י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ייצור מחסור בכוח אדם?

יותר ממקרי פשע: מאות שוטרים מתו מקורונה

בתחנות המשטרה ברחבי ארצות הברית נפרדו מאז פרוץ נגיף הקורונה ממאות שוטרים שחלו בנגיף ונכנעו לו. אחוז ההתחסנות בקרב השוטרים אינו מעודד וקיים חשש למחסור בכוח אדם ועלייה באחוזי הפשיעה שלא תזכה למענה הולם

יותר ממקרי פשע: מאות שוטרים מתו מקורונה
אילוסטרציה צילום: unsplash

מגיפת הקורונה גבתה מחיר כבד מכוחות המשטרה ברחבי ארצות הברית. מסתבר כי הקורונה המיתה יותר שוטרים מכל איום אחר שאיתו הם מתמודדים במסגרת תפקידם. 716 שוטרים מתו מנגיף הקורונה מאז מרץ 2020.

ובכל זאת, קיים חוסר רצון גדול בקרב אנשי רשויות החוק להתחסן, בעיר ממפיס שמדינת טנסי, לשם הדגמה, רק 47% מהשוטרים חוסנו, כך על פי נתונים ממחלקות המשטרה. בפילדלפיה, רק 13% מכוחות המשטרה סיפקו הוכחת חיסון.

הנתונים אינם יוצאי דופן בהשוואה לכלל האוכלוסייה, "יש לנו חברים בדיוק כמו אוכלוסיית ארצות הברית שאינם רוצים להתחסן", אמר פטריק יואס, בכיר במשטרת ממפיס.

גם כבאים רבים מסרבים להיענות לקריאות להתחסן מפני הנגיף. בספוקיין שבמדינת וושינגטון, 50 כבאים מסתכנים בימם אלה בפיטוריהם באם הם לא יקבלו שתי מנות חיסון לפחות. ביניהם טים ארצ'ר, שאמר כי הוא לא חוסן כי "זה ממש מתנגש עם המצפון שלי". ארצ'ר, נשיא איגוד הכבאים המקומי, לא חושב כי דעתו תשתנה.

רשת CBS דיווחה, כי במקרים מסוימים, שוטרים וכבאים אומרים שזו ההחלטה הקשה ביותר שהם נאלצו לקבל בקריירה שלהם.

מותם של מאות שוטרים עשוי להשפיע על חוסר בכוח האדם שעליו הצביעו לא אחת כלי התקשורת בארצות הברית, מה שעלול להוביל לעליית מקרי הפשע שלא יזכו למענה הולם.

קורונה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד