המוזיקה, הביקורת וביצוע לייב

כבש את הפריים-טיים הישראלי; 'עקיבא' בראיון חגיגי • צפו

הזמר והיוצר 'עקיבא' שהפך בשנים האחרונות לכוכב מוזיקה משפיע במיוחד, בראיון השקה לאלבומו השני והחדש • בריאיון הוא מתייחס לביקורת על שיריו ומבצע את הלהיט "אל תעזבי ידיים" (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

לכבוד השקת אלבום הבכורה שלו וההופעה הראשונה הנפרדת שלו לבחורי ישיבה במוצ"ש חוה"מ בירושלים, עקיבא הגיע לאולפני 'כיכר השבת' לראיון חגיגי במיוחד וגם לביצוע לייב באולפן עם הלהיט הגדול שלו.

הזמר והיוצר 'עקיבא' התחיל את דרכו בפרויקט 'צמאה' החסידי שם היה חלק מהפקת הפרויקט וגם ביצע כמה שירים, מאז הוא הספיק להוציא אלבום בכורה כשמיד אחריו הוא פרץ עם הלהיט הגדול שלו "על תעזבי ידיים" שזכה למיליוני צפיות ביוטיוב ולהשמעות רבות מאד בכל כלי התקשורת בארץ.

'עקיבא' מספר בראיון על ה"פריצה" הגדולה שלו בשנים האחרונות עם הלהיט שהפך לשיר הנושא של האלבום החדש. הוא מספר על ההבדל המהותי בין היצירה שלו באלבום הבכורה לבין האלבום החדש שהגיע אחרי ההצלחה ולמה בכלל להוציא אלבום בעידן בו הכל נמצא ברשת.

הוא מתייחס לתהליכים שעברו על המוזיקה היהודית לאחר שהיא הצליחה להגיע אל הפריים טיים הישראלי וכיצד הוא מתמודד עם האתגר להיות הוא עצמו מצד אחד ולהגיע גם לקהלים רחבים במקביל.

עקיבא מתייחס גם לביקורת על כמה משיריו שפחות מתאימים לחלקים בציבור החרדי, "יש דברים שפחות מתאימים לציבור מסוים, אני משתדל שדברים יתאימו אבל לא הכל תמיד מתאים. יש דברים שהם צדדים מסוימים בנפש, כתבתי שיר של אהבה פשוטה וקדושה מתוך מקום צנוע ופנימי שמבחינתי חשוב שזה יישמע, זה לא סתם אני כותב שירים כאלה "כמו פשוטים" ולכל דבר יש מקום ואני מכבד מאד מי שאומר אצלי זה קו אדום אני לא רוצה לשמוע שירים כאלה וזה בסדר גמור".

צפו בראיון המלא ובביצוע

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר