מקור המקורב לפרשת אר. קלי: "הוא עומד לחשוף שמות של פדופילים מהתעשייה"

הראפר שהורשע בשבוע שעבר בשורה ארוכה של פשעים מיניים חמורים צפוי להישלח למאסר ממושך • כעת הוא פועל להשגת עסקת טיעון דרמטית עם התביעה

אר. קלי בשימוע משנת 2019, צילום: AP

ביום שני שעבר נמצא הזמר אר. קלי אשם בעבירות של סחטנות, ניצול מיני של ילדים, סחר בנשים ושידול למין. בניסיון להקל את גזר דינו ולקצרו, קלי (54) פועל כעת, כך לכאורה ולפי מקורבים לחקירה, להשיג עסקת טיעון וקיצור תקופת המאסר שלו תמורת מסירת שמות של אנשים נוספים בתעשייה שביצעו פשעים מיניים חמורים נגד קטינות.

"אר. קלי והצוות שלו מנהלים מגעים מול התביעה כדי לקצר את תקופת המאסר שלו ", מסר מקור המקורב לחקירה לאתר Dreddsworld. "הוא ימסור שמות של סלבס שעסקו בעבר או ממשיכים לנהל פעילות מינית עם קטינות וחוטאים בפדופיליה, ובתמורה יזכה להפחתה בעונשו", חשף את העסקה המתבשלת מאחורי הקלעים.

קלי (54) הואשם בעבירות של ניצול מיני של קטינים וקטינות במהלך שנות השיא של הקריירה שלו במשך קרוב לשלושה עשורים. לכל אורך הדרך הראפר כפר בכל ההאשמות החמורות שהועלו נגדו, שכללו גם חטיפה, שוחד ועבירות מין נוספות. כעת עם הרשעתו, הזמר צפוי לבלות שנים ארוכות מאוד מאחורי סורג ובריח, עם גזר דין שיכול אף להגיע במצטבר לכמה עשרות שנים בשל חומרת העבירות בהן הורשע.

המקור סירב לחשוף את זהותם של אנשי התעשייה שאת שמותיהם מתכוון קלי למסור, אך ציין כי מדובר בראפר מצליח ובזמר ידוע מאוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר