בזמן שיריבתה המושבעת ברצלונה מקרטעת ונמצאת במשבר גדול, ריאל מדריד חוגגת. אמש (רביעי) היא הביסה 1:6 את מאיורקה וחזרה למקום הראשון בליגה הספרדית. היא גם כבשה 21 שערים עד כה העונה, הרבה יותר מיריבותיה. הבאה בתור אחריה היא ולנסיה עם 11 כיבושים.
גיבור הניצחון היה מרקו אסנסיו, שהבקיע שלושער מול המועדון בו צמח. זה גם היה השלושער הראשון שלו במדי הבלאנקוס. בעונה שעברה אסנסיו כבש חמישה שערים בלבד בליגה. "אני מאושר, שמח שניצלתי את ההזדמנות. המאמן יכול לסמוך עליי. יש הרבה תחרות בסגל, ואני חייב להיות מוכן ולנצל את ההזדמנות כשאני בהרכב".
2 צפייה בגלריה
מרקו אסנסיו חוגג
מרקו אסנסיו חוגג
מרקו אסנסיו חוגג עם חבריו
(צילום: AFP)
אסנסיו מוצב ע"י קרלו אנצ'לוטי במרכז המגרש, ונראה שהוא פורח: "זאת עמדה טובה בשבילי. אשחק איפה שהמאמן יחליט. אנחנו משחקים כדורגל נהדר תחתיו. מקווה שאמשיך לשחק ככה".
אנצ'לוטי החמיא לספרדי: "אסנסיו הראה שהוא יכול לעשות הרבה נזק ליריבה דרך מרכז המגרש, הוא מאוד מסוכן ומשתלב יפה בשיטה שלנו. אני מקווה שהוא יכבוש שלושער גם במשחק הבא. יש לי מזל לאמן כזאת קבוצה עם שחקנים שלומדים מהר, אני תורם להם מהניסיון ומהביטחון שלי. כבשנו מוקדם וזה הקל עלינו את העבודה הפעם. היה לנו משחק נהדר, הרבה שחקנים שלא פותחים בהרכב באופן קבוע שיחקו היטב. זה חדשות נהדרות לקבוצה. יש תמהיל מצוין בין שחקנים צעירים לשחקנים יותר ותיקים, אני מרוצה מאוד מהסגל".
מלבד אסנסיו, קארים בנזמה שוב כיכב עם צמד ושני בישולים, מאזנו עומד על שמונה שערים בששת המחזורים הראשונים ויש לו גם לא פחות משבעה בישולים. "הוא נמצא בכושר טוב מאוד כרגע. צריך לזכור שהוא לא רק כובש שערים, הוא שחקן שלם שעושה הכל על המגרש", אמר עליו אנצ'לוטי.
2 צפייה בגלריה
אנצ'לוטי
אנצ'לוטי
אנצ'לוטי. יכול להיות מרוצה
(צילום: גטי אימג'ס)
ב"מארקה" כבר קוראים לתת לבנזמה את כדור הזהב: "הוא המועמד המוביל לתואר הזה. כרגע מסי ורונאלדו אפילו לא קרובים אליו. הוא השחקן הכי טוב בעולם. הוא יעיל וגם משחק בצורה יפה לעין", נכתב. "אף אחד לא משחק יותר טוב ממנו", החמיאו ב"אס".