ערן זהבי כבש הערב (חמישי) את שערו הראשון העונה בליגה האירופית, בניצחון 1:4 של איינדהובן באוסטריה על שטורם גראץ במסגרת בית 2. הכוכב בן ה-34 השתווה למונס דאבור כשיאן השערים הישראלי במפעלים האירופיים, עם 30 שערים בקריירה במסגרות האירופיות.
איברהים סנגארה הבקיע ראשון בדקה ה-32, ובדקה ה-51 זהבי הכפיל את התוצאה כשבעט מהאוויר כדור שמריו גצה שלח לעברו. יון גורנץ-סטנקוביץ' צימק עם שער לזכות המארחת (55). פיליפ מקס הבקיע את השלישי של פ.ס.וו בבעיטה עוצמתית מרחוק בדקה ה-74, וכעבור ארבע דקות יורבה ורטסן הוסיף שער משלו.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
(צילום: EPA)
אחרי ה-2:2 הביתי מול ריאל סוסיאדד במחזור הראשון של שלב הבתים, ולאחר תקופה קשה בליגה ההולנדית, איינדהובן רשמה ניצחון ראשון העונה בליגה האירופית והתמקמה בעמדה נוחה בבית.
במשחק נוסף בבית 2, סוסיאדד ומונאקו נפרדו ב-1:1. המשמעות היא שאיינדהובן נמצאת בראשות הבית עם ארבע נקודות, בדיוק כמו למונאקו.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי עם פיליפ מקס
ערן זהבי עם פיליפ מקס
זהבי עם פיליפ מקס
(צילום: AFP)
ג'ואל אבו חנא שותף כמחליף בדקה ה-78 בניצחון המרשים 0:1 של לגיה ורשה על לסטר בפולין. מאהיר אמרלי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-31 מבישול של ז'וסואה, אקס הפועל באר שבע.
נאפולי מובילה בגאון את הליגה האיטלקית עם מאזן מושלם של שישה ניצחונות, אבל בליגה האירופית הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי מתקשה והערב היא הפסידה 3:2 בבית לספרטק מוסקבה. לגיה ורשה מובילה את בית 3, נאפולי רק במקום השלישי.
4 צפייה בגלריה
ויקטור אוסימן תופס את הראש. נאפולי הופתעה
ויקטור אוסימן תופס את הראש. נאפולי הופתעה
ויקטור אוסימן תופס את הראש. נאפולי הופתעה
(צילום: EPA)
אליף אלמאס כבש לזכות נאפולי כבר בדקה הראשונה, אבל קווינסי פרומס השווה (55). בדקה ה-80 מיחאיל איגנטוב השלים מהפך, ופרומס השלים צמד בדקה ה-90. ויקטור אוסימן רק צימק בתוספת הזמן (90+4). נאפולי סבלה מכך שמריו רוי הורחק בדקה ה-29. בצד השני מקסימיליאנו קאופריז הורחק בכרטיס צהוב שני לקראת הסיום המותח (82).
ליון המשיכה לטייל בבית 1, עם 0:3 על ברונדבי. ספרטה פראג ניצחה 0:1 את ריינג'רס, שנותרה ללא נקודות.
סלטיק הושפלה בסקוטלנד והובסה 4:0 מול באייר לברקוזן. ליאל עבדה השלים 90 דקות במדי אלופת סקוטלנד המאכזבת, ניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-66. פיירו הינקאפייה (25), פלוריאן וירץ (35), לוקאס אלאריו (58, פנדל) ואמין אדלי (90+4) הבקיעו את השערים.
4 צפייה בגלריה
לא נעים. ליאל עבדה בהלם
לא נעים. ליאל עבדה בהלם
לא נעים. ליאל עבדה בהלם
(צילום: רויטרס)
לברקוזן ובטיס (שניצחה 1:3 את פרנצווארוש בחוץ) בראש בית 7 עם שש נקודות, סלטיק אחרונה ללא נקודה.
מאוויס צ'יבוטה שותף כמחליף בדקה ה-78 בהפסד הביתי 1:0 של לודוגורץ מול הכוכב האדום בלגרד.
בליגה האזורית, ביברס נאתכו שיחק 62 דקות בניצחון 0:2 של פרטיזן בלגרד על פלורה האסטונית. לזאר מרקוביץ' הבקיע פעמיים (20, 42) לזכות המנצחת. אסף צור פתח בשער של אנורתוסיס בהפסד 2:0 לגנט בבלגיה. אלי דסה שיחק 90 דקות בהפסד 2:1 של ויטסה ארנהיים בבית מול רן.
עוד בקונפרנס ליג, רומא ניצחה 0:3 את זוריה באוקראינה. טוטנהאם הביסה 1:5 את מורה מסלובניה, ונהנתה משלושער של הארי קיין (68, 76 ו-87), אחרי שערים מוקדמים של דלה עלי (בפנדל בדקה הרביעית) וג'ובאני לו סלסו (8).