גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #717095 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 717095        
יוםיום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3433 הודעות, 25 מדרגים, 9 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    19:54   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הדלפת ענק חושפת: כך ישראלים אמידים וידועים השתמשו במקלטי מס  

 
  
תחקירים שביצע גוף התקשורת "שומרים" בהתבסס על הדלפת מיליוני מסמכים של חברות מרחבי העולם, חושפים את אחזקות ח"כ ניר ברקת באיי הבתולה, התעניינות משפחת שטיינמץ בהעברת מיליארד יורו לאיי קוק והעסקים של חיים רמון עם מרטין שלאף. עוד נחשפו: תסבוכת משפטית של עמותות מתנחלים במזרח ירושלים ורכישות בתים של המלך עבדאללה בזמן משבר כלכלי בירדן

ההדלפה הכלכלית הגדולה אי פעם: קרוב ל-12 מיליון מסמכים דלפו מ-14 חברות שונות מרחבי העולם שנתנו שירותים לנאמנויות ולחברות אוף-שור (חברות שהתאגדו במדינות שבהן שיעורי המס נמוכים עד אפסיים), במסגרת מה שמכונה "הדלפת מסמכי פנדורה". המסמכים הגיעו ל-ICIJ, ארגון התחקירנים הבינלאומי, שחלק אותם עם יותר מ-600 עיתונאים מ-117 מדינות ומעשרות כלי תקשורת שפועלים במסגרתו, וביניהם הוושינגטון פוסט, הגרדיאן, הלה מונד, ה-BBC ורבים נוספים. גוף התקשורת "שומרים", באמצעות העיתונאים אורי בלאו ודניאל דולב, היה הנציג הישראלי בפרויקט.

ממצאי התחקירים שבוצעו בהסתמך על ההדלפה חושפים את השימוש הנרחב של ישראלים במקלטי מס כדי לרשום חברות ולנהל את עסקיהם. המילה "ישראל" מופיעה בלמעלה מארבעים אלף מהמסמכים המודלפים וצירוף המילים "דרכון ישראלי" אלפי פעמים נוספות. 565 ישראלים מופיעים כמוטבים סופיים של חברות, מה שמציב את ישראל במקום ב-16 מבין כלל המדינות המופיעות בהדלפה. את הרשימה פותחת רוסיה, עם קרוב ל-4,500 מוטבים, ואחריה בריטניה עם כ-3,500. 617 מוטבים סופיים הם מארצות הברית, מספר דומה למדי לזה של הישראלים, למרות שארצות הברית גדולה מבחינת אוכלוסייה פי למעלה מ-30 מזו של ישראל.

יש להדגיש כי כל עוד הדברים מדווחים כראוי לרשויות הרלוונטיות, רישום של חברות וניהול עסקים מחוץ לישראל הוא פרקטיקה חוקית ומקובלת. יחד עם זאת, לניהול עסקים דרך רישום חברות במקלטי מס יש משמעות נרחבת מבחינת המדינה, בשל "הפסד" המיסים שיכלו להיות משולמים מרווחי החברות האמורות.

ניר ברקת ו"הנאמנות העיוורת" שהחזיק אחיו

אחד הישראלים הבולטים בהדלפה הוא ח"כ ניר ברקת, שצפוי להתמודד על ראשות הליכוד ובהמשך גם על ראשות הממשלה. לפי תחקיר "שומרים", מהמסמכים עולה כי בשנים שכיהן כראש עיריית ירושלים והצהיר כי החברות שהניבו לו הון של מאות מיליונים הועברו לנאמנות עיוורת - המשיך ברקת להחזיק את המניות באופן ישיר. בין השאר חושפים המסמכים כי השתתף בבדיקת נאותות שנערכה לאחת החברות שבבעלותו ב-2016. חשוב לציין כי הדברים אינם מעוררים קושי חוקי שכן בישראל ניתן לחתום הסכם נאמנות שאינו כולל העברה של הבעלות על המניות, אך הם מציפים את שאלת גילוי הנאות הנדרש מאיש ציבור ביחס לסוג הנאמנות שעליה הוא מצהיר.

כשנבחר ברקת לכנסת ב-2019, הוא העביר את מניותיו לאחיו אלי ברקת. העברה זו, לפי תחקיר "שומרים", אינה עולה בקנה אחד עם הנחיות ועדת האתיקה של הכנסת שאוסרות על ח"כ שנבחר למכור או להחכיר מניות שבבעלותו לקרוב משפחה, ובמקרה של נאמנות דורשות "חברת נאמנויות ציבורית".

