המשטרה הגישה כתב אישום נגד האוהד שפרץ לכר הדשא בשבת האחרונה ותקף את בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב במהלך המשחק של האדומים נגד מכבי פתח תקווה.
אותו אוהד תקף את רז טוויזר וגוטליב והבלם הורחק על-ידי השופט עידן לייבה, דווקא לאחר שהגן על עצמו. השחקן, שלא ישחק במחזור הקרוב מול הפועל חיפה, התייחס לתקרית באינסטגרם שלו כבר לאחר המשחק: "אם זה היה סכין, גם אז היו אומרים שאדי גוטליב תקף אוהד? גם אז החוק היבש היה גובר על ההיגיון? מה צריך לקרות כדי שהשחקנים ירגישו בטוחים על הדשא?"
2 צפייה בגלריה
גוטליב מתעמת עם האוהד
גוטליב מתעמת עם האוהד
גוטליב והאוהד
(צילום: אורן אהרוני)
הפועל תל אביב עירערה על הכרטיס האדום שספג גוטליב, אבל בית הדין של ההתאחדות לכדורגל דחה את בקשתה ולא ביטל את עונש ההרחקה ממשחק אחד שספג הבלם.
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד נאשם בהתפרצות ותקיפת שחקנים בכר הדשא באצטדיון בפתח תקווה. במהלך משחק כדורגל שהתקיים, הנאשם פרץ לכר הדשא רץ לעבר אחד השחקנים ותקף אותו כשבהמשך ניסה לתקוף שחקן נוסף עד שנעצר על ידי הסדרנים".
2 צפייה בגלריה
גוטליב מתעמת עם האוהד
גוטליב מתעמת עם האוהד
הסדרנים עוצרים את האוהד
(צילום: אורן אהרוני)
"אתמול הגישה חטיבת התביעות שלוחת מעצרים שרון כתב אישום נגד הנאשם תושב בני ברק בן 32, בעבירות של איסור כניסה לשדה משחק, תקיפה וניסיון תקיפה במקום בו מתקיים אירוע ספורט. לכתב האישום צורפה בקשה למעצר הנאשם עד תום ההליכים נגדו".