י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לוקחים אותנו כמובן מאיליו"

בנט צריך לחשוש? הדרישה החדשה של רע"מ

במפלגת רע"מ העבירו בימים האחרונים מסר ברור לראש הממשלה, לפיו הם דורשים להכיר בכמה כפרים בדואים לפני אישור התקציב בקריאה שניה ושלישית. גורמים במפלגה: "הוא יכול לקדם דברים אם הוא רוצה" | ברע"מ מכחישים

בנט צריך לחשוש? הדרישה החדשה של רע"מ
מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות האופוריה בחלקים מסוימים בקואליציה לרגל ציון 100 ימים לכינונה של הממשלה, בימים האחרונים מתרבים הדיווחים על חוסר שביעות רצון ואף אכזבה במפלגת רע"מ.

לטענתם, למרות ההבטחות שניתנו להם קודם השבעת הממשלה, לא הושגה התקדמות בנושאים החשובים לחברה הערבית ולרע"מ, כמו חוק קמיניץ, היישובים הלו חוקיים בנגב, והטיפול בפשיעה בחברה הערבית.

הערב דווח ב'כאן 11' כי במפלגתו של מנסור עבאס העבירו מסר לראש הממשלה נפתלי בנט, ובו הם דורשים להכיר בשלושת הכפרים הבלתי מוכרים בנגב, עליהם דובר בהסכם הקואליציוני ולהביא את ההחלטה להצבעה בממשלה - עוד לפני אישור התקציב.

"הממשלה הזאת לוקחת אותנו כדבר שמובן מאליו. ראש הממשלה יכול לקדם דברים אם הוא רוצה", אמר גורם ברע"מ.

בניגוד לדיווח של פרשן חדשות 13, רביב דרוקר, בשבוע האחרון כי ברע"מ שוקלים אף להתנגד לתקציב ובכך להפיל את הממשלה, בדיווח הנוכחי דווח כי לעת עתה אין איום כזה 'על השולחן'.

ברע"מ מכחישים את הדיווח ומפרסמים הערב הבהרה: "מבקשים להבהיר שהידיעה שפורסמה הערב בתאגיד השידור "כאן" לגבי הצבת תנאים להכרה בשלושה כפרים בנגב אינה נכונה. הנגב היה ויישאר אחד הנושאים החשובים ביותר שמטפלת בהם רע"מ יומם ולילה, ואין כל ויכוח בממשלה לגבי נושא שלושת הישובים. אנו מדגישים שההידברות בתוך הקואליציה לגבי הדרישות שלנו מתנהלת בצורה ישירה וקונסטרוקטיבית ולא דרך אמצעי התקשורת".

נפתלי בנט מפלגת רע"מ מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד