סקס והעיר הקרובה: סדרת ההמשך עוד רגע כאן

עולמה של קארי בראדשו וחברותיה עושה קאמבק בסדרה חדשה, כמובטח, וכעת HBO מודיעה על מועד עלייתה

"and just like that", צילום: HBO MAX

כפי שדווח לפני מספר חודשים, לגל סדרות הניינטיז שמצאו דרכן חזרה אל המסך, תצטרף בקרוב גם "סקס והעיר הגדולה" - וכעת נראה שזה קרוב מתמיד. רשת HBO הודיעה היום (רביעי) שסדרת ההמשך, שתקרא "And just like That" (כשם מטבע לשון שהסדרה טבעה), תעלה לשירות הסטרימינג שלה HBO מקס כבר בדצמבר הקרוב.

להודעת החזרה למרקע צורף קטע וידאו שהציג את תהליך ההפקה והצילומים, כשכוכבת הסדרה שרה ג'סיקה פארקר מבטיחה כי בקרוב תשוב "לצד כמה חברות אהובות".

סדרת הבת תעקוב אחר עלילות שלוש מתוך ארבע הרווקות הניו יורקיות שכיכבו בסדרה המקורית, הפעם כשהן בשנות ה-50 לחייהן ומתמודדות עם מערכות יחסים וחברות בגילאים מבוגרים. קים קטרל, ששיחקה בסדרה המקורית את דמותה האהובה של סמנתה ג'ונס, לא תיקח חלק בזו החדשה. נכון לעכשיו לא הסבירה הרשת את היעדרה של קטרל מהסדרה החדשה. למרות זאת, לשחקנית מערכת יחסים בעייתית עם שרה ג'סיקה פארקר בשנים האחרונות.

"סקס והעיר הגדולה", שנוצרה על ידי דארן סטאר, הייתה מבוססת על ספר של קנדיס בושנל מ-1997 בעל אותו השם. היא הופיעה לראשונה ב-HBO ב-1998, עם תחילתו של טור הזהב של הטלוויזיה, ושודרה במשך שש עונות עד סוף שנת 2004.

היא נחשבה מסדרות הלהיט שהגדירו את שנות ה-90 ואת תחילת שנות האלפיים, וזכתה לנתוני צפייה מרשימים - בעיקר בקרב קהלים צעיר. פרק סיום הסדרה משך 10.6 מיליון צופים בארצות הברית, ועוד 4.1 מיליון צופים בבריטניה. הצלחת הסדרה הביאה להפקתם של שני סרטים באורך מלא, שיצאו ב-2008 ו-2010. לצד כך נוצרה ל"סקס והעיר" גם סדרת קדם בשם "יומני קארי", שעלתה ב-2013 ברשת CW.

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר