האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
משום מה אני מרגיש שחסר מידע בידיעה הזאת. |
ותיק וחדש |
04.10.21 19:13 |
1 |
זה נכון לכל ידיעה שיוצאת מערוצי המיינסטרים. מזל שיש את רוטר שעוד אפשר לנסות להבין מה קרה באמת. |
Genesis |
04.10.21 19:15 |
5 |
חסר המידע שרג'נרון זה למעשה חיסון פסיבי. כל הכבוד למתנגדי החיסונים ששומרים על עקביות! |
SlevinKelevra |
04.10.21 20:35 |
66 |
חולים בראש |
שובב |
04.10.21 21:31 |
110 |
אין שום דבר ''פאסיבי'' ברג'נרון |
הכל_דבש |
04.10.21 21:43 |
112 |
רג'נרון היא חיסון פסיבי בהגדרה. |
SlevinKelevra |
04.10.21 22:21 |
131 |
אין שום דבר ''פאסיבי'' ברג'נרון |
הכל_דבש |
04.10.21 21:43 |
113 |
רג'נרון חיסון פסיבי בהגדרה. שמחתי לחדש לך. ראה פרטים נוספים בתגובה #131 |
SlevinKelevra |
04.10.21 22:42 |
134 |
מה חסר לך? אני אשמח להשלים את התמונה מידיעה ממקור ראשון. |
אלפקה-מן |
04.10.21 20:35 |
67 |
מה לא ברור? |
הכל_דבש |
04.10.21 21:32 |
111 |
בעיה שלהם, לא סקופ. |
Whereismymind |
04.10.21 19:14 |
2 |
שעלולה להיות בעיה של כולנו אם הם תופסים מיטות או אקמו |
Cutting Edge |
04.10.21 19:36 |
27 |
אם התחסנת זה לא אמור להדאיג אותך |
Whereismymind |
04.10.21 19:37 |
28 |
אני מוגן מהתקף לב או שבץ מוחי בזכות זה? |
Nisenpuu |
04.10.21 19:43 |
34 |
אם ככה אז אנשים שמעשנים ורוכבים על קטנוע ועושים ספורט אתגרי |
Whereismymind |
04.10.21 19:44 |
36 |
הוא מתכוון שצריך שכל החולים יפנו את האקמו, עבור הפציינטים הבריאים. |
Falcon |
04.10.21 19:51 |
39 |
ברור. גם מאלצהיימר, דמנציה וטחורים. הכול בזריקה אחת. |
סייר |
04.10.21 20:00 |
46 |
כן. קורונה מעלה בהרבה את הסיכון להתקפי לב. |
אלפקה-מן |
04.10.21 20:37 |
68 |
טבלה מגמתית. |
Falcon |
04.10.21 20:42 |
72 |
הטבלה משווה בין תופעות לוואי לאחר החיסון לעומת ״תופעות לוואי״ של חולי קורונה. |
אלפקה-מן |
04.10.21 20:46 |
77 |
לא הבנת, כניראה שלא הסברתי טוב. |
Falcon |
04.10.21 20:59 |
87 |
+ 1 |
השביעי |
04.10.21 21:04 |
94 |
לינק |
הכל_דבש |
04.10.21 21:51 |
114 |
לינק למחקר עצמו |
הכל_דבש |
04.10.21 21:53 |
115 |
תודה |
Falcon |
04.10.21 21:57 |
117 |
בדיוק |
נשארים |
04.10.21 21:58 |
118 |
🤦🏻♂️ חשבת על זה שאם 0% יתחסנו, אז בסופו של דבר 100% מהאוכלוסיה יחלו ? |
אלפקה-מן |
04.10.21 22:14 |
126 |
אין מגפה ש 100% מהאוכלוסיה חולים בה. |
Falcon |
04.10.21 23:38 |
139 |
20% זה כנראה לא מזן הדלתא. וכמובן אתה מניח שאין תמותה עודפת כתוצאה מקריסת מערכת הבריאות |
jack10 |
05.10.21 18:02 |
143 |
מה פתאום 0 חיסונים? |
Falcon |
05.10.21 22:14 |
144 |
אם התחסנת הם לא באמת מדאיגים אותך |
מאשקה |
04.10.21 20:43 |
75 |
בדיוק כמו כל מי שלא מפסיק לעשן |
מר_תעופה |
04.10.21 19:38 |
32 |
שלא יקחו , מצידי שישחררו אותם גם |
rccool |
04.10.21 19:15 |
3 |
טיפשים מתנהגים בטיפשות , היכן הסקופ ? |
Agent_Smith |
04.10.21 19:15 |
4 |
2 נתונים חסרים, כמה מהם לא מחוסנים, וכמה מהם יכולים לקבל את החיסון |
לוורוט |
04.10.21 19:16 |
6 |
כל ה 134 לא מחוסנים |
elbaz |
04.10.21 19:16 |
8 |
מאיפה אתה יודע אם אפשר לשאול, ועכשיו נשארנו עם השאלה השנייה שלי |
לוורוט |
04.10.21 19:17 |
9 |
זה כתוב לך בפינה של צילום המסך - ״שלא חוסנו״ |
אלפקה-מן |
04.10.21 20:38 |
69 |
לשאלתך השניה - כול הסרבנים היו יכולים לקבל את הטיפול. פונים רק למי שעומד בקריטריונים לקבלה |
אלפקה-מן |
04.10.21 20:42 |
73 |
יכול להיות אבל שיש כאלה שאינם יכולים לקבל את החיסון ויכולים לקבל את התרופה ועדיין מפחדים |
לוורוט |
04.10.21 21:01 |
91 |
לא מכיר הרבה ש״אסור להם להתחסן״ אבל גם אם ישנם זה לא מונע מהם לקבל את התרופה. |
אלפקה-מן |
04.10.21 21:04 |
93 |
כולם לא מחוסנים. |
אמא אווזה |
04.10.21 19:29 |
19 |
בדיוק כך |
ביריון |
04.10.21 19:30 |
20 |
חדמש, הבעיה היא שכרגע זו גם הבעיה שלנו |
לוורוט |
04.10.21 19:42 |
33 |
שלא יקחו , כל טוב ובהצלחה להם . נו באמת ,די . כמה אפשר עם הטיפשות הזאת |
Braveheart |
04.10.21 19:16 |
7 |
תיקון |
הכל_דבש |
04.10.21 22:21 |
130 |
קראתי שזו תרופה שעולה 10K למנה. ונותנים אותה רק לאנשים שחייהם בסכנה.. והם עדיין מסרבים. חוצפה |
פנקס הקטן |
04.10.21 19:18 |
10 |
אתה מאמין לשטות הזאת? |
lior1_1 |
04.10.21 19:22 |
11 |
זה זכותם ועל הדרך חוסכים מנות ותשלומי פנסיה |
צפוני1 |
04.10.21 19:22 |
12 |
די נו אתה באמת קונה את זה? אתה מכיר מישהו במצב קשה שיסרב לאיזה תרופה? |
ותיק וחדש |
04.10.21 19:27 |
18 |
אז זהו, שהטיפול הספציפי הזה ניתן לחולים שכרגע מוגדרים במצב קל |
Seven |
04.10.21 19:35 |
25 |
יש אנשים שחולים ועדיין מסרבים לקבל חיסון |
פיניקית |
04.10.21 20:06 |
52 |
קראתי שאיברמקטין , הידרוקסיכלורקוין זולים ביותר והפסיקו לתת מרשמים שלהם |
סוף פסוק |
04.10.21 19:31 |
23 |
אתה יכול להפנות אותי למחקר על יעילות התרופה? |
השביעי |
04.10.21 20:04 |
51 |
ניתן רק לחולים במצב קל. אסור לתת אם כבר במצב קשה. רצוי לתת תוך 3 ינים מהתסמינים, ועד 7 |
אלפקה-מן |
04.10.21 20:44 |
76 |
תודה |
השביעי |
04.10.21 20:49 |
79 |
זאת לא ''תרופה שנותנים אותה לאנשים שחייהם בסכנה''. התרופה ניתנת בתחילת המחלה |
סייר |
04.10.21 20:10 |
58 |
תודה |
השביעי |
04.10.21 20:50 |
80 |
הרג'נרון עולה 2000 דולר למנה |
הכל_דבש |
04.10.21 21:55 |
116 |
שיהיה להם לבריאות |
איתי שלום |
04.10.21 19:24 |
13 |
לא רוצים לא צריך |
ביריון |
04.10.21 19:24 |
14 |
אדרבה- שלא יקחו! |
איש ונוב לו |
04.10.21 19:25 |
15 |
על בסיס מה אתה קורא לקבוצת אנשים שנלחמים על חופש הפרט ''מטורללים הזויים''? |
Wake Up |
04.10.21 19:57 |
42 |
אלפי חולי סרטן מסרבים לקבל כימותרפיה, זה מופיע ב'' רוטר''? |
מרסו |
04.10.21 19:26 |
16 |
אין בעיה של מיטות תפוסות על ידי חולי סרטן |
udif |
04.10.21 19:36 |
26 |
אדוני חולה סרטן חלילה? |
מרסו |
04.10.21 20:38 |
70 |
אמת כתבת. מאחל לך בריאות. |
סייר |
04.10.21 20:57 |
85 |
תודה רבה |
מרסו |
04.10.21 21:05 |
95 |
המון בריאות |
Falcon |
04.10.21 21:18 |
106 |
חלק מהטיפולים הכימותרפים גורמים סבל ניכר ומאריכים חיים בחודשים בודדים. ועדיין אני לא |
אלפקה-מן |
04.10.21 20:51 |
82 |
אתה לא ראית? |
מרסו |
04.10.21 21:06 |
96 |
בסדר יקירי. למעט חולי סרטן במצב סופני על גבול ההוספיס, אני לא מכיר הרבה שסרבו בכלל לטיפול. |
אלפקה-מן |
04.10.21 21:11 |
100 |
אתה לא מכיר? |
מרסו |
04.10.21 21:14 |
101 |
+1 ברור שחלק גדול מחולי הסרטן לא בוחרים בטיפול הכי אגרסיבי, למשל שילוב של ניתוח, הקרנות וכימותרפיה |
זבנג וגמרנו |
04.10.21 23:03 |
136 |
כל מה שאמרתי הוא שזכותם של חולי סרט לא לבחור בטיפולים |
מרסו |
04.10.21 23:07 |
137 |
מ גם חולי קורונה הנמצאים תחת חוק בבידוד ובפיקוח משטרה לא |
מרסו |
04.10.21 21:08 |
99 |
אתה זה שדחפת יחולי סרטן לדיון לא רלוונטי. לא אני… ראה תגובה 16 שלך. סהכ כיבדתי אותך בתגובה |
אלפקה-מן |
04.10.21 21:14 |
102 |
עם כל הכבוד |
הכל_דבש |
04.10.21 22:02 |
119 |
כדאי גם לקרוא את הקטע שמעתיקים: ''These reactions may be severe or life threatening'' |
זבנג וגמרנו |
04.10.21 23:01 |
135 |
קראתי גם קראתי |
הכל_דבש |
04.10.21 23:27 |
138 |
אפשר לשלוח אותם הביתה, שלא יתפסו מקום בבתי החולים |
הכל יכול |
04.10.21 19:27 |
17 |
מי אמר לך שהם תופסים מקום בבית חולים? |
מרסו |
04.10.21 19:31 |
21 |
למה הגיעו לבי'ח...אם אינם מוכנים לקבל טיפול... |
אמא אווזה |
04.10.21 19:31 |
22 |
'' בעיתון שני דברים נכונים, המחיר והתאריך'' |
מרסו |
04.10.21 19:32 |
24 |
לייק +1000 |
ותיק וחדש |
04.10.21 19:37 |
29 |
נכנסתי לכתבה שהייתה בנושא, הדיווחים הם מקופת החולים, כך שאני מניחה שהם לא בבית חולים והטיפול מוצע להם בקהילה. |
מלמ |
04.10.21 20:29 |
64 |
הם לא בבית חולים. מציעים להם דרך הטלפון. מדובר בחולים קלים המצויים בביתם. |
אלפקה-מן |
04.10.21 20:55 |
83 |
אתה צודק. אנשים, כרגיל, כותבים על דברים שאינם מבינים. |
סייר |
04.10.21 20:59 |
88 |
יולן כהן נראית חולה, זאת היא? |
רייסטלין |
04.10.21 19:38 |
30 |
אתמול דיברתי עם מתנגד חיסונים, אחד המתנגדים שיש אצלנו בעבודה |
חוואייג' |
04.10.21 19:38 |
31 |
לא יודע מי התכוון לחסום כבישים או להפגין ביום א' |
elbaz |
04.10.21 19:43 |
35 |
לא מכיר. לדעתי לכולם יש זכות להפגין |
חוואייג' |
04.10.21 19:45 |
37 |
ואיך חובת הגעה לעבודה מבטלת את הזכות להפגין? שיפגינו בזמנם החופשי בלי לפגוע במקום העבודה |
Bold eagle |
04.10.21 20:01 |
49 |
לדעתי מקום עבודה לא יכול לפטר בגלל יציאה להפגנה - זה לא חוקי. |
חוואייג' |
04.10.21 20:40 |
71 |
לא מפטרים בגלל יציאה להפגנה אלא בגלל אי הגעה מוצדקת לעבודה, אלה דברים שונים לחלוטין |
Bold eagle |
04.10.21 20:50 |
81 |
מסכים |
חוואייג' |
04.10.21 20:59 |
86 |
השאלה אם יש פה אפליה. אם יתברר שהחברה נתנה בעבר לעובדים להגיע להפגנות אחרות, אז היא תפסיד בבית הדין לעבודה |
זבנג וגמרנו |
05.10.21 00:01 |
140 |
מזכיר לי בדיחה קצרה: |
אלפקה-מן |
04.10.21 21:07 |
98 |
לדעתי חבר שלך מהעבודה |
maluco beleza |
04.10.21 19:59 |
45 |
לא יצא לי לראות אדם עם 2 מסיכות ו/או משקפי מגן |
פיניקית |
04.10.21 20:08 |
55 |
לי לא יצא לפגוש במציאות מתנגד חיסונים |
maluco beleza |
04.10.21 20:20 |
62 |
מסיכה בתוך הרכב לבד יצא גם לי - פשוט לא שמתי לב שהיא שם.. פעם בזמן שיחה בפלאפון ה תחלתי |
אלפקה-מן |
04.10.21 21:17 |
105 |
היה פה גולש שבמשך תקופה ארוכה לאחר ההתפרצות טען שאפשר להידבק דרך העיניים. אני מניח שהוא משתמש במשקפי מגן |
זבנג וגמרנו |
05.10.21 00:04 |
141 |
המח שלו בפירוש נחטף על ידי חייזרים |
נקניקניק |
04.10.21 21:03 |
92 |
המלצות |
הכל_דבש |
04.10.21 22:04 |
121 |
כרגיל כותרת מתסיסה, רק טיפש יאמין לה |
השביעי |
04.10.21 19:49 |
38 |
למה זה מתסיס? |
פיניקית |
04.10.21 20:10 |
57 |
לדעתי התגובות של ''מות'' ''אסון'' וכיוצא |
השביעי |
04.10.21 20:56 |
84 |
תיקונים |
הכל_דבש |
04.10.21 22:08 |
123 |
תנו להם, |
Lisbon |
04.10.21 19:52 |
40 |
זכותו של כל אדם להתאבד. |
FSM |
04.10.21 19:53 |
41 |
מצחיק |
Wake Up |
04.10.21 20:00 |
47 |
מבחינתם כל מי שלא מתחסן הוא מתאבד |
השביעי |
04.10.21 20:06 |
53 |
אתה מדבר כאן על אנשים שכבר יש להם קורונה, עם סיכוי של לפחות 15% להגיע למחלה קשה, שמסרבים |
אלפקה-מן |
04.10.21 22:23 |
132 |
התרופה מאוד יקרה, וניתנת למי שנמצא בסיכון הכי גבוה למות |
פיניקית |
04.10.21 20:11 |
59 |
תיקונים |
הכל_דבש |
04.10.21 22:15 |
127 |
מאחלת להם רפואת הנפש והגוף |
פריווילגית |
04.10.21 19:58 |
43 |
משסים מחוסנים בכאלו שלא |
קפסולה |
04.10.21 19:58 |
44 |
שגם יסרבו לקבל טיפול באקמו |
nyd |
04.10.21 20:01 |
48 |
חבל שלא מביאים גם כמה פסיכיאטרים למחלקות קורונה. היה יכול להציל חיים. |
Androidog |
04.10.21 20:04 |
50 |
צריך פסיכיאטרים לאנשים חרדתיים שחיים על חיסונים ותרופות |
השביעי |
04.10.21 20:08 |
54 |
...וקברנים לאנשים שמתעלמים ממגפה ומסרבים לחיסונים ותרופות. מה יותר זול? מה יותר יעיל? קברן או פסיכיאטר? |
סייר |
04.10.21 20:15 |
61 |
חרדתיות מיותרת שגובלת בהיסטריה |
השביעי |
04.10.21 21:00 |
89 |
זה נראה שיש גברים שלא יודעים להבחין בין המילים ''גבריות'' ו''טיפשות'' |
EyeKey |
04.10.21 22:07 |
122 |
אכן זריקת טסטוסטרון והשתלת מוח תעזור למכחישי מציאות, ואם לא, לא נורא. |
סייר |
05.10.21 00:23 |
142 |
חבל שלא מביאים מתנגדי חיסונים למחלקות קורונה. שיראו מה עשוי לצפות להם. |
אלפקה-מן |
04.10.21 22:18 |
129 |
קודם כל כותרת מתסיסה מאוד מאוד, חסר תוכן שחייב להיות במקרה כה חשוב. דבר אחרון זכותם! |
popay |
04.10.21 20:09 |
56 |
היה מתסיס גם אם היו אומרים שהם לוקחים את התרופה הזו |
פיניקית |
04.10.21 20:13 |
60 |
טוב מאד, שימשיכו ככה. .. |
חד כתער |
04.10.21 20:28 |
63 |
מצויין |
שומרוני |
04.10.21 20:32 |
65 |
אם זה נכון זה לא מובן לי |
yossi225 |
04.10.21 20:43 |
74 |
הידיעות האלה ודומיהן שצצות כמו פיטריות בלתי נגמרות, זה כמו - גפרורים למתודלקים |
Seagulls |
04.10.21 20:47 |
78 |
החיובי שבדבר הוא *שעדיין* לא מטפלים בכפייה בארצנו. |
galt |
04.10.21 21:00 |
90 |
להחתים אותם על מסמך שאומר שהם לא יחוברו לאקמו אם וכאשר |
אוהב |
04.10.21 21:07 |
97 |
צפירת הרגעה לכל החרדתיים שפחדו שכבר אין להם אקמו או תפסו להם מיטה |
השביעי |
04.10.21 21:15 |
103 |
מדובר באלה שצפויים לתפוס את האקמו ללא התרופה |
פלאי |
04.10.21 21:16 |
104 |
מ.ש.ל |
השביעי |
04.10.21 21:18 |
107 |
לפחות הם לא תופסים תרופות. |
Falcon |
04.10.21 21:24 |
108 |
הרגת אותי. אתה חזקקקק |
השביעי |
04.10.21 21:26 |
109 |
לשחרר לביתם |
The Hulk |
04.10.21 22:03 |
120 |
הם בבית... ומסרבים לקבל תרופה שתמנע מהם להתאשפז במצב קשה |
פלאי |
04.10.21 22:12 |
124 |
להחתים על ויתור טיפול כלשהו בעת החמרה |
The Hulk |
04.10.21 22:13 |
125 |
נראה לך שפתיתי השלג הסוציומטים האלה יחתמו? |
פלאי |
04.10.21 22:15 |
128 |
חחח. הם כבר בביתם |
Falcon |
04.10.21 22:24 |
133 |
אל מלא רחמים… |
המילואמניק |
05.10.21 23:00 |
145 |
חבר מתאריך 20.9.19
960 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זאת התחושה שלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.20
558 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16004 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.09
2152 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
427 הודעות
בתגובה להודעה מספר 66
רג'נרון מורכב משני סוגי נוגדנים. הנוגדנים מהונדסים (ר"ל) ואמורים לפעול נגד הוירוס בדיוק כמו שמחלים נאבק בוירוס או מחוסן נאבק כנגד הוירוס. החסיון מייצר בגוף תגובה שבסופו של דבר נוצרים נוגדהים נגד הוירוס (תגובה חיסונית). תופעות הלוואי במדווחים בקבלת החיסון (כגון כאבים, חום וכ') הם חלק מהתגובה החיסונית.
רג'נרון לא גורם לתגובה חיסונית (לכן בהגדרה הוא לא חיסון). כאן מכניסים נוגדנים לגוף (נוגדנים מן המוכן). ישנם תופעות לוואי גם מהתרופה מכיוון שהגוף לא כל כך אוהב שמכניסים "גופים זרים" לתוכו.
אני מקווה שלא "הפחדתי יותר מדי"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16004 הודעות
בתגובה להודעה מספר 112
חיסון אקטיבי: הגוף מייצר את הנוגדנים (לדוגמה, חיסון פייזר לקורונה).
חיסון פסיבי: הגוף מקבל נוגדנים מוכנים מראש (לדוגמה, רג'נרון).
מידע נוסף בנושא:
https://www.cdc.gov/vaccines/vac-gen/immunity-types.htm
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
427 הודעות
בתגובה להודעה מספר 66
רג'נרון מורכב משני סוגי נוגדנים. הנוגדנים מהונדסים (ר"ל) ואמורים לפעול נגד הוירוס בדיוק כמו שמחלים נאבק בוירוס או מחוסן נאבק כנגד הוירוס. החסיון מייצר בגוף תגובה שבסופו של דבר נוצרים נוגדהים נגד הוירוס (תגובה חיסונית). תופעות הלוואי במדווחים בקבלת החיסון (כגון כאבים, חום וכ') הם חלק מהתגובה החיסונית.
רג'נרון לא גורם לתגובה חיסונית (לכן בהגדרה הוא לא חיסון). כאן מכניסים נוגדנים לגוף (נוגדנים מן המוכן). ישנם תופעות לוואי גם מהתרופה מכיוון שהגוף לא כל כך אוהב שמכניסים "גופים זרים" לתוכו.
אני מקווה שלא "הפחדתי יותר מדי"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16004 הודעות
בתגובה להודעה מספר 113
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
427 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
האם מתנגד קורונה (קורונה זה שפעת ושאר שטויות) יכול לקבל תרופה למחלה שלא קיימת?
האם מתנגד חיסונים יכול לקבל תרופה שמורכבת הנוגדנים מהונדסים שבן אדם בריא מקבל החיסון?
האם המתנגדים מחכים לכינוס של מועצת חכמי הפייסבוק שיכריעו שאלות כבדות משקל אלו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
13199 הודעות, 136 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.11
3832 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
13199 הודעות, 136 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1909 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
"חתור בסירה, חתור בידיים שלך. אל תפקיר את המשוטים בידי אלה שישמחו שתעלם."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
13199 הודעות, 136 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
צריכים גם להדאיג אותך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1232 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16121 הודעות, 133 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
ההערה שלך היא כול הבעיה "בקליפת אגוז".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1232 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
כי לא כולם חולים בקורונה אבל רוצים שכולם יקבלו את החיסון.
יש לך לינק למחקר עצמו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
ואם ב״מגמתית״ אתה מתכוון לכך שהיא מראה מגמה ברורה - אתה צודק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1232 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
הטבלה מראה סיכוים של מחוסנים לעומת חולים.וזה ל 100K
אבל, אם יש 10% בלבד מה אוכלוסייה שחולים לעומת 100% מהאוכלוסיה שרוצים שיתחסנו , אז היחס שונה מאוד ממה שמוצג.
כי בפועל 90% מהאוכלוסייה לא יסבלו מהסימפטומים של הקורונה כי לא יחלו, אבל 100% מהאוכלוסייה (במידה וכולם יתחסנו, כמו שהממשלה רוצה) יסבלו מהסמפטומים של מחיסון.
ו90% מהם עלולים לסבול מסמפטומים סתאם כי ממילא לא היו חולים.
מקוה שהצלחתי להסביר.
שוב,אשמח ללינק למחקר כדי שאוכל להתעמק בו.
תודה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 87
תגובה מעולה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
427 הודעות
בתגובה להודעה מספר 87
http://clalitresearch.org/largest-real-world-study-of-covid-19-vaccine-safety-published-by-israels-clalit-research-institute-in-the-new-england-journal-of-medicine/
בבקשה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
427 הודעות
בתגובה להודעה מספר 114
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/nejmoa2110475
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1232 הודעות
בתגובה להודעה מספר 115
אלוף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
36897 הודעות, 147 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
ביידן, גם ע"פ המשפט הבינ"ל יו"ש שייך למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
ואז לכולם יהיו את סיבוכי הקורונה הקשים, בהסתברות גבוהה פי כמה וכמה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1232 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
בקורונה. נכון לעכשיו בערך 20% נדבקים.
זה מבדיקות שעשו במקומות סגורים שבהם נחשפו לחולה קורונה כמו ספינות, כורים תת קרקעים, אסדות נפט וכ"ו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.09
12174 הודעות, 48 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 139
הנחה לא נכונה כמובן.
ואז נותרה בפניך (אם אתה מתעקש ללכת על המודל של 0 חיסונים) ר ברירת הריחוק החברתי/סגר/הגבלות, שעולה הרבה מאוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1232 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 143
יש לחיסון יעילות, רחוק מה 95% שמכרו לנו ויותר לכיוון 40% יעילות.
אבל זה יכול להציל אנשים בסיכון לכן אני ממליץ למי שבסיכון להתחסן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
881 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.8.17
1024 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
1566 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
749 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.18
1556 הודעות, 14 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.02
30771 הודעות, 94 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.18
1556 הודעות, 14 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.10.21 בשעה 20:48 בברכה, אלפקה-מן
ומציעים לו את הטיפול.
אם יש בעיה רפואית שלא מאפשרת לו את קבלת התרופה, הוא לא מוגדר בכלל ״מסרב״.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.18
1556 הודעות, 14 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
סתם תהייה שלי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
הם פשוט לא רוצים לקבל טיפול - מטעמיהם.
חלק מפחדים מהפחדות ווטסאפ.
יצא לי אישית לדבר עם כמה שסרבו, ולאחר שעניתי על כל שאלותיהם הם הסכימו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
13889 הודעות, 59 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
זבש'ם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
82801 הודעות, 338 מדרגים, 561 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.18
1556 הודעות, 14 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
29446 הודעות, 195 מדרגים, 346 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אנשים מחכים לאחים אחיות ורופאים שיגיעו אליהם ויטפלו בהם ואנשים שוכבים במחלקות ולא מוכנים שיעזרו להם ויצילו את חייהם . לא ייאמן .
.בנט המגלומן השיל את ערכיו בשביל ג'וב פוליטי ושורה בקורות חיים. האיש הזה מסוכן ומושחת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
427 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מי שמאושפז הוא נראה במצב שלא יוכל לקבל את התרופה (התרופה לחולים בשלבים הראשונים של המחלה).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.8.20
8790 הודעות, 125 מדרגים, 250 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא שונא אף אחד, רק את התקשורת!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
10879 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
זה דליגיטימציה למי שלא התחסן להוציא אותו הזוי ודפוק. כמו אין מכשיר אקמו... אחרי דקה מכשיר אקמו הוטס לקפריסין.
מי שלא לוקח דביל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.02
3673 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.9.19
960 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
גם אם ישימו לו חומצה ויגידו לו שזה ירפא אותו הוא יסכים,
בלי קשר שים לב שלא כתוב שהם במצב קשה ולא כתוב שהם מאושפזים.
אני לא קונה את זה, אנשים לא מטומטמים. אולי מנסים להציג אותם ככאלה לא יודע למה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.9.18
1796 הודעות, 15 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
אך הפרופיל שלהם (גיל, מחלות רקע, הסטוריה רפואית) מצביע על סיכויים גבוהים להסתבך.
הטיפול הזה לא יעיל כלל לחולים שכבר הסתבכו למצב קשה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
36697 הודעות, 132 מדרגים, 245 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
אחרי שהבריאו, כמובן
או ממשיכים לעודד אנשים לא לקחת אותו
רג'נרון זה אותו דבר כמו חיסון
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.08
9081 הודעות, 74 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
ומשום מה לא עובדים עם exo-cd24
ממלמלים איזה משהו על ניסוי ביוון בזמן שהפיתוח היה באיכילוב והניסוי הראשוני עם אחוזי הצלחה מדהימים
לא חבל על כל החולים הקשים ?
מכיר אישית מישהו שלפני שנה היה במצב קשה מאוד ואחרי יומיים היה על הרגליים בדרך למלונית אחרי טיפול בexo-cd24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
באיזה שלב מומלץ לקחת אותה?
תופעות לוואי משהו?
כי נראה לי שאתה חסיד של חומר שאתה לא מכיר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16121 הודעות, 133 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.10.21 בשעה 20:25 בברכה, סייר
לפי ניקוד שניתן לפי פרטי החולה: משקל גוף, מחלות רקע שונות, ואם הוא לא מחוסן. הניקוד אמור לנבא את הסיכוי של החולה להתדרדר למחלה קשה מסכנת חיים.
ההעדפה בניקוד היא ללא מחוסנים, שמקבלים על כך 5 נקודות בעוד מחלות שונות והשמנה מקבלים נקודות בודדות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
427 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
8948 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה זה חדשות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
82801 הודעות, 338 מדרגים, 561 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.18
8535 הודעות, 67 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מטורללים הזויים, שישאירו אותה לשפויים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.21
42 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
ולקבוצה אחרת "השפויים"?
לרוב, אנשים חסרי ביטחון קוראים לאנשים אחרים בשמות גנאי ומילים כמו "מטורללים הזויים".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7478 הודעות, 78 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זכותם, מה כאן ידיעה תקשורתית ולמה זה מעניין?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.20
64 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
מקבלים כימו וחוזרים הביתה.
חוץ מזה הם לא מדבקים.
מכחישי הקורונה גם תופסים מיטות וגם מסרבים לקבל טיפול.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7478 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
אני למרבה הצער כן.
1. ועוד איך תופסים מיטות באישפוזים במחלקות אונקולוגיות ופנימיות. לאדוני אין צל של מושג בנושא.
2. חולי קורונה המגיעים לאישפוזים וזקוקים להנשמה או לאקמו יסכימו לכל דבר. הם בסכנת חיים מיידית וחולה בסכנת חיים מידית לא יסרב טיפול. רק בהזיות של כתבלבי ערוצי הטמבלויזיה. אם הם זקוקים לבלון חמצן ו" משקפיים בלבד" יכולים להשאר בבית ולא לקבל טיפול אם לא בא להם.
5. אם הם חולי קורונה הם בבידוד על פי חוק ובפיקוח משטרה כך ש" סרטן לא מדבק" הוא משפט מרתק ומקורי ביותר, שאין לו שום קשר לנושא בכלל.
6. מזלו של אדוני שחי מהשטויות של התקשורת ולא מכיר התנהלות של טיפול נמרץ כמוני למשל אחרי 3 ניתוחים שאדוני לא יכול אפילו לדמיין בסיוטיו.
7. מאחל לאדוני המשך בריאות וחיים מהקשקושים של התקשורת ולא לחוות מאית ממה שחוויתי במציאות. רק בריאות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16121 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7478 הודעות
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1232 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
התווסף לך מעריץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
ראיתי יותר מאחוזים בודדים שמסרבים, כולל לתרופות נסיוניות שבפירוש אומרים שאי אפשר לדעת האם יעזרו בכלל.
כמו כן, חולי סרטן לא מפיצים את מחלתם לסביבה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7478 הודעות
בתגובה להודעה מספר 82
אני מייעץ למאות חולי סרטן, לצערי אני בקיא בתחום פי 100 ממך. בשמחה הייתי מתחלף. קצת צניעות גם תחת כינויי סתר לא תזיק לאיש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות
בתגובה להודעה מספר 96
אולי חלק לקחו רק הקרנות וסירבו לכימו, אולי חלק עברו ניתוח וסרבו להקרנות, אולי חלק הסכינו רק לטיפול ביולוגי,
אבל אני לא זוכר חולה סרטן לא סופני שסירב לקבל איזשהו טיפול למחלתו.
אני יודע שיש מקרים כאלו, אבל הם השוליים שבשוליים. בודאי לא אלפים בשנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7478 הודעות
בתגובה להודעה מספר 100
שוב פעם? אני מטפל בחולי סרטן. פגשתי מאות מהם.חלק גדול לא סופניים ולצערי חוששים מהכימו יותר מהמחלה. רק בריאות ולילה טוב. דיון לא לעניין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59034 הודעות
בתגובה להודעה מספר 101
אבל לא תמיד יש מספיק מחקרים איכותיים שמראים שאצל חולה עם אותו סוג של סרטן ואותו שלב של מחלה, הטיפול הכי אגרסיבי הוא גם הכי יעיל.
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7478 הודעות, 78 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 136
כמו זכותם של חולי קורונה הנמצאים בבידוד, חוזר שנית, הנמצאים בבידוד ושוב, הנמצאים בבידוד לא לבחור בטיפול. קוראים לזה " זכות האדם על גופו". לא נכנסתי , לא אכנס ולא רוצה להכנס לדיון על יעילות טיפולים בחולי סרטן. זה לא הנושא. לילה טוב ובריאות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7478 הודעות, 78 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
עייפתי מדחיפת " סרטן לא מדבק" לכל דיון לא רלוונטי לנושא. מעייף ומאכזב. לא יזיק לקרוא תגובות.לפני תגובה, אני עושה זאת כשיגרה. ראה תגובה 70 המפורטת, רהוטה ומדויקת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
427 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
אי אפשר להשוות בין טיפול כימוטרפי או טיפול ביולוגי לסרטן לטיפול בתרופה שתופעות הלוואי שלה מינוריות. התרופה הוכיחה יעילות בהפחתה של מחלה קשה ואשפוזים ולכן קבלה את זאישור החירום של ה-FDA.
https://www.regeneron.com/medicines/casirivimab-imdevimab
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59034 הודעות
בתגובה להודעה מספר 119
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
427 הודעות
בתגובה להודעה מספר 135
אני מביא את הדברים כהוויתם ולט מנסה להסתיר דברים "לא נוחים".
זוהי הסיבה שאחרי שנתונים את התרופה, המטופל נשאר להשגחה במשך כשעה אחרי הטיפול.
הפרקטיקה הזאת היא סטנדרטית לאנשים שמקבלים טיפול בנוגדנים במיוחד בטיפולים הראשונים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.20
1928 הודעות, 31 מדרגים, מינוס 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7478 הודעות, 78 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מי שלא צריך מכונת הנשמה או אקמו לא באמת צריך בית חולים, די בבלון חמצן ו" משקפיים" ומי שזקוק להנשמה גם לא יסרב לשום דבר. אולי לצפות ב" ערוץ 2". סכנה מיידית למח שלו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
13889 הודעות, 59 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7478 הודעות, 78 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
בטלויזיה אפילו זה לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.9.19
960 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.21
1072 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2021_q3/Article-674da841cdd1c71027.htm
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16121 הודעות, 133 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
התרופה לא יכולה לעזור לחולים במצב קשה. היא צריכה להינתן לחולים במצב קל/בינוני בטרם מצבם הפך קשה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.12
2041 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.3.20
624 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא הסביר לי שבתוך החיסון יש חומר שתפקידו לאפשר שליטה לגורמים חיצוניים לתוך המוח שלנו.
הוא הסביר לי שהתוכנית של מהנדסי הקורונה בסופו של דבר היא לשלוט על המוחות של כל תושבי העולם ובלחיצת כפתור לגרום לכולם לחשוב את אותן מחשבות.
הוא קרא לזה "סדר עולמי חדש".
הקשבתי לו ברוב קשב ולא ידעתי איך להגיב.
באותו רגע לא ידעתי מי יותר הזוי, הוא עם המחשבות הללו או אני שהקשבתי לו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.02
30771 הודעות, 94 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
אבל ראיתי מכתב שנשלח באחת החברות במשק שמי שלא יגיע לעבודה כי הוא הלך להפגין יכול לא להגיע יותר בכלל לעבודה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.3.20
624 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.6.17
9875 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.3.20
624 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.6.17
9875 הודעות
בתגובה להודעה מספר 71
עובד שרוצה לצאת להפגין או לא להגיע, יתכבד ויקבל אישור ויפגין כאוות נפשו, לא קיבל אישור יתייצב לעבודה וימנע את שיבוש העבודה, ככה פשוט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.3.20
624 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59034 הודעות
בתגובה להודעה מספר 86
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
למה אתה מאחר לעבודה?
בגלל מה שאמרת לי אתמול - לא לקרוא את העיתון בזמן העבודה. אז קראתי בבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.12.19
415 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
היה בנאדם הזוי גם לפני החיסונים והקורונה ורק קפץ על עוד גל של קונספירציות. יש גם הזויים לצד השני אנשים שחיים כבר שנה וחצי בבידוד ויוצאים מהבית רק עם 2 מסיכות ומשקפי מגן עדיף להתעלם גם מזה וגם מזה ולנסות לנהל שיח ודיון עם אנשים פחות קיצוניים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
36697 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
אבל יצא לי לדבר הרבה עם מתנגדי חיסונים
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.12.19
415 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
הארדקור עם קונספירציות על 5G וכאלה אותם אני רואה רק ברשת. ראיתי אנשים עם 2 מסיכות ברחוב וגם עם מסיכה על כל הפנים בתוך הרכב כשהם לבד ברכב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות
בתגובה להודעה מספר 62
לחפש איפה השארתי אותו. רק כשניתקתי את השיחה מצאתי 🤣
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59034 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.12
2061 הודעות, 41 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
427 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
לא המלצת לו על פיסכיאטר טוב שיודע לטפל בפרנויה??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
חצאי מידע, שברי מידע ,שבבי מידע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
36697 הודעות, 132 מדרגים, 245 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
התרופה הזו היא בעיקר ללא מחוסנים, כי מחוסנים בדרך כלל לא יגיעו למצב שדורש אותה
לא מחוסנים - אם הם מתנגדים לחיסון, הגיוני שגם יתנגדו לרג'נרון
ולא הבנתי מה מתסיס? סה"כ אנשים עומדים בעקרונות שלהם, עד המוות
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 57
ממש מיותרות
הייתי עונה לך בהגיון, אבל הסיפא של דבריך מונעת אותי
קורונה זה לא אבולה או כלבת או סרטן חלילה
הפרוגנוזה שלה לא מתקרבת לרמת החרדות שמכילים ביטויים האלה
אפשר להיות בעד חיסון ולא לשדר פאניקה מיותרת
אנשים בלחץ שמא יקבלו שבץ ואולי יצטרכו אקמו ואולי חולה קורונה לא מחוסן יתפוס להם את המיטה ואת האקמו...
ירדו מהפסים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
427 הודעות
בתגובה להודעה מספר 57
התרופה מיועדת ללא מחוסנים (או למחוסנים שעלולים לא לפתח תגובה חיסונית טובה כגון מדוכאי חיסון).
אין שום טעם לתת את התרופה למחוסן ללא גורמי סיכון. מתן הנוגדנים שבתרופה למי שכבר קבל נוגדנים דרך החיסון פשוט לא מועיל.
התרופה צריכה להינתן סמוך ככל האפשר לגילוי המחלה (כמה שיותר קרוב יותר טוב).
אם מישהו מגיע לאשפוז אחרי הדרדרות, כנראה שמאוחר מדי לתת את התרופה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3081 הודעות, 30 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שיסתדרו לבד בבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.19
437 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.21
42 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
אתה טוען שכל מי שאובחן כחיובי לקורונה הולך למות אם לא יקח את התרופה המסויימת הזו?
תראה לי בבקשה על סמך מה אתה רושם כאלו שקרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
זה העולם החדש שלהם
חיסון או מוות בטוח
עולם חרדתי ותלוש מהמציאות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות
בתגובה להודעה מספר 53
לטיפול שיש לו 80% הצלחה במניעת מחלה קשה…
ולפני שתשאל על ה-15%:
זה הקריטריון לבחירת החולים - רק מי שיש לו סיכוי גבוה להדרדר למחלה קשה יש זכות בכלל לקבל את הטיפול…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
36697 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
אף אחד לא מתחייב שמישהו ימות אם הוא לא יקח את זה
יכול להיות שאדם נמצא בסיכון הכי גבוה למות, ולא ימות
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
427 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
התרופה נועדה במקור לאנשים לא מחוסנים שיש להם גורמי סיכון להדרדר למחלה קשה או למחוסנים שעקב גורמי סיכון החיסון לא יעיל בשבילם (כגון חולה עם BMI מעל 30 שמחוסן - יש רשימה של גורמי סיכון). בארץ החליטו לאפשר לכל לא מחוסן שיש לו עוד גורם סיכון אחד (כגון גיל 70+) לקבל את התרופה.
כפי שכתבתי למעלה התרופה יעילה בשלבים המוקדמים של המחלה (אם מצב החולה כבר הידרדר כנראה שמאוחר מדי לתת את התרופה).
למידע נוסף: https://www.regeneron.com/medicines/casirivimab-imdevimab
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.20
6189 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
4386 הודעות, 31 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בחסות פייזר והשפנבנט .היתה תרופה שהומצאה באיכילוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.6.02
3468 הודעות, 42 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ויגאלו אותנו מכל ההזוים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
10923 הודעות, 42 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16121 הודעות, 133 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 61
אין למחלה הזאת פרוגנוזה שמתקרבת לרמת ההיסטריה שמייחסים לה
די כבר לשלוח לקבר את כל מי שלא מתחסן או חולה בקורונה
זריקות טסטסטרון לחיזוק הגבריות, זה מה שצריכים לתת לאנשים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.17
10552 הודעות
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16121 הודעות, 133 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
ערכתי לאחרונה בתאריך 05.10.21 בשעה 00:28 בברכה, סייר
ואל אף כוחות העל שאתה מייחס לי, אני לא "שולח לקבר" אף לא אחד. את זה עושה, בהצלחה מרובה, הקורונה.
הסיכויים "לזכות" בקורונה "טובים" יותר מסיכויי הזכיה בלוטו ובפיס, וגם "הזכיות הקטנות" ישאירו חותמן על אלפי מחלימי קורונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8073 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
35135 הודעות, 318 מדרגים, 613 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
36697 הודעות, 132 מדרגים, 245 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
אין דרך להגיד "חולה קורונה לא מחוסן עומד למות" ולעשות את זה בצורה לא מתסיסה
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
11489 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.08
22795 הודעות, 249 מדרגים, 476 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איזה טוב השם !!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.10.11
4399 הודעות, 25 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עדיף למות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
20527 הודעות, 154 מדרגים, 295 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם אומרים שהם לא קופים עלינו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
84654 הודעות, 302 מדרגים, 393 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כל אדם אדון לגופו. זכותו להכניס או לא להכניס אליו *כל* חומר שיבחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.05
21780 הודעות, 115 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מדובר על חולים קלים בבית
99.99 אחוז מהם לא יגיעו לבית חולים
הכל בסדר, המיטות שמורות לכם והאקמו זמין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
17487 הודעות, 189 מדרגים, 328 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
וחרדתיים תקרא לחברים שלך.
אברח ממך אליך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 104
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1232 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 108
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.21
774 הודעות, 2 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
17487 הודעות, 189 מדרגים, 328 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 120
אברח ממך אליך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.21
774 הודעות, 2 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
סטייל טופס חולה הנוטה למות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
17487 הודעות, 189 מדרגים, 328 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
אברח ממך אליך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1232 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 120
אלו אנשים שחולים קל שלא מרגישים צורך בתרופה וזו זכותם.
אין לי מושג אם צודקים או לא.
מקווה בשבילם שהם לא עושים טעות.
אני מאמין שאם כן, אז זה יעשה כותרת, ואם מצבם לא יחמיר, לא נשמע עליהם יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
926 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד