י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אל תפספסו

בעוד זמן קצר: מרן שר התורה יחתום על השטרות הנדירים

בעוד שעות ספורות, בעיצומו של ערב היום הקדוש יתכנסו צדיקי הדור בראשות רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א ויחד יחתמו על השטר ההיסטורי - שטר ''מובטחים לחיים''. את השטר הזה אתם חייבים לקבל, שטר אשר יגזור לכם שנה טובה ומבורכת. שטר אשר יעניק לכם ולכל בני ביתכם גזירה לחיים

בעוד זמן קצר: מרן שר התורה יחתום על השטרות הנדירים
חתימת השטרות צילום: באדיבות המצלם

יש בחיים הזדמנויות שפשוט אסור לפספס אותם. כזה הוא הזדמנות הפז לזכות בשטר הנדיר וההיסטורי אשר יגרום לכם להיות ''מובטחים לחיים'' לקראת השנה החדשה. שטר נדיר לכל דבר אשר רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א יחתום עליו בעצמו, בכתב יד קודשו.

לחצו כאן כדי לזכות בשטרות הנדירים>>

כולנו, כל אחד ואחד מחפש עוד זכות, עוד סגולה, עוד מעשה טוב, בכדי להכריע את הכף, בכדי להיות רגוע יותר, בכדי להאמין שהוא ובני משפחתו ייחתמו ביום הכיפורים הבעל''ט לחיים טובים ארוכים ולשלום. אבל נדמה כי דבר כזה עוד לא היה: "שטר מובטחים לחיים''.

שטר כזה עוד לא היה בהיסטוריה כולה, שטר שיעניק לכם ביטחון, שיעניק לכם גזירה שמימית וחסרת תקדים שתזכו להיות מובטחים לחיים, שתהיו רגועים ובטוחים שאתם הולכים להיחתם ביום הזה - ביום הכיפורים לחיים טובים ארוכים ולשלום.

השטר הנדיר שיגזור לכם שנת חיים תיחתם ביד קודשו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר יחרוג מהרגלו ויחתום על השטר הנדיר לכל אותם אלו שיטו שכם ויסייעו לקרן ''מובטחים לחיים'' של 'קופת העיר'. קרן אשר מעניקה סיוע לאנשים רבים המוטלים על ערש דווי, כאשר הרופאים כבר נושאו מחייהם.

בשל חשיבותה של הקרן אשר מצילה נפשות רבות, החליט רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א לחתום על השטר ההיסטורי אשר יגזור לכם בגזירת שמים שנת בריאות, שנת הצלחה, ובעצם: שנת חיים. מה יכול להיות יותר טוב מכזה שטר?

לא נותר עוד זמן רב, מחר, בערב היום הקדוש יפנה מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א מזמנו העמוס ויחתום על השטרות הנדירים הללו, בכדי שתזכו אתם ובני ביתכם להיות ''מובטחים לחיים''. אין זמן להסתפק אין זמן להישאר אדישים, מחר זה קורה.

הלב רוטט מהתרגשות ואימה מהיום הקדוש אך נדמה כי זה המינימום שמוטל עלינו לעשות, להצטרף ולזכות לשטר הנדיר אשר בזכותו נהיה אנחנו וילדנו מובטחים לחיים. יש דברים שאסור לפספס, וזה אחד מהם. הצטרפו כבר עכשיו בטרם תפספסו את ההזדמנות ההיסטורית הזו.

ב'קופת העיר' מציינים כי מעמד החתימה על השטרות הנדירים תיערך בהתכנסות מיוחדת של צדיקי הדור בראשות רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א כאשר כלל המצטרפים יזכו לקבל את השטר הנדיר עד לביתם של כל אותם אלו שיספקו להצטרף. זה הזמן שלכם, עכשיו.

לחצו כאן כדי לזכות בשטרות הנדירים>>

קופת העיר הגר"ח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד