האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מתי צפוי הדיון? |
lior |
28.09.21 14:08 |
1 |
למיטב הבנתי |
אשקל-טאון |
28.09.21 16:11 |
21 |
יופי. הגילאים האלה הם מנוע הדבקה חזק. |
עימוהר |
28.09.21 14:11 |
2 |
ההענות תהיה נמוכה מאוד |
lior |
28.09.21 14:22 |
4 |
מוכח או שזוהי הרגשה אישית .. |
Garfinkel |
28.09.21 15:00 |
10 |
זאת תפילה |
כיפור |
28.09.21 22:46 |
64 |
בגילאים האלה זו החלטה של ההורים, ולא של הילדים |
Nisenpuu |
28.09.21 16:40 |
30 |
לא ממש. מעל 50% גם בגילאים הכי נמוכים עד כה: |
אלפקה-מן |
28.09.21 21:32 |
56 |
אתה כותב את זה על סמך מה? |
Fake Peace |
28.09.21 14:34 |
5 |
על סמך תחושת בטן שרוצה לראות את כולם מחוסנים וכנועים |
avnix |
28.09.21 14:51 |
6 |
+++ |
שונרי |
28.09.21 15:13 |
13 |
מדוייק |
אודימן |
28.09.21 15:57 |
18 |
האמנם? |
האזרח ע |
28.09.21 16:58 |
36 |
לולי חשבתי כך לא הייתי כותב |
avnix |
28.09.21 17:16 |
40 |
זו התוצאה של התקשורת הארורה |
Tg55 |
29.09.21 01:30 |
69 |
++ |
כיפור |
28.09.21 22:35 |
62 |
+++ |
shlomo ezer |
28.09.21 23:41 |
65 |
מעניין. כי וירולוגים בכירים טוענים בדיוק הפוך ובמילא החיסון הוא לא מנטרל הדבקה בכל מקרה |
ירושלמי02 |
28.09.21 15:45 |
17 |
אני מבין שלאף אחד מכם לא היו ילדים, ואינו יודע שהם מלקקים אחד את השני בבית ספר ונדבקים בהכל.לגבי השטות שחוזרת |
עימוהר |
28.09.21 15:58 |
19 |
יש כאלה שככל שיוסבר להם..אין רצון להבנה |
מכורה לרוטר |
28.09.21 16:02 |
20 |
אני רק שאלה. |
צופה |
29.09.21 07:47 |
74 |
כמו רוב הדברים שכתבת, אתה מבין לא נכון ויש לי ילדות |
ירושלמי02 |
28.09.21 16:19 |
24 |
עובדה מדעית! |
עימוהר |
28.09.21 16:29 |
26 |
https://twitter.com/nl0905/status/1442848634173857794?s=21 |
ירושלמי02 |
28.09.21 16:55 |
35 |
מדע שמשנה את דעותיו ומחקריו כל הזמן. |
מגוז |
28.09.21 19:52 |
47 |
🤭 |
פלאי |
28.09.21 21:03 |
51 |
היחיד שרואים פה שאין לו ילדים הוא אתה :) |
מאשקה |
28.09.21 16:34 |
27 |
לי יש ילדים ודעתך המוצגת פה בכלל לא תואמת למציאות וההבנה של יתר ההורים |
האזרח ע |
28.09.21 17:01 |
37 |
אהבתי במיוחד את ״לרובנו יש לפחות ילד אחד שנדבק״ :-) |
עימוהר |
28.09.21 17:02 |
38 |
כתבתי ״רגילים״ |
מאשקה |
28.09.21 19:53 |
48 |
++ |
oby |
29.09.21 07:51 |
76 |
בדיוק! |
TheMexican |
28.09.21 17:40 |
44 |
אם הם ''לא בסכנה מהנגיף'' קל וחומר שהם לא בסכנה מהחיסון, למה לא לחסן אותם?? |
פלאי |
28.09.21 21:04 |
52 |
אבל הם כן בסכנה מהחיסון. |
מאשקה |
28.09.21 21:48 |
57 |
בהתחשב שהחיסון הוא חלקיק קטן מהנגיף, כל תופעת לואי שהוא גורם תיגרם מהוירוס עצמו |
פלאי |
28.09.21 21:57 |
61 |
החיסון הוא לא חלקיק מהנגיף, אלא גורם לגוף לייצר חלבון מסויים שקיים גם בוירוס |
oby |
29.09.21 07:53 |
77 |
ה mrna שבחיסון הוא חלק מהוירוס. הוירוס עושה את אותו הדבר רק בצורה הרסנית לתאים |
פלאי |
29.09.21 08:00 |
78 |
החיסון הוא לא חלק מהנגיף, ואם הוא היה ככ בטוח לילדים והמחלה כה מסוכנת, כבר היית |
מאשקה |
29.09.21 08:07 |
80 |
ערימת קשקושים |
פלאי |
29.09.21 08:18 |
82 |
זה רק מוכיח את מה שכתבתי :) |
מאשקה |
29.09.21 12:42 |
86 |
אבל אם האוכלוסיה הבוגרת מחוסנת, למה לחסן ילדים? |
Genesis |
28.09.21 17:29 |
42 |
אני מצטער אבל מהניסוח של השאלה שלך עולה שאו שאתה לא מסוגל להבין מהו תהליך הסתברותי, או שאתה מנסה להטריל |
עימוהר |
28.09.21 17:31 |
43 |
אני מאמין שהבקשה שלהם היא לאפשר לחסן בגילאים האלה בחיסון שלה |
Nisenpuu |
28.09.21 14:15 |
3 |
כל חברה מגישה בנפרד עבור עצמה |
avnix |
28.09.21 14:52 |
7 |
מאמין שהרבה אנשים ימתינו. כמו שהFDA אמר, ''ילדים הם לא מבוגרים קטנים''...ניסוי על 2000 לא נותן תמונה מלאה |
winter1 |
28.09.21 14:54 |
8 |
פייזר הגישה בקשה רשמית להכניס עוד מליארדים |
פרדוקס |
28.09.21 14:59 |
9 |
+++ |
avnix |
28.09.21 15:04 |
11 |
בספק. אחרי הכל, הילדים האלה יגדלו ויתחסנו בכל מקרה |
Nisenpuu |
28.09.21 16:42 |
31 |
הידיעה הזאת ממש לא נכונה |
Reflektor |
28.09.21 15:06 |
12 |
בקיצור, גזר הדין נדחה מעט... |
avnix |
28.09.21 15:16 |
14 |
לא נראה לי שמשרד הבריאות מקשיב ל FDA, ככה שזה לא משנה לגבינו |
Reflektor |
28.09.21 15:19 |
15 |
יהיה קשה מאד לשכנע הורים לחסן ילדים בלי תעודת הכשר של ה-FDA |
avnix |
28.09.21 16:28 |
25 |
בוא… גם למשרד הבריאות לא כל כך מקשיבים 😉 |
Gustav |
28.09.21 16:38 |
29 |
ובצדק. משרד הבריאות הביא את זה על עצמו. |
avnix |
28.09.21 17:12 |
39 |
נכון עדיין לא הוגשה הבקשה הרשמית ל FDA |
סנפר |
28.09.21 21:19 |
55 |
מעולה. פאוצ׳י מעריך אישור בסוף אוקטובר. |
Yashar |
28.09.21 15:21 |
16 |
לפני שמאשרים שיבדקו איך אושרה לפייזר תרופת צ'מפיקס המסרטנת??? |
מגן ציון |
28.09.21 16:13 |
22 |
לא יכול להיות. תופעות לוואי מגלים רק בחודשים הראשונים אחרי ההזרקה. |
איתי שלום |
28.09.21 19:23 |
46 |
אל תנסה לבלבל חיסוניסטים ולגרום להם לחשוב קצת… |
מאשקה |
29.09.21 15:25 |
87 |
יום יבוא וההנהלה עוד תעמוד לדין על פשעים נגד האנושות |
bear yogurt |
28.09.21 16:17 |
23 |
ההערכה שלי היא שברגע שיהיו חיסונים טובים ועמידים לאורך זמן לא יהיה צורך לחסן ילדים בגילאים הללו. |
galt |
28.09.21 16:37 |
28 |
תנו לי לנחש. עכשיו סרבני החיסונים מכינים את הסיפור ''החיסון לחלדים גורם לשינוי מינם. עליה חדה בכמות הטרנסג'נדר |
פלדל |
28.09.21 16:44 |
32 |
היחידי שממציא סיפורים פה זה אתה. פעם אחר פעם |
the_coon |
28.09.21 16:50 |
33 |
הוא ימצא קבוצה אחרת להתעלק עליה |
שיבולת בשדה |
28.09.21 20:11 |
50 |
עזוב אותו… מחכה לתלונות שלו בעתיד :) |
מאשקה |
29.09.21 15:29 |
88 |
חנ״ש. ונראה את ההורה הגיבור שיבוא בתלונות על כך שילדיי לא מחוסנים ע״י בורלא. |
LionInZion |
28.09.21 16:52 |
34 |
מישהו בבקשה יכול לענות למה? |
Genesis |
28.09.21 17:26 |
41 |
פסיכוזה ? טפשות ? הם החוליה הכי חלשה אז למה לא להקריב אותם ? |
כיפור |
28.09.21 22:40 |
63 |
התחייבות משפטית. |
מאשקה |
29.09.21 15:29 |
89 |
האם יש בין המחוסנים מישהו המאמין שיש לא מחוסנים שגופם עמד יפה בקורונה, פיתחו נוגדנים והנם מחוסנים טבעית? |
היטש |
28.09.21 18:03 |
45 |
בודאי, הם היו בצד הנכון של הרולטה |
פלאי |
28.09.21 21:07 |
53 |
חבורת מושחתים |
קפסולה |
28.09.21 19:57 |
49 |
משוגעים |
כונן |
28.09.21 21:15 |
54 |
לא לוקח את החיסון השלישי ובטח שלא ילדי |
yakirbus |
28.09.21 21:51 |
58 |
אם היה אפשר |
Seagulls |
28.09.21 21:57 |
59 |
החיסון אינו מונע הדבקה |
yossi225 |
28.09.21 21:57 |
60 |
הלוואי! לידיעת מתלהמים נבערים: תגובה חיסונית על פייזר, טובה או רעה, *זהה* לתגובת הגוף על חלבון הספייק של הנגיף |
wwwuser |
28.09.21 23:59 |
66 |
+++ |
פלאי |
29.09.21 00:28 |
68 |
+ |
פיצה |
29.09.21 07:27 |
70 |
סוף סוף קול שפוי... קשה לקרוא את השטויות שנכתבות פה |
siter4u |
29.09.21 07:33 |
71 |
טעות בידך... החיסון של פייזר בעל rna זהה לנגיף |
lior1_1 |
29.09.21 07:47 |
73 |
לא. חיסוניות מחלים מחזיקה כ-10 חודשים, ותו לא. בחודש האחרון חלו בשנית יותר מחלימים מכל התקופה מתחילת הקורונה |
wwwuser |
29.09.21 08:16 |
81 |
מאה אחוז |
מתיישב יהודי |
29.09.21 07:48 |
75 |
הבחירה ההגיונית היא לא לדחוף לילדים חומר שאינו מוכר ואף הוכח שגורם לדלקות בלב |
oby |
29.09.21 08:03 |
79 |
תקרא שוב מס' 66. כשילד חולה, הוא ''יקבל' בדיוק אותו הדבר כמו אחרי החיסון, רק עם תוספות |
wwwuser |
29.09.21 08:20 |
83 |
כפיה פדופילית בדרך? |
Talumalu |
29.09.21 00:01 |
67 |
טוב מאד. נקווה לטוב. |
אמירי |
29.09.21 07:40 |
72 |
בקרוב: תו ירוק לעוברים וזרעונים |
WeeeeeD |
29.09.21 08:21 |
84 |
יאללה אני כבר לא יכול לחכות, חבל שרק מגיל 5 |
בלקני |
29.09.21 09:09 |
85 |
חבר מתאריך 1.4.12
1700 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.12.13
35518 הודעות, 295 מדרגים, 587 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
במהלך חודש הבא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
1198 הודעות, 19 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
1700 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
רואים שכל ששכבת הגיל יורדת, כך ההענות קטנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.6.17
1129 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
לא הבנתי .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
390 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
יצירת תגובה חיסונית חריפה מבוססת נוגדנים אצל ילדים ( שעבורם הקורונה קלה משפעת כיום ) תדכא את תגובת ה innate שמגינה עליהם כל-כך טוב עד היום בחשיפה הבאה
בסבירות טובה תגרום לכך שבגל הבא / בוריאנט הבא הילדים המחוסנים יפתחו תחלואה הרבה יוצר חריפה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1882 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
"חתור בסירה, חתור בידיים שלך. אל תפקיר את המשוטים בידי אלה שישמחו שתעלם."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
7706 הודעות, 72 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.20
450 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
יש מחקרים? מאמרים מדעיים? מספרים מובהקים?
אני לא ראיתי. אשמח אם תוכל לשתף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
1535 הודעות, 17 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
עזוב, זה ויכוח חסר טעם.
מי שמאמין בקורונה, לא רואה תופעות לוואי אבל כן רואה בכל אדם שלא התחסן, מקטן ועד גדול, רוצח פוטנציאלי.
הילדים הם שכבת המגן של המבוגרים כי למזלנו הגדול המחלה אינה פוגעת בהם. כדי להתגבר על זה משייכים להם Long Covid שפוגע באחד מכל חמישה (והוכח כקשקוש), מביאים לתקשורת סיפורי זוועה על ילדים במסגרת קטיף הדובדבנים העונתי, ובעיקר מטרטרים את ההורים עם בדיקות מיותרות ובידודים מיותרים עוד יותר, כדי לשבור גם אותם עד שירוצו לחסן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
5779 הודעות, 21 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.17
2601 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
11773 הודעות, 106 מדרגים, 207 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
1535 הודעות, 17 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
והכוונה איננה כמובן לרוב האוכלוסיה שרק רוצה את התו הירוק שלה ושיניחו לה בשקט. כוונתי היא לאנשי כת הקורונה, אלו שהתמכרו לצערי למגיפה, שמציפים את האשכולות בנושאי "לא מחוסן ומת" בקריאות להגביל עוד ועוד את הלא-מחוסנים ואוטמים אזניים לכל דעה הפוכה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.18
1315 הודעות, 8 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מי ששם כל היום ערוץ 12 בבית הוא חולה נפש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
390 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.18
2474 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.11.12
3195 הודעות, 26 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
תהיה. אבל אם מגיב ברוטר כתב שהילדים הם מנוע הדבקה משמעותי אז בטח הוא צודק ולא הוירולוגים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
1198 הודעות, 19 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
פה על הסיכוי של חולה מחוסן להדביק לעומת חולה שאינו מחוסן: כבר הוסבר פעם אחר פעם אחר פעם, שהסיכוי הגבוה להדבק מלא מחוסן נובע מההסתברות שלו להיות חולה, שהיא גבוהה עשרת מונים מזו של המחוסן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.16
13465 הודעות, 62 מדרגים, 113 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.17
5518 הודעות, 61 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
ערכתי לאחרונה בתאריך 29.09.21 בשעה 08:16 בברכה, צופה
נניח והממשלה תחליט לשלוח את הלא מחוסנים למחנות ריכוז את תהיי מרוצה. אם המשטרה תירה כדורי גומי במפגינים נגד קורנה. זה יהיה בסדר מצידך. סתם באמת רק שואל.
אם בקרוב תביני שהדמוקרטיה תיצג רק את המחוסנים. ומי שלא יתחסן. יותלו עליו סנקציות. לא מזכיר לך קצת תקופות אפלות. רוצה שנצעק את זה יותר בקול אולי תלאי צהוב.
וחלילה מבלי לפגוע בכבודך ובמקומך.
אין מספיק שקיפות וזה מערער את ביטחון הבריאות של האנשים. בהעדר מידע מקיף ושקוף. אפילו לקונספירציה טענה המסבירה מצב או אירוע באופן מנוגד להסבר המקובל, על-בסיס ההנחה שגורמים רבי-כח מסתירים את האמת ומונעים את חשיפתה לציבור.
לאן נגיע בזמן הקרוב. בנוסף לזה גם משטרת מחשבות שחוסמת וסותמת פיות. משהו לא נראה קצת מוזר.
ראש הממשלה טס עד לאו"ם כדי לתקוף את אנשי הבריאות. נשמע לך הגיוני.
https://fb.watch/8jH-bJ2jOg/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.11.12
3195 הודעות, 26 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
ילדים הם לא מנוע הדבקה בקורונה וזו עובדה מדעית.
תנדב את ילדייך לחיסון נגד וירוס שלא מסכן אותם ולא ימנע מסבא וסבתא להדבק. סבתא וסבתא מחוסנים ומבוסטרים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
1198 הודעות, 19 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.11.12
3195 הודעות, 26 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
1068 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
17461 הודעות, 189 מדרגים, 328 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אברח ממך אליך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
862 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
לרובנו יש לפחות ילד אחד ש״נדבק״, וכולנו מכירים המוני ילדי ״מאומתים״, אנחנו גם יודעים שאפילו את ההורים הם לא מדביקים הרבה פעמים, בטח ובטח שהם לא באמת חולים או שום דבר אחר שמצדיק את הזריקה הזו.
אם היו לך ילדים, היית יודע שבקרב הורים רגילים (בין אם מחוסנים ובין אם לא) אין שום רצון או היענות להזריק משהו לילדיהם ללא צורך (לא מדברת על המיעוט המוזר והקיצוני אליו אתה משתייך).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
11773 הודעות, 106 מדרגים, 207 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
1198 הודעות, 19 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
862 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
10581 הודעות, 86 מדרגים, 168 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.17
127 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
למה לחסן ילדים אם הם לא בסכנה מהנגיף? סתם ע"מ להכניס עוד כסף לחברת התרופות? בלי לדעת את ההשפעות ארוכות הטווח של החיסון זה הזוי לגמרי ומי שעושה זאת כנראה ממש לחוץ על "תו ירוק" או חופשה משפחתית בחו"ל בלי בידוד - כי אחרת איך סיבה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
17461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
אברח ממך אליך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
862 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
לא מאמין לי? תקשיב לקרדיולוגים בכירים בארץ שמתמודדים יום יום עם לבבות פגועים של בני נועד שנתנו להם חיסון ככ מיותר בשבילם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
17461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 57
תקשיב לקרדיולוגים שמטפלים בלבבות פגועים של מחלימי קורונה מיותרת כל כך בשבילם
אברח ממך אליך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
10581 הודעות
בתגובה להודעה מספר 61
תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
17461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
אברח ממך אליך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
862 הודעות
בתגובה להודעה מספר 61
רואה מזמן המלצות של כל ארגוני הבריאות לחסן ילדים, אבל כולם נמנעים מהמלצה על חיסון ילדים כמו מאש, ברור לכל כי הסיכון עולה הרבה על התועלת שלא קיימת נגד מחלה שלא מסוכנת להם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
17461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 80
הנה נייר עמדה של האיגוד לרפואת ילדים:
https://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://cdn.doctorsonly.co.il/2021/06/%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%2599%25D7%25A8-%25D7%25A2%25D7%259E%25D7%2593%25D7%2594-%25D7%25AA%25D7%2597%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2590%25D7%25AA-%25D7%2595%25D7%2597%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%2595%25D7%259F-%25D7%2591%25D7%25A0%25D7%2599-%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25A2%25D7%25A8-1.pdf&ved=2ahUKEwi-j7rltqPzAhWr8uAKHWpGAwUQFnoECB4QAQ&usg=AOvVaw0sXKkrIHy4BlYYds7EhmC9
5 סיבות למה חשוב לחסן את הילדים נגד קורונה: המומחים של שיבא מסבירים
https://yeladim.sheba.co.il/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%95%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D
אברח ממך אליך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
862 הודעות
בתגובה להודעה מספר 82
בשום מקום בעולם שום ארגון בריאות לא ממליץ על זה, רק משרד הבריאות הישראלי כרגיל על דעת עצמו וכרגיל בשל התחייבות משפטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.20
543 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
הרי גם ככה יהיו עוד חיסונים ועוד מנות כי הנוגדנים ירדו בגוף גם אחרי הבוסטר.
וגם ככה האוכלוסיה המחסונת מקבלת אישור ממשלתי להסתובב בחוץ ובתאכלס להדביק ולהידבק מתוך הנחה שהם מחוסנים לנגיף.
אז מה לשיטתך הסיבה שמחסנים עכשיו גם ילדים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
1198 הודעות, 19 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
בשני המקרים אין טעם לנסות להסביר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1882 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"חתור בסירה, חתור בידיים שלך. אל תפקיר את המשוטים בידי אלה שישמחו שתעלם."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
1535 הודעות, 17 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
45384 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
של תופעות הלוואי האפשריות, ואי אפשר להקיש משכיחות תופעות הלוואי בקרב מבוגרים על ילדים.
אני מניח שיהיו לא מעט אנשים שירצו לחסן במהרה וזה יעזור לאיסוף לדאטה שתשרת את האנשים השקולים יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.21
270 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
1535 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1882 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
"חתור בסירה, חתור בידיים שלך. אל תפקיר את המשוטים בידי אלה שישמחו שתעלם."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
24239 הודעות, 112 מדרגים, 215 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פייזר תגיש בקשה רק בעוד כמה שבועות.
היום היא הגישה נתונים לעיון שזה תהליך מקדים להגשת הבקשה, אבל יש עוד זמן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
1535 הודעות, 17 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
24239 הודעות, 112 מדרגים, 215 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
1535 הודעות, 17 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
אחרי הפדיחה של שרון אלרעי-פרייס בדיון המתוקשר האחרון, אנשים התחילו להתעורר ולשאול מה מקומו של ה-FDA בחיינו. ישראל אמנם לא מחויבת לו, אבל נהנית להשתופף בצילו כשזה נוח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18802 הודעות, 133 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
1535 הודעות, 17 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.16
8277 הודעות, 61 מדרגים, 112 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.20
2413 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.15
3403 הודעות, 28 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לפי 15 שנה אישר ה-FDA את תרופת צ'מפיקס.
השבוע הוסרה מהמדפים בגלל שהיא מסרטנת.
15 שנה מהאישור של FDA עד שנמצא שהיא גורמת לסרטן!
אף אחד לא יתן פצויים לעשרות אלפי חולי הסרטן האלה, והסרטן מחומרים מסרטנים בוא יבוא.
אל תצפו שעוד 15 שנה מישהו יתן פיצויים לכם או לילדים שלכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
8903 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
(ציניות)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
862 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.11.14
3302 הודעות, 22 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בגלל לחץ החיסונים הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
84517 הודעות, 302 מדרגים, 393 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.13
14860 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
2750 הודעות, 25 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מה תעשה שהמגיפה תגמר? נראה שכל עולמך כרגע זה להרגיש עליון על לא מחוסנים עם תגובות בסגנון המוזר הזה. זה כבר סטיה של ממש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.2.21
212 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
862 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
אני בטוחה שהוא משקשק מפחד ממה שהוא עשה לעצמו וזה מנגנון הכחשה שהוא נעזר בו. לא אתפלא אם לקח גם צ׳מפיקס ועוד שכנע אחרים שזה מעולה לגמילה וקיבל אישור fda.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
21568 הודעות, 142 מדרגים, 259 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בנט רוצה, בנט יקבל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.20
543 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הרי ילדים לא סובלים מהמחלה והיא לא מסוכנת עבורם.
למה רוצים לחסן אותם?
מה ההבדל בין זה לבין חיסון שפעת שנתי שגם בו מחסנים רק מבוגרים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
390 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
אחרי שהקריבו את הדור הצעיר בגלל מחלה שאינה רלוונטית עבורו
לקחו לו שנת לימוד, שנת התבגרות , שנת התפתחות
הפכו אותה לשנת נסיגה השמנה ופחד
למה לא להמשיך עם חיסון שרשם יותר תוםעות לוואי בחצי שנה מכלל הדיווחים ב VARES בעשר השנים האחרונות
והעיקר .. אם נגרור אצל הילדים תגובה חיסונית חריפה
אזי אנו מדכאים את התגובה ה innate ששומרת עליהם כל-כך טוב
ומוודאים שבגל הבא הם באמת יהיו חולים …
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
862 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.16
15731 הודעות, 90 מדרגים, 167 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
17461 הודעות, 189 מדרגים, 328 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
חיסון עדיף על הוירוס בכל קונסטלציה
אברח ממך אליך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
4338 הודעות, 31 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרסתם את כולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.12
22660 הודעות, 132 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"אדם שלא היה שמאלני בצעירותו הוא חסר לב, אדם שלא הפך לימני עם השנים הוא חסר מוח"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.14
699 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מערכת שגרמה לאי אמון בחיסון בתקופה של מספר חודשים!
איפה האמונה שהיתה לאנשים לגבי החיסונים הראשון והשני נעלמה? קל, ממשלה (ולא רק בארץ) שגורמת לזה להיראות כפעולת הסחה ממשהו גדול ומחייבת להתחסן בכל מחיר. לא קורא כתבי עט מדעיים כמו כל "מדעני הטילים" שיוצאים כנגד כל מי שכמוני (קיבל שתיים ואיבד את הביטחון בשלישי), הרי שגם ככה אני לא אבין שיט ממה שהם כותבים שם ובטח שלא מאמין למחקרים שלהם שעל כל מחקר תומך חיסונים יש מחקר שמבטל אותו.
תמיד לדרג, לדרג, לדרג...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
20461 הודעות, 153 מדרגים, 293 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הייתי נותן פה צרור קללות על ראשם של פייזר
וחבר מרעיהם
הם אומרים שהם לא קופים עלינו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.10.11
4387 הודעות, 25 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זאת אומרת אם יש ילד מחוסן ובבית אבא שלו בסיכון. הוא עדיין יכול להדביק את אבא שלו בקורונה. אז בשביל מה לחסן אותם ? הם לא בסיכון. זה רק מעשיר את קופת פייזר.
ואני בעד חיסונים למבוגרים. למרות שהייתי מעדיף חיסון אחר עם פחות תופעות לוואי עדיין החיסון עדיף מלמות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
251 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 29.09.21 בשעה 00:48 בברכה, wwwuser
התחסנות בפייזר היא "טבעית" בדיוק כמו ההתחסנות בהדבקה ומחלה.
החלבון שיוצר החיסון זהה - לא "דומה", לא "כמו", אלא - זהה לחלבון שנושא כל נגיף קורונה. לכן, גם התגובה של הגוף לחדירתו *זהה* בשני המקרים.
אז מה ההבדל בין חיסון ונגיף?
פי 30.
זה ההבדל.
בנגיף הקורונה יש 30 חלבונים, לעומת החיסון בו יש רק חלבון 1 - וכל אחד מ-30 החלבונים האלה עושה משהו רע לגוף וגוף נותן תגובה על כל אחד מהם - תגובה *גם* על
חלבון הספייק, שיש בחיסון
ועוד
על
עשרים ותשעה
חלבונים
המרכיבים את הווירוס.
היות והיום כווולם מסכימים, שכל אחד או יחלה או יתחסן, אך לא יחמוק מאחת מאלה, הבחירה ההגיונית, *גם במקרה של ילדים - היא קלה ביותר.
עבור בר-דעת, כמובן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
17461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 66
אברח ממך אליך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
2097 הודעות, 15 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
יש לקבוע תעריפי קופת חולים שונים, למחוסנים וללא-מחוסנים. רק כך המגפה תיעצר ללא פגיעה בכלכלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.09
1582 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
10812 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
הזהה מוואן... שכבר נעלם כמעט כליל..
זן הדלתא שולט וכנראה השינויים המינורים בספייק שלו מאוד משמעותיים כנגד מערכת החיסון של האדם או לפחות בקבוצת הסיכון... נתונים יש בדשבורד לגבי נפטרים חולים ומאומתים.
מחלים זאת התצורה הכי טובה אין חיסון בעולם שיכול להחליף את מערכת החיסון הטיבעית של הגוף... רק שיש סכנה בהדבקות בנגיף עד מוות ח"ו כמובן תלוי בגיל ובמחלות רקע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
251 הודעות
בתגובה להודעה מספר 73
הנתונים מראים שחיסוניות הכי טובה יש למי שחלה והתחסן אחר כך.
אלא שהמטרה היא לא לחלות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.9.21
108 הודעות
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
10581 הודעות
בתגובה להודעה מספר 66
מי שמקריב את ילדיו לניסוי הוא קצת מפגר, סליחה אין לי מילה אחרת
תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
251 הודעות
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.9.20
400 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.04
2901 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
https://youtu.be/oAuV0sm3jF4 - שיר חדש שנכתב בזמן מבצע שומרי החומות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.15
6356 הודעות, 89 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.21
464 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
למה לא מיד עם חיתוך חבל הטבור?
מי שלא מחסן את הילד שלו, לא משנה באיזה גיל הוא, באיזה מצב בריאותי הוא, לא משנה כלום, מי שלא מחסן את כל עולמו, אוצרו היקר ממחלה שעלולה בוודאות! אבל בוודאות(של 0.0003 אחוזים) לגרום למותו ו\או לפחות בוודאות(של 0.004 אחוזים) לגרום לו למחלה בינונית, הוא פשוט אדם מסוכן ומטורלל על כל הראש! צריך לקחת ממנו את האפוטרופוסות! חולי נפש בחיי...
החיסון נוסה במשך כמה חודשים על 0.000001 אחוזים מילדי העולם ונמצא בטוח לחלוטין! פייזר פעלה בתום לב מוחלט והגיעה למסקנה על בסיס מחקר של חודשים ספורים אלו שאין תופעות לוואי או סכנה מהחיסון לטווח הארוך! לא התגלו תופעות לוואי מהחיסון באף נפש חיה מכל המיליארדים שהתחסנו, אם היו תופעות שהופיעו חודש\שבוע\יום\שעה\דקה\שנייה אחרי אחת הזריקות, ולא היו, אבל אם היו, הן בוודאות קשורות לדברים אחרים והן אקראיות לחלוטין! כל מידע אחר הוא שקרי בהגדרתו, ולא משנה מקורו, גם אם מדובר בוירולוגים ואימנולוגים מהמובילים בעולם הם כנראה שקרנים מטורללים חברי כת מסוכנים.
ושכחתם? האוצר הקטן שלכם יכול גם להדביק את סבוש וסבתוש המחוסנים ולגרום למותם בטרם עת, החיסון אמנם יעיל ב95 אחוזים במניעת הידבקות ופיתוח מחלה קשה(שמראש קוטלת, גם ללא חיסון 0.5 אחוזים מכל מי שנדבק בה) לפי מועצת כוהני פייזר, אבל ילדיכם הם "מנוע הדבקה" "נגיף אנושי מהלך על שניים עם תודעה" ששום דבר לא עוצר ממנו להדביק ולהרוג כל מה שבדרכו.
ראו הוזהרתם!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד