אביו של דורס ברק חורי: "כואב לנו יותר על המשפחה מאשר על הבן"

אביו של הנהג שדרס למוות את חורי בערב יום הכיפורים התייחס לראשונה לאירוע ואמר כי "אנו מצרים על האירוע, מבחן התוצאה הוא עגום וכואב לנו מאוד. נושא החקירה לא בשליטה שלנו"

זמן צפייה: 02:54

רפי אזולאי, אביו של הנהג החשוד בדריסתו של ברק חורי ז״ל בערב יום הכיפורים, אמר היום (ראשון): ״אנחנו מצרים על זה, כואב לנו יותר על משפחת חורי מאשר על הבן שלנו. נלקחו בדיקות, נראה מה יהיה, מה אבא יכול להגיד על הבן שלו?" והוסיף: "אנחנו כואבים את המשפחה ומבחן התוצאה הוא עגום, כואב לנו מאוד, נושא החקירה לא בשליטה שלנו. מעבר לזה, באמת כואב על המשפחה״.

היום החליט השופט, בדיון על הארכת מעצרו של הנהג החשוד ערן אזולאי, להאריך בחמישה ימים את מעצרו עד יום חמישי. כזכור, מהחקירה המשטרתית של אזולאי, שעל פי החשד דרס את ברק למוות בערב יום הכיפורים, עולה כי בדמו נמצא אלכוהול בכמות גבוהה בהרבה מהמותר. בעבר הוא כבר הורשע בעבירות תנועה, כולל נהיגה בשכרות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

יפה בן דוד מתנגדת להצגת בדיקה שלילית כתנאי לחזרה ללימודים

לקראת הדיון בביהמ"ש: דודתו של איתן בירן נחתה בארץ

תרגיל ההטעייה, הכיתור ורגע ההסגרה – כך התנהל המבצע בג'נין

אמש אמרה אימו של ברק, צופית חורי לחדשות 13: "אני לא מכירה הרבה ילדים שהופכים כל דקה לחמש דקות. הוא פעל כאילו הוא על זמן שאול, כנראה הוא הרגיש. פעם הוא היה באיזה ריאיון ושאלו אותו מה חסר לו בחיים והוא אמר 'זמן'. אני מניחה שהוא התכוון לכמה שעות ביממה, אבל הוא לא חשב שזה יהיה זמן שאול בעולם הזה".