י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בבית הכנסת המאולתר

ארון הקודש נפל בחג: הרבי קרא לקיים צום

לך כנוס את כל היהודים: בחצר חסידות קאסוב בבורו פארק צער גדול לאור נפילת ארון הקודש הזמני בשמחת תורה. הרבי קרא למאות החסידים לצום בחמישי הבא יום שני של בה"ב. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים 

ארון הקודש נפל בחג: הרבי קרא לקיים צום
האדמו"ר מקאסוב בחג הסוכות צילום: די וואך

בשיא הריקודים בהקפות שמחת תורה בחצר חסידות קאסוב בבורו פארק, התרחש ‏אירוע מצער כאשר ארון הקודש נפל ובעקבותיו קרא האדמו"ר ליום תפילה וצום.

חסידות קאסוב בבורו פארק, נמצאת בתקופה זו בעיצומו של בניית בית מדרש חדש שיוכל לאכלס את כלל החסידים שהתרבו בלעה"ר בשנים האחרונות והמקום הפך צר מלהכיל.

‏לרגל שמחת תורה ובעקבות הבנייה שכרו בחסידות את אולם ריגר הגדול‏, ברחוב ה-50 בבורו פארק, ‏בשלב כלשהו במהלך ההקפות נפל ארון קודש ‏המאולתר על הרצפה.

למרבה הנס ספרי התורה נשארו ‏בפנים ולא נגעו ברצפה כחומרת ספר תורה שנפל על הארץ. האדמו"ר הצטער והתעצב מאוד מן המקרה וקרא את החסידים להתחזק. 

ל'בחדרי חרדים' נודע  כי בפקודת הרבי הוחלט על יום צום ותפילה ביום חמישי הבא (בה"ב) בו יתכנסו ליום תענית והתעוררות, על פי הוראת הרבי הבחורים יצומו רק חצי יום ולמי שקשה יפדה את הצום בנתינת צדקה. 

בשעה 17:00 יתכנסו כלל החסידים לאמירת כל ספר התהילים ולאחר מכן ישא הרבי דברי חיזוק לחזק את הדברים הצריכים חיזוק בעקבות המקרה. 

קאסוב ארון הקודש צום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד