בנט נפגש עם משפחת מנגיסטו: "מחויב להשבת החיילים והאזרחים"

רה"מ נועד בלשכתו בפעם הראשונה עם משפחתו של האזרח שמוחזק ברצועת עזה כחלק מפגישות עדכון שהוא מקיים עם משפחות השבויים והנעדרים. בפגישה השתתפו גם ראש המל"ל ומתאם השבויים והנעדרים

נפתלי בנט
נפתלי בנט | צילום: רויטרס

ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש היום (שלישי) עם משפחתו של אברה מנגיסטו, האזרח אשר מוחוזק ברצועת עזה, בלשכתו בירושלים. הפגישה התקיימה במסגרת פגישות עדכון שמקיים ראש הממשלה עם משפחות השבויים והנעדרים.

בנט אמר למשפחת מנגיסטו, כי הוא "מחויב באופן אישי להשבת החיילים והאזרחים המצויים ברצועת עזה, וכי דלתו פתוחה בפניהם". בפגישה השתתפו גם המזכיר הצבאי לראש הממשלה, אלוף אבי גיל, ראש המטה לביטחון לאומי, ד"ר איל חולתא, ומתאם השבויים והנעדרים, ירון בלום.

אמש נפגש בנט עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי, השניים דנו בפגישה במספר סוגיות, ביניהן העמקת שיתופי הפעולה בין המדינות וכן בסוגיות אזוריות ובינלאומיות. בנט הדגיש כי מצרים "ממלאת תפקיד משמעותי בשמירה על היציבות הביטחונית ברצועת עזה, ובמציאת פתרון לסוגיית השבויים והנעדרים".

מנגיסטו, כזכור, תושב ישראל הלוקה בנפשו שחצה את הגבול ועבר לרצועת עזה ומאז מוחזק בידי ארגון חמאס. הוא חצה את הגבול לרצועת עזה ב-8 בספטמבר 2014 - לפני 7 שנים.