י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נאבקים בלהבות

שריפה גדולה סמוך לבית שמש, נעדרת בסיכון נעצרה בחשד להצתה

אישה כבת 30, המוגדרת כנעדרת בסיכון במהלך השעות האחרונות, נעצרה על ידי המשטרה בחשד שהציתה שריפה המשתוללת בשעה זו סמוך לבית שמש | בשריפה פועלים כ-18 צוותי כיבוי בניסיון לבלום את האש

שריפה גדולה סמוך לבית שמש, נעדרת בסיכון נעצרה בחשד להצתה
השריפה בפארק בגין צילום: כבאות והצלה י-ם

כוחות כיבוי גדולים פועלים בשעה זו (חמישי) בשריפה גדולה המשתוללת באזור פרק בגין בהרי ירושלים. השריפה פרצה בשעות הערב ולאזור הוזנקו מספר מטוסי כיבוי, בניסיון להיאבק בלהבות.

נכון לעכשיו, פועלים בשריפה 18 צוותי כיבוי ממחוז ירושלים בסיוע צוותים ממחוזות שכנים. כמו כן לוקחים חלק במאמצי הכיבוי כוחות מקק"ל, רשות הטבע והגנים ומשטרת ישראל. לפי כבאות והצלה, על פי הממצאים בשטח הנחת העבודה היא כי מדובר בהצתות מכוונות בשבעה מוקדים שונים.

בתוך כך, במהלך סריקות של שוטרים באזור מוקדי השריפות בסיוע מסוק משטרתי, אותרה אישה חשודה בתוך רכב. בבירור פרטי זהותה התברר לשוטרים כי מדובר באשה בשנות ה-30 לחייה תושבת הישוב חשמונאים - נעדרת בסיכון מהשעות האחרונות.

"בתום תחקור ראשוני שנערך בשטח ואיסוף ממצאים, האישה נעצרה בחשד להצתת השריפות באזור והיא תובא לחקירה במשטרה", הוסיפו במשטרה.

במשטרה ציינו כי גם בשעה זו כוחות המשטרה והכבאות ממשיכים בפעולות לכיבוי מוקדי השריפות והשגת שליטה מלאה, בסיוע אווירי של מסוק משטרתי ומטוסי כיבוי מהיחידה האווירית של משטרת ישראל. "בשלב זה לא נשקפת כל סכנה לחיי התושבים באזור", נמסר מהמשטרה.

בית שמש שריפה פארק בגין הצתה מכוונת נעדרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד