"הנדל תוקע סכין"

השר יועז הנדל: "אין לי בעיה עם טאהא; לא אשב עם בן גביר"

השר הנדל, שבעבר הלכו לבחירות בגלל שלא רצה לשבת עם המפלגות הערביות, אמר היום, כי הוא מעדיף לשבת יחד עם טאהא ולא עם בן גביר - שהגיב: תוקע סכין בגב החיילים (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יועז הנדל (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

שר התקשורת יועז הנדל, שבעבר הצהיר כי לא ישב עם המפלגות הערביות - וכעת יושב איתם בקואליציה, אמר היום (שלישי) בריאון ל'כאן חדשות', כי אין לו בעיה לשבת עם רע"מ, אבל כן יש לו בעיה לשבת עם בן גביר.

הנדל אמר: "בן-גביר וחבורתו פוגעים בביטחון המדינה מתוך שנאת חינם". כאשר נשאל אם הוא ישב יחד עם ח"כ וולאיד טאהא מרע"ם, אמר:: "עם מפלגת רע"ם כן. היא הכריזה על עצמה כמי שרוצה להשתלב בקואליציה ורואה במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

חבר הכנסת בן גביר הגיב: "התבטאותו האומללה של יועז הנדל מוכיחה ומלמדת מי זו הממשלה והקואליציה ומי זה יועז הנדל שתוקע סכין בגב חיילי צהל ומסובב אותה".

"הנדל מוכן לשבת עם ואליד טאהא שקרא לרוצחי תינוקות לוחמי חופש, שהביע הזדהות עם החמאס, שקרא לנופף בדגל סוריה עד כיבוש רמת הגולן, שנפגש עם רוצחי ליל הקלשונים, זה בסדר מבחינתו, אבל לשבת אתי כמי שנלחם למען החיילים, למען השוטרים, למען המדינה, זה לא יקרה מבחינתו. זה רק מוכיח מי הוא יועז הנדל ומי הממשלה הרעה הזו".

מנכ״ל הציונות הדתית יהודה ולד בתגובה לדברי יועז הנדל: "ערב יום הכיפורים, יועז הנדל וממשלתו עסוקים בחרמות ובפסילות של יהודים. ‏מי שלא כמוהם- לא ראוי, שורפי אסמים. ההיסטוריה של עם ישראל הקיאה את האנשים הללו".

"‏היהדות שלנו מכילה 70 פנים לתורה ויודעת להתאחד נגד אויבינו. הנדל וחבריו הלכו לאיבוד, תינוקות שנשבו בקנאות. אתפלל עליהם ביוה"כ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר