על גג העולם: נינט טייב מככבת בטיימס סקוור בניו יורק

הזמרת המצליחה מתנוססת על שלט ענק בתפוח הגדול כחלק מפרויקט בינלאומי של ספוטיפיי • בכך היא מצטרפת לישראלית נוספת, מארינה מקסימילאן, שכיסתה אף היא את המקום בענק

מקום של כבוד. נינט טייב בפוסטר , צילום: אינסטגרם

נינט טייב נמצאת כעת בחופשת לידה לאחר שהביאה בשבוע שעבר לעולם בת שנייה לה ולבעלה יוסי מזרחי. כעת היא זוכה למתנת פוסט לידה מרגשת במיוחד: שלט ענק בכיכובה בטיימס סקוור בניו יורק.

טייב (37) מככבת על השלט הענק כחלק מפרויקט Equal של ספוטיפיי, שנועד לקדם מוזיקאיות מובילות מכל העולם. עד כה זכו לככב בו גם נועה קירל ומארינה מקסימיליאן.

"הרבה מילים אני רוצה לכתוב. קשה לבחור מאיפה להתחיל, אבל אתחיל מהאלוהים היקר שלי שנמצא בכל מקום", כתבה נינט בהתרגשות בפוסט שהעלתה היום (חמישי) לאינסטגרם שלה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ninet Tayeb (@n.tayeb)

"כל כך הרבה מתנות הוא נתן לי בשבועיים האחרונים. אולי אשתף על כך בהמשך, אבל בינתיים אחת המתנות הגדולות בהחלט - טיימס סקוור ניו יורק", כתבה והוסיפה בהתרגשות: "אני, הילדה הקטנה מקרית גת, מי היה מאמין. תודה לך בורא עולם. תודה על כל הקסם והקושי. כבוד גדול בשבילי ובהחלט הגשמת חלום רצינית.  עכשיו רק נשאר להמשיך לעבוד ולהיות ביצירה מתמדת, להתפתח בכל רגע ורגע ולא לשכוח שזה בסדר לפחד. חג של שמחה לכולם".

 

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר