הפועל (6 בעונה שעברה) הפסידה 2:1 לפיינליסטית גביע אתנה מכבי כשרונות חדרה (7).
שעות ספורות לפני משחק הבכורה בליגה הבכירה מול מכבי בנות עמק חפר (3), אותו אמורה הייתה לארח בקריית־גת, הודיעה העולה החדשה הפועל מרמורק/רחובות שלא תוכל להופיע. יו"ר הקבוצה תמיר חופי מסר בתגובה: "עקב צירוף מקרים נדיר של שחקניות שלא הרגישו טוב עם תסמיני קורונה, כשלאחת השחקניות יש משפחה מאומתת קורונה, מה שהעלה את החשש שאכן מדובר בהדבקה; ומכיוון שבנוסף סובלת הקבוצה ממכת פציעות שהשביתה שחקניות; נשארנו עם סגל ובו מספר חד ספרתי של שחקניות. שתי עובדות אלה פגעו בכשירות המקצועית בצורה אנושה ולא ניתן היה לקיים משחק בעל ערך ספורטיבי".
גם מ.כ. רמת־השרון (5) הייתה חופשית, אך זאת מכיוון שהעולה השנייה, בנות עירוני מודיעין, התפרקה.