גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #715256 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 715256        
דצ'ו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.11
10832 הודעות, 96 מדרגים, 188 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    14:55   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

השר עמר בר-לב: אירועי הפשיעה והאלימות בחברה הערבית הם אירועים לאומיים שתפקידם לפגוע בעצם קיומה של המדינה  

 
  
דוברות הכנסת
ועדת ביטחון הפנים - הודעה מסכמת

השר עמר בר-לב בוועדת ביטחון הפנים: אירועי הפשיעה והאלימות בחברה הערבית הם אירועים לאומיים שתפקידם לפגוע בעצם קיומה של המדינה. מדובר בקריאת תגר פומבית על רשויות החוק של מדינת ישראל ועל המשילות של המדינה. מדובר באיום אמיתי על ביטחון הפנים של מדינת ישראל

ח"כ מירב בן ארי, יו"ר ועדה ביטחון הפנים: ביטחון הפנים הוא הנושא החשוב ביותר היום. הוא העתיד של מדינת ישראל. אם אזרחים חשים חוסר ביטחון, אנחנו כרשויות צריכים לתת להם הגנה

ועדת ביטחון הפנים בראשות ח"כ מירב בן ארי התכנסה היום לישיבתה הראשונה. הישיבה מוקדשת לסקירת השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, על פעילות משרדו. בראשית דבריו אמר השר בר-לב: "אין ספק שכתוצאה ממכלול של אירועים שקרו במדינה ובעולם בחודשים האחרונים המשרד לביטחון פנים מקבל אחריות נוספת. מדינת ישראל בעיצומה של התמודדות עם מגפת הקורונה, ואחרי הווריאנט הזה יבואו וריאנטים אחרים, חלק גדול מעיקר האכיפה במדינת ישראל על קיום ההוראות והכללים הועברה ממשרד הבריאות למשרד הבט"פ. בשנתיים האחרונות היינו בארבע מערכות בחירות, לא היה תקציב למדינת ישראל והמצב מבחינת הרשות המבצעת היה מאוד מאוד קשה לתפקד. המדינה במקרה הטוב, היתה במין 'הולד'. על רקע זה אירעו סדרה של אירועים שמציבים את מדינת ישראל ומשרד הבט"פ בחזית נוספת, חדשה. הנושא הראשון הוא אירועי מבצע 'שומר החומות' שהתבררו לנו דברים שחלקם היו מובנים וידועים גם קודם, אבל היו מתחת לפני השטח וכאן קפצו מעל לפני השטח: כאשר מדובר באירועי פשיעה ואלימות בעיקר ברחוב הערבי, זה לא מתחיל ומסתיים באירועי פשיעה, אלא נוצרת חפיפה לאירועים לאומניים שייעודם לפגוע בממלכתיות של מדינת ישראל ובעצם קיומה של המדינה. זאת היתה הפתעה אסטרטגית למשטרת ישראל, לשב"כ, לממשלת ישראל ולכל אזרחי ישראל".

השר בר-לב נתן כדוגמה לפשיעה ברחוב הערבי של משפחות פשע, את הירי על ביתו של ניצב ג'מאל חכרוש, ואמר :"אין ספק שיש כאן קריאת תגר פומבית על רשויות החוק של מדינת ישראל ועל המשילות של מדינת ישראל. על זה מוסיפים את מה שקורה עם הבדואים בדרום, ברור לנו שקיים היום איום אמיתי על ביטחון הפנים של מדינת ישראל".
השר בר-לב התייחס לשירותי הכבאות וההצלה וציין כי "שינויי האקלים טופחים לנו על הפנים. השריפות וגם השיטפונות בחורפים, הולכים ומתגברים, וגם גורמים לשריפות ברחבי הארץ שהולכות ומתגברות,. מדינת ישראל צריכה להתכונן לאירועים קשים שבהחלט צפויים להתרחש. כשאני מחבר את כל הדברים האלה, המשרד לביטחון פנים מוצא את עצמו במצב שונה וחשוב יותר מאשר היה בעבר". ח"כ אורית סטרוק שאלה את השר בר-לב אם אמר ברצינות שמזג האוויר גורם לשריפות, והוא השיב שדיבר ברצינות.

מצ"ב סרטון עם דבריו של השר בר-לב, וסרטון נוסף עם דברי יו"ר הוועדה ח"כ מירב בן ארי.
דדי שמחי, נציב הרשות הארצית לכבאות והצלה בישיבת ועדת ביטחון הפנים בראשות ח"כ מירב בן ארי: כבאות והצלה היא חלק בלתי נפרד מהחוסן של מדינת ישראל. כבאות והצלה צריכה להיות מוגדרת כגוף בטחוני שאסור לשבות בו. צריכים לגייס עוד כ-1200 לוחמי אש

דדי שמחי, נציב הרשות הארצית לכבאות והצלה הציג בוועדת ביטחון הפנים בראשות ח"כ מירב בן ארי, את פעילות הרשות שהוא עומד בראשה. שמחי הסביר כי לרשות מחסור של 1200 לוחמי אש. "היום אנחנו מונים כמעט 2100 לוחמי אש והמשמעות היא שבכל נקודת זמן יש 600 לוחמים במשמרת. צריך לגייס עוד 1200 לוחמי אש. לצערי אין מחזורי גיוס קבועים ובכל פעם כשאני צריך לגייס לוחמים אני צריך לכתת רגליי ולקבל אישורים". עוד אמר כי כבאות והצלה לישראל לא מוגדרת כגוף בטחוני. "בכבאות והצלה יש ועד עובדים, יש שביתות, היו גם הפגנות, ואין אישור על פי חוק לגייס חיילים בסדיר. אני צריך גיוס קבוע על פי מחזורים כדי להגיע ל-3300 לוחמי אש. זה קריטי". שמחי הוסיף כי צריך להגדיר את הכבאות כגוף בטחוני ולאסור שביתה בכבאות. "פעם היה אסור לומר את זה כי היו מפגינים לי מול הבית, אבל היום אני אומר את זה קבל עם ועדה - אסור לשבות בכבאות".

שמחי הציג את היקף הנזק בעקבות השריפות: "נזקים כמו בשריפות לא גרם שום חיל אויר ערבי. באסון הכרמל נספו 44 לוחמים מתקלה אחת קטנה, ב-2016 נשרפו 600 בתים כליל באזור הצפון ונפגעו עוד 1000, ב-2019 ב-20 דקות נשרף ישוב מבוא מודיעים באופן מלא. הכל תוצאה של סופות אש. בשריפה באזור ירושלים הצלחנו למנוע אסון גדול. בסופות האחרונות בעולם ראינו מה קרה ואנחנו צריכים להיערך כדי שלא יהיו פה אסונות טבע".

חברי הכנסת החמיאו לשמחי על העבודה הקשה בזמן השריפות ועל מניעת אסון גדול בעקבות פינוי הבניין בחולון מדייריו על ידי צוותי לוחמי אש בפיקודו של רשף יוני בוצ'קובסקי .

מצ"ב סרטון עם דבריו של שמחי.
מהומה בוועדת ביטחון הפנים. רב ניצב יעקב שבתאי מפכ"ל המשטרה: "בשומר החומות חוסלה אינתיפאדה תוך ארבעה ימים עם אפס הרוגים"
ח"כ אחמד טיבי: "תחזור בך מהאמירה אפס הרוגים – מוסא חסונה נהרג".
ח"כ בן גביר: "איך אפשר להגיד שלא היו הרוגים? היו הרוגים יהודים".

רב ניצב יעקב שבתאי מפכ"ל המשטרה, אמר בוועדה לביטחון הפנים בראשות ח"כ מירב בן ארי: "משטרת ישראל נתפסה בתחילת האירוע של שומר החומות כשהיא לא מספיק חזקה. הופתענו מהאירוע. חלק מהפקת הלקחים היא שלא נופתע בעתיד. מהרגע שהבנו את עוצמת האירועים ניתן מענה בכל הארץ ותוך ארבעה ימים חוסלה האינתיפאדה עם אפס הרוגים ומינימום אמצעים". בתגובה צעק ח"כ אחמד טיבי: "תחזור בך מהאמירה אפס הרוגים – מוסא חסונה נהרג".
ח"כ איתמר בן גביר יצא גם הוא נגד האמירה של המפכ"ל: "איך אפשר להגיד שלא היו הרוגים? היו הרוגים יהודים".
המפכ"ל שבתאי השיב להם: "מדובר בהתקוממות עם אפס הרוגים מצד כוחות הביטחון. זה שתטיחו בי האשמות לא יפתור לי את הבעיות".

מוקדם לכן בוועדה אמר המפכ"ל כי הפרות הסדר אירעו בעקבות אי השוויון והשסעים שיש בחברה "הפרות הסדר הן כשכל אחד טוען לאי שוויון מצדו". חבר הכנסת בן גביר תהה למה הכוונה באי שוויון, וח"כ אחמד טיבי ענה "יש אי שוויון במדינה". ח"כ אורית סטרוק שאלה האם כל הפרות הסדר קשורות לאי שוויון? והמפכ"ל השיב שהפרות הסדר קשורות לשסעים בחברה הישראלית: "יש טענות לכאן ולכאן של אי שוויון מכל הקבוצות ומכל הפלגים".

מצ"ב סרטונים.
נציבת שב"ס, רב גונדר קטי פרי התייחסה לבריחת האסירים: "איום הבריחה נמצא על סדר יומו של כל מפקד. בעשור האחרון סוכלו 300 ניסיונות בריחה. ברחו 6 ביטחוניים, חלקם עם דם על הידיים, והאחרים גם הם מסוכנים. הקמתי צוותים יחד עם יחידת יהל"ם הצה"לית. הם עובדים מיום פרוץ האירוע. עוברים תא תא, אגף אגף, בבתי הכלא האדומים, לבדוק את המבנה ההנדסי ומה יש תחת הקרקע. האגף ממנו ברחו פוזר. האגף הנושק לו נוייד לבית סוהר אחר.כוחות השב"ס תוגברו לעצימות מלאה מיום פרוץ האירוע. יש החלטה של השר למנות ועדה, וכל עוד הדברים בחקירה שעדיין מתנהלת, לא אמסר חצאי מידע, כשאוכל אתן את כל התשובות. מבטיחה להגיע לכאן לדבר בפתיחות ובכנות כשאפשר יהיה.
עוד אמרה הנציבה: "זה 6 חודשים אני עובדת על רפורמה. ישבו על זה 5 צוותים. אחזקת הכלואים במשמורת צריכה להיות בטוחה ונאותה. אי אפשר לכלוא ולא לספק מרכיבי חינוך, טיפול ושיקום. בעשור האחרון יש מגמת התגברות חלופות המאסר. יש לנו 14,000 כלואים ב-30 מתקנים. 9200 אנשי סגל ו05000 בחלופות כליאה. 60% מהאסירים הבטחוניים מוחזקים במחוז דרום.
יש איסוף מידע מודיעיני. יש שריפות תקיפות סגל, ירי לעבר מתקנים, אנשי סגל מאוימים. ועדת דורנר וגם הבג"ץ מכוון אותנו לכך שכל מי שלא צריך להיות בתוך סורגים, ירצה את עונשו בחלופת מאסר.

חברי הכנסת שאלו את השר לביטחון פנים עמר בר לב:
ח"כ עמיחי שיקלי: "האם מתקיים תחקיר אירוע למה שקרה ב'שומרי החומות'? האם הסיקו מסקנות לגבי מה שאירע בגוש שגב, בעכו ובלוד? יש עכשיו טרנד חדש בטיטוק – רובי סער ומטווחים. מה עושים? לאחר שריפות הענק בהרי ירושלים, מה עושים אחרת? מה הלקח. בעניין שב"ס – האם יושמו מסקנות? האם עשו מיקס בין האסירים? מה קורה בשטח? מדוע לא נחנכה תחנת שיטור בעכו בעית העתיקה?"
ח"כ אורית סטרוק: "אתמול מינו ליו"ר ועדת הפנים ח"כ שהיו לו התבטאויות תמיכה בטרור. הוא היה צריך להימחק מרשימת המועמדים. ראש המשלה דרש מבג"ץ לפסול את מועמדותו. עכשיו הוא קיבל יכולת לנטרל את הקואליציה. אתמול העבירו לידיו 10 חוקים מחוק התקציב. אתם תלויים בהם ולא מסוגלים. הם יושבים לכם על הכתף".
יו"ר הוועדה, ח"כ מירב בן ארי: "אף אחד לא יושב לי על הכתפיים".
ח"כ אמיר אוחנה, לשעבר השר לביטחון פנים: "בנושא סחיטת דמי חסות, התחלנו בתקופת כהונתי להכין סעיף ענישה מחמירה, אבל היום אין נתונים על היקף התופעה. יש עליה בכתבי אישום. ביקשתי פירוט, ואין. חשוב לדחוף ולקדם את הנושא. בעניין הרחבת מעגל מחזיקי הנשק החוקי – הם מכפיל כוח. גם בעולם של משטרה מושלמת שמגיעה לכל אירוע תוך 2 דקות, 2 הדקות הללו הן ההבדל בין חיים ומוות ואזרחים ללא עבר פלילי יכולים לסכל איום".
ח"כ אוסמה סעדי: ,בנושא האלימות בחברה הערבית התוצאות בינתיים עגומות ביותר. אנו כבר סופרים 83 הרוגים מתחילת השנה, מתוכם 12 נשים. יורים לביתו של האחראי, ניצב חכרוש. אם אין פענוח אין הרתעה. הפשיעה המאורגנת לא נרתעת. רצחו יועץ שרה. עשרות ראשי רשויות מאוימים. מאות אלפי כלי נשק מסתובבים, ולממשלה ולמשטרה כל הזמן יש עוד תוכנית ועוד תוכנית".
לאחר סקירתו של נציב הכבאות דדי שמחי העירו הח"כים:
ח"כ איתמר בן גביר: ,הייתי בנווה אילן וראיתי את לוחמי האש מקריבים את עצמם 24/7. התפעלתי. מרגש. אני רוצה להעיר על פיזור תחנות מכבי האש והכבאיות – בקריית ארבע ודרום הר חברון יש מעט מאד כבאיות, ויש מחבלים שמציתים את ארצנו הקדושה. שמעתי שגם בנגב יש שטח גדול ופחות מדי כבאיות. צריך להפנות יותר כוח לפריפריה וליו"ש.
לאחר סקירת המפכל, ודבריו בעניין אי השוויון, החברה שאני בא ממנה אכן סובלת מאי שוויון, וכך גם החברה הערבית, אבל אי השוויון אינו מתרחב, הוא משתפר.בעקבות ממשלת נמהעירו הח"כים:
ח"כ יצחק פינדרוס: "החברה שאני בא ממנה אכן סובלת מאי שוויון, וכך גם החברה הערבית. אבל אי השוויון אינו מתרחב, הוא משתפר. בעקבות ממשלת נתניהו זה השתנה לטובה.לפני "שומרי החומות" אני אמרתי: "אתה מזמין אינתיפאדה כשאתה מכיל אירוע קטן אפילו יריקה. זה נכון גם כלפי החברה החרדית – כשאתה לא נכנס למאה שערים, אתה מזמין בעיות. הניידת הזמינה את השריפה".
ח"כ אחמד טיבי: "עד היום נרצחו יותר מ-80 ערבים. זה הנושא המקומם ביותר בחברה הערבית. כל אחד מהם עולם ומלואו. צעירים, מבוגרים, נשים, יועץ שר. ירו על ניצב בכפר כנא. ארגוני הפשיעה לא סופרים אתכם. הם מכתיבים והדם שותת ברחובות".

רבקה קנריק, דוברת הוועדה



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  משפשף את העניים כדי מרלין 13.09.21 14:56 1
     ואני שטפתי פנים rccool 13.09.21 15:24 19
         עכשיו שיחזור בו מהצהרת הנורמטיבים האומללה הניצוץ 13.09.21 17:13 29
     לדבר זה קל. לעשות זה כבר יותר קשה. כינוי 13.09.21 16:55 27
  המפכ''ל יודע? פרה אדומה 13.09.21 14:57 2
     ברור, זו בדיוק הסיבה שאספו את הנשק ליהודים נוזו 13.09.21 15:03 4
     הפתעה ? איציק'ל וורקי 13.09.21 15:12 10
  מה קרה? Yehudah770 13.09.21 14:59 3
     מתחנף לימין כדי להתקבל עזיזה 13.09.21 15:09 7
         ''ימין מקרבת....'' Yehudah770 13.09.21 17:39 31
  המפכ''ל פשוט לא מבין את תפקיד המשטרה סטטיסטיקאי 13.09.21 15:04 5
     בדיוק! במקום שהמשטרה תגן על אזרחיה האזרחים מגנים על עצמם ועל כוחות הביטחון כפי שראינו אזרחים מלווים שוטרים סקופ השנה 13.09.21 15:20 13
     המפכל יודע את המציאות, הוא משקר, כי הוא מאוים כנראה, תיקים פתוחים מעל ראש pingi 13.09.21 15:23 17
         הוא לא צריך להיות מאויים, הכתם של מפכ''ל שלא מגן על האזרחים היא בושה הכי גדולה שיכולה להיות סטטיסטיקאי 13.09.21 16:22 25
  נו קדימה, כרגע מניתי את כל הסיבות להכניס את השבכ למערכה דג זהב 13.09.21 15:07 6
  הגיע הזמן לישמוע ממנו משהו הגיוני blackjack 13.09.21 15:09 8
  הבחור בדיסוננס החולדה 13.09.21 15:10 9
  קראתי רק את הכותרת. כבוד וכל הכבוד לפני כיפור וסליחה ומחילה שחשבתי עליו בשלילה. בומבילה 13.09.21 15:18 11
  החליף יועץ תקשורת? ישראל_ק 13.09.21 15:19 12
  גם שעון מקולקל מראה שעה נכונה פעמיים ביום זופ-ניק 13.09.21 15:20 14
  כל הכבוד לדדי שמחי, שאמר את האמת על הכבאים יוסף כץ 13.09.21 15:21 15
  את המונחים ''טירור'' ו''רקע לאומני'' הוא לא מזכיר מיכל 13.09.21 15:21 16
  אז אולי קצת תחרים מהם את כל הנשק, הא? תמהוני 13.09.21 15:23 18
  דיון ענייני בהשתתפות כולם לשם שינוי Moshiko 13.09.21 15:29 20
  כבר חודש הפוליטיקאים עוסקים ביצירת הבסיס החוקי להפעלת השב''כ כנגד אירגוני פשיעה, הודעה זו היא חלק מזה winter1 13.09.21 15:32 21
  נשמט לו בדבריו: ..''של החברה הערבית..'' Yud 13.09.21 15:39 22
  ולא נראה שהוא מנסה לעשות משהו בנדון qm 13.09.21 15:40 23
  אשכרה יש אויב בועדה ביטחונית שתפקידה לשמור על בטחוני ממנו ומשכמותו שלום אני גלעד 13.09.21 15:44 24
  נפל האסימון? גושן 13.09.21 16:50 26
  זה בטח פאטה מורגנה .. Brasilver 13.09.21 16:55 28
  מתי מתחילים לירות לחלאות בראש? Lisbon 13.09.21 17:15 30
  כל הכבוד לבר לב, סופסוף יש שר רציני לבט''פ שאינו קריקטורה ומלכך פינכה. טרמי 13.09.21 17:40 32
  לא, טמבל! כוווולה מוחמד רוצה את האבטיחים שמשה עמל לגדל...לא צריך לעשות מזה אירוע לאומי. היטש 13.09.21 17:48 33
  בוקר טוב השר ברלב. סןף סןף נפל לך האסימון. ביריון 13.09.21 17:55 34

   
   
מרלין
חבר מתאריך 11.12.19
2345 הודעות
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    14:56   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. משפשף את העניים כדי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לבדוק האם אני הוזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rccool לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.12
1550 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:24   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. ואני שטפתי פנים  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הניצוץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.08
20351 הודעות, 233 מדרגים, 466 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    17:13   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. עכשיו שיחזור בו מהצהרת הנורמטיבים האומללה  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
4461 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    16:55   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. לדבר זה קל. לעשות זה כבר יותר קשה.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
48642 הודעות, 335 מדרגים, 661 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    14:57   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. המפכ''ל יודע?  
בתגובה להודעה מספר 0
 


יש לחייב בחוק בכפייה את כל אזרחי ישראל ללא יוצא מן הכלל בקורס בסיסי בסטטיסטיקה וניתוח נתונים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
5974 הודעות, 66 מדרגים, 119 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:03   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. ברור, זו בדיוק הסיבה שאספו את הנשק ליהודים  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
אין סיבה שיהיה fair play



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איציק'ל וורקי
חבר מתאריך 14.4.20
298 הודעות
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:12   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. הפתעה ?  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
"זאת היתה הפתעה אסטרטגית למשטרת ישראל, לשב"כ, לממשלת ישראל ולכל אזרחי ישראל".

הפתעה אסטרטגית ?
אולי למשטרת ישראל, לא מסתבר שלשב"כ, בטוח שלממשלת ישראל אבל בטוח שלא לכל אזרחי ישראל.
רק לאלו שמתעקשים לישון על האוזן (כמאמר הפתגם המרוקאי הידוע).
כל מי שעיניו בראשו צועק זאת כבר שנים.
אבל כת ה PC והוזי השלום המזוייף משתיקים זאת כל פעם בבוז.

יכול לומר לכם בוודאות שעשרות ניירות עבודה מונחים לפיתחייהם של כל מי שעוסקים בנושא ועיניינם הרחש מתחת לפני הקרקע (ומעליה) שמאיים להפוך לנחשול ולהטביע אותנו.
מונחים כבר לפחות עשרים שנה.

מתעלמים מזה כמו שמתעלמים מהעובדה שתבוא רעידת אדמה ואכן בא תבוא.

גם אז יגידו לנו "הפתעה אסטרטגית".

האירוניה התאבדה ואיתה גם הבושה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yehudah770 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.15
9907 הודעות, 103 מדרגים, 200 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    14:59   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מה קרה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חזר בתשובה? יום כיפור וזה....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עזיזה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.12.16
3369 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:09   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מתחנף לימין כדי להתקבל  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yehudah770 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.15
9907 הודעות, 103 מדרגים, 200 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    17:39   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. ''ימין מקרבת....''  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
42711 הודעות, 229 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:04   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. המפכ''ל פשוט לא מבין את תפקיד המשטרה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המפכ"ל שבתאי השיב להם: "מדובר בהתקוממות עם אפס הרוגים מצד כוחות הביטחון. זה שתטיחו בי האשמות לא יפתור לי את הבעיות".

עצוב מאוד, הוא אפילו לא מעלה בדעתו שחובת המשטרה היא להגן על אזרחים,
תגידו תודה שלא הרגנו אתכם, הוא אומר לנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקופ השנה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
3146 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:20   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. בדיוק! במקום שהמשטרה תגן על אזרחיה האזרחים מגנים על עצמם ועל כוחות הביטחון כפי שראינו אזרחים מלווים שוטרים  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
ואח"כ עוד לוקחים לאזרחים יהודים את הנשק שלהם כדי שלא יהיה להם איך להגן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pingi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.14
18024 הודעות, 42 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:23   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. המפכל יודע את המציאות, הוא משקר, כי הוא מאוים כנראה, תיקים פתוחים מעל ראש  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
ולכן הוא משקר ביודעין . וכמאמר הגמרא- לא עכברא גנב, חורא גנב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
42711 הודעות, 229 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    16:22   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. הוא לא צריך להיות מאויים, הכתם של מפכ''ל שלא מגן על האזרחים היא בושה הכי גדולה שיכולה להיות  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
אז הוא פשוט מתכחש למציאות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דג זהב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.18
2331 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:07   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. נו קדימה, כרגע מניתי את כל הסיבות להכניס את השבכ למערכה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק הכלים שלהם יכולים להתחיל לשנות את התמונה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
blackjack לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.4.19
5594 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:09   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הגיע הזמן לישמוע ממנו משהו הגיוני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החולדה
חבר מתאריך 13.5.21
292 הודעות
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:10   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. הבחור בדיסוננס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בומבילה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.7.18
681 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:18   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. קראתי רק את הכותרת. כבוד וכל הכבוד לפני כיפור וסליחה ומחילה שחשבתי עליו בשלילה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראל_ק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.15
32030 הודעות, 122 מדרגים, 236 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:19   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. החליף יועץ תקשורת?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
13175 הודעות, 152 מדרגים, 275 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:20   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. גם שעון מקולקל מראה שעה נכונה פעמיים ביום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
43523 הודעות, 141 מדרגים, 195 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:21   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. כל הכבוד לדדי שמחי, שאמר את האמת על הכבאים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין חיה כזאת "לוחמים" ששובתים נגד הממשלה.

אם הם רוצים לקרוא לעצמם "לוחמים", הם צריכים גם חובות של לוחם, לא רק זכויות.


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מיכל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.08
2617 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:21   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. את המונחים ''טירור'' ו''רקע לאומני'' הוא לא מזכיר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמהוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
10015 הודעות, 89 מדרגים, 152 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:23   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. אז אולי קצת תחרים מהם את כל הנשק, הא?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Moshiko
חבר מתאריך 25.10.08
19664 הודעות
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:29   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. דיון ענייני בהשתתפות כולם לשם שינוי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
45008 הודעות
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:32   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. כבר חודש הפוליטיקאים עוסקים ביצירת הבסיס החוקי להפעלת השב''כ כנגד אירגוני פשיעה, הודעה זו היא חלק מזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yud לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.6.15
3061 הודעות, 11 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:39   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. נשמט לו בדבריו: ..''של החברה הערבית..''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
qm
חבר מתאריך 9.8.02
62667 הודעות
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:40   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. ולא נראה שהוא מנסה לעשות משהו בנדון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלום אני גלעד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.2.09
6921 הודעות, 98 מדרגים, 171 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    15:44   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. אשכרה יש אויב בועדה ביטחונית שתפקידה לשמור על בטחוני ממנו ומשכמותו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רב ניצב יעקב שבתאי מפכ"ל המשטרה, אמר בוועדה לביטחון הפנים בראשות ח"כ מירב בן ארי: "משטרת ישראל נתפסה בתחילת האירוע של שומר החומות כשהיא לא מספיק חזקה. הופתענו מהאירוע. חלק מהפקת הלקחים היא שלא נופתע בעתיד. מהרגע שהבנו את עוצמת האירועים ניתן מענה בכל הארץ ותוך ארבעה ימים חוסלה האינתיפאדה עם אפס הרוגים ומינימום אמצעים". בתגובה צעק ח"כ אחמד טיבי: "תחזור בך מהאמירה אפס הרוגים – מוסא חסונה נהרג".
ח"כ איתמר בן גביר יצא גם הוא נגד האמירה של המפכ"ל: "איך אפשר להגיד שלא היו הרוגים? היו הרוגים יהודים".
המפכ"ל שבתאי השיב להם: "מדובר בהתקוממות עם אפס הרוגים מצד כוחות הביטחון. זה שתטיחו בי האשמות לא יפתור לי את הבעיות".


עדכונים חיים מהמתרחש בשווקים ישירות לטלגרם - https://t.me/bursatrade


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
15762 הודעות, 129 מדרגים, 196 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    16:50   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. נפל האסימון?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
11259 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    16:55   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. זה בטח פאטה מורגנה ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lisbon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.10.20
3014 הודעות, 29 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    17:15   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. מתי מתחילים לירות לחלאות בראש?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טרמי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.6.17
7596 הודעות, 36 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    17:40   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. כל הכבוד לבר לב, סופסוף יש שר רציני לבט''פ שאינו קריקטורה ומלכך פינכה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מקווה שיעשה סדר באנדרלמוסיה שאפפה את כוחות הביטחון בימי ממשלות נתניהו הרופס.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
15556 הודעות, 90 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    17:48   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. לא, טמבל! כוווולה מוחמד רוצה את האבטיחים שמשה עמל לגדל...לא צריך לעשות מזה אירוע לאומי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
81772 הודעות, 336 מדרגים, 559 נקודות.  ראה משוב
יום שני ז' בתשרי תשפ''ב    17:55   13.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. בוקר טוב השר ברלב. סןף סןף נפל לך האסימון.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות