טייבה: הרוג וארבעה פצועים באירוע ירי בחתונה

רעול פנים נכנס למתחם שבו התקיים האירוע החגיגי, פתח באש – ונמלט מהמקום • כוחות גדולים של משטרה פתחו בסריקות אחריו • ועד ראשי הרשויות הערביות בישראל: "החברה הערבית עדיין נמצאת תחת מתקפה אלימה וברברית של ארגוני פשיעה"

זירת האירוע בטייבה

צעיר נהרג וארבעה נפצעו הערב (שני) באירוע ירי בחתונה בטייבה. מצבו של אחד מהפצועים מוגדר קשה, ואחד נוסף במצב בינוני. שניים נוספים נפצעו קל. ההרוג הוא עלאא סרסור.

לפי המידע הראשוני על האירוע, רעול פנים הגיע למתחם האירוע, פתח באש לעבר המשתתפים - ונמלט.

כוחות משטרה הגיעו לזירה והחלו בסריקות אחר היורה. מהמשטרה נמסר כי לפי בירור ראשוני עולה שמדובר באירוע על רקע פלילי.

עלאא סרסור, שנרצח בחתונה בטייבה,


הפצועים הובהלו תחילה למרפאה מקומית, לשם הוזעק צוות מד"א שפינה שניים מהם לבית החולים מאיר. 

מבית החולים מאיר נמסר כי אחד מפצועי הירי הגיע ללא רוח חיים והצוות נאלץ לקבוע את מותו. "פונו שני פצועים נוספים", ציינו בבית החולים, "האחד במצב קשה ומונשם והשני במצב בינוני. צוות רב-מקצועי מטפל כעת בפצועים".

חובש בכיר במד"א עוביידה עאזם: "הייתי מחוץ לנקודת ההזנקה של מד"א בטייבה כשרכב פרטי הגיע למקום וסימן לי שהם זקוקים לעזרה. שני פצועים מירי שכבו ברכב כשאחד במצב אנוש מחוסר הכרה והשני במצב בינוני. מיד העברתי את הפצועים לאמבולנס והתחלתי בטיפול רפואי מציל חיים. הפצוע שהיה במצב אנוש הועבר לניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, ואני פניתי את הפצוע שנפגע באורח בינוני כשמצבו יציב. פצועים נוספים שנפצעו מהירי טופלו במרפאה מקומית ופונו גם כן לבית החולים".

 

טייבה: הרוג וכמה פצועים באירוע ירי בחתונה

ועד ראשי הרשויות הערביות בישראל מסר לאחר האירוע: "הירי המזעזע בטייבה מצטרף לרצח הנורא בזרזיר. לצערנו, זאת תזכורת לעובדה שהחברה הערבית עדיין נמצאת תחת מתקפה אלימה וברברית של ארגוני פשיעה. אנחנו קוראים לציבור הישראלי כולו להתעורר, זה לא מאבק ערבי, זה מאבק של אזרחי המדינה כולה למען החזרת השפיות לרחובות".

כאמור, האירוע בטייבה התרחש שעות אחדות לאחר תקרית קטלנית אחרת - ביישוב הבדואי זרזיר שבצפון הארץ. הצעיר פאדי גריפאת, בן ה-24, נורה למוות ברכב בשעות אחר הצהריים. במשטרה מסרו שנפתחה חקירה וציינו כי "הרקע לירי הוא סכסוך בין עבריינים".

זירת האירוע בטייבה, ללא
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר