י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ביוזמת המינהל הקהילתי

רמת שלמה בי-ם: חולקו הצללות למנייני התפילות בשטח פתוח

היוזמה המיוחדת מגיעה בעקבות המשך העלייה המדאיגה בנתוני התחלואה של נגיף הקורונה דבר שגורם לרבים להעדיף לקיים את התפילות בשטח פתוח. תקציב רכישת ההצללות הוענק על ידי עיריית ירושלים כאשר המינהל הקהילתי בשכונת רמת שלמה פנה לכלל גבאי הקהילות ובתי הכנסת והעניק להם את ההצללות לתועלת אלו שיתפללו בשטח פתוח

רמת שלמה בי-ם: חולקו הצללות למנייני התפילות בשטח פתוח
מכשיר החייאה צילום: באדיבות המצלם

לקראת יום הכיפורים וחגי תשרי העניקה עיריית ירושלים ביוזמת ראש העיר מר משה ליאון תקציב מיוחד בעבור המינהל הקהילתי בשכונת רמת שלמה בעיר לצורך רכישת הצללות לבתי הכנסת בשכונה המעוניינים לערוך את התפילות במרחב הפתוח.
 
היוזמה המיוחדת מגיעה בעקבות המשך העלייה המדאיגה בנתוני התחלואה של נגיף הקורונה דבר שגורם לרבים להעדיף לקיים את התפילות בשטח פתוח, ולא בבתי הכנסת הסגורים מחשש להידבקות.
 
בדיוק בגלל הסיבה הזו העניקה כאמור העירייה תקציב מיוחד למינהל הקהילתי בשכונת רמת שלמה בעיר שתעניק הצללות לכלל בתי הכנסת בשכונה שיביעו את רצונם לקיים את מנייני התפילות במרחב הפתוח לצורך קניית ורכישת הצללות.
 
במינהל הקהילתי של שכונת רמת שלמה מספרים כי אכן מיד לאחר הענקת התקציב חייגו עשרות בתי כנסת ונרשמו לצורך קבלת ההצללות זאת לאחר שהמינהל הקהילתי פרסם על כך ברחבי השכונה לתועלת התושבים.
 
בתוך כך, ארגון מד"א יחד עם העירייה השיגו תרומה מיוחדת לרכישת מכשירי החייאה לבתי הכנסת בשכונה למקרה חירום חלילה. המינהל הקהילתי יצר קשר עם כלל בתי הכנסת בשכונה והם הנפיקו אישורים לקבלת המכשיר לגבאי הקהילות. במהלך השבוע האחרון סיימו אנשי המקצוע להתקין את מכשירי ההחייאה בכלל בתי הכנסת בשכונה.

 

 

 

קורונה תפילות רמת שלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד