י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתוקף למגן

ממתנגד חריף של נתניהו למתמחה אצל פרקליטו

הצטרפותו של מתנגד חריף של נתניהו, לצוות ההגנה שלו במשפטו, הביאו ל'הרמת גבה' בגלל הדברים שכתב האיש בעבר נגד נתניהו | הבאז ברשתות החברתיות על הצטרפותו, ותגובתו המפתיעה "מי שמוותר הוא אידיוט"

ממתנגד חריף של נתניהו למתמחה אצל פרקליטו
בנימין נתניהו/עומר נחמני צילום: פייסבוק/טוויטר

עומר נחמני, פעיל בכיר לשעבר במפלגת העבודה בבחירות 2019 - מועד א', ולאחר מכן דוברו של ח"כ יאיר גולן ממפלגת מרצ, ומתנגד חריף של בנימין נתניהו, החל לאחרונה להתמחות במשפטים במשרדו של עורך הדין בעז בן צור, הלא הוא פרקליטו של נתניהו.

במספר ציוצים של נחמני בחשבונו האישי בטוויטר נגד נתניהו, הוא קרא לו "הנאשם", ותקף את תומכיו. בציוץ מה-8 ביולי 2020, מסביר נחמני, כמה נתניהו מזיק למערכת המשפט: "‏זה זמן טוב להזכיר שלנאשם בפלילים שמנהל את המדינה יש אינטרס ישיר להחליש את מערכת המשפט כי הוא עצמו עומד למשפט".

בציוץ נוסף מ-20 ביולי 2020 אפשר לראות את נחמני מגיב לדבריו של נתניהו. "‏לני ריפנשטאל, הבמאית הנאצית, נהגה להראות יהודים כמפיצי מחלות וכמלוכלכים. נתניהו, ראש הממשלה, אמר היום על מפגיני בלפור שהם "מפיצי מחלות לאן הגענו?". כך כתב.

הצטרפותו של נחמני הלוחם נגד "הנאשם" למשרד שעוסק בהגנה המשפטית על נתניהו יצרה באז גדול, וביקורת רבה נשמעה עליו ברשתות החברתיות. רני רהב אחד היחצ"נים המוכרים בארץ, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "‏מישהו יכול להסביר לי מה קורה כאן? 1. האיש הפגין בבלפור. 2. האיש יצא נגד מינוי דובר הנשיא נאור יחיא בגלל שעבד עם ראש הממשלה לשעבר נתניהו" והוסיף: "מה זה? מה קרה? לאן נעלמה היושרה? איפה כל מפגיני בלפור!!! 5 מישהו יכול להסביר לי בבקשה???".

נחמני התפרסם בעבר בעיקר עקב תביעת הדיבה שהגיש נגדו העיתונאי עמית סגל בסכום של 400 אלף ש"ח, והתנגדותו להצטרפות דוברו לשעבר של נתניהו נאור יחיה, לתפקיד הדובר אצל נשיא המדינה יצחק הרצוג.

תגובת נחמני לסערה סביב המהפך וההצטרפות שלו לפרקליטו של נתניהו "עקרונית, אין מתמחה בעולם שהיה מוותר לעבוד אצל הלטיגטור הטוב בישראל במשפט הכי גדול בהיסטוריה של המדינה"

"את מה שאני אלמד בעבודה הנוכחית לא הייתי לומד גם עוד מיליון שנה במרצ. אפשר להיות טהרן ואפשר להסתכל על המציאות בצורה קצת רחבה ומורכבת יותר".

והוסיף "מי שמוותר על זה אידיוט" את תגובתו כתב לניר קורן חבר מועצת העיר גבעתיים מטעם מרצ.

בן צור משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד