מדינת ניו ג׳רזי הודיעה הלילה (רביעי) כי חברת בן אנד ג'ריס העולמית עברה על חוקי המדינה בהחלטתה שלא למכור את מוצריה בהתנחלויות. משרד האוצר של המדינה הבהיר כי לפי בדיקה נרחבת שערכו, יצרנית הגלידות הפופולרית וכן חברת האם שלה, יונילוור, עברו על החוק המדינתי שאוסר על החרמת ישראל.

גורמים בממשל המדינתי הוסיפו כי הם מקדמים הליך של איסור על השקעות בקרן הפנסיה של שתי החברות במדינת ניו ג׳רזי. הסערה הנוכחית מגיעה כחודשיים לאחר שחברת הגלידות הודיעה שתפסיק למכור את הגלידות שלה "בשטחים הפלסטיניים הכבושים", ושהיא מתכוונת שלא לחדש את הסכם ההפצה עם הזכיין הישראלי הנוכחי.

"בן אנד ג'ריס ישראל" בירכה על החלטת מדינת ניו ג'רזי: "אנחנו מברכים את ניו ג'רזי על החלטתה להילחם בתנועת החרם נגד מדינת ישראל ולהפעיל סנקציות כלכליות כבדות על החברה העולמית, שיחד עם חברת האם שלה  בחרו לפעול נגד מדינת ישראל ואזרחיה - ולא בפעם הראשונה"
 

בחברת "בן אנד ג'ריס ישראל" מיהרו להבהיר כי הם מתנגדים בתוקף להחלטה של החברה העולמית. "ההחלטה לא מקובלת בשום צורה. בן אנד ג'ריס העולמית החליטו שלא לחדש את ההסכם איתנו בעוד כשנה וחצי לאור סירובנו לדרישתם להפסיק למכור בכל רחבי ישראל", נכתב בהודעה מטעם הזכיין הישראלי. "אנו קוראים לממשלת ישראל ולציבור הצרכנים - לא לאפשר להחרים את ישראל - ולהמשיך לקנות את התוצרת הישראלית".