אלקנה מרציאנו התחתן: "רציתי מישהי כמו אמא שלי"

בוקר אחרי החתונה, זוכה העונה השלישית של "דה וויס" משחרר שיר חדש, "את לכל החיים", שמוקדש לאשתו הטרייה • האזינו

"תמיד כשיש משהו טוב יבוא מישהו שינסה להרוס". מרציאנו, צילום: עומר שפירא

בזמן שאתם קוראים את הטקסט הזה, אלקנה מרציאנו מנסה להתאושש מאירוע החתונה שלו, שהתקיים אמש. זוכה העונה השלישית של "דה וויס" כבר בן 29, ובין הכנות אחרונות לחתונה עם בחירת ליבו עדן לבין שנ"צ בבית ההורים באור יהודה - מצא זמן לדבר על הסינגל החדש שלו, בעל השם המתבקש "את לכל החיים".

"אני בהתרגשות מטורפת", הוא מספר. "את בוקר יום החתונה אני הולך לפתוח בטבילה במקווה כדי לבוא טהור, כי זה יום מאוד קדוש. אחר כך אלך למלון שעדן נמצאת בו בתל אביב ואני מתרגש, כי לא נפגשנו שבוע שלם".

איך אתה ועדן הכרתם?

"דיברנו בהתחלה באינסטגרם ובהמשך היא הגיעה להופעה שלי. לפני עדן לא הייתי בזוגיות רצינית. הזוגיות הרצינית הראשונה שלי היתה בגיל 17-16. זה לא משהו שהמשיך, ואמרתי שהחברה הרצינית הבאה תהיה מישהי כמו אמא שלי ושאיתה אתחתן. וזה מה שקרה".

בשיר אתה שר "את לכל החיים. שנישאר ילדים כשיהיו ילדים".

"כן, השיר מספר עלי ועל עדן ועל זה שבעזרת השם נישאר תמיד ילדים, ואם יהיו ילדים אז שיקבלו את היופי שלה. זה שיר אהבה ממש חזק. כתב אותו רון ביטון, שכתב גם את 'פאוץ'' של נועה קירל, ואני גם הולך לשיר אותו בחתונה".

עם כל הכבוד להצלחות הרומנטיות בחייו, מרציאנו עלה לכותרות בשנה האחרונה דווקא בהקשרים אחרים. שיתופי הפעולה שלו עם זמרים וזמרות מהעולם הערבי זכו לכותרות רבות. הוא היה לישראלי הראשון שהקליט שיר עם זמר מאיחוד האמירויות, ובהמשך גם שר עם זמרת מרוקאית. בצד הישראלי החיבורים זכו לכותרות מפרגנות, אבל בצד השני הדבר לא תמיד הסתיים בטוב. ולראיה, שיתוף הפעולה שלו עם סאנה מוחמד, שהביא לאיומים על חייה.

"תמיד כשיש משהו טוב, יבוא מישהו שינסה להרוס", הוא מספר על הימים המבהילים של אחרי הדואט. "בדיוק עמדנו להתראיין לתוכנית של עודד בן עמי, ניסינו ליצור איתה קשר ולא היה מענה. אחרי זה דיברנו והיא אמרה לי 'לקחו לי את אמצעי התקשורת, לקחו את הטלפון'. זה לא שהיא עשתה משהו רע, אבל כשעוצרים זמרת בשדה תעופה בכווית בגלל דבר כזה, זה נשמע הזוי. יש מקומות ששמחים על השלום ויש שפחות, וזה קצת עצוב. במרוקו דווקא אוהבים אותנו. כשסאנה נסעה לכווית, פחות התלהבו מהדבר הזה ועצרו אותה ל־24 שעות. אבל אם תסתכל על התגובות ביוטיוב תראה שהם מפרגנים לישראלים. זה הניצחון האישי שלי".

גם שיתוף הפעולה עם וואליד אל־ג'אסים מדובאי לא עבר חלק.

"בסך הכל אנחנו עושים משהו מבורך וטוב ומחברים בין עמים ואנשים. במשך המון שנים אנשים ניסו להוציא לפועל דואטים וזה לא הצליח, כי אם אין את האישור של השייח' זה לא קורה. אבל לנו הם הסכימו, ודורון מדלי נכנס לתמונה, כתב את המילים עם הנרי, והכל ישב כמו שצריך. אנחנו שונים כי אנחנו עם כזה שבאמת מקבל את כולם באהבה. עובדה - אנשים שמעו שיש הסכם עם האמירויות וישר כולם נהרו לשם. אנחנו עם מיוחד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר