מה לוציפר יגיד? ענבר לביא התחתנה, ואנחנו עפנו על חליפת החתן

לביא הישראלית, המוכרת לכולם מהסדרה המצליחה "לוציפר", התחתנה בחופי ישראל • היא החליפה ארבע שמלות ובן זוגה החליף שלושה לוקים • בואו נתמקד רגע בחליפה הלבנה

מזל טוב!, צילום: פיפל פוטוגרפי

השחקנית הישראלית ענבר לביא שמשחקת בסדרה הבינלאומית המצליחה "לוציפר", התחתנה אמש ב"על הים" בקיבוץ שדות ים, עם בן זוגה דן בר שירה.

לביא, שמתגוררת בשנים האחרונות בלוס אנג'לס ומתחזקת קריירה מפוארת בסדרות טלוויזיוניות אמריקניות, בחרה לקיים את החתונה בארץ עם בני משפחה וחברים קרובים.

כאילו הגיעה מגן עדן. לביא, פיפל פוטוגרפי

האירוע נמשך אל תוך השעות הקטנות של הלילה כשלביא החליפה ארבע שמלות שעצבה דניאלה חג'ג'. על מלאכת הסטיילינג הייתה אחראית שני לסרי, שהלבישה את הכלה וצירפה ללוק תכשיטים עדינים של אפרת קסוטו.

לביא נכנסה לשלב החופה בשמלה לבנה נקיה מקישוטים. הקו העיצובי היה של שמלה צמודה מבד משי חלק בגוון חלבי. החלק העליון היה מחוך בגזרת מעטפת שכלל קפלים, החצאית הארוכה מבד רך מתנופף יצרה לוק אלגנטי וקליל והשסע הארוך הוסיף קריצה סקסית.

המאפרת אורטל אלימלך ומעצב השיער גיא שמואל דאגו למראה אלגנטי שכלל איפור עדין, עיניים במראה מעושן ושיער פזור טבעי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Desertshop.co.il (@desert.co.il)

החתן לבש בחתונה שלוש חליפות של המעצב עלי למותג DESERT. לחופה הוא לבש חליפת פשתן לבנה במראה קלאסי שלא ראינו כמותה הרבה בנוף הישראלי, התאהבנו לגמרי בסטייל.

על הבחירה של לביא ללבוש באירוע ארבע שמלות של המעצבת דניאלה חג'ג' אומרת לסרי הסטייליסטית כי "אני מלבישה את ענבר בכל מיני אירועים. היא אמרה לי שהיא מחפשת שמלות במראה נקי ורך כי זה על הים, וישר חשבתי על דניאלה חג'ג'".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Inbar Lavi (@inbarlavi)

חג'ג' מוסיפה כי "היה חיבור נפלא. בחרנו ארבע שמלות שונות, הראשונה מאוד קלאסית ואלגנטית, השמלה השנייה הייתה עם חצאית טוטו וטול בגוון ורוד פודרתי, השמלה השלישית הייתה לחינה שהתקיימה בחצות עם שמלת מחוץ מנצנצת ושמלה רביעית - שמלת מיני סקסית לשלב המסיבה אל תוך הלילה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר