מרגש: דרור קונטנטו צועד עם אמו שהחלימה מסרטן

בתצוגה מרגשת במיוחד שהרימו בבית החולים איכילוב עבור מודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, צעדו נשים בבגדים של דרור קונטנטו • אחת מהנשים שצעדו הן אמו שהחלימה

קונטנטו יחד עם אמו, צילום: קוקו

במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, נערכה הבוקר (שני) תצוגת אופנה מרגשת במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב בהובלתו של המעצב דרור קונטנטו.

את התצוגה פתחה מלכת היופי לשעבר מירית גרינברג, שצעדה על השטיח בזמן שהזמרת ריקי בן ארי שרה לצועדות, בהן רופאות, ואחיות מהמרכז הרפואי, ביחד עם מטופלות ומחלימות מסרטן השד, כולן לבושות בפריטים מקולקציית ה-ready to wear של קונטנטו. בית הספר של רווית אסף היה אחראי לאיפור והשיער בתצוגה, כשאסף גם הנחתה את האירוע.

מירית גרינברג, קוקו,

את התצוגה סגרה אמו של קונטנטו, אריאלה, שהחלימה גם היא לאחרונה מסרטן שד. קונטנטו, שהלביש את כל 25 הנשים בתצוגה, מספר כי "לראות אותן צועדות זה מרגש ברמות שקשה לתאר, כי הן הגיבורות האמיתיות שנלחמות יום יום כדי לנצח את המחלה".

"אמא שלי חלתה ארבע פעמים ב-20 השנים האחרונות, והחלימה בדיוק כשיצאתי מ'האח הגדול'. כשפנה אלי דובר בית החולים עם הרעיון לערוך תצוגת אופנה במטרה לעודד נשים ללכת ולהיבדק, ישר הסכמתי. היום אני כאן באיכילוב למשהו חיובי ומשמח, ולא בשביל ללוות לטיפול את אמא שלי, עבורי זו סגירת מעגל".

צועדות באיכילוב, צילום: קוקו

אמו של דרור, אריאלה, אמרה: "ממש התרגשתי. אני מקווה להגיע רק למקומות כאלה של שמחה ולשמח אנשים עם הבן שלי. אחרי כל מה שעברתי בתקופה האחרונה וההחלמה, צעדתי בתחושה שאני בעננים. הודיתי בלב לבורא עולם שנתן לי את הרגע היפה הזה של להיות בריאה, לצעוד עם הבן שלי ולשמח איתו את המטופלות והמחלימות ואת הצוות הרפואי".

קוקו, צילום: קוקו

גם פרופ' תמר ספרא, מנהלת המרכז לסרטן האישה, צעדה בתצוגה לצד מטופלות שאת חלקן היא מכירה. "אני רוצה שהתצוגה תזכיר לנשים ללכת להיבדק כי גילוי מוקדם מציל חיים. אם מישהי מרגישה גוש בשד, שתלך לעשות ממוגרפיה ולא תדחה ולא תדחיק. גם אם הבדיקה לא הכי נעימה, עדיף לעשות אותה מוקדם כי אז סיכויי ההחלמה גדולים והטיפול הוא קל יותר מאשר חלילה מאוחר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר