מסעדת מרקטו חוזרת בפופ אפ ביקב לוטם, ישוב לוטם
אחרי שנשרפה במהלך הפרעות בעכו בחודש מאי האחרון, מסעדת מרקטו מתעוררת מחדש לחיים ומשתפת פעולה עם יקב לוטם. המסעדה עורכת ביקב ארוחות במהלך סופי השבוע (מימים רביעי ועד שבת) ובמשך כל חג הסוכות. במהלך הארוחות יתאימו בין יינות היקב האורגניים למטבח גלילי עם מנות מידיו של השף עומרי שחר ממרקטו.

לפרטים

תפריט ערב חדש בביי דה ווי, רעננה
סניף האם של רשת בתי הקפה ביי דה ווי מציע מנות ערב חדשות ביניהן סלמון אפוי עם סלקים וחזרת, שרימפס בורגר, שניצל דג בלחמנייה, ריגטוני פטריות וערמונים, נקניקייה בווארית, כריך לביבות כרישה ויין וכריך הרינג שמאלץ.

לפרטים

 

ביי דה ווי (צילום: אנטולי מיכאלו,  יח"צ)
ביי דה ווי | צילום: אנטולי מיכאלו, יח"צ

מפגש קפה ושוקולד באשחר
בישוב אשחר בגליל המערבי יתקיים ביום שישי 1.10 מפגש בין אישו קפה לאודט בוטיק שוקולד. במהלך המפגש מלמדים על סוגי קפה שונים, מכינים חליטה קרה וכן טועמים פרלינים. מחיר השתתפות: 170 שקלים.

לפרטים והרשמה: 072-3971661

טעם חדש בגולדה
רשת גולדה משתפת פעולה עם סמסונג ולרגל השקת סדרת Galaxy Z מציעים בגולדה טעם חדש של טופי וקרם עוגיות עם ציפוי שוקולד בגווני סגול שחור.

תפריט חדש באיטלקייה בפשפשים, יפו
המסעדה האיטלקית מציעה תפריט חדש ובו מנות כמו טרטר דג ים עם שעועית ירוקה, עגבניות לחות, ארוגולה, בצל סגול, פלפל חריף ופיסטוק קלוי; שרימפס ביין לבן וחמאה עם עגבניות, זיתי קלמטה, ארטישוק, שום קונפי, בזיליקום וקרעי פוקאצ'ה; פיצה עם ראגו פטריות, בשמל, מוצרלה, בצל סגול, ארוגולה ומנצ'נגו כמהין; וניוקי תרד וגבינה ערבית עם אפונה, גרמולטה ופלפל חריף ברוטב חמאת מרווה ויין לבן.

איטלקיה בפשפשים.  עולי ציון 16, תל אביב-יפו. 051-5531525

 

איטלקייה בפשפשים (צילום: אסף קרלה,  יח"צ)
איטלקייה בפשפשים | צילום: אסף קרלה, יח"צ

 BAKEY, מאפייה חדשה לאורי שפט ואור אוחנה בבוסטון ארה"ב
האופה אורי שפט פתח מאפייה חדשה בבוסטון מול הפארק המרכזי בוסטון קומון. בין המאפים במקום: מקלות גבינה, בבקה שוקולד או קינמון, בורקסים, לחמים ועוד. 

בייקרי בבוסטון (צילום: דניאל לילה,  יח"צ)
בייקרי בבוסטון | צילום: דניאל לילה, יח"צ

ארוחת שרינג חדשה של קו תאי, קיוב קיטשן
המסעדה התאילנדית שפועלת במסגרת הקיוב קיטשן מציעה ארוחת שרינג חדשה עם בירה קירין. התפריט עולה 160 שקלים וכולל טבעות קלמרי על מנגו בוסר עם רוטב דגים, קשיו, למון גראס, קריספי שום ועשבים; כנפיים בטמפורה עם רוטב צדפות, פלפל שחור, למון גראס וחמוצים תאילנדים; ודלעות שרופות עם אטריות ביצים, חלב קוקוס, כורכום, שאלוט, צ'ילי יבש, חרדל כבוש, וקריספי אטריות. את הארוחה, שמגיעה עם בירה במתנה, ניתן להזמין במשלוח בוולט או טאבית או בטייק אווי.

קו תאי. אחוזת בית 3, תל אביב 

קו תאי - יאם פלא (צילום: איתן וכסמן,  יח"צ)
קו תאי - יאם פלא | צילום: איתן וכסמן, יח"צ

תפריט חדש במסעדת פופה, תל אביב
מסעדת פופה צירפה שף חדש בשם ליאור כהן ומציעה תפריט חדש ובו מנות כמו קרוקט תירס לבן והבנרו עם איולי מליסה לימונית, טונה מושרת בסויה, מירין וליקריץ; קרפצ'יו דג עם איולי חמאה חומה, בצל סגול כבוש, פסיפלורה, שמן לואיזה ופיסטוקים בבהרט וסוכר; ומלפוף - כרוב ממולא פריקי וצנוברים עם קרם חציל לבן, סילאן, שעועית רחבה ואספרגוס.

פופה. יהודה הלוי 46, תל אביב יפו

מסעדת פופה מתחדשת (צילום: אסף קרלה,  יח"צ)
מסעדת פופה מתחדשת | צילום: אסף קרלה, יח"צ

בראנץ' סוכות באונזה, יפו
השף חמודי אבולעפיה עורך בסוכות בראנץ' במסעדת אונזה שיוגש כל חול המועד ובו מנות כמו מאזטים עם מנקיש זעתר; מסבחה קישואים; גרגירי חומוס עם יוגורט, שקדים, ופטרוזיליה; באליק אקמק - דג קונפי עם יוגורט יווני, עגבניות לחות, קלמטה ובצל קלוי; וביצי עין עם זעתר בכמון, שמנת חמוצה וירקות. הבראנץ' יוגש בשעות 10:00-15:00.

אונזה. רבי חנינה 3, יפו. 03-64860600

חגיגת סוכות בציונה, שרונה מרקט תל אביב
בית הקפה מציע במהלך הסוכות ארוחה עסקית שתוגש במהלך כל היום וכוללת מנה ראשונה, עיקרית ולחם, לצד שליש כוס בירה מלכה או יין במחיר 10 שקלים.

קפה ציונה. שרונה מרקט, תל אביב. 03-624-2424

תערובות חדשות ל- VERTUO מבית נספרסו
נספרסו מציעים תערובות חדשות בדרגות חוזק שונות למכונת הוורטורו. תערובת Orafio שמאופיינת בטעמי דגנים וקרמל;  Toccantogo שמאופיינת בתווי פירות ופרחים; ותערובת בטעם פאדג' שוקולד.

תפריט צהריים חדש במסעדת Aberto, גדרה
המסעדה מציעה תפריט צהריים חדש בימים ראשון-חמישי בשעות 12:00-17:00. בין המנות בתפריט: סלט עגבניות חריף; סינייה סלק בטחינה עם בצל בסומק; טטאקי טונה עם מלפפון, בצל סגול, שקדים, אבקת אצות וטונה צרובה; נתח קצבים עם חסה, עגבנייה, בצל סגול, קורנישונים, פוטטוס ואיולי טבסקו; ושניצל בפנקו עם פירה.  

Aberto. שכביץ 5, גדרה. 08-6680066