ההחלטה הזאת של ועדת האתיקה ניתנה ב-2009 בעניינו של ח"כ ספציפי, אולם הוועדה מדגישה כי הדיון היה עקרוני וכי "לפיכך החליטה הוועדה לפרט בפני כלל חברי הכנסת את הנחיותיה בעניין זה". בפני ברקת עמדה האפשרות לפנות באופן פרטני לוועדת האתיקה ולבקש לנהוג אחרת, אך מבדיקת "שומרים" עולה כי מאז בחירתו ב-2019 לא ניתנה החלטה כזאת, גם לא בתקופה שבה פעלה הוועדה, רובה ככולה ב-2020 .

מעבר לנאמנויות חושף "שומרים", כי חברת איטורו (eToro), שבה היו לברקת אחזקות, בחרה להירשם באיי הבתולה הבריטיים שבהם מס החברות עומד על 0% ולא בישראל, שבה ממוקם מטה החברה ובה פועלים רוב עובדיה (במסגרת חברה בת). מס החברות בישראל נע לאורך שנות פעילותה של איטורו בשיעור שבין 23% ל-26%. רווחי החברה יש להוסיף היו משמעותיים: הרווח (EBDITA) עמד ב-2020 על כ-100 מיליון דולר, והחברה צפתה גידול ניכר בשנים הקרובות עד ל-700 מיליון ב-2025.

דוברו של ברקת מסר ל"שומרים" בתגובה, כי בשנותיו בעיריית ירושלים הוא מסר את מניותיו לנאמנות עיוורת וזאת "בהתאם נדרש בחוק ותוך אישור כל הגורמים הרלוונטים". ביחס לנאמנות אחרי בחירתו לכנסת, מסר הדובר כי החלטת ועדת האתיקה שהוזכרה קודם לכן נוגעת למקרה ספציפי של אישיות ציבורית אחרת ומכאן שאינה חלה על ברקת. הוא נשאל אם יסכים לחשוף את הסכמי הנאמנות הללו אך סרב וציין כי "הדבר אינו נדרש על פי חוק".

ברקת גם נשאל עד כמה "עיוור" יכול להיות אח שמחזיק נאמנות. דוברו מסר כי "לנאמנות עיוורת יש כללים המעוגנים היטב בחוק. אלי ברקת פועל בהתאם לחוק כמנהל הנאמנות העיוורת של אחיו".

ביחס לרישום של איטורו באיי הבתולה, מסר הדובר כי כל ההחלטות ביחס לרישום מתקבלות על ידי דירקטוריות החברה וכי המיסים בישראל משולמים כחוק. ברקת גם סירב לחשוף את עמדותיו בנוגע למס חברות גלובלי שישנה את המצב שבו חברות מרוויחות הון עתק, אך בשל רישומן במקלטי מס לא משלמות מיסים.

השר לשעבר חיים רמון הוא עוד ישראלי שמופיע במסמכים. לפי תחקיר "שומרים", רמון, באמצעות חברה קפריסאית שהקים, ביצע עסקה עם חברה של מכר ותיק שלו, המיליארדר האוסטרי מרטין שלאף. שמו של המיליארדר מוכר לציבור בישראל מהקזינו ביריחו, מקשריו הענפים עם פוליטיקאים ישראלים ומהעובדה שהיה דרוש שנים ארוכות לחקירה במסגרת חקירותיהם של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון והשר אביגדור ליברמן.

את ההיגיון הכלכלי שבבסיס העסקה קשה להבין: רמון קיבל לידיו את הבעלות על חברה ממונטנגרו עם תוכניות לפרויקט תיירותי שבקושי התקדם לאורך 13 השנים האחרונות, וחובות של כ-50 מיליון אירו. בצידו השני של המאזן החזיקה החברה קרקעות לפרויקט. מה היה ערך הקרקע? לפי התחקיר תלוי את מי שואלים. במסגרת מאמציו של רמון לשכנע את הגוף המלווה להפחית את החוב, הוזמן דו"ח שמאי שקבע כי השווי עומד על 14.4 מיליון אירו. לעומת זאת, בדיווחיה לרשויות במונטנגרו הצהירה החברה על שווי קרקעות של כ-50 מיליון אירו. כך או אחרת אלמנט נוסף בעסקה היה אופציה שקיבל שלאף לרכוש את החברה מחדש.

לפי תחקיר שומרים, הקרקע במונטנגרו הייתה הערבות שניתנה במקור להלוואות, אולם בשלב מסוים, בתקופה שבה החזיק שלאף בפרויקט, ניתנה לחלק מסכום ההלוואות גם ערבות זמנית מקרן פרטית שבבעלותו. מהמסמכים לא ברור אם הערבות הזאת התבטלה.

רמון מסר בתגובה כי "אני דוחה בתוקף את הטענה כי הייתי איש קש של MS Privatstiftung (הקרן הפרטית של שלאף). הטענות הללו פוגעניות, מעליבות ואינן אמת". לדבריו הוא לקח את החברה ב-2016 על מנת לחלץ אותה מהמבוי הסתום שאליה נקלעה ופעל למען מטרה זו. כך לדבריו נחתם לאחרונה הסכם עם הרשויות המקומיות על פיתוח התשתיות באזור המיועד לפרויקט וכן מתנהל מו"מ עם גוף "מוכר היטב" בתעשיית התיירות ביחס לעתידו של הפרויקט.

מרטין שלאף, וכן החברה והקרן שבשליטתו, מסרו כי בחרו ברמון לחילוץ החברה בשל "ניסיונו הרב בעסקים וקשריו הענפים". לדבריהם רמון השיג התקדמות רבה, למשל בכל הנוגע לפיתוח התשתיות המקומיות.

עמותות המתנחלים העוסקות ביישוב יהודים במזרח ירושלים עושות שימוש נרחב בחברות הנרשמות במקלטי מס. מתחקיר "שומרים" עולה כי לפחות חמש חברות כאלה באיי הבתולה הבריטיים נמחקו לאחר שהעמותות לא שילמו במשך תקופה ארוכה אגרות במקלטי המס.

המחיקה, לפי התחקיר, יצרה עבור העמותות תסבוכת משפטית שכן לפי החוק באיי הבתולה, רכושה של חברה שנמחקת עובר לבעלות הממשלה המקומית. יו"ר עטרת כהנים בעצמו, מתי דן, בתצהיר שהגיש לבית משפט באיי הבתולה במסגרת בקשה להחזיר לחיים חברה בשם Philinest, הסביר כי ייעוץ משפטי שקיבל קבע שכדי להחזיק בנכסים על החברה להיות ישות רשומה ופעילה. במקרה של Philinest הנכסים הם שתי דירות ברובע המוסלמי בעיר העתיקה. עשר שנים לאחר הגשת הבקשה הוחזרה החברה לחיים. דן לא השיב לפניות שהועברו אליו.

במקרה אחר, החברה שנמחקה, Humberstone Ventures S.A שמה, מחזיקה בזכויות למבנה שמוכר כ'אכסניית סנט ג'ון". במשך כמה מהשנים שבהן הייתה החברה מחוקה התנהלו בישראל דיונים בבית משפט ביחס לזכויות בנכס שהחזיקה. ככל הידוע בית המשפט הישראלי לא דווח על המחיקה. עורך דינה של החברה מסר בתגובה כי "אין לטענות המפורטות בפנייה כל קשר למציאות".

ככל הידוע עמותות המתנחלים פנו במשך השנים לבתי המשפט באיי הבתולה וביקשו להחזיר את כל החברות שנמחקו לחיים. לא ידוע אלו חברות הוחזרו והאם, לפחות "על הנייר", ממשלת איי הבתולה היא עדיין בעלים של נכסים נפיצים במזרח ירושלים.

איש העסקים בני שטיינמץ מתמודד בשנים האחרונות עם שורה של חקירות, כתבי אישום והרשעות בכמה מדינות בעולם ובכלל זאת בשוויץ, רומניה, ארה"ב גינאה ועוד. מתחקיר שומרים עולה כי במקביל לחלק מההליכים התעניין נציג מטעם משפחת שטיינמץ בהעברת שתי קרנות נאמנות ובהן כמיליארד יורו מליכטנשטיין לאיי קוק. לפי המסמכים, נציג המשפחה הסביר בפגישה שקיים עם חברה העוסקת בתחום, כי המשפחה אינה מרוצה מהתעקשותו של מהנאמן בליכטנשטיין לאשר כל פעולה בקרנות. מהמסמכים לא ברור אם בסופו של דבר הועברו הקרנות או לא.

שומרים מציין כי בשנים האחרונות החמירה ליכטנשטיין את חקיקתה בכל הנוגע להלבנות הון ומחייבת דיווחים שוטפים ביחס להעברות. הנסיכות הזעירה גם מנהלת יחסים קרובים עם שוויץ.

דוברו של בני שטיינמץ מסר בתגובה ש"מר בני שטיינמץ מנהל את ענייניו תוך הקפדה על שמירת החוק ודיווח מלא לרשויות המס. באיי קוק אין, לא היו ולא יהיו פעילויות או חשבונות.

"התזה שלפיה התבקשה התגובה לא מדויקת ולא נכונה ולפיכך השאלות העולות ממנה לא מדויקות ולא רלוונטיות". הדובר הוסיף כי בעשור האחרון שטיינמץ עומד בלב קמפיין השמצה של המיליארדר גורג' סורוס וכי הכתבה היא חלק מקמפיין זה".

אחד המנהיגים הזרים ש"מככבים" בהדלפה הוא המלך עבדאללה מירדן. מניתוח המסמכים עולה כי המלך ומקורביו החזיקו בחשאי בלא פחות מ-36 חברות הרשומות במקלטי מס. דרך החברות הללו נרכשו לאורך השנים כ-14 בתים ודירות במקומות שונים בעולם. בין הנכסים: בית בעיירת היוקרה הבריטית אסקוט; דירות במרכז לונדון בשווי מוערך של מיליוני דולרים, וארבע דירות במתחם יוקרתי בוושינגטון הבירה המשקיף לנהר הפוטומק. המלך, כך מתברר, מחבב גם את החוף המערבי בארצות הברית ורכש שלושה בתי חוף ב-Point Dume, מובלעת יוקרתית במאליבו הסמוכה ללוס אנג'לס.


https://www.ynet.co.il/economy/article/sjesaai4f



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  קשור לפרשת ''מסמכי פנמה'', שפורסמה לפני כמה שנים? ilanka 03.10.21 19:54 1
     זה לא מסמכי פנמה , משהו אחר המקור 03.10.21 19:56 3
         הבנתי, השאלה אם יש קשר בין המקרים? ilanka 03.10.21 19:57 4
         איך שראיתי אורי בלאו ישר היה ברור שהכל על הימין granit 03.10.21 21:29 23
             חחח.גם אני ידעתי. .אורי בלאו כמובן שיעסוק בימין ויקינג יהודי 03.10.21 21:56 25
     כרגיל, פרסומים עם צבע מאד פוליטי. ניים-דרופינג מגמתי שמוריד בעיני מהאמינות סטודנט 03.10.21 19:57 5
         מה צבע פוליטי? זו הדלפה מחו''ל כולל גם על מלך ירדן, טוני בלייר FAO 03.10.21 20:31 13
             הדיווח בישראל של אורי בלאו (אל-ארד) צבוע פוליטית מייקי 03.10.21 21:12 18
  חשיפת ענק: פרשת ''מסמכי פנדורה'': 12 מליון מסמכים ממקלטי מס של בכירים ועשירי עולם המקור 03.10.21 19:56 2
     אמרת שלאף, אמרת ליברמן. גם לפיד מבלה הרבה באוסטריה. איפה ליינט מסתיר אותם? מייקי 03.10.21 21:14 19
  יש קשר לעובדת מפייסבוק ? עמלץ פלד 03.10.21 19:58 6
     לא המקור 03.10.21 19:59 7
  תגובתו של רמון הנורא קפקאית ממש. הוא נבחר לחלץ את החברה מהבוץ?? galt 03.10.21 20:02 8
     האם אתה מאמין לכל מילה של התחקירן? אני ממש מאמין שיש כאן הרבה שקרים, עיוותים, זיופים והנחות. פשטות 03.10.21 21:59 27
         אני מאמין שזיהיתי נכונה את טיבו האמיתי של רמון כבר לפני שנים רבות. galt 03.10.21 22:00 28
  העניים ימשיכו ללטוש עיניים לקומבינות של עשירים ולפטנז שהיו עושים זאת בעצמם Snowden 03.10.21 20:03 9
  ynet ''התל אביבים המנותקים'' חבריו של בנט נגד ''המתנחלים'' כפי שהם נזכרים בכתבה כינוי 03.10.21 20:05 10
  כסף לא קונה חיים טובים.. Street 03.10.21 20:07 11
  אורי בלאו זה לא ההוא עם ענת קם ? קפסולה 03.10.21 20:26 12
     וואללה, כן מייקי 03.10.21 21:15 20
  זה בתיאום עם עבדאללה? Crow 03.10.21 20:33 14
  ראיתי עכשיו בכאן 11 שין שין 03.10.21 20:34 15
     מקווה שיש מספיק עיתונאים שיכולים לקחת את המשימה הזו ולבדוק joniboy 03.10.21 20:51 16
  אנשים הרוויחו כסף באופן חוקי neriazm 03.10.21 21:09 17
     לרוב עושים שימוש בבנקים כאלה כדי להעלים הכנסות או להלבין כספים Snowden 03.10.21 21:36 24
  אם זה מריח כמו משהו מסריח מרוב אג׳נדה של מחנה שמאל, זה כנראה מסריח. מספיק לראות את השם אורי בלאו Skynet84 03.10.21 21:23 21
  למישהו יש קישור למסמכים? badboy3919 03.10.21 21:24 22
     האתר של מסמכי פנדורה intelligent 03.10.21 22:12 29
  32 טריליון אהרון5 03.10.21 21:56 26

   
   
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
112074 הודעות, 272 מדרגים, 448 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    19:54   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. קשור לפרשת ''מסמכי פנמה'', שפורסמה לפני כמה שנים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 

תזכורת: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A1%D7%9E%D7%9B%D7%99_%D7%A4%D7%A0%D7%9E%D7%94

https://www.youtube.com/watch?v=4ngVrCPGUdo



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המקור
חבר מתאריך 19.2.09
56206 הודעות
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    19:56   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. זה לא מסמכי פנמה , משהו אחר  
בתגובה להודעה מספר 1
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
112074 הודעות, 272 מדרגים, 448 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    19:57   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. הבנתי, השאלה אם יש קשר בין המקרים?  
בתגובה להודעה מספר 3
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
granit לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.8.09
2739 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    21:29   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. איך שראיתי אורי בלאו ישר היה ברור שהכל על הימין  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
לא תמצאו כלום על אנשי שמאל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ויקינג יהודי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.18
1209 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    21:56   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. חחח.גם אני ידעתי. .אורי בלאו כמובן שיעסוק בימין  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטודנט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.5.08
6243 הודעות, 71 מדרגים, 130 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    19:57   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. כרגיל, פרסומים עם צבע מאד פוליטי. ניים-דרופינג מגמתי שמוריד בעיני מהאמינות  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ואל תיתלו בחיים רמון בתור דוגמא לצד השני, חיים רמון יצא נגד החונטא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
8751 הודעות, 24 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    20:31   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. מה צבע פוליטי? זו הדלפה מחו''ל כולל גם על מלך ירדן, טוני בלייר  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
ואישים אחרים.


🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מייקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.14
8759 הודעות, 52 מדרגים, 99 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    21:12   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. הדיווח בישראל של אורי בלאו (אל-ארד) צבוע פוליטית  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  


החכם, עיניו בראשו. השוחד - יעוור עיני חכמים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המקור
חבר מתאריך 19.2.09
56206 הודעות
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    19:56   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. חשיפת ענק: פרשת ''מסמכי פנדורה'': 12 מליון מסמכים ממקלטי מס של בכירים ועשירי עולם  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר

לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר

לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר

לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר

לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



וזו רק ההתחלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מייקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.14
8759 הודעות, 52 מדרגים, 99 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    21:14   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אמרת שלאף, אמרת ליברמן. גם לפיד מבלה הרבה באוסטריה. איפה ליינט מסתיר אותם?  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


החכם, עיניו בראשו. השוחד - יעוור עיני חכמים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמלץ פלד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.12.17
40213 הודעות, 107 מדרגים, 153 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    19:58   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. יש קשר לעובדת מפייסבוק ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המקור
חבר מתאריך 19.2.09
56206 הודעות
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    19:59   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. לא  
בתגובה להודעה מספר 6
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
galt לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
84625 הודעות, 302 מדרגים, 393 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    20:02   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. תגובתו של רמון הנורא קפקאית ממש. הוא נבחר לחלץ את החברה מהבוץ??  
בתגובה להודעה מספר 0
 

הכשלון העסקי הקולוסאלי המהלך הזה?

תזכרו שמדובר במזכ"ל ההסתדרות לשעבר.. טיפוס שאין לתאר מבחינה מוסרית.. כמעט וודאי שבכל פעם שהוא מתבטא/מצייץ בטוויטר, *ולא* משנה באיזה נושא, הרי שמסתתר מאחורי ההתבטאות אינטרס אפל.

זהו גלגולו הנוכחי של מפאייניק בכיר.. מיץ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פשטות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.10.15
7901 הודעות, 85 מדרגים, 149 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    21:59   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. האם אתה מאמין לכל מילה של התחקירן? אני ממש מאמין שיש כאן הרבה שקרים, עיוותים, זיופים והנחות.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
יש בי חוסר אמון מובנה. לא רק לפרשנויות אלא גם לדברים שמוצגים כנתונים.
העיתונאים כאן נתפסו בכל כך הרבה מקרים של שקרים גסים ורמאויות קטנות. שיש בי חוסר אמון לעיתונאי
ואם היה משהו בי שעדיין התרגש מהמילה הכתובה בא אילן ישועה לבית המשפט ושם הוא שפך את כל הזבל בפני עם ועדה .
הכל שקר רמייה אינטרסים לוחצים.
הוא מספר איך משנים כותרת בשביל אינטרסים.
מה מדגישים ואיך סוקרים באוביקטיביות מעושה ארוע בצורה שמשרת אינטרסים של מי שהמלך חפץ ביקרו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
galt לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
84625 הודעות, 302 מדרגים, 393 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    22:00   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. אני מאמין שזיהיתי נכונה את טיבו האמיתי של רמון כבר לפני שנים רבות.  
בתגובה להודעה מספר 27
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Snowden לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.11
23409 הודעות, 97 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    20:03   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. העניים ימשיכו ללטוש עיניים לקומבינות של עשירים ולפטנז שהיו עושים זאת בעצמם  
בתגובה להודעה מספר 0
 

הם רק לא יודעים שזה לא קומבינה של עשירים וכל אחד יכול להתאגד תחת חברה בבליז או באיי מרשל בסכום שהוא לא מעל הפופיק עבור כל בעל עסק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
5334 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    20:05   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ynet ''התל אביבים המנותקים'' חבריו של בנט נגד ''המתנחלים'' כפי שהם נזכרים בכתבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
דרך אגב הכתב הוא אורי בלאו- עבריין מורשע


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Street לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.1.17
17611 הודעות, 64 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    20:07   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. כסף לא קונה חיים טובים..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קפסולה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.6.20
4368 הודעות, 31 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    20:26   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אורי בלאו זה לא ההוא עם ענת קם ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מייקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.14
8759 הודעות, 52 מדרגים, 99 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    21:15   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. וואללה, כן  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  


החכם, עיניו בראשו. השוחד - יעוור עיני חכמים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Crow
חבר מתאריך 10.1.06
13303 הודעות
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    20:33   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. זה בתיאום עם עבדאללה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שין שין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
899 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    20:34   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. ראיתי עכשיו בכאן 11  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פרסמו רק אנשי ימין ועמותות ימין.
מעניין כל השמאלנים צדיקים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
joniboy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.3.08
10995 הודעות, 28 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    20:51   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. מקווה שיש מספיק עיתונאים שיכולים לקחת את המשימה הזו ולבדוק  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
neriazm לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.15
6636 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    21:09   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אנשים הרוויחו כסף באופן חוקי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
והשתמשו בפטנט חוקי. מה רוצים מהם?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Snowden לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.11
23409 הודעות, 97 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    21:36   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. לרוב עושים שימוש בבנקים כאלה כדי להעלים הכנסות או להלבין כספים  
בתגובה להודעה מספר 17
 

אתה מחוייב להצהיר על החזקה של חשבון בנק כזה לרשויות בארץ אבל אין להם שום דרך לדעת כמה כסף יש לך שם כי הבנקים לא משתפים פעולה.

הבנק שלי בסנט לוסיה גם מחלק לי מתנות לחגים ולשנה החדשה, הבנק שלי פה בארץ אוכל אותי בעמלות עו''ש...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Skynet84 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.1.20
1445 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    21:23   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אם זה מריח כמו משהו מסריח מרוב אג׳נדה של מחנה שמאל, זה כנראה מסריח. מספיק לראות את השם אורי בלאו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איפה כל הצדיקים של השמאל ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
badboy3919 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.08
4121 הודעות, 28 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    21:24   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. למישהו יש קישור למסמכים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
intelligent לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.17
14622 הודעות, 170 מדרגים, 340 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    22:12   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. האתר של מסמכי פנדורה  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
https://www.icij.org/investigations/pandora-papers/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
59040 הודעות, 247 מדרגים, 428 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    21:56   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. 32 טריליון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

הקפיטליזם קרס, אני פשוט מקדים אתכם:
https://rotter.net/forum/ihaveasay/20049.shtml


ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות