ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"שגיא לא היעד"

ניסיון ההתנקשות בקפריסין: אירוע טרור איראני

לשכת ראש הממשלה בנט מבהירה היום כי ניסיון ההתנקשות בקפריסין באיש העסקים הישראלי טדי שגיא שפורסם אמש, הוא אירוע טרור איראני בניסיון לפגוע בישראלים בחו"ל

ניסיון ההתנקשות בקפריסין: אירוע טרור איראני
אקדח. אילוסטרציה צילום: pixabay

אחרי הפרסומים אודות ניסיון ההתנקשות באיש העסקים הישראלי טדי שגיא בקפריסין, דוברו של ראש הממשלה נפתלי בנט מבהיר היום (שני) כי מדובר בפעולת טרור שכוננה על ידי איראן. אתמול פורסם כי שגיא ניצל מהתנקשות והצליח להימלט מקפריסין, אך דובר ראש הממשלה הבהיר שגיא לא היה היעד באופן ספציפי.

"בניגוד לחלק מהפרסומים אמש בנוגע לאירוע בקפריסין, אבקש להבהיר, בשם גורמי הביטחון, כי מדובר באירוע טרור שכוון ע"י איראן כנגד אנשי עסקים ישראלים המתגוררים בקפריסין", מסר היום דוברו של ראש הממשלה מתן סידי. סידי הוסיף כי "אין מדובר באירוע פלילי, ואיש העסקים טדי שגיא לא היה היעד למתקפה".

כפי שדווח בכלי התקשורת בקפריסין, איש העסקים שניצל מניסיון התנקשות הוא המיליארדר הישראלי טדי שגיא. שגיא, כך לפי הדיווחים הצליח להימלט מקפריסין לאחר שקיבל הודעה מרשויות החוק במדינה. זמן קצר לאחר מכן נעצר החשוד בניסיון החיסול. כעת מתברר, כך לפי גורמים ביטחוניים, כי שגיא לא היעד לחיסול אלא שהוא כוון נגד אנשי עסקים ישראלים.

מקבוצת טדי שגיא נמסר: "מדובר באירוע טרור איראני – שסוכל. היעד לחיסול איננו טדי שגיא אלא ישראלים בקפריסין. מצער שקל כל כך לפרסם מידע שגוי ולפגוע בשמו של אדם".

נפתלי בנט ניסיון התנקשות איראן טדי שגיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד