בתום הכנה ארוכה, שמרביתה הייתה מוצלחת, הפועל חולון תתארח מחר (רביעי, 21:30) אצל ברינדיסי הכל כך מוכרת לה בפתיחת ליגת האלופות של פיב"א. הסגולים טסו כבר אתמול לאיטליה, התאמנו באולמה של ארמאני מילאנו ואף ישנו בעיר, והבוקר טסו בטיסה פנימית לברינדיסי.
מאוריציו בוסקאליה, שמכיר מצוין את ברינדיסי ובכלל את הליגה האיטלקית מהתקופה הארוכה בה אימן את טרנטו, רג'יו אמיליה וברשיה, התייחס ליריבה: "אנחנו מתחילים את הדרך שלנו מול קבוצה טובה מאוד, שמגיעה אחרי ניצחון מצוין בליגה האיטלקית על ססארי, משחק שבו היא שיחקה משחק קבוצתי טוב מאוד".
2 צפייה בגלריה
מאוריציו בוסקאליה
מאוריציו בוסקאליה
מאוריציו בוסקאליה
(צילום: עוז מועלם)
על קבוצתו, אמר בוסקאליה: "זה שאנחנו מתחילים קודם כל בזירה האירופית מחייב אותנו להתמודד עם המשחק בריכוז גבוה בכל רגע נתון ולהיות מוכנים להגיב לכל התפתחות תוך כדי משחק. לחבר'ה שלנו יש רוח לחימה, רצון ומוסר עבודה, וליכולת שלנו להביא את זה כל זה לפרקט תהיה במשחק הזה חשיבות גדולה".
קפטן הפועל חולון, גיא פניני, שמתחיל את עונתו ה-21 בקריירה, הוסיף: "אנחנו שמחים לפתוח עונה חדשה, יש התרגשות ודריכות אצל כולנו. עשינו הכנה טובה לעונה ונקווה שנביא את היכולות שלנו לידי ביטוי גם למשחק הראשון שלנו בליגת האלופות. אנחנו משחקים מול יריבה טובה, נצטרך להיות מרוכזים ולעשות את הדברים כמו שאנחנו יודעים כדי לחזור עם ניצחון".
2 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
גיא פניני
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, חולון פגשה את ברינדיסי בעונה הקודמת בטופ 16 של ליגת האלופות, ניצחה אותה בזכות סל בשנייה האחרונה של מקסים דה זאו, שהעניק לה את המקום בפיינל 8 של ליגת האלופות - הישג השיא באירופה של המועדון. כמו כן, בסיבוב הראשון באותו שלב ניצחה חולון את ברינדיסי באיטליה בזכות שלשת מאני טיים של פניני.