האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
פייק ניוז שנמחק |
המקור |
04.10.21 17:59 |
1 |
לא פייק שנמחק, ידיעה שננעלה בגלל שהמקור לא היה קביל. |
0x972Ops |
04.10.21 18:03 |
3 |
אירן זה סרטן עולמי שצריך טיפול הורס,לא משמר |
אברהם |
05.10.21 06:18 |
40 |
נראה לי שעדיף שהוא היה מדווח שאיראן טוענת שהיא הציבה אותן |
winter1 |
04.10.21 18:01 |
2 |
שטויות יפות |
LionInZion |
04.10.21 18:13 |
4 |
מסרטון התעמולה זה באמת נראה המון. מצד שני, נראה שמדובר באותן סירות שצולמו מזויות שונות |
Androidog |
04.10.21 18:21 |
5 |
אכן כך |
Gronk |
04.10.21 18:52 |
13 |
לא הייתי מזלזל,הסירות המהירות האלה הן איום שמדברים עליו כבר שנים,השאלה אם צבאות האיזור פי |
קוקי |
04.10.21 18:30 |
6 |
מה עם סדרה של פצצות וואקום במידה והפרוגרסיביים במערב לא יכשילו את המהלך? |
Baznoded |
04.10.21 18:37 |
9 |
לא מכיר טקטיקות לוחמה או אמצעי לחימה של חייל הים,אבל אני מקווה מאוד שיש לדבר הזה מענה ראוי |
קוקי |
04.10.21 18:43 |
11 |
תותחי CIWS ידעו להתמודד עם איום כזה |
R_T |
04.10.21 18:46 |
12 |
פתרון הומני לחלוטין |
godfrey |
04.10.21 19:45 |
22 |
למה בתור ישראלי זה מטריד אותך? זו דרך הפעולה של האיראנים במפרץ הפרסי, לא רלוונטי לישראל |
winter1 |
04.10.21 18:53 |
14 |
סתם זבל חסר ערך |
גנוטי |
04.10.21 19:23 |
18 |
נשמע מה זה לא אמין |
popay |
04.10.21 18:33 |
7 |
תעצום עיניים רק מהמוזיקה אתה מבין מה זה פצצת גונדי... |
ארץ |
05.10.21 06:05 |
39 |
אחד היעדים שהציב חומיני למשטר |
ממוקה |
04.10.21 18:34 |
8 |
כן.. טוב.. אם הם חושבים לפגוע במשחתת אמריקאית בהצלחה להם עם ההשלכות |
קרלוס |
04.10.21 18:40 |
10 |
כן |
Red Hot |
04.10.21 18:57 |
16 |
לא יודע אם היית בתערוכה ימית מתישהו |
ממוקה |
04.10.21 19:46 |
23 |
לא על זה הוא צחק, אלא על זה שאין למשחתת אמריקאית איך להגיע לים הכספי. הוא למעשה אגם שלא מחובר לימים אחרים |
Katvan |
04.10.21 19:50 |
24 |
הבנתי :) |
ממוקה |
04.10.21 20:00 |
26 |
כן. אירנים אלופים בל''פ. כוח המשימה של נושאת מטוסים יפגוש אותם מאות קילומטרים מהנושאת |
Kayser Soze |
04.10.21 19:39 |
20 |
זה נשק שמיועד למפרץ הפרסי, הטענה שלך לא רלוונטית |
winter1 |
04.10.21 20:15 |
30 |
בעידן מנועי הבעירה הפנימית המודרניים |
המשחיז |
04.10.21 18:53 |
15 |
המב''מ גרם נזק אמיתי. התמכרות למבצעי בוטיק, זניחת הצבא הגדול ,והערכת חסר של צבא אירן ומצרים. |
Kayser Soze |
04.10.21 19:10 |
17 |
בשביל מה צריך צבא גדול כדי להתמודד עם איראן? איפה ישראל ואיראן יכולות להתנגש צבאית על היבשה? |
winter1 |
04.10.21 20:18 |
31 |
מישהו יכול להשמיד אותם כבר? |
אישקריות |
04.10.21 19:25 |
19 |
דבר ראשון בחיים זה לא 4000, דבר שני מה הם בדיוק יעשו איתן? יתקפו נושאת מטוסים אזרית?לתקיפת חוף זה רעיון גרוע |
Katvan |
04.10.21 19:45 |
21 |
הפתרון: EMP |
Flyby |
04.10.21 19:50 |
25 |
חחח red alert yuri's revenge |
Mr_soup |
04.10.21 20:02 |
27 |
סליחה על הבורות |
צ'מפי |
04.10.21 20:06 |
28 |
זה כמו מתקפת רחפנים, מטרות קטנות ומהירות… |
kitzz |
04.10.21 20:18 |
32 |
אוקיי...ומה עם ניטרולם מהאוויר? |
צ'מפי |
04.10.21 20:21 |
33 |
קשה לפגוע במטרות קטנות ומהירות שיש להן גם יכולת התחמקות טובה… |
kitzz |
04.10.21 20:27 |
34 |
מודה לך על ההסבר! אך אני חושבת שלהצלחות גדולות מידי הם לא יגיעו, מקווה בכל אופן |
צ'מפי |
04.10.21 20:31 |
35 |
צריך לזכור שהם יעמדו לא מול ספינה, אלא קבוצת קרב עם איזה עשרה CIWS, כמה עשרות תותחים לסוגיהם, 70 מטוסי קרב |
Katvan |
04.10.21 22:30 |
38 |
דווקא בסרטון נראה שהמטרה דרשה כמה צרורות. במתקפה של המון סירות אין זמן/תחמושת לזה |
Katvan |
04.10.21 22:05 |
37 |
עם ישראל עדיין מחכה לתגובה שהבטיח הנוכל בנט יחד עם בידן ואירופה, ממתינים. |
uz7 |
04.10.21 20:08 |
29 |
לא יקרה |
0x972Ops |
04.10.21 21:36 |
36 |
חבר מתאריך 19.2.09
56256 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
2498 הודעות, 35 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ישראל היום זה מקור קביל, גם אם הידיעה היא לא בהכרח נכונה ב100%.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.16
16318 הודעות, 64 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
45541 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
21597 הודעות, 142 מדרגים, 259 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
10911 הודעות, 42 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
111 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
9957 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פיתחו תו"ל להתמודד איתן.
התרחיש שעשרות סירות כאלה עמוסות חומר נפץ תוקפות ספינת קרב הוא דיי ריאלי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19310 הודעות, 88 מדרגים, 172 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
9957 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
שהסירות האלה יושמדו ללא רחם גם אם הן במאסות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
11823 הודעות, 76 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
אולי הם לא ייתנו מענה מלא אבל בשילוב עם אמצעים אחרים בהחלט אפשרי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
4586 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
המטרה אפילו לא תספיק להרגיש כאב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
45541 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.20
771 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
אם יש עליהן חומר נפץ הן חייבות לשמור מרחק אחת מהשנייה אחרת אם אחת מתפוצצת אז גם הקרובות אליה מתפוצצות.
אם הן רחוקות אחת מהשנייה אז מורידים אותן אחת אחת.
מרחוק עם התותחים בבינוני עם המקלעים המתכווננים ומקרוב עם המקלעים הידניים.
ואיזה ערך יש להן בתקיפת עיר חוף?
היכולת להגן מפלישה שלהם לחוף היא קלה הרבה יותר מהיכולת שלהן לפגוע.
הן מיועדות לבצע רוויה של הגנה של מטרה גדולה מאוד אבל בפועל הן ייכשלו באופן מחפיר.
הן זזות לאט מספיק והתמרון שלהן איטי וצפוי. אין מאחורי מה להתחבא.
מקלע כבד עם מערכת אוטומטית לזיהוי והשמדה יכולה לנטרל את כל הסירות הללו בסט של צרור לסירה.
40 מ״מ חש נפיץ יגמור כזו סירה כמו כלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
35098 הודעות, 317 מדרגים, 611 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.19
2470 הודעות, 40 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.12.15
6825 הודעות, 179 מדרגים, 354 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה היכולת להלחם א-סימטרית מול נושאות המטוסים והמשחתות האמריקאיות, בין היתר על ידי ייצור של אלפי סירות מהירות "זולפיקר". המשטר אכן מחזיק אלפים מהם, ומתכוון בשעת מבחן לנהוג בשיטת הנחילים, כלומר שימוש באמלח זול אך בכמויות, מתוך הנחה שכלי שייט גדול יתקשה להתמודד עם כמויות כה גדולות. אם אכן העבירו את הסירות לים הכספי (מיועדות ללחימה במפרץ), זו כבר שאלה אחרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
17005 הודעות, 70 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12101 הודעות, 51 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
משחתת אמריקאית בים כספי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.12.15
6825 הודעות, 179 מדרגים, 354 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
אבל תרחיש של נחילים שתוקפים ספינה זה אחד מהתרחישים אליהם מתכוננים בחילות ים בעולם, וחברות ביטחוניות בונות פתרונות לכך. הפרסים לא טיפשים ומבינים את ההבדלים בינם לארה"ב, אבל הם פיתחו אסטרטגיה של כמויות שיכולה להסב נזק למשחתות ומטרות ימיות אחרות. תראה מה סירה (כשב"מ) אחת של החותים עשתה למשחתת חדשה של האמירויות לפני כמה שנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.19
1569 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
אני גם לא יודע אם הוא עמוק מספיק בשביל לאפשר בכלל שיט של כלים כאלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.12.15
6825 הודעות, 179 מדרגים, 354 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18580 הודעות, 97 מדרגים, 162 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
45541 הודעות
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
2308 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה לא בעיה בכלל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18580 הודעות, 97 מדרגים, 162 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
45541 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
אוגדות איראניות ינועו מאיראן, דרך עיראק ומשם לירדן וסוריה? אני יודע שקשה להתנתק ממלחמת העולם השנייה, אבל מומלץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.5.21
440 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.19
1569 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ודבר שלישי, אם הם העבירו 4000 סירות, זה אומר שלא נשארו להם במפרץ? איפה שהן אמורות לשמש כהרתעה מכניסה של קבוצת קרב אמריקאית?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
6820 הודעות, 36 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בכל מנוע יש מערכת חשמל, פולס אלקטרומגנטי ימנע מהמנוע לייצר ניצוץ חשמלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.13
243 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.21
993 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל מה בדיוק "סירות המשוטים" האלה מסוגלות לעשות?...לכבוש את אזרבייג'ן?
לא צינית...אפשר הסברון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
115395 הודעות, 508 מדרגים, 991 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
כביכול אמורה להיות בעיה לספינה ענקית להתמודד עם הרבה מטרות בתקיפה אחת ויהיו סירות שיצליחו להגי לספינה - כל זה על הנייר כמובן כי אני מאמין שהאמריקאים וציים אחרים בעולם מתכוננים לאיום הזה .
יש כמה כאלה על כל ספינה, אולי יוסיפו עוד כמה וזהו…
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.21
993 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
למה איום מהים חייב להיענות בתגובה מהים?
מטוס שניים קוברים אותם לא?
לא יודעת אם הזילזול שלי מוצדק, אבל זה נראה כאילו מכבירים את האיראנים קצת יותר ממה שמגיע להם בנושא הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
115395 הודעות, 508 מדרגים, 991 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מטוס כמובן שיעזור אבל הוא מוגבל למספר מטרות מסויים, יהיה למטוס קשה להתמודד עם מאות סירות…
גם באוויר יש תותח מעופף שככל הנראה יופעל נגד סירות כאלה…
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.21
993 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.19
1569 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
כמה מסוקי לחימה ימית ועוד דברים שבטח שכחתי. זאת כמות גדולה בעצמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.19
1569 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
עם כי יתכן שמספיקה הפגיעה הראשונה כדי לנטרל אותה מלתפקד במתקפה בפגיעה במנוע,בצוות, בחימוש וכו'
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.09
67119 הודעות, 219 מדרגים, 429 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
2498 הודעות, 35 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד