גבר צעיר נורה השבוע למוות בטקסס שבדרום ארה"ב אחרי שנחשד כי הציץ בחלון חדר השינה של אישה מקומית. התקרית ארעה בעיר יוסטון ביום שישי האחרון, שם השוטרים הוזעקו לזירה קצת אחרי השעה אחת עשרה בלילה.

גורמים המעורים בפרטי החקירה סיפרו שגופת הגבר, שפרטי זהותו לא הותרו לפרסום, נמצאה שרועה וללא רוח חיים כמה מטרים מביתה של האישה לה הציץ. החוקרים זיהו על פלג גופו העליון כמה פציעות ירי קטלניות, ועל פי החשד הוא נורה על ידי בעלת הבית, נפצע באורח אנוש, התרחק כמה מטרים בודדים מהמקום ואז התמוטט ומת.

מעדותה של האישה, שגם זהותה לא פורסמה, עולה כי היא הבחינה בגבר מחוץ לחלון חדר השינה שלה כשהוא מציץ פנימה. אחרי שצעקה עליו שיעזוב את המקום, היא שלפה רובה שהיה ברשותה ופתחה לעברו באש, ומעבר לכדורים שפגעו בו והובילו למותו, זיהו החוקרים עוד כמה חורי יריות בקירות ביתה של האישה.

סגן ר. ווילקינס, קצין במשטרת יוסטון, התייחס לתקרית וסיפר: "השוטרים שהוזעקו למקום קיבלו דיווח על אירוע ירי, ובזירה מצאנו גופה של גבר שנורה למוות. מחקירה ראשונית בזירת האירוע, אחת הנשים ששהו במקום סיפרה שהוא נראה מציץ בחלונות של תושבי השכונה".

קצין המשטרה הוסיף: "האישה העידה שהיא הייתה מבוהלת ולכן פתחה בירי, ורק לאחר כמה יריות הצליחה לפגוע בו". בהמשך נמסר כי לא נמצא שום קשר בין האישה לגבר שנורה למוות, ושהיא משתפת פעולה עם רשויות האכיפה שטרם החליטו האם להגיש נגדה כתב אישום.