הקטל בכבישים: רוכב אופנוע כבן 20 נהרג בתאונה עצמית בכביש 1

הצעיר החליק עם האופנוע עליו רכב סמוך למחלף שורש. פראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה מצאו אותו כשהוא ללא דופק ונאלצו לקבוע את מותו במקום

זמן צפייה: 00:10

הקטל בכבישים: צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג היום (ראשון) בכביש 1 לכיוון מזרח סמוך למחלף שורש לארח שהחליק עם האופנוע עליו רכב. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הצעיר כשהוא ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו בזירה.

חובש מד"א אליהו ארנטרוי סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו אופנוע מפרוק ובמרחק ממנו שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

יפה בן דוד מתנגדת להצגת בדיקה שלילית כתנאי לחזרה ללימודים

לקראת הדיון בביהמ"ש: דודתו של איתן בירן נחתה בארץ

בנט: השבנו את ההרתעה – עכשיו נתקן את מה שצריך

זירת תאונת קורקינט בתל אביב
זירת תאונת קורקינט בתל אביב | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

במקביל, בתאונה אחרת שהתרחשה דרך מנחם בגין פינת שאול המלך בתל אביב, רוכב קורקינט כבן 30 נפגע מרכב ופונה לבית החולים איכילוב כשהוא במצב קשה וללא הכרה עם חבלות בראש ובגפיים.

חובש על אופנוע מד"א, משה גנסיא, סיפר: "כשהגענו, ראינו במרכז הכביש גבר כבן 30 שוכב ובסמוך קורקינט חשמלי, הוא היה מעורפל הכרה וסבל מחבלות בראש ובגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. נהגת הרכב צעירה בשנות העשרים הייתה נסערת ולאחר בדיקה רפואית היא לא נזקקה לפינוי".