ספר חדש ומרגש

תשקיעו בקרן- תזכו בחיים (ובספר)

שיתוף פעולה מרגש 'נכספתי' עם עמותת 'קרן החיים': תורמים לעמותה, עוזרים למשפחות נזקקות ומקבלים את הספר החדש והמרגש 'נכספתי' מאת הרבנית פ. רוזנבוים (מעניין)

'נכספתי'- ספר מאמרים על ימים נוראים, סוכות ושמחת תורה (צילום: יח"צ)

18 שנה שעמותת קרן החיים 'מעבירין לו'- העברות בנקאיות למשפחות במצוקה בצורה מכובדת. בימים אלו שאנו רוצים להרבות בזכויות כדי לזכות בדין "תשובה, תפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה". תורמים לנזקקים ומקבלים את הספר 'נכספתי'- במתנה.

'נכספתי'- ספר מאמרים על ימים נוראים, סוכות ושמחת תורה שנכתבו עפ"י השיעורים שנמסרו בקו 'נכספתי' מאת הרבנית פ. רוזנבוים [כלתו של האדמו"ר מנדבורנה זי"ע].

הקו פועל מזה 4 שנים ומושך אליו אלפי מאזינות מידי שבוע. לקראת הימים הנוראים הבעל"ט נערכו השיעורים למאמרים כתובים. תוכלי לקרוא את הספר בזמנך (הלא) פנוי. להתמלא, להתרגש להסיר את המסכים והקליפות ובעיקר להתגעגע... החלק המתגעגע שלנו קיים תמיד, אצל כל אחת מאיתנו. הלב של כל אחת מאיתנו מבקש.

אבל הגעגוע הזה מכוסה בשיגרה לוחצת ומעייפת של כביסה, ארוחת צהריים ודאגה לילדים. 'נכספתי' יעורר את החלקים שישנים בלב, יגע בחלקים הרגישים, יפתח את הלב וימלא אותו בצלילים אמיתיים ותגיעי לשנה החדשה מחוברת, רעננה וחדשה.

יצאנו בשיתוף פעולה מיוחד עם עמותת 'קרן החיים'- הנותנת גב תומך למשפחות במצוקה שמתמודדות עם מחלה קשה של אחד ההורים או הילדים. ודואגת במסירות עצומה שלמרות כל הקושי המחלות והסבל שמחת החג לא תיפגם. וגם בבתים חשוכים אלו לא יחסר דבר כולל ביגוד והנעלה חדשים לילדים שבבית. והתרומה- במתן בסתר אמיתי, בהעברה בנקאית ישירה ללא ידיים נוספות.

תרמו עכשיו 520 ₪ ערכת חג למשפחה במספר טלפון 1700-500-003 או באתר keren-hahaim.co.ilו קבלו במתנה את הספר רב המכר 'נכספתי'.

ניתן לרכוש את הספר בחנויות הספרים המובחרות

לרכישת כמות: 053-4141400, 054-8578884

איזור הצפון: 053-4140422

להאזנה בחינם לשיעורי הרבנית: 03-3068966

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר