י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
איך אומרים ביידיש

היחסים מתקררים: נתניהו וגנץ מתעמתים

למרות שכרגע האפשרות הריאלית להפלת הממשלה הנוכחית והקמת ממשלה חלופית תלויה בבני גנץ, ראש האופוזיציה בוחר לתקוף אותו ואולי שוב עושה טעות: "הוא מגלה חולשה בכל דבר" | האחרון השיב בזלזול: "אז הוא דיבר? זה פחות חשוב לי"

היחסים מתקררים: נתניהו וגנץ מתעמתים
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בצל המתיחות בתוך הממשלה, היחסים הערב (שני) בין ראש האופוזיציה לסגן ראש הממשלה ושר הביטחון, שוב מתקררים.

אם היה נדמה שהשניים עוד ישתפו פעולה, הערב הסיכויים לכך פוחתים באופן דרמטי. בנימין נתניהו, שלפני כמה שבועות דווח כי הוא שוקל להציע ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, את ראשות הממשלה ללא רוטציה ובלבד שתיפול הממשלה הנוכחית, תקף את האחרון וטען שהוא מגלה חולשה. שר הביטחון וסגן ראש הממשלה, מצידו, השיב בזלזול.

במענה לשאלה מי אחראי למצב הביטחוני במדינה, השיב היום נתניהו בשידור לייב ברשת החברתית פייסבוק: "שר הביטחון לצערי, שהוא מגלה חולשה בכל דבר, זו ממשלה חלשה".

"הם סומכים את ידיהם על כך שמישהו אחר יגן עלינו וזה מצחיק. אני אמרתי, ישראל צריכה להגן על עצמה בכוחות עצמה נגד כל איום", הבהיר ראש האופוזיציה.

"איך אומרים ביידיש, 'האט הער געזאגט', אז הוא אמר? ביבי אמר... - אז הוא אמר", הגיב הערב בני גנץ במענה לשאלה בכנס פעילים של מפלגתו, וכשמישהו אחר שאל בציניות 'מי זה ביבי?', השיב: "בדיוק! אני לא יודע בדיוק מה הוא אמר, אבל זה פחות חשוב לי".

בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד