תושבת מרכז הארץ צולמה על ידי בן זוגה לשעבר מקיימת איתו יחסי מין, ללא ידיעתה, ונדהמה לגלות שהסרטון הופץ באתר פורנו ובקבוצות וואטסאפ.

לפני כשמונה שנים, י', כיום בשנות הארבעים לחייה, הכירה גבר שחשבה אותו לגבר חלומותיה, וניהלה אתו מערכת יחסים במשך כמה חודשים. 

באחד הימים, ללא ידיעתה, החבר צילם סרטון שלהם מקיימים יחסי מין בדירתו ולא סיפר לה על כך דבר. כעבור כמה חודשים, הם נפרדו והחבר שמר את הסרטון בטלפון הסלולרי. "לא ידעתי בכלל שהוא צילם אותי ללא ידיעתי, שיש בכלל סרטון כזה", סיפרה י' לחוקרי המשטרה.

ארבע שנים לאחר מכן הסרטון המיני הגיע לאתר פורנו גדול, פופולרי בקרב ישראלים. מתברר גם שסרטון הווידאו שתיעד את יחסי המין של י' והאקס עלה לאתר בשמה.

"אחות של חברה שלי נכנסה לאתר וגילתה את הסרטון שלי ושל האקס. הייתי בהלם. היא שלחה לי אותו ולא הבנתי בהתחלה איך הוא הגיע לשם",  סיפרה י' במשטרה. כשנה לאחר מכן, י' נחרדה לגלות שהסרטון הגיע גם לקבוצת וואטסאפ בארץ, שבה מתפרסמים סרטוני סקס.

י', החליטה להגיש תלונה במשטרה נגד החבר שצילם אותה בעת שקיימו יחסי מין ללא ידיעתה, וככול הנראה הפיץ את הסרטון לחברים קרובים שלו. האקס, שנחקר באזהרה, הכחיש שהפיץ את הסרטון, אבל התקשה להסביר איך הוא הגיע לאתרי פורנו ולקבוצת וואטסאפ שבה חברים רבים.

הפרקליטות הגישה נגד בן הזוג לשעבר, כבן 50, כתב אישום לבית המשפט השלום בתל אביב בגין עבירה של פגיעה בפרטיות. משפטו ייפתח בקרוב ו-י' מתכוונת להגיש נגדו גם תביעה אזרחית על הנזק שגרם לה.