י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כמעט אלף מתים ביום

נגיף הקורונה מכה ברוסיה: שיאים חדשים ומדאיגים

מחזות של אמבולנסים שעומדים בתורים בכניסה לבתי החולים שבו לרוסיה - מוכת הקורונה בימים אלה. עשרות אלפי נדבקים ביממה ולראשונה קרוב ל-1000 מתים ביממה אחת. הגבלות אין ואחוזי ההתחסנות נמוכים מאוד

נגיף הקורונה מכה ברוסיה: שיאים חדשים ומדאיגים
אילוסטרציה צילום: unsplash

רוסיה מגיעה לשיא חדש של מתים ביממה מנגיף קורונה, המספרים הללו מגיעים על רקע האטה בקצב החיסונים ברוסיה, ועם מעט הגבלות שאמורות לרסן את ההתפשטות.

מחלקת הקורונה במשרד הבריאות דיווחה על 27,550 מקרים חדשים היום (חמישי), מה שסימן עלייה של כמעט 10% מהיום הקודם, כך מדווחת סוכנות הידיעות AP.

העלייה מסמלת את המספר הגבוה ביותר של הידבקות בנגיף ביום אחד, אך לא רק ההידבקות הוא נושא ברוסיה, גם מקרי המוות במדינה כבר הגיעו למעל 213,000 קורבנות, זהו מספר המתים הגבוה ביותר במגיפה באירופה, וביום חמישי נרשמו כ-1000 מקרי מוות, היום השני ברציפות.

הרשויות ברוסיה ייחסו את השיא הן במקרי ההדבקות והן במקרי המוות, שהחלו בסוף החודש שעבר, לשיעור החיסון הנמוך במדינה - רק 29% מהאוכלוסייה הרוסית מחוסנים במלואם, כאשר כמעט 33% קיבלו לפחות מנה אחת של חיסון.

למרות המספרים הגבוהים, הקרמלין לא הטיל הגבלות, והאציל את הסמכות להטיל מגבלות לרשויות המקומיות. בתוך כך התקשורת הרוסית דיווחה על תורים ארוכים של אמבולנסים שנוצרו שוב מול בתי החולים בסנט פטרסבורג.

רוסיה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד