י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
יהודי מגרש יהודי

הנדל עורר סערה: "רע"מ עדיפה על בן גביר"

בצל הביקורת מימין על הישיבה עם חברי הכנסת של רע"מ, שר התקשורת תקף את בן-גביר והצהיר שהוא לא יוכל לשבת איתו באותה קואליציה אך ח"כ מהמפלגה האיסלאמית כן: "אני יכול להיות איתם בקואליציה" | יו"ר 'עוצמה יהודית' השיב: "רק מוכיח מי הוא יועז הנדל ומי הממשלה הרעה הזו"

הנדל עורר סערה: "רע"מ עדיפה על בן גביר"
יועז הנדל//איתמר בן גביר צילום: פלאש90

"מייצר שנאת חינם": שר התקשורת יועז הנדל אמר היום (שלישי) שיש לו בעיה לשבת באותה קואליציה עם חבר הכנסת איתמר בן-גביר, אך לא עם חבר כנסת ממפלגת רע"מ.

הנדל הסביר שמכיוון שהמפלגה האיסלאמית הצהירה שהיא רוצה להשתלב במדינת ישראל הוא יכול לשבת איתם באותה קואליציה, אך אם בן-גביר הוא לא יכול כיוון שלטענתו, בן גביר פוגע בחוסן הלאומי. האחרון השיב וטען ששר התקשורת תוקע סכין בגב של חיילי צה"ל.

"ברגע שרע"ם הכריזה על עצמה כמי שרוצה להשתלב במדינת ישראל שהיא יהודית ודמוקרטית", התייחס הנדל ב'כאן רשת ב' למפלגה האיסלמאית, "אני יכול להיות איתם בקואליציה".

הוא המשיך: "מבחינתי אין בעיה לדבר גם על 'הרשימה המשותפת', שהיא אתגר גדול ומייצגת גם קולות לאומניים שפוגעים בדו קיום, וגם על איתמר בן גביר – שפוגע בחוסן הלאומי שלנו בזה שהוא מייצר שנאת חינם, מאבקים פנימיים ומתקפה על מוסדות המדינה".

"אין בעיה בתפיסתי להסתכל גם על החבורה הזו שמעודדת לאומנות ופוגעת בדו קיום, וגם על החבורה הזו שמייצרת פגיעה בחוסן הלאומי שלנו", טען שר התקשורת.

"התבטאותו האומללה של יועז הנדל מוכיחה ומלמדת מי זו הממשלה והקואליציה ומי זה יועז הנדל", תקף בן-גביר וטען ששר התקשורת "תוקע סכין בגב חיילי צהל ומסובב אותה".

הוא פירט: "הנדל מוכן לשבת עם ואליד טאהא שקרא לרוצחי תינוקות לוחמי חופש, שהביע הזדהות עם החמאס, שקרא לנופף בדגל סוריה עד כיבוש רמת הגולן, שנפגש עם רוצחי ליל הקלשונים, זה בסדר מבחינתו".

"אבל לשבת אתי כמי שנלחם למען החיילים, למען השוטרים, למען המדינה, זה לא יקרה מבחינתו. זה רק מוכיח מי הוא יועז הנדל ומי הממשלה הרעה הזו", תקף יו"ר 'עוצמה יהודית'.

יועז הנדל איתמר בן גביר מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד