"עד עכשיו לא עלינו לטיסה": אזרחים רבים שהיו אמורים להיות באילת, סיפרו היום (חמישי) כי הגיעו לנמל התעופה בן גוריון ולהפתעתם הטיסה שלהם נדחתה, וכבר שעות שהם מחכים לה. "ניסינו להשיג את ארקיע במשך שעות – אבל אף אחד לא ענה", סיפרו זוג חברים שמחכה בנמל התעופה.

"הזמנו את הטיסה שלנו ל-13:00, וכבר באמצע הלילה קיבלנו הודעה שצריך לעשות שוב צ'ק אין", סיפרו יעל ואדיר, זוג חברים מהמרכז, שנמצאים בנתב"ג. "בבוקר הבנו שזו טיסה אחרת עם שעה שונה, ניסינו להשיג את ארקיע אבל הם לא ענו. בסוף התקשר נציג שלהם שאמר שהטיסה ב-15:15– אבל גם היא מתעכבת, אפילו לא עלינו על המטוס עדיין".

"הטיסה שלנו הייתה צריכה להיות ב-13:45. אתמול בשעה 2:50 בלילה הודיעו שהטיסה מתעכבת ל-15:15", תיארה אורטל שווימר מפתח תקווה. "יצאתי ב-12 כדי להספיק להגיע לפני הזמן. אני עם תינוקת קטנה, והאוכל במזוודות שכבר נלקחו - היא עייפה ורעבה ועד עכשיו לא עלינו על הטיסה. אני ממש מאוכזבת".

תורים ארוכים בנתב"ג
תורים ארוכים בנתב"ג

מלבד הנסיעה לאילת, ישנם כמה אזרחים שהיו צריכים להגיע לגבול סיני ולא בטוח שכבר יספיקו. "ההגעה לגבול היא עד 18:00", סיפר אחד הנוסעים שמחכה לטיסה משעות הבוקר. "עכשיו בגלל הדחייה - כבר לא בטוח שאספיק להגיע – לא יודע מה לעשות".

בסופו של דבר, רק בסביבות השעה 17:30 - ולאחר ניסיונות ארוכים להשיג את שירות הלקוחות של חברת ארקיע, נקראו כל הנוסעים הממתינים משעות הבוקר לעלות למטוס. "אף אחד לא עדכן אותנו מדוע חל העיכוב, אבל נראה שסוף סוף זה נגמר ומאחורינו", אמרו יעל ואדיר.