פפ גווארדיולה הוא גאון כדורגל. לא הייתם צריכים לקרוא את השורה הזאת כדי לדעת את זה. אבל לפעמים הגאונות שלו יכולה להפוך גם לשיגעון, כמו שטוען דנילו, ששיחק עבורו במנצ'סטר סיטי בעבר.
בראיון שנתן ל"לה רפובליקה" האיטלקי, סיפר שחקנה של יובנטוס, על איך זה לשחק עבור גווארדיולה.
2 צפייה בגלריה
דנילו ופפ במעמד החתימה בסיטי
דנילו ופפ במעמד החתימה בסיטי
דנילו ופפ במעמד החתימה בסיטי
(צילום: האתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי)
"פפ שינה את איך שאני מסתכל על כדורגל, אבל לא שיחקתי יותר מדי בגלל פציעות", סיפר הברזילאי. "זה נכון שלא פשוט שתהיה לך מערכת יחסים טובה איתו. הוא אף פעם לא רגוע וחושב כל הזמן על כדורגל".
ואז דנילו נתן את ציטוט המחץ בראיון: "אני חושב שבבית, בלילות, הוא מושיב את אשתו על הספה ומתייחס אליה כמו לשחקן כדורגל".
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
"אף פעם לא רגוע". פפ
(צילום: רויטרס)
דנילו בן ה-30, שהחל את דרכו בקבוצות שונות בברזיל, עבר לפורטו ב-2012 - ושלוש שנים לאחר מכן נמכר ב-31.5 מיליון אירו לריאל מדריד בחוזה לשש שנים. מצד אחד הוא זכה עם ריאל באליפות ראשונה עבור המועדון מזה חמש שנים, ויש לו גם שני גביעי ליגת האלופות, אבל בפועל הוא לא שיחק יותר מדי.
בקיץ 2017 עבר לסיטי תמורת פחות או יותר אותו הסכום ששילמו עליו הבלאנקוס לפורטוגלים. גם אצל פפ, כפי שציין, הוא היה פצוע, אולם יכול להתגאות בכך שהיה חלק מקבוצה שזכתה פעמיים בפרמייר-ליג, פעם אחת בגביע האנגלי ופעמיים בגביע הליגה. ב-2019 הוחתם על ידי יובנטוס ששילמה 37 מיליון אירו לסיטיזנס, וזכה איתה בינתיים באליפות איטליה וכן בגביע המקומי. כמו כן, יש לו 40 הופעות ושער אחד במדי נבחרת ברזיל.