האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
הארמנים בחרו צד למי שתהה |
סמי הכבאי |
04.10.21 10:48 |
1 |
הכי הרבה שארמניה יכולה לעשות זה ירי על כוחותיהם |
מתעניין |
04.10.21 10:51 |
2 |
הגיוני. גם אנחנו. |
נמאס |
04.10.21 10:55 |
3 |
מזמן. ובצדק מבחינתם |
מחפש בנרות |
04.10.21 12:35 |
6 |
כפי שאני טוען כבר מעל שנה וחצי |
SmokinKills |
04.10.21 12:57 |
8 |
הם תמיד העדיפו את האיראנים על אזרבייז'אן וטורקיה |
אשכנזון |
04.10.21 13:39 |
12 |
זה פשוט לא נכון |
SmokinKills |
04.10.21 15:03 |
14 |
תחכים אותי, על מה עוד מדובר חוץ מיחסים כלכליים? |
אשכנזון |
04.10.21 15:20 |
19 |
היחסים הכלכליים הם טורקיה הם לדעתי מקום שני בערך |
0x972Ops |
04.10.21 15:05 |
15 |
כיף לראות אנשים עם ידע אמיתי ולא זיבולי שכל סתם. |
SmokinKills |
04.10.21 15:11 |
17 |
קיבלת דירוג בחזרה (: |
0x972Ops |
04.10.21 15:27 |
20 |
כמו שרשמתי, מדובר ביחסים שמבוססים על אינטרסים |
אשכנזון |
04.10.21 15:19 |
18 |
אין תחליף לסחר עם טורקיה, וההיקף עולה כל שנה (גם בתקופה של אחרי המרמרה). |
0x972Ops |
04.10.21 15:29 |
21 |
אני קצת מכיר את התעשייה |
אשכנזון |
04.10.21 16:29 |
24 |
לא מתיימר לנבא עשור קדימה חח |
0x972Ops |
04.10.21 16:36 |
25 |
המגמות בשוק כיום הן דווקא של מעבר לשווקים אלטרנטיבים |
אשכנזון |
04.10.21 16:49 |
26 |
אני אישית מחרים כל מוצר מטורקיה |
Gronk |
04.10.21 20:07 |
43 |
אתה צודק וברור שאין לארמנים הרבה אופציות |
Red Hot |
04.10.21 17:13 |
27 |
מסכים עם 90 אחוז |
אשכנזון |
04.10.21 17:20 |
28 |
אז כמו שכתבתי תלמד היסטוריה של מלחמת קווקז הגדולה |
Red Hot |
04.10.21 17:30 |
30 |
מכיר את ההיסטוריה. |
אשכנזון |
04.10.21 17:34 |
31 |
אחי אם אתה יודע היסטוריה |
Red Hot |
04.10.21 17:40 |
32 |
ארמניה של היום זה למעשה לא אותה ארמניה |
הסודם בסוסים |
04.10.21 17:56 |
33 |
לא יודע על מה אתה מדבר |
אשכנזון |
04.10.21 18:23 |
35 |
בתפיסה שלהם, לא שלי |
הסודם בסוסים |
04.10.21 18:32 |
37 |
אחי מצטער אבל אתה טועה ומטעה |
אשכנזון |
04.10.21 19:11 |
41 |
ראיסי, בוקר טוב, תראה מה השאירו לך הקודמים הכושלים שלך, מיליציות מסובכות בכל המזרח התיכון, וישראלים ממש צמוד |
SWITCH |
04.10.21 11:10 |
4 |
לעבור מכשול מים כדי לפגוע בישראלים… האיראנים לא לומדים מההיסטוריה אה? |
LO-DAALI |
04.10.21 11:14 |
5 |
ישראל לא קשורה לפה - מדובר בסכסוך אחר באיזור אחר |
פומפיה |
04.10.21 12:51 |
7 |
ישראל לא קשורה??? |
LO-DAALI |
04.10.21 12:58 |
9 |
לא במישרין |
פומפיה |
04.10.21 12:59 |
10 |
יש יותר מישרין מזה שישראל פועלת נגד איראן מתוך אזרבייג׳ן והאחרונה מאיימת בתגובה? |
LO-DAALI |
04.10.21 14:51 |
13 |
מה זה מאיימת, יש גדודי צה״ל באזרביגן ? מבחינתי נכון לעכשיו מדובר בפייק איראני |
פומפיה |
04.10.21 15:34 |
22 |
לא, אבל יש נוכחות מודיעינית, ומערכות שונות. |
0x972Ops |
04.10.21 15:39 |
23 |
נכון - זה אספקט אחר, שכן ישראל גם פעילה בתוך איראן עצמה |
פומפיה |
04.10.21 18:14 |
34 |
וואוו אהבתי את הגראפיקה בתמונה השנייה :)) |
אבי_85 |
04.10.21 12:59 |
11 |
מרשים |
Gronk |
04.10.21 20:06 |
42 |
מה האינטרס של אזרבייג’ן ? |
הסודם בסוסים |
04.10.21 15:06 |
16 |
מלחמה בין ארמניה איראן נגד אזרביגאן ותורכיה |
אריה33 |
04.10.21 17:24 |
29 |
כן.. |
godfrey |
04.10.21 18:31 |
36 |
כן אולי אחרי הפצצות כבדות בין 4 המדינות תעלה תיבת נוח למעלה |
אריה33 |
04.10.21 18:34 |
38 |
אי אפשר לדעת |
godfrey |
04.10.21 18:35 |
39 |
אתה כתבת שיתגלה אז תאמין בזה |
אריה33 |
04.10.21 18:53 |
40 |
חבר מתאריך 27.1.15
12161 הודעות, 142 מדרגים, 279 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.18
37945 הודעות, 134 מדרגים, 196 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
898 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.04
12288 הודעות, 93 מדרגים, 170 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
זה טורקיה-איראן. באמצעות פרוקסי. כמו בסוריה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
1900 הודעות, 7 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
הארמנים אנטישמים ושונאי ישראל
הייתה פה איזה אחת שקראה לי שקרן פעם
בזמן שבאזרבייגן הקהילה היהודית פורחת
בארמניה תמיד דיכאו את היהודים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
1196 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.10.21 בשעה 13:44 בברכה, אשכנזון
זו לא הפתעה, זה ידוע.
אם מסתכלים על זה אובייקטיבית גם אפשר להבין את הסיבה ואפשר להצדיק אותם.
אנחנו במצבם היינו גם בוחרים באיראנים.
אני מאמין שהפגישה היא נטו אצבע בעין לאזרים והטורקים, בסוף ארמניה הם תחת רוסיה ורק הרוסים הם אלו שיחליטו מה יהיה בארמניה כייאה לשליטה הרוסית הידועה.
אנחנו היום באינטרס עם אזרבייז'אן מכמה וכמה סיבות, אבל אסור לשכוח שגם הטורקים הם בסופו של יום לא חברים שלנו אלא רק אינטרסים זמניים משותפים.
כשיגיע הרגע, הם יהפכו להיות האויב הגדול שלנו וביחד עם הטורקים גם האזרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
1900 הודעות, 7 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מערכת היחסים בין טורקיה לישראל היא הרבה מעבר לכותרות שאתה רואה של ארדואן ונתניהו/בנט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
1196 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
לישראל יש אינטרס מובהק ביחסים עם טורקיה, אינטרס ביטחוני וכלכלי.
הכלכלי יחלוף וכנראה שהבטחוני ישאר וישתנה לו עם הזמן אבל חוץ מאלו אין לישראל יחסים מיוחדים עם טורקיה.
או שאני טועה ואתה מוזמן לתקן אותי בנושא, כי כרגע רק רשמת שאני טועה בלי טיעון משכנע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
2481 הודעות, 35 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
סחר עצום.
70 מהנפט שלנו מגיע מאזרבייג'ן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
1900 הודעות, 7 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מדרג ;-)
עריכה: אה כבר קיבלת דירוג חח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
2481 הודעות, 35 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
1196 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
לא מדובר ביחסי חברות אמיתיים, מדובר ביחס שמושטט על יחסים כלכליים וביטחוניים בלבד.
כיום התעשייה בישראל זקוקה לטורקיה אך לאט לאט גם מהם אנחנו מצליחים להתנתק.
כיום נפתחות בתעשייה עוד אלטרינטיבות בנוסף לטורקיה לקנייה של מוצרים ומכונות לתעשייה, בנוסף קו נפט שאמור לעבור ממדינות המפרץ וכנראה יזניח את הנפט הטורקי.
כמו שכתבתי מדובר בעניין כלכלי שכנראה ויחלוף, לא מדובר ביחסים עמוקים.
מספיק לראות דברים שארדואן אמר במהלהך השנים, את סיפור המרמרה את המילים החמות על זה שירושלים שייכת לטורקים ועוד בשביל להבין את רצונם האמיתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
2481 הודעות, 35 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
רק בכדי שתבין את הסדר גודל - כל המותגים הפרטיים של רמי לוי ושופרסל - מיוצרים בטורקיה.
השחיקה במטבע הטורקי רק מגדילה את ההשקעה בכל שנה.
וזו טיפה בים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
1196 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
לגביי זה שההיקף רק עולה, יש לך נתון שמגבה את האמרה הזאת?
בכל אופן עד שנת 2018/2019 אתה צודק מעבר לכך אני לא מסכים איתך לגביי הנתונים.
טורקיה ספק גדול זה אין ספק אבל אל תחשוב שהם היחידים ושלא חושבים על תחליפים.
הקניינים למיניהם יקבלו אלטרנטיבות, הסחורות מטורקיה הן לא בלעדיות ויש עוד המון מקומות לקנות מהם, אישית אני מכיר 12 עסקים שונים שהעבירו עסקאות מטורקיה למדינות אחרות (עסקאות בעשרות מליונים) מהסיבה שיש אלטרנטיבות, זה יקח עוד לא מעט שנים אבל תזכור איפה שמעת על זה קודם, טורקיה תוך 10 שנים לא תהיה ספק קריטי לישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
2481 הודעות, 35 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
בעולם משוגע כמו שלנו אי אפשר לדעת מה יהיה מחר בבוקר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
1196 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
נכון שזה סוג של לנבא את העתיד אבל גם טורקיה התחילה בתור מגמה ובשנתיים האחרונות התעשייה בישראל התחילה להשתנות, כתוצאה מכך הרבה מעדיפים אלטרנטיבות של איכות ושירות על מחיר, בנוסף לכך שהמדינה דחפה לאלטרנטיבות בשנתיים האחרונות.
בכל אופן בשורה התחתונה כמו שאמרתי בהתחלה, היחסים היום הם יחסים כלכליים ובטחוניים בלבד, אבל זה יכול להשתנות בשנייה (אתה אמרת "עולם משוגע") ובשורה התחתונה כולנו מבינים מה המשטר בטורקיה חושב עלינו ואיפה הוא היה רוצה לראות אותנו וכשהם יתחילו לצאת נגדינו אחריהם יבואו כל שאר החברות בציר הרשע שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
97 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12098 הודעות, 51 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
בכלל מי שרוצה להבין מה קורה צריך ללמוד
היסטור של מחמת קווקז הגדולה שנמשכה
קרוב ל 50 שנה
רוסים נלחמו נגד כמה עמים קווקזים נגד טורקים נגד איראנים וכמובן ברטיטים שנתנו עזרה לטורקים ואיראנים
אז בגדול המצב לא השתנה עד היום
רוסים זה סוג של כוח עליון
אחרי זה טורקים ואיראנים
ואחרי זה כל מני אזרים גרוזינים ארמנים וכו.
המצב היום הוא כזה ששום דבר לא יכול להציל את ארמניה חוץ מרוסיה
אבל רוסים מעדיפים לנהל מלחמות בידיים של מישהו אחר
למה רוסים צריכים להכנס ללחימה עם אפשר לגרום לאיראנים לנהל מלחמה מול אזרים וטורקים?
לרוסים יש הרבה אינטרסים בטורקיה ואזרבייגג׳ן
חבל להפסיד את זה בגלל ארמניה שבגדול לא שווה כלום אבל היסטורית רוסים אחראיים על שלום המדינה ואפשר להגיד בנו אותה
יש גם לובי ארמני חזק ברוסיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
1196 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
חוץ מזה שהרוסים בנו את ארמניה.
הם תמכו בארמנים לאורך ההיסטוריה זה כן אבל לא יודע אם להגיד בנו את ארמניה.
גם אל תשכח שארמניה מפרידה ולא נותנת לטורקיה גישה קרקעית למרכז אסיה שזה אינטרס רוסי ענק! ככה שאני חושב שהרוסים כן רוצים את השטח וטוב להם שיש שם אוכלוסיה מסויימת שהם לא צריכים להשקיע בה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12098 הודעות, 51 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
הם תמכו בארמנים לאורך ההיסטוריה זה כן אבל לא יודע אם להגיד בנו את ארמניה.
גם אל תשכח שארמניה מפרידה ולא נותנת לטורקיה גישה קרקעית למרכז אסיה
רוסים בנו את הארמניה מכלום
בירת ארמניה אז היה בסיס רוסי(קיים עד היום)
וארמנים רוסים אספו מכל מזרח התיכון כי אכלוסיית ארמנית הייתה ידידותית לרוסים
באותה תקופה
מה שארמניה מפרידה זה כבר לא מעניין כי רוסים יצאו ממרכז אסיה והיום זה תחום אינטרסים של סין ולא של רוסיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
1196 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
העם הארמני הוא עם עתיק מאוד, הם התחילו לבנות את המדינה כבר כשקיבלו על עצמם את הנצרות (אפילו קצת לפני).
אבל הם תמיד היו בארמניה, זו אדמה היסטורית ששייכת לעם הזה בדיוק כמו מדינת ישראל ליהודים.
אחרי מלחמת קווקז הרוסים בהחלט בנו שם תשתיות ועשו מודרניזציה למדינה.
עזרו כן, בנו לא יודע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12098 הודעות, 51 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
אז אתה יודע שארמניה באותה תקופה לא הייתה קיימת כמו מדינה
הייתה אכלוסייה ארמנית דלילה בשטחים מסויימים שהייתה ידידותית לרוסים שנהלו מלחמה מול טורקים איראנים צ’רקסים צ׳צ׳נים ועוד כמה עמים קווקזים במקבל למלחמות באירופה נגד נפוליון וכו.
מצב גאופוליטי של ארמניה כזה שחוץ מרוסים אף אחד לא יכול להציל אותם וזה לא יכול להשתנות לא היום ולא מחר ולא משנה מתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.21
5 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
הטריטוריה המקורית שהם משייכים לעצמם היא בהרי אררט בטורקיה. ודווקא לשטח מדינה הנוכחי שלהם אין ממש קשר היסטורי. סתם איזה איזור שהתיישבו בו בין גינוסיידים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
1196 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
איזור מזרח טורקיה הוא גם אדמה ארמנית שנקלחה במהלך השואה הארמנית וניתנה לטורקים בהסכמי קרס, אחריי 100 שנה הם היו אמורים להחזיר את האדמה לארמניה לפי ההסכם, בפועל באפריל השנה נגמרו ההסכמים וכלום לא קרה.
בכל אופן "ממלכת ארמניה" ההיסטורית כן הייתה באיזור ואפילו זה היה המרכז שלה, יש עדויות בארמניה לארמנים שחיו שם, יש לך את מקדש גרני שהוא מקדש פגאני עתיק מאוד בן 2000 שנה (לפני שהארמנים קיבלו את הנצרות), בנוסף לזה יש אלפי כנסיות בכל מקום שפרושות בכל האיזור מקרבאך ועד מזרח טורקיה שנבנו על ידי ארמנים.
אררט נחשב למקום רוחני בשביל הארמנים כי הוא חלק מהתרבות שלהם והיסטורית הם שלטו עליו המון זמן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.21
5 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
המקומות הקדושים לדת ומסורת שלהם לא נמצאים בשטח ארמניה של היום. הם נמצאים באררט.
הם התפרסו לאיזורים אחרים שהיתה להם אחיזה מסויימת, בעיקר אחרי השואה וגירוש שחוו.
ולעניין - לא ברור לי איך הם יכולים למצוא משהו משותף עם אירן נגד האזארים. סיימו לחימה משפילה מולם. אז מה לדחוף את האף ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
1196 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
השואה הארמנית הייתה בכל האיזור הזה, הרבה מהם ברחו לרוסיה, ארה"ב ואירופה, הם לא ברחו לארמניה.
בכל אופן לפי התפיסה שלהם האדמה שלהם היא ארמניה של היום + מזרח טורקיה (כולל אררט) ונגורנו קרבאך.
דווקא נגורנו קרבאך יותר קרוב אליהם מבחינת האדמה, אבל שוב אררט זה עניין תרבותי לא קשור רק לשטח אלא להר עצמו.
דרך אגב אני לא יודע אם היית בארמניה אבל כל מרכז ארמניה איפה שלא תדרוך אתה רואה את אררט ארמניה עצמה היא באיזור אררט.
כיום הם נשארו עם הר ארגץ שגם נחשב למקום רוחני מבחינתם.
ולעניין- הארמנים האיראנים חיים בשלום המון שנים, המון סחורה מגיעה מאיראן לארמניה, עם האזרים הסיפור שונה זו מלחמה על שטח שהתחילה כבר בשנות ה 90 (אז הארמנים ניצחו) והם נחשבים לאוייבים בדיוק כמו הטורקים שביצעו בהם רצח עם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
8524 הודעות, 34 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.14
34043 הודעות, 146 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
4837 הודעות, 26 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אבל כן גם לי היה קונוטציה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.14
34043 הודעות, 146 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
4837 הודעות, 26 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.14
34043 הודעות, 146 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
4837 הודעות, 26 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
2481 הודעות, 35 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
4837 הודעות, 26 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מצד אחד יש נוכחות כמו למשל בסיסים אמריקאים במפרץ, שהם גלויים לכל עם כתובת אמריקאית ברורה, ויש נוכחות מודיעינית חשאית ו/או תמיכה בצבא זר (אבל לא מקבל פקודות ישירות אלא פועל באופן עצמאי).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
50172 הודעות, 157 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
97 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.21
5 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מול סעודיה וישראל אירן מנהלת מלחמת התשה הדדית כבר שנים, מה יש לאזרבייג’ן עם אירן ?
עם כל הכבוד לסחורה הישראלית שעזרה להם לנצח בנגרנו קארבח עם המלט״ים המתאבדים של אלביט, להכנס ראש בראש עם אירן נראה לי לא הגיוני ? אולי זה פייק משבר רק כדי שארדואן יקח קרדיט על פייק פתרון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
4773 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
2 מול 2 זה מעניין מאוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
4586 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
איזור ארראט זה מקום מעניין להתחיל בו מלחמה..
אולי ימצאו תיבת נוח סוף סוף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
4773 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
4586 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
4773 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד