למרות הכנה לקויה, מכבי ת"א צלחה את המבחנים הראשונים עם ניצחונות על מכבי ראשל"צ והפועל ירושלים בגביע בדרך לגמר גביע ווינר. אין ספק שמכבי רחוקה עדיין מלהיות קבוצה מתואמת ומאומנת, אולם שני המשחקים בגביע ווינר הראו לנו איזה פוטנציאל אדיר יש לה, הן באתלטיות וביכולת לייצר הגנה ולחץ על היריבה והן ביכולת לייצר כוח אש התקפי ונקודות בזמן קצר.
מכבי ת"א ניצחה את ירושלים בדיוק כפי שניצחה את ראשון, היא לחצה אותה בהגנה וגרמה לה פשוט להראות ולשחק רע. הצהובים גורמים מכבי ת"א גורמים ליריבים לאבד כדורים רבים (ירושלים איבדה 20 כדורים וכך גם ראשון) ולצאת מתוכנית המשחק שלהן.
1 צפייה בגלריה
ריינולדס
ריינולדס
ריינולדס
(צילום: אורן אהרוני)
למרות פתיחה מצוינת של ירושלים אשר הפגינה כדורסל התקפי משובח, המכבש התל־אביבי החל להיכנס לפעולה לקראת סוף הרבע שני. האדומים החלו לאבד ריכוז וכדורים, וקרסו סופית ברבע האחרון. ריינולדס היה המצטיין במשחק והראה לנו סוף סוף מהו סנטר אמיתי בשני צידי המגרש – אתלט, מגוון (בעל יכולת קליעה מבחוץ ומתחת לסל), נלחם חזק על הריבאונד (סיים עם מדד פלוס 30).
יחד איתו התחלנו להבין מהן היכולות ההתקפיות של ג'יימס נאנלי (15 נקודות) ויחד עם ווילבקין שבמשחק פושר קלע גם הוא 15 יכולנו לראות את הפוטנציאל ההתקפי של מכבי.
בגזרת הישראלים, לטעמי סורקין נתן משחק טוב מאוד עם 8 נקודות, 3 ריבאונדים וחטיפה אחת – כל זאת בקצת פחות מ־14 דקות. גם יפתח זיו הראה ניצוצות של שחקן עם אופי שלא מוותר ולמרות שפתח רע ולא הלך לו, הצליח להרגיע עצמו להשתפר ולייצר שתי שלשות חשובות לקראת הסוף. וויליאמס ואוונס היו חלשים ועדיין צריכים להיכנס לעניינים.
הערב הגמר מול אילת, ומכבי מגיעה כמובן כפיבוריטית. אנחנו, האוהדים הצהובים, כרגיל נהיה שם כדי לעקוב, לעודד ונייחל לתואר ראשון העונה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.