שתף קטע נבחר

צילום: AFP

מסתמן: טבס בהרכב ארגנטינה. היגוואין בכושר

באימון הראשון בו העמיד הרכב כלשהו, מראדונה הסיט את גוטיירס להגנה ופתח עם חלוץ מנצ'סטר סיטי. חלוץ ריאל כבש שלושער ב-0:4 של ההרכב הראשון על השני, גם מסי הרשית

ה-11 של דייגו? שבוע בדיוק לפני משחק הפתיחה של נבחרת ארגנטינה במונדייאל (שבת, 17:00 שעוננו, נגד ניגריה), מראדונה ערך בשעה טובה ניסוי כלים ראשון עם מה שצפוי להיות ההרכב שלו במשחק הפתיחה של נבחרתו בבית ב'.

 

למרות ההצהרות בחודשים האחרונים כי בדומה למשחק הידידות מול גרמניה במרץ האחרון (0:1 לארגנטינה), יעלה לשחק עם ארבעה בלמים בקו ההגנה, נראה כי מראדונה מתכנן לפתוח עם שלושה בלמים - וולטר סמואל, מרטין דמיקליס וגבריאל היינצה - ואילו חונאס גוטיירס יוסט לעמדת המגן הימני.


קרלוס טבס באימון בשבת. יפתח מול ניגריה? (צילום: AFP)

 

הזזתו של שחקן ניוקאסל, שתופקד עד כה כקשר, לרביעייה האחורית, יאפשר למראדונה להכניס להרכב שחקן התקפי נוסף. לפי האימון בשבת, נראה כי מי שיתפוס את התפקיד יהיה קרלוס טבס,

שכרגע מועדף על פני דייגו מיליטו, חלוץ אינטר.

 

בינתיים, מי שמראה סימני כושר טוב הוא גונסאלו היגוואין. במשחק האימון הפנימי בו ההרכב הראשון הביס 0:4 את המחליפים, חלוץ ריאל מדריד כבש שלושער ואילו ליונל מסי הוסיף אחד משלו.

 

ה-11 של ארגנטינה נכון לעכשיו: סרחיו רומרו; חונאס גוטיירס, מרטין דמיקליס, וולטר סמואל, גבריאל היינצה; חבייר מסצ'ראנו, חואן סבסטיאן ורון, אנחל די מריה; ליונל מסי, גונסאלו היגוואין, קרלוס טבס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים