בוגרי "משחקי השף" מתחילים להשתלט על מסעדות ישראל

ארבעה מתמודדים בולטים מהעונה יגיעו לארבע מסעדות שונות בבאר שבע ויכינו מנות ספיישל מיוחדות וחגיגיות • וגם: בראנץ' חדש בשוק לוינסקי, עסקיות צהריים חדשות בשלל מסעדות וכל מה שקרה בעולם הקולינריה הישראלי בזמן האחרון • חדשות האוכל

נבחרת פסטיבל מטבחי השף בבאר שבע, צילום: אנטולי קריניצקי

בתאריכים 11-13 לאוקטובר יגיעו לבאר שבע ארבעה מהבולטים שבמתמודדי ריאליטי הבישול "משחקי השף" ויתארחו לערב ספיישלים חגיגי בארבע מסעדות מוכרות בעיר.

פיינליסט העונה אביתר מלכה יגיע למסעדת קפאסה, המתחרה שלו בגמר והשותף בקייטרינג (ובפרויקט נוסף עתידי), יהונתן שרביט, יתארח במסעדת קמפאי בעיר עם מנות ספיישל משלו.
לשניים יצטרפו השפים איתי מסלובטי (שפתח לאחרונה עם קבוצת NOX את מסעדת החוף לולי בתל אביב) שיבשל עם השפים של מסעדת הספריה, ותומס זוהר, בעלי הקייטרינג טוקאי, שיתארח בכפרה בר עם שלל מנות תאילנדיות משלו.

כפרה - טאפאס בר, רחוב סמילנסקי 25, באר שבע, טלפון: 08-6654854
מסעדת קפאסה, רחוב חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע. טלפון : 08-6655122
מסעדת הספריה, רחוב נפחא 25, באר שבע. טלפון : 08-6655120
מסעדת קמפאי, רחוב חיל ההנדסה1, מתחם ביג, באר שבע. טלפון : 08-6655999

דלידה, המסעדה הפופולרית והאהובה בלווינסקי, משיקה בשישי הקרוב תפריט בראנצ'ים חדש, עליו אמונים השף בפועל של המסעדה ג'ייק סייטוביץ' והשף יוגב ירוס. מנות הבראנץ' מבוססות על החנויות והמטבחים של שוק לוינסקי - בורקס פנסו, סאלוף, הצבי, יומטוב ועוד. מחיר הארוחה 129 שקלים לאדם והיא כוללת עיקרית אחת ומגש פתיחת שולחן של שבע מנות.
הבראנץ' יחל ביום שישי ה-8.10.21.
ימים ושעות פתיחה: ימי שישי בשעות 11:00-16:00
כתובת המסעדה: זבולון 7, תל אביב - יפו
טלפון: 03-536-9627

בראנץ' בדלידה, צילום: יונתן בן חיים

השף מאיר אדוני יגיע ב12.10 לאילת ויתארח במסעדת "פאפי" בעיר לארוחת בשרים חגיגית וחד פעמית. בין המנות המיוחדות בתפריט נמצא סביצ'ה ילו טייל, קרפצ'יו חציל, פרפה כבד עוף, נתח פיירפליי, ריבס טלה ועוד.
מחיר לאדם 360 שקלים. לפרטים נוספים 086331549

מאיר אדוני, צילום: איתיאל ציון

השף עמוס חיון, שפתח לא מזמן את מסעדת רובידה במזכרת בתיה, משיק מעדנייה חדשה סמוך למסעדה. במקום תמצאו חומרי גלם איכותיים, קינוחים מיוחדים בעבודת יד, לחמים, גבינות, יינות בוטיק ואפילו פרחי בר שזורים.
כשר צהר. המייסדים 6 מזכרת בתיה

רובידה דלי, צילום: יחצ

מסעדת החוף לולי, שנפתחה בחוף גורדון באוגוסט האחרון, משיקה תפריט בראנצ'ים חגיגי בשישי שבת שיוגש גם בימי החורף שיגיע ממש בקרוב (יחסית). בתפריט של השף איתי מסלובטי נמצא מנות פתיחת שולחן של פוקאצ'ה, סלמון מעושן ועוד, לצד מנות גדולות יותר של קרפצ'ו, סלטים או בוראטה, מנת אגז בנדיקט וניו יורק סלמון בייגל, המבורגר, שניצל על בייגל ירושלמי וכמובן גם קינוחים, ולא מעט מהם.
טיילת חוף גורדון. ימים שישי ושבת בלבד, בין 11:00 ל-16:00

בוראטה, "לולי", צילום: יונתן בן חיים

מיזם "אוטו יין" חובר ליבואנית המשקאות אספיריט לערב פופ אפ איטלקי עם יינות מיקבלים איטלקיים לצד ברוסקטות ונשנושים בהשראת המטבח האיטלקי להשלמת החוויה.
הפופ אפ ייערך ב-5.10 בארסוף-קדם. להרשמה

אוטו יין, צילום: יחצ

מסעדת הביסטרו "אברטו" בגדרה משיקה תפריט צהריים חדש. המסעדה, השוכנת במלון "ליר סנס" בעיירה הציורית מציעה שלל מנות ים תיכוניות עם חומרי גלם טריים מחקלאות אורגנית. במסגרת התפריט החדש כל שולחן יקבל לחם מחמצת עם שמן זית, פתיחים במחירים מוזלים, ראשונות ועיקריות.
שכביץ 5, גדרה

טורטליני ארטישוק אברטו, צילום: אנטולי מיכאלו

המזנון הצמחוני- טבעוני, "מפגש הגיבורים" משיק תפריט חדש הכולל עסקיות, אוכל מוכן הביתה, כריכים וסלטים. בין המנות החדשות "כמעט סביח", קציצת ירק מקסיקנית, אלו גובי, תבשיל כרוב וגזר אריתראי, פריקי עם עלי גפן, לזניה רוזה קשיו ועוד. בגזר הקינוחים נמצא מיני עוגת בננה וחמאת בוטנים, מיני עוגת טרס סויה לצ'ס ועוד.
תל גיבורים 5, תל אביב יפו
03-505-8818
א׳-ה׳ 09:00-17:00

מפגש הגיבורים, צילום: יעלי יצחקי

פסטיבל הבירה הגדול בעולם - האוקטוברפסט - מגיע לשרונה (מרקט ופארק) בשיתוף עם עיריית תל אביב ומבשלת פאולנר. החגיגות ייערכו ב6-7 לאוקטובר ויכללו הופעה חיה של רד בנד והג'ירפות, בירות גרמניות וכמובן - אוכל רחוב גרמני.

פאולנר, צילום: יחצ

בסוף השבוע הקרוב יתקיים בכפר הנוקדים פסטיבל בירה מעניין במיוחד, בשיתוף חברת "הכרם" שיציג מגוון של 23 בירות שונות, לצד סדנאות בירה, מסיבות, הופעה חיה, שוק אוכל ועוד.
להזמנות

כפר הנוקדים, צילום: יחצ

מותג הוויסקי הפופולרי ביותר בעולם, ג'וני ווקר, משיק בישראל את ה"פודטראק" החדש, שהוא בעצם "וויסקיטראק", רכב שיסתובב בברים ברחבי הארץ ויציע תפריט דרינקים בהייבול, מבוססים כולם על משקאות המותג.
לפרטים נוספים: @johnniewalker_il או #jonniehighballtruck

ג'וני ווקר טראק, צילום: דיאגיו

מסעדת וילה מארה בתל אביב משיקה תפריט עונת מעבר חדש עם מנות חדשות בתפריט הערב, רובן על טהרת הדגים. בין המנות נמצא טרטר ים, קרפצ'יו "קצת אחר", פילה דניס, סלט אנדיב ועוד.
הרברט סמואל 88 תל אביב

קרפצ'יו של וילה מארה, צילום: ליה גלדמן

בית הקפה הטבעוני אנסטסיה מקל על צריכת החלבון הביתית עם מארז ייעודי הכולל שלל אופציות חלבוניות וצמחיות. במארז נמצא מוצרי מעדנייה מתוקים ומלוחים שניתן לשלב בארוחות היומיומיות, בהם תערובת בסיס להכנת חביתת חומוס, עוגיות שיבולת שועל וקינמון, גרנולה כוסמת, סלט "ביצים" או מקושקשת טופו וחבילת ספירולינה. מחיר המארז 266 שקלים.
להזמנות 

מארז חלבון טבעוני של אנסטסיה, צילום: אסף ארואטי

מסעדת "ארמון סהרה", הממוקמת על כביש 65 סמוך לכפר תבור, משיקה תפריט חדש החוגג את עונת המסיק עם ספיישלים על טהרת שמן הזית. כל המנות יוגשו משמן זית שמופק מעץ זית בן 3000 שנה הממוקם בפתח המסעדה. בין המנות נמצא זגאליט לאבנה, מטבל שמן זית, חוסה טלה, חציל על האש, שקשוקה ג'יבנה וזיתים ומסאחן עוף.
כתובת :כביש מס' 65 לעפולה, בדרך לכפר תבור, נין
טלפון : 046935101

נשאת עבאס, ארמון סהרה, צילום: יחצ

מסעדת לוג'ו בעכו, שנפתחה מעט לפני הקורונה, מתחדשת בשף חדש ובתפריט סתווי על טהרת חומרי הגלם העכואים והגליליים. כעת, כשהמצב בעיר חזר לקדמותו, הן מבחינה בריאותית והן מבחינה ביטחונית, ניתן להגיע לאזור ולהנות מהאוכל במסעדה הכולל מנות ים, בשר, בצקים ואפילו תפריט בראנץ' מסקרן.
על התפריט החדש אחראי השף אליא מיכאל, שחבר לבעלים עיסא ומנאר אליאס ויצר תפריט הכולל מנות דוגמת שושברק, קבב חלבי, סופלאקי עוף, פילה דניס ועוד.
בן עמי 5, עכו

לוג'ו, צילום: vexo
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר