הפיטורים הראשונים של העונה באו דווקא מנתניה, אחרי שריימונד אטוולד סיים את תפקידו במכבי נתניה אחרי ארבעה מחזורים בלבד כשקבוצה נמצאת במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד.
המאמן ההולנדי קיבל את הבשורה מניב גולדשטיין מנכ"ל המועדון לאחר שגולדשטיין והבעלים אייל סגל הגיעו להחלטה על סיום דרכו. ההפסד האחרון להפועל חדרה גרם לראשי נתניה לקבל את ההחלטה הסופית להיפרד מהמאמן, והיום הוא קיבל את ההודעה על סיום תפקידו. בעונה שעברה בנתניה היו מרוצים מאוד מאטוולד שהיה מרחק נגיעה מהפלייאוף העליון ולכן המשיך לעונה נוספת, אך העונה הקבוצה רחוקה מהלרשים.
2 צפייה בגלריה
ריימונד אטוולד
ריימונד אטוולד
ריימונד אטוולד. סיים את תפקידו
(צילום: יאיר שגיא)
גורם בנתניה אמר: "ריימונד אישיות מדהימה, אבל הדברים לא הלכו העונה כמו שצריך והוא שילן את המחיר". במועדון קיימת אכזבה גדולה מניהול המשחק של המאמן העונה. גם בחדר ההלבשה האהדה שהייתה לאטוולד פחתה משמעותית, מה שגרם לאייל סגל להבין שהמניות של המאמן נמצאות בירידה ולכן עדיף להיפרד ממנו עכשיו, לפני שהקבוצה עלולה להסתבך בקרבות תחתית.
לאטוולד אין בחוזה פיצוי במקרה של פיטורים, וסגל לא יצטרך להכניס את היד לכיס על ההחלטה שלו. בנתניה כבר חושבים על המאמן הבא, קובי רפואה שהוביל את עירוני קריית שמונה לפלייאוף עליון נחשב לאופציה הכי ריאלית מאחר שהוא פנוי וישמח להגיע. בקבוצה היו רוצים לראות את מרקו בלבול על הקווים, אך ספק אם בלבול יעזוב את העבודה שלו בנבחרת לטובת נתניה.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה. מועמד להגיע
(צילום: עוז מועלם)
גם שמו של ראובן עטר, שאת השנים הגדולות שלו כמאמן עשה בנתניה, עלה. אך העובדה שהוא לא אימן זמן רב בליגת העל גורמת ללבטים לא קטנים, אך שם כמו עטר תמיד נחשב לנוצץ מבחינת נתניה. מי שצפוי לעמוד על הקווים מול בני סכנין במוצ"ש הוא רן קוז'וק, עוזרו של אטוולד